met het knip en plakwerk van net5 denk ik dat ze die om 20.28 even er in gooienquote:Op donderdag 26 september 2019 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
Hebben we vanavond nog de beoordeling/uitslag?
Ik gok van wel.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
Hebben we vanavond nog de beoordeling/uitslag?
Dat klopt ook wel zo gaat dat in dat wereldje.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon goud waard. Die wil je niet delen met wie of wat dan ook. Zelfs niet met hun eigen restaurant. Zo'n zender wil gewoon eigen exclusieve koks. Soort van mascottes/gezichten van de zender. Als je ze vervolgens ook nog ergens anders tegenkomt (en daar contractueel geen zeggenschap over hebt), dan geef je wel goud weg/dat doet wel afbreuk aan je eigen programma/goudmijn.
Hij doe het echt super leuk en heel natuurlijk!quote:Op donderdag 26 september 2019 20:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik gok van wel.
Hopelijk komt Matt Sinclair volgend seizoen terug. Hetzij als mentor, hetzij als jurylid.
kraan is ook gevraagd omdat hij een goeie kok is... zou die dan naast MC NL al zn kookdingen maar op moeten geven?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:23 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel zo gaat dat in dat wereldje.
Overigens......als ik ander werk erbij wil doen moet ik daar ook toestemming voor vragen.... is bij veel werkgevers geloof ik.
Nee en bedenk me ook dat dit natuurlijk niet het hele jaar is....quote:Op donderdag 26 september 2019 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
kraan is ook gevraagd omdat hij een goeie kok is... zou die dan naast MC NL al zn kookdingen maar op moeten geven?
en toestemming vragen... niet als je gevraagd wordt als jury omdat je zo goed bent als kok en blabla
Goed gedachtquote:Op donderdag 26 september 2019 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
met het knip en plakwerk van net5 denk ik dat ze die om 20.28 even er in gooien
20.28quote:Op donderdag 26 september 2019 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
met het knip en plakwerk van net5 denk ik dat ze die om 20.28 even er in gooien
uhuh ik kan net5 wel inschattenquote:
ja dat is wel het leukste maar tis ook gevaarlijk want je moet er zelf ook mee kokenquote:Op donderdag 26 september 2019 20:29 schreef Postbus100 het volgende:
mooiste immuniteitsproef vond ik ooit met die marmite. Haha, die topkok was echt totaal van zijn stuk gebracht door de productkeuze, en dat was nou net de bedoeling
Ja, maar die amateurkok had wel een idee. Die vond het een goede vervanger van vissaus en daar had hij wel een idee/beeld bij.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is wel het leukste maar tis ook gevaarlijk want je moet er zelf ook mee koken
ja ik kan het me nog ergens vaag voor de geest halenquote:Op donderdag 26 september 2019 20:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ja, maar die amateurkok had wel een idee. Die vond het een goede vervanger van vissaus en daar had hij wel een idee/beeld bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |