abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189103746
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 19:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

weinig andere goede opties voor een nl team
Is ook weer waar. Voor nu althans. Later wil ik uiteraard IF Frenkie de hebben i.p.v. Blind. Van Dijk en De Ligt in het centrum en dan ga ik deze editie weinig verspillen aan SBC's, daarna knal ik hem gelijk door naar de icons. Gullit, Cruijff en 89 V/d Sar waren toch wel geniaal vorige editie.

En ik ben heel benieuwd naar Koeman op CB!
pi_189103786
Baal trouwens van mijn geniale driehoekje vorig jaar met Tagliafico, De Jong en De Ligt. Kan niet meer ;(
  dinsdag 24 september 2019 @ 20:08:33 #153
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189103859
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:03 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Is ook weer waar. Voor nu althans. Later wil ik uiteraard IF Frenkie de hebben i.p.v. Blind. Van Dijk en De Ligt in het centrum en dan ga ik deze editie weinig verspillen aan SBC's, daarna knal ik hem gelijk door naar de icons. Gullit, Cruijff en 89 V/d Sar waren toch wel geniaal vorige editie.

En ik ben heel benieuwd naar Koeman op CB!
Koeman lijkt me echt een beest als CDM _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189104023
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Koeman lijkt me echt een beest als CDM _O_
Naast Rijkaard en dan De Ligt en Van Dijk erachter. Broekje uit.
pi_189104045
Wat een uitmelking weer en geen stadions van 3 topclubs, lol. Ik skip. EA boeit het toch niks. Meesten kopen het toch wel voor fut.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189104084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:03 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Is ook weer waar. Voor nu althans. Later wil ik uiteraard IF Frenkie de hebben i.p.v. Blind. Van Dijk en De Ligt in het centrum en dan ga ik deze editie weinig verspillen aan SBC's, daarna knal ik hem gelijk door naar de icons. Gullit, Cruijff en 89 V/d Sar waren toch wel geniaal vorige editie.

En ik ben heel benieuwd naar Koeman op CB!
Vind het maar irritant dat frenkie een if heeft. Want nu is zijn normale kaart er niet. Die wil ik ook in mijn team.

En ja genoeg leuke nederlandse legends. Alleen die kan ik toch nooit betalen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_189104140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Vind het maar irritant dat frenkie een if heeft. Want nu is zijn normale kaart er niet. Die wil ik ook in mijn team.

En ja genoeg leuke nederlandse legends. Alleen die kan ik toch nooit betalen :P
Rustig, morgen is zijn IF weer uit de packs en is normale Frenkie terug. Wat zou die gaan kosten? Denk toch zeker wel 60k op zijn minst.
  dinsdag 24 september 2019 @ 20:27:36 #158
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189104150
Nu al over icons praten lol. Daar kan ik alleen maar van dromen
pi_189104209
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu al over icons praten lol. Daar kan ik alleen maar van dromen
Tuurlijk. Dat is mijn ultieme doal, mijn Ultimate Team. Daar doe ik het voor :D
  dinsdag 24 september 2019 @ 20:45:00 #160
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189104521
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:27 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Rustig, morgen is zijn IF weer uit de packs en is normale Frenkie terug. Wat zou die gaan kosten? Denk toch zeker wel 60k op zijn minst.
60k lijkt me wel erg veel voor een 85 rated kaart die eigenlijk nergens echt in uitblinkt.. Zou zomaar kunnen hoor, want vrijdag zit z'n OTW alweer in packs _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189104690
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

60k lijkt me wel erg veel voor een 85 rated kaart die eigenlijk nergens echt in uitblinkt.. Zou zomaar kunnen hoor, want vrijdag zit z'n OTW alweer in packs _O-
Ben benieuwd.
  Redactie Sport dinsdag 24 september 2019 @ 20:55:15 #162
274204 crew  Mexicanobakker
pi_189104723
Oh, OTW is al bekendgemaakt? Flop. Snel nog even wat Rodri's opgepikt met de coins die ik had, die is veel te goedkoop en binnenkort ook nog eens uit packs.

Fabinho is 3x zo duur met marginaal betere links en iets meer verdediging/fysiek, dat is echt buitenproportioneel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_189108079
Voor het sluiten van de markt toch even die ultimate edition binnen geharkt. Verrati, Ndidi, Klosterman meteen uit de packs en loanicon Pelé. :P

Aardige pull.

En via fifa19 en EA access ¤80.
pi_189109159
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:20 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een uitmelking weer en geen stadions van 3 topclubs, lol. Ik skip. EA boeit het toch niks. Meesten kopen het toch wel voor fut.
Precies. EA ligt ieder jaar weer in een deuk om de hoeveelheid mensen die dit spel alleen voor fut kopen en geil worden van een icon (die dezelfde stats heeft als een normale speler).

Er is dit jaar echt bizar weinig aangepast. Alle animaties zijn zelfs hetzelfde als vorige editie. :')
pi_189109470
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

60k lijkt me wel erg veel voor een 85 rated kaart die eigenlijk nergens echt in uitblinkt.. Zou zomaar kunnen hoor, want vrijdag zit z'n OTW alweer in packs _O-
Hij zal sowieso wel een tijdje extinct zijn
  woensdag 25 september 2019 @ 08:18:34 #166
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_189109603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Vind het maar irritant dat frenkie een if heeft. Want nu is zijn normale kaart er niet. Die wil ik ook in mijn team.

En ja genoeg leuke nederlandse legends. Alleen die kan ik toch nooit betalen :P
Dat is toch juist voor normale FUT-spelers wel te betalen tegenwoordig? Ik heb geen fifa points gekocht vorig jaar en heb vanaf december bijna alle icons wel een keer in m'n team gehad. (Behalve dan de overpriced Ronaldo's en Gullits etc) Gewoon soms doordeweeks wat potjes rivals spelen en elke week 50k harken. Heb tot december zelfs bijna geen coins gehad omdat ik alles in draft heb gestopt. :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_189110571
Ik vraag me toch echt af hoe mensen nu alweer zulke tering goede teams hebben. Iets waar ik vorig jaar volgens mij pas op de helft van het jaar aan zat. Ik was gisteren/eergisteren lekker bezig met handelen en ben verdomme al blij met m'n 20k die ik inmiddels heb, hoe kinderachtig zeg :') Dacht te gaan voor Malen, maar die is inmidddels 20.5k ongeveer. En kan iemand mij even uitleggen hoe het nu met de markt zit, is deze totaal niet representatief? Ik had bijvoorbeeld 10k gehandeld met 1 speler. Deze kocht ik telkens voor 1600 (duurde lang, want vaak werd ik overboden met 1700-1800) en verkocht ik voor 2100-2200. Ging aardig, moest soms wel wachten op m'n coins weer. Ik ga even naar de fitness, en vervolgens zie ik dat dat telkens voor 2000-2400 wordt gekocht. Heb er nog een paar voor +- 2k kunnen kopen en probeer hem te verkopen voor 2400-2500. Is die ineens weer terug naar af, en met een beetje mazzel had ik hem nog voor 1k. In 2 uur tijd totaal!!

Hoe zit het met de OTW spelers, hoe kan je hieraan je winst halen?
Ook nog met De Vrij: Gekocht voor 3800. Ik zag daarvoor dat er nog ergens via koop nu 4500 werd betaald. Ik kom er nu niet vanaf :') Is toch 84-rated dus dacht dat daar nu met die SBC sws wel markt voor was?
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189110671
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 08:18 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Dat is toch juist voor normale FUT-spelers wel te betalen tegenwoordig? Ik heb geen fifa points gekocht vorig jaar en heb vanaf december bijna alle icons wel een keer in m'n team gehad. (Behalve dan de overpriced Ronaldo's en Gullits etc) Gewoon soms doordeweeks wat potjes rivals spelen en elke week 50k harken. Heb tot december zelfs bijna geen coins gehad omdat ik alles in draft heb gestopt. :P
Geen idee. Ik heb vorig jaar echt heel weinig gespeeld. Jaren daarvoor waren legends wel altijd echt heel duur voor iemand die geen wl speelt.

Maar we gaan het zien. Ik vind de gameplay wel leuk dit jaar, dus zal denk ik wel weer wat meer spelen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_189110732
Die Mendy van Real Madrid had eerst een pricerange tot 10k en even later tot 30k en nog steeds extinct. Nu eindelijk normaal en voor 36k verkocht. Prima bedrag voor een 80-rated player.
pi_189110751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:10 schreef tompsv18 het volgende:
Die Mendy van Real Madrid had eerst een pricerange tot 10k en even later tot 30k en nog steeds extinct. Nu eindelijk normaal en voor 36k verkocht. Prima bedrag voor een 80-rated player.
Noem me dom, maar wat is nu 'extinct'.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189110759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Voor het sluiten van de markt toch even die ultimate edition binnen geharkt. Verrati, Ndidi, Klosterman meteen uit de packs en loanicon Pelé. :P

Aardige pull.

En via fifa19 en EA access ¤80.
Vind dat toch te veel geld voor die paar dagen eerder en paar packs. Ik hou t mooi bij de standaard editie van vrijdag voor 55 euro bij Mediamarkt en heb nog n paar uur over van de EA acces voor de komende dagen.
pi_189110768
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:11 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Noem me dom, maar wat is nu 'extinct'.
Meer vraag dan aanbod. Hij is niet op de markt dan. Of heel soms, maar dan wordt ie binnen 5 sec gesniped.
pi_189111018
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Meer vraag dan aanbod. Hij is niet op de markt dan. Of heel soms, maar dan wordt ie binnen 5 sec gesniped.
Maar daar is zeker lastig in te handelen? :')
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_189111043
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:30 schreef ebtravel het volgende:

[..]

Maar daar is zeker lastig in te handelen? :')
Als je heel snel kan snipen als er 1 op de markt komt, dan is het te doen. En dan wachten totdat de pricerange omhoog gaat. Maar die spelers zijn dus heel gewild en zijn er meer die dat doen.
pi_189111238
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 10:31 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Als je heel snel kan snipen als er 1 op de markt komt, dan is het te doen. En dan wachten totdat de pricerange omhoog gaat. Maar die spelers zijn dus heel gewild en zijn er meer die dat doen.
ga ik dus niet doen, beetje stressen voor 1 speler. Nou dat wordt dus weer zoeken naar nieuwe handel. Snap alleen nog steeds niet dat mensen nu al voorraden hebben in Fabinho's etc. Die handel moet ik toch eens eigen gaan maken
It's nice to be important, but it's more important to be nice
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')