abonnement Unibet Coolblue
pi_189031725
Als ik naast mijn voltijd hbo en deeltijd AD (associate degree) wil volgen betaal ik dan voor beide collegegeld?
pi_189032432
Ja
pi_189032868
quote:
Dat gaat over instellingscollegegeld er staat duidelijk dat je voor beide wel wettelijke collegegeld moet betalen.
pi_189036399
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:31 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat gaat over instellingscollegegeld er staat duidelijk dat je voor beide wel wettelijke collegegeld moet betalen.
"Als je nog geen bachelorgraad behaald hebt, kun je met een tweede bacheloropleiding beginnen tegen het wettelijk collegegeld tarief. Sta je twee keer ingeschreven voor een bacheloropleiding, dan hoef je maar voor één bacheloropleiding het wettelijk collegegeld te betalen. Bij de andere opleiding moet je dan een Bewijs Betaald Collegegeld overhandigen.

Behaal je gedurende de tweede bacheloropleiding de bachelorgraad voor de eerste opleiding, dan kun je de tweede bacheloropleiding alsnog afronden tegen het wettelijk collegegeld "
pi_189036584
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 10:59 schreef Dispenser23 het volgende:

[..]

"Als je nog geen bachelorgraad behaald hebt, kun je met een tweede bacheloropleiding beginnen tegen het wettelijk collegegeld tarief. Sta je twee keer ingeschreven voor een bacheloropleiding, dan hoef je maar voor één bacheloropleiding het wettelijk collegegeld te betalen. Bij de andere opleiding moet je dan een Bewijs Betaald Collegegeld overhandigen.

Behaal je gedurende de tweede bacheloropleiding de bachelorgraad voor de eerste opleiding, dan kun je de tweede bacheloropleiding alsnog afronden tegen het wettelijk collegegeld "
Als je het zo goed weet, waarom open je dan een topic?
pi_189042750
Een AD is geen bachelor opleiding
He who licks the knife soon will cut his tongue
pi_189045323
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 11:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als je het zo goed weet, waarom open je dan een topic?
srry madame ;( ;( ;(
pi_189045332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 18:34 schreef Jap111 het volgende:
Een AD is geen bachelor opleiding
goed punt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')