Langer dan een paar jaar lijkt me.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:12 schreef Sunshine11 het volgende:
Nou meid het spijt me maar hij is vrij duidelijk over zijn gevoelens. Ik heb zelf een relatie met iemand gehad die aardig in de buurt komt van jouw beschrijving. Dit soort shit want dat is het gaat niet even snel weg. Kan wel een paar jaar duren. Jij verdoet je tijd en voelt je continu minderwaardig. Hij doet alleen maar waar die zelf zin in heeft en kan/Wil geen rekening met jouw houden. Run!!
Ik zou het niet doen, voor jezelf. Je geeft aan dat je aandacht nodig hebt en dat kan hij je niet geven. Niet omdat hij niet wil, maar omdat het letterlijk niet kan. Zijn depressie maakt hem out of touch met zichzelf en zijn emoties en de angst zal hem in alles afremmen en vermoeien.Hij is waarschijnlijk in alles passief, niet alleen in zijn contact met jou. Jij zult de komende maanden, of langer, degene zijn die energie in jullie relatie steekt, die initiatief neemt, voorstellen doet en hem mee moet trekken. Gezien zijn situatie chronisch is en al langere tijd zo is, zal het ook niet op korte termijn over gaan. Het is een heel langdurig proces waar hij misschien altijd last van blijft houden.quote:Op vrijdag 20 september 2019 12:01 schreef SammieLove1 het volgende:
@:Sunshine11: hij is 29 en gaat wekelijks naar een psycholoog. Dit is niet iets van de laatste tijd maar speelt al jaren. Daarom heeft ze hem ook geadviseerd zich op te laten nemen en dat is hij nu aan het overwegen...
Lage lat vind ik nogal kort door de bocht.. Verliefd worden overkomt je en ik val nou eenmaal op wat meer gecompliceerde mannen. Ook iemand met issues kan een mooi persoon zijn. Was het maar zo eenvoudig dat ik zelf kon kiezen op wie en wanneer ik verliefd zou worden.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Lage lat dan als je al zo snel verliefd bent op iemand MET al die issues
Je kan zo doorgaan en met je eigen gevoelens in de knel blijven zitten of het stop zetten en eventueel als hij beter in zijn vel zit weer eens proberen.
Dankjewel voor je reactie. Jij begrijpt het...quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, voor jezelf. Je geeft aan dat je aandacht nodig hebt en dat kan hij je niet geven. Niet omdat hij niet wil, maar omdat het letterlijk niet kan. Zijn depressie maakt hem out of touch met zichzelf en zijn emoties en de angst zal hem in alles afremmen en vermoeien.Hij is waarschijnlijk in alles passief, niet alleen in zijn contact met jou. Jij zult de komende maanden, of langer, degene zijn die energie in jullie relatie steekt, die initiatief neemt, voorstellen doet en hem mee moet trekken. Gezien zijn situatie chronisch is en al langere tijd zo is, zal het ook niet op korte termijn over gaan. Het is een heel langdurig proces waar hij misschien altijd last van blijft houden.
Dus vraag je af of je dat trekt en er voor hem kan zijn, of dat je er heel ongelukkig van zult worden en jezelf beter in bescherming kunt nemen. Hij zal niet voor je vechten, simpelweg omdat hij dat niet kan.
Dankjewel voor je reactie. Is het overwegen waard inderdaad..quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:32 schreef hebikweer het volgende:
Heel raar, mijn vrouw kreeg pas een angststoornis nadat ze mij heeft leren kennen
Maar even serieus: ik zou het nog even zo volhouden. Wie weet dat je na zijn therapie een gouden kerel eraan overhoudt waarmee je het echt leuk gaat hebben.
Zo te horen communiceren jullie al vrij open naar elkaar, hetgeen ook al heel wat waard is.
Ja, maar dan nog is het handig om wel je verstand te blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:57 schreef SammieLove1 het volgende:
[..]
Lage lat vind ik nogal kort door de bocht.. Verliefd worden overkomt je en ik val nou eenmaal op wat meer gecompliceerde mannen. Ook iemand met issues kan een mooi persoon zijn. Was het maar zo eenvoudig dat ik zelf kon kiezen op wie en wanneer ik verliefd zou worden.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog is het handig om wel je verstand te blijven gebruiken.
Succes in elk geval.
Ik zou mij ook in dit advies kunnen vinden.quote:Op vrijdag 20 september 2019 13:32 schreef hebikweer het volgende:
Heel raar, mijn vrouw kreeg pas een angststoornis nadat ze mij heeft leren kennen
Maar even serieus: ik zou het nog even zo volhouden. Wie weet dat je na zijn therapie een gouden kerel eraan overhoudt waarmee je het echt leuk gaat hebben.
Zo te horen communiceren jullie al vrij open naar elkaar, hetgeen ook al heel wat waard is.
quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:45 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
je vraagt advies
ik ken veel vrouwen die alleen het leven doorbrengen, omdat ze het advies hebben gevolgd van hun zogenaamde vriendinnen om hun geliefde te verlaten, omdat deze niet goed genoeg o.i.d. zou zijn voor haar.
Niks mis mee
Ja hier ben ik het ook wel mee eens, erg inzichtvol.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, voor jezelf. Je geeft aan dat je aandacht nodig hebt en dat kan hij je niet geven. Niet omdat hij niet wil, maar omdat het letterlijk niet kan. Zijn depressie maakt hem out of touch met zichzelf en zijn emoties en de angst zal hem in alles afremmen en vermoeien.Hij is waarschijnlijk in alles passief, niet alleen in zijn contact met jou. Jij zult de komende maanden, of langer, degene zijn die energie in jullie relatie steekt, die initiatief neemt, voorstellen doet en hem mee moet trekken. Gezien zijn situatie chronisch is en al langere tijd zo is, zal het ook niet op korte termijn over gaan. Het is een heel langdurig proces waar hij misschien altijd last van blijft houden.
Dus vraag je af of je dat trekt en er voor hem kan zijn, of dat je er heel ongelukkig van zult worden en jezelf beter in bescherming kunt nemen. Hij zal niet voor je vechten, simpelweg omdat hij dat niet kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |