abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189035720
Wie weet waar je gratis kunt parkeren in de buurt van de Apenheul? Wij gaan maar 1,5 uurtje en dan vind ik ruim 8 euro toch wat veel. Alvast bedankt voor de tips en hulp!
pi_189035788
Ga met de fiets
Die 8 euro ben je ook al kwijt aan benzine om om te rijden
pi_189035797
Vanaf de Apenheul over de rotonde rechtdoor, en dan ergens rechts in de woonwijk neer zetten. Wel een stukje lopen
pi_189035808
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:07 schreef Makrolon het volgende:
Vanaf de Apenheul over de rotonde rechtdoor, en dan ergens rechts in de woonwijk neer zetten. Wel een stukje lopen
lekker asociaal , dadelijk kunnen die mensen die daar wonen niet parkeren omdat jij te goedkoop bent. Ik praat agressiviteit nooit goed maar je kunt wel wat krassen op je bolide verwachten met dit gedrag. De kosten om die krassen te repareren zijn weer tig keer duurder dan dat parkeer kaartje
pi_189035821
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:08 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

lekker asociaal , dadelijk kunnen die mensen die daar wonen niet parkeren omdat jij te goedkoop bent. Ik praat agressiviteit nooit goed maar je kunt wel wat krassen op je bolide verwachten met dit gedrag. De kosten om die krassen te repareren zijn weer tig keer duurder dan dat parkeer kaartje
Gast :')
pi_189035823
Als je wel zo rijk bent om 1.5uur aapjes te gaan kijken snap ik niet waarom die 8 euro er niet vanaf kan. Als je zo krap zit dan moet je die hele Apenheul skippen en werken aan je financiėle armslag
pi_189035842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Gast :') Zeg ik iets verkeerds ? Volgens mij spreek ik louter de waarheid hier bevroren-sluipmoordenaar
pi_189035883
Trouwens 8 euro is een dagkaart gap, 1.5 uur is ¤4.5
pi_189035905
Ja je kan idd ook per uur betalen daar.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_189035907
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

PARKEERVERBOD
In de omliggende woonwijken wordt het parkeren door bezoekers actief ontmoedigd met parkeerverboden. Hier wordt door gemeente en politie streng op gecontroleerd. Wij raden u daarom dringend aan, ook bij grote drukte of langere wachttijden, niet in de omgeving te parkeren. Parkeert u ook niet op plaatsen waar u andere auto’s ziet staan, want uitsluitend auto’s van bewoners (of bezoekers van bewoners) met een voor de locatie uitgegeven parkeervergunning worden toegestaan in het gebied. Foutparkeerders worden onherroepelijk door de politie beboet met een parkeerboete van tenminste ¤ 90,00.

LOL denk je ¤4,50 te bespraken wordt het 90
:') :') :') :') :') :') :') :')
pi_189036034
Gewoon even verderop, zo circa 2-5 km. Daar kun je vast wel parkeren en daarna met ov gaan. Kostte je misschien maar 1 a 2 euro aan ov.. of je neemt de fiets mee.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  vrijdag 20 september 2019 @ 10:32:45 #12
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189036052
Eens met de TS. Parkeren is een verdienmodel geworden voor dit soort parken. Hiermee moedigen zij hun klanten aan om alternatieven te zoeken.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_189036088
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:30 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gewoon even verderop, zo circa 2-5 km. Daar kun je vast wel parkeren en daarna met ov gaan. Kostte je misschien maar 1 a 2 euro aan ov.. of je neemt de fiets mee.
Dat is idd een goede suggestie.
Je zal er wel 1 uur langer over doen voor je bij het park bent, waarmee je in feite zegt dat de tijd van TS per uur minder waard is dan 4.50, maar goed met dit soort vragen kan dat misschien wel kloppen
pi_189036100
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:32 schreef Kamover het volgende:
Eens met de TS. Parkeren is een verdienmodel geworden voor dit soort parken. Hiermee moedigen zij hun klanten aan om alternatieven te zoeken.
Je bent je er wel degen van bewust dat het niet het park is maar de gemeente welke deze parkeer faciliteit uitbuit ? Aan je post te zien niet.
  vrijdag 20 september 2019 @ 10:49:49 #15
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189036274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:37 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Je bent je er wel degen van bewust dat het niet het park is maar de gemeente welke deze parkeer faciliteit uitbuit ? Aan je post te zien niet.
Principe blijft hetzelfde, een verkeerd verdienmodel waardoor bezoekers gemotiveerd worden om in de omliggende wijken te parkeren
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_189036374
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:49 schreef Kamover het volgende:

[..]

Principe blijft hetzelfde, een verkeerd verdienmodel waardoor bezoekers gemotiveerd worden om in de omliggende wijken te parkeren
Principe is hetzelfde alleen zal je je woede en aantijgingen moeten richten op de gemeente niet het park.

Of het een verkeerd verdienmodel is weet ik niet. Het zal best mensen aanmoedigen alternatieven te zoeken en zo slecht is dat niet. De fiets of het OV zijn prima alternatieven. Mocht je ergens anders willen parkeren dan staan daar boetes op door de parkeerverboden in de omgeving.
  vrijdag 20 september 2019 @ 11:11:37 #17
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189036574
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:57 schreef wawowiewa het volgende:

[..]

Principe is hetzelfde alleen zal je je woede en aantijgingen moeten richten op de gemeente niet het park.

Of het een verkeerd verdienmodel is weet ik niet. Het zal best mensen aanmoedigen alternatieven te zoeken en zo slecht is dat niet. De fiets of het OV zijn prima alternatieven. Mocht je ergens anders willen parkeren dan staan daar boetes op door de parkeerverboden in de omgeving.
Fiets is niet realistisch omdat niet iedereen uit Apeldoorn komt. En OV is vaak ook geen alternatief, zeker niet op het gebied van kosten. Dus vaak is een auto de enige optie, zeker met kleine kinderen.
pi_189036635
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 11:11 schreef Kamover het volgende:

[..]

Fiets is niet realistisch omdat niet iedereen uit Apeldoorn komt. En OV is vaak ook geen alternatief, zeker niet op het gebied van kosten. Dus vaak is een auto de enige optie, zeker met kleine kinderen.
Zeker waar maar voor mensen waarvoor fiets en OV wel mogelijk is zullen dit overwegen.
Gratis parkeren zou je kunnen doen maar het onderhoud van zo'n parkeer plaats etc, grond etc zitten ook kosten aan, wie moet dat dan betalen. linksom of rechtsom er zitten gewoon kosten aan parkeren , vind het niet zo gek om dat bij de gebruiker te halen. De prijs is wel een beetje te hoog denk ik en denk dat het vooral als melkkoe wordt gebruikt voor linkse hobbies van de gemeente , dat keur ik zeker af.
pi_189038216
We hebben de kaarten gekregen en moeten ver rijden. Dus kunnen we ook niet zo lang blijven.
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:20:36 #20
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189038229
TS is een zielig figuur te lui en arm om 8 euro te geven aan de parkeerautomaat :') walgen!
pi_189038275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:19 schreef djm008 het volgende:
We hebben de kaarten gekregen en moeten ver rijden. Dus kunnen we ook niet zo lang blijven.
1,5 uur blijven is wel erg kort voor de Apenheul en vooral als je ver moet reizen :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189038297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:19 schreef djm008 het volgende:
Hoe ver kan je van de Apenheul afwonen dat je er niet langer dan 1,5 uren kan zijn? :D

Vanaf Middelburg: 2u37
Vanaf Maastricht: 2u13
Vanaf Lauwersoog: 1u53

Zou je om 8:00 ochtends vanaf huis vertrekken en om 17:00 weg gaan dan kan je probleemloos 6,5 uren naar de apenheul en nog voor GTST weer thuis zijn. Waar je ook woont in Nederland.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

1,5 uur blijven is wel erg kort voor de Apenheul en vooral als je ver moet reizen :{
Klopt, die tijd was ik al kwijt bij de doodskopaapjes...
pi_189044157
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:59 schreef djm008 het volgende:
Wie weet waar je gratis kunt parkeren in de buurt van de Apenheul? Wij gaan maar 1,5 uurtje en dan vind ik ruim 8 euro toch wat veel. Alvast bedankt voor de tips en hulp!
Ten noorden van de Soerenseweg en ten zuiden van de Asselsestraat valt buiten de vergunningenzone. Rondom de Apenheul is gratis parkeren niet mogelijk, ook niet in de direct aanliggende wijk Berg & Bos en Sprengenbos. Parkeren bij sportpark Orderbos is een optie, via het Orderbos loop je dan door naar park Berg & Bos.

Google Maps is your friend.

Keuze is dus 8 euro betalen, of minimaal een kilometer lopen naar de ingang van het park.
pi_189057038
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 20:15 schreef quarterpounder het volgende:

Keuze is dus 8 euro betalen, of minimaal een kilometer lopen naar de ingang van het park.
Logisch wel, anders zou iedereen daar parkeren. Dat zal vast bij bv de Efteling ook zo zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')