als hij weer curry maakt mag hij nokke van mijquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Indiër gaat voor garnalencurry vrees ik
Hahaha ja inderdaad! Was bamg dag hij alweer over zn poffertie/ armoede zou beginnen maar gelukkig niet dit keer.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:53 schreef Nizno het volgende:
die moet ook geen restaurant beginnen, dan jankt hij de hele tijd als hij goed kookt
ik ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:28 schreef Dazalbest het volgende:
Heb hier toch geen fish and Chips gevoel bij die curry 😐
Maar het hoefde ook geen F&C te zijn he. Het moest een gerecht met vis en aardappel zijnquote:Op dinsdag 24 september 2019 20:28 schreef Dazalbest het volgende:
ja maar als je al mee krijgt "we willen geen 19 fish and chips" ...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:28 schreef Dazalbest het volgende:
Ook mee eens! Echt zonde...quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet
en net5 verknalt mn plezier in kijken door dat rare geknip
quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar het hoefde ook geen F&C te zijn he. Het moest een gerecht met vis en aardappel zijn
Ja bedacht me dat het eigenlijk ook.... niet goed opgelet 🙈quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
ja maar als je al mee krijgt "we willen geen 19 fish and chips" ...
tot morgen
Hier ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet
en net5 verknalt mn plezier in kijken door dat rare geknip
https://www.youtube.com/r(...)rchef+australia+2019quote:Op woensdag 25 september 2019 00:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hier ook.
Hopelijk komt het ooit op Netflix ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |