abonnement Unibet Coolblue
pi_189037086
Ik las dit op een ander forum.

quote:
[message=59973308,noline]X schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:25[/message]:
[...]

Ga eens duiken in Bali, dan merk je het wel.
Als sportduiker beleef ik steeds minder plezier aan mijn hobby.
Het koraal verbleekt en je ziet steeds meer plastic tijdens een duik.
Bali. _O-
Samen met Halsema net uit Kenia "demonstreren voor het milieu".

Je moet trouwens doen wat je wil. Maar ga in de naam van de groenegod niet lopen leuren met het milieu.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 20 september 2019 @ 12:02:52 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189037180
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189037224
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 11:54 schreef BertV het volgende:
Ik las dit op een ander forum.
[..]

Bali. _O-
Samen met Halsema net uit Kenia "demonstreren voor het milieu".

Je moet trouwens doen wat je wil. Maar ga in de naam van de groenegod niet lopen leuren met het milieu.
Dat vind ik zo'n enorme dooddoener. Als je je zorgen maakt over klimaatveranderingen, moet je blijkbaar je auto weg doen en je opsluiten in je huis. Wat een onzin.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189037241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat vind ik zo'n enorme dooddoener. Als je je zorgen maakt over klimaatveranderingen, moet je blijkbaar je auto weg doen en je opsluiten in je huis. Wat een onzin.
Nee maar het is wel wat hypocriet. :Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189037292
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee maar het is wel wat hypocriet. :Y
Nee hoor, het gaat prima samen. De klimaatdiscussie moet zich richten op overheden en bedrijven. Die kunnen daadwerkelijk het verschil maken. Telkens heisa maken omdat iemand klimaatidealen combineert met een vliegreis, slaat nergens op en leidt alleen maar af van de ware veroorzakers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:14:00 #31
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189037295
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:35 schreef nils7 het volgende:

[..]

Zodat de regering goed gedrag en duurzame investeringen kan stimuleren door bijvoorbeeld subsidies te geven... maar goed dat gaat al boven de pet van minimaal 2 users in dit topic.
Gewoon zo'n idee dat op papier heel mooi klinkt maar in de praktijk nooit werkt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189037367
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee hoor, het gaat prima samen. De klimaatdiscussie moet zich richten op overheden en bedrijven. Die kunnen daadwerkelijk het verschil maken. Telkens heisa maken omdat iemand klimaatidealen combineert met een vliegreis, slaat nergens op en leidt alleen maar af van de ware veroorzakers.
Ben ik met je oneens, vliegen draagt sterk negatief bij aan de klimaatverandering dat staat vast, dan is het makkelijk naar een ander kijken maar begin eens bij jezelf. Eet eens wat minder vlees et cetera, dan kan je gaan kijken of je andere mensen aan kan zetten tot een kleinere uitstoot.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189037430
quote:
16s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:18 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ben ik met je oneens, vliegen draagt sterk negatief bij aan de klimaatverandering dat staat vast, dan is het makkelijk naar een ander kijken maar begin eens bij jezelf. Eet eens wat minder vlees et cetera, dan kan je gaan kijken of je andere mensen aan kan zetten tot een kleinere uitstoot.
Probleem is vooral dat de discussie zo blijft steken in kleinzieligheid. Je druk maken omdat een klimaatidealist vier keer per week vlees uit, terwijl met geen woord wordt gerept over vervuilende bedrijven, slaat als een lul op een drumstel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189037513
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is vooral dat de discussie zo blijft steken in kleinzieligheid. Je druk maken omdat een klimaatidealist vier keer per week vlees uit, terwijl met geen woord wordt gerept over vervuilende bedrijven, slaat als een lul op een drumstel.
Nee hoor die kan prima over de industrie spreken alleen neemt het flink wat kracht weg. Komt vooral over alsof ze graag hebben dat anderen wat aan het klimaat doen maar er zelf weinig voor over hebben op een dagje demonstreren na. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:29:42 #35
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189037533
Ik zie weer zo'n droeftoeter met een regenboogvlag op zijn shirt. :') Werd van de week ook gezegd in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden: ''LGBTBQQ++ wordt onevenredig hard getroffen door klimaatverandering''.

Ik vraag mij toch af hoe dat werkt. Wonen er buitenproportioneel veel homo's op het strand?

Verder haalt men ook steeds kolonialisme en slavernij erbij. Ik heb de indruk dat het niet eens meer over het klimaat gaat soms.
pi_189037607
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik zie weer zo'n droeftoeter met een regenboogvlag op zijn shirt. :') Werd van de week ook gezegd in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden: ''LGBTBQQ++ wordt onevenredig hard getroffen door klimaatverandering''.

Ik vraag mij toch af hoe dat werkt. Wonen er buitenproportioneel veel homo's op het strand?

Verder haalt men ook steeds kolonialisme en slavernij erbij. Ik heb de indruk dat het niet eens meer over het klimaat gaat soms.
Vrouwen ook, althans dat was te horen in DWDD. Het wordt steeds gekker, hoe kan je zoiets nou met droge ogen beweren. Schiet mij maar lek :D
pi_189037615
Zolang niemand demonstreert tegen de onbegrensde groei van de wereldbevolking zijn deze protesten lastig serieus te nemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_189037785
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:33 schreef DKaprillia het volgende:

[..]

Vrouwen ook, althans dat was te horen in DWDD. Het wordt steeds gekker, hoe kan je zoiets nou met droge ogen beweren. Schiet mij maar lek :D
Wat? :') ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 20 september 2019 @ 12:56:22 #39
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189037941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik zie weer zo'n droeftoeter met een regenboogvlag op zijn shirt. :') Werd van de week ook gezegd in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden: ''LGBTBQQ++ wordt onevenredig hard getroffen door klimaatverandering''.

Ik vraag mij toch af hoe dat werkt. Wonen er buitenproportioneel veel homo's op het strand?

Verder haalt men ook steeds kolonialisme en slavernij erbij. Ik heb de indruk dat het niet eens meer over het klimaat gaat soms.
Klimaatproblemen leveren gespannen situatie's op. Chaos, oorlog door tekorten, volksverhuizingen (ontheemt raken) en ga zo maar door en door.

En wat gebeurd er als de spanningen oplopen?
Zelfs hier zie je het gebeuren, niet perse door gevolgen van klimaatverandering, maar wel door oplopende spanning.
De roep dat homo's maar 'normaal' moeten doen (wat betekend niet zichtbaar moeten zijn), vrouwen eigenlijk beter geen stemrecht hadden kunnen krijgen en andere onzin neemt hand over hand toe.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 20 september 2019 @ 13:00:26 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189037983
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:00:52 #41
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_189037992
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:31 schreef Nicksanders het volgende:
5000 mensen op 7,53 miljard,
Das niet veel dus maar het krijgt al alle aandacht en iedereen denkt dat het de meerderheid boeit.

Maar in feite

[ afbeelding ]
5000 evenementen/betogingen staat er, niet 5000 mensen.

Moet in Europa/Amerika natuurlijk nog blijken hoeveel er komen opdagen, al waren er alleen kijkend naar Australië schijnbaar ongeveer 300.000 mensen:
https://www.telegraph.co.(...)tain-braces-weekend/
pi_189038256
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:49 schreef Tyr80 het volgende:
Wat dat aan uitstoot geeft om die protestanten op de juiste plek te krijgen. Verkeer wat stilstaat met draaiende motor voor deze mensen. Als je echt om het klimaat geeft protesteer je gewoon thuis.
Niks aan toe te voegen. Als je wat wil doen (en dat moed ik aan) doe het gewoon lekker op micro-schaal voor jezelf.

Hop, weer tigduizenden op de been - moet je daarna eens kijken wat een afval er daar op straat ligt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:27:18 #43
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189038307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 09:49 schreef Tyr80 het volgende:
Wat dat aan uitstoot geeft om die protestanten op de juiste plek te krijgen. Verkeer wat stilstaat met draaiende motor voor deze mensen. Als je echt om het klimaat geeft protesteer je gewoon thuis.
:') :') :') :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:22 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen. Als je wat wil doen (en dat moed ik aan) doe het gewoon lekker op micro-schaal voor jezelf.

Hop, weer tigduizenden op de been - moet je daarna eens kijken wat een afval er daar op straat ligt.
:') :') |:( |:( :') :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik zie weer zo'n droeftoeter met een regenboogvlag op zijn shirt. :') Werd van de week ook gezegd in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden: ''LGBTBQQ++ wordt onevenredig hard getroffen door klimaatverandering''.

Ik vraag mij toch af hoe dat werkt. Wonen er buitenproportioneel veel homo's op het strand?

Verder haalt men ook steeds kolonialisme en slavernij erbij. Ik heb de indruk dat het niet eens meer over het klimaat gaat soms.
Het idee is dat groepen die achtergesteld zijn in de samenleving, zoals bijvoorbeeld vrouwen (omdat ze gemiddeld een lager inkomen hebben), gemiddeld minder flexibiliteit hebben bij het omgaan met de gevolgen van de klimaatveranderingen - doordat ze gemiddeld minder mogelijkheden daartoe hebben - zodat ze gemiddeld zwaarder getroffen zullen worden door de gevolgen van klimaatverandering.
pi_189038353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Klimaatproblemen leveren gespannen situatie's op. Chaos, oorlog door tekorten, volksverhuizingen (ontheemt raken) en ga zo maar door en door.

En wat gebeurd er als de spanningen oplopen?
Zelfs hier zie je het gebeuren, niet perse door gevolgen van klimaatverandering, maar wel door oplopende spanning.
De roep dat homo's maar 'normaal' moeten doen (wat betekend niet zichtbaar moeten zijn), vrouwen eigenlijk beter geen stemrecht hadden kunnen krijgen en andere onzin neemt hand over hand toe.
Maar even eerlijk, zien we die door jou genoemde dingen al? En de vraag is of klimaatproblematiek dat soort dingen kan veroorzaken. Oorlog zal zeker negatief zijn voor de vruchtbaarheid van een vrouw. Maar oorlog door klimaatproblemen hebben we toch niet im moment?
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:56:50 #45
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189038643
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

:') :') :') :')
[..]

:') :') |:( |:( :') :')
[..]

Het idee is dat groepen die achtergesteld zijn in de samenleving, zoals bijvoorbeeld vrouwen (omdat ze gemiddeld een lager inkomen hebben), gemiddeld minder flexibiliteit hebben bij het omgaan met de gevolgen van de klimaatveranderingen - doordat ze gemiddeld minder mogelijkheden daartoe hebben - zodat ze gemiddeld zwaarder getroffen zullen worden door de gevolgen van klimaatverandering.
Precies. Het gaat dus niet eens meer om klimaatverandering, het is weeeeer een verongelijkt SJW jankverhaal van parasieten die te beroerd zijn om te werken.
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:58:47 #46
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189038668
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:56 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Klimaatproblemen leveren gespannen situatie's op. Chaos, oorlog door tekorten, volksverhuizingen (ontheemt raken) en ga zo maar door en door.

En wat gebeurd er als de spanningen oplopen?
Zelfs hier zie je het gebeuren, niet perse door gevolgen van klimaatverandering, maar wel door oplopende spanning.
De roep dat homo's maar 'normaal' moeten doen (wat betekend niet zichtbaar moeten zijn), vrouwen eigenlijk beter geen stemrecht hadden kunnen krijgen en andere onzin neemt hand over hand toe.
Het blijft vergezochte onzin. Die sentimenten hebben niets te maken met klimaatverandering.
pi_189038711
quote:
Die Jensen is een schreeuwlelijk die met nieuws echt niks te maken heeft.
pi_189038883
Zag van de week nog die Thunberg bij Trevor Noah voorbij komen, ik vind het net Chucky. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 20 september 2019 @ 14:30:35 #49
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_189039023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:30 schreef DKaprillia het volgende:

[..]

Maar even eerlijk, zien we die door jou genoemde dingen al? En de vraag is of klimaatproblematiek dat soort dingen kan veroorzaken. Oorlog zal zeker negatief zijn voor de vruchtbaarheid van een vrouw. Maar oorlog door klimaatproblemen hebben we toch niet im moment?
Ja, dat zie je al.

Zo heeft bv klimaatvrandering bijgedragen aan de syrische oorlog. De lont in het kruidvat was een internet migratie. Veroorzaakt door klimaatverandering en daar niet fatsoenlijk op reageren.

Afrika kent hele gebieden die al onder druk komen te staan door klimaatverandering, dat draagt bij aan de omrust daar en de migratie stroom.
Bangladesh die mede door klimaatverandering onder druk staat. Onrust, migratie.

En ga zo maar door, er zijn nu al voorbeelden van en de gevolgen beginnen zich pas te tonen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_189039056
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Zo heeft bv klimaatvrandering bijgedragen aan de syrische oorlog. De lont in het kruidvat was een internet migratie. Veroorzaakt door klimaatverandering en daar niet fatsoenlijk op reageren.

_O-

Ze mogen zich gelukkig prijzen met iemand die de meest onzinnige propaganda met zo'n vastberadenheid blijft reproduceren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')