Moet niet, mag wel. Je hebt het prima gedaan hoorquote:Op donderdag 19 september 2019 20:51 schreef Dazalbest het volgende:
In wist niet hoe ik dit moest doen...... als er iets fouts is hoor ik het graag.
Volgens mij moest ik omdat ik laatste was deze openen?😳
Oh ja oeps...... Thanks 😊quote:Op donderdag 19 september 2019 20:53 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Moet niet, mag wel. Je hebt het prima gedaan hoor. Gefeliciteerd met je eerste topic!
We kunnen eventueel nog een andere titel bedenken en een modje lief aankijken.
gil maar een titel, pas ik het wel aanquote:
Franklop heeft pech want Steph is nog niet weg.....quote:Op donderdag 19 september 2019 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
gil maar een titel, pas ik het wel aan
donequote:Op donderdag 19 september 2019 21:23 schreef Dazalbest het volgende:
We zwaaien Nigella uit! Doe maar zoiets....
Jaaaaaa toppie!quote:
Heb wel gekeken, maar samen met vriendin!quote:Op dinsdag 24 september 2019 16:33 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Jaaaaaa toppie!
Gister niemand gekeken? Masterclass vind ik ook nooit echt iets en begin van de mysteriebox half gezien....
Maar blijkbaar hier ook niks gemist 🙈
stukje, maar was snel afgehaaktquote:Op dinsdag 24 september 2019 16:33 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Jaaaaaa toppie!
Gister niemand gekeken? Masterclass vind ik ook nooit echt iets en begin van de mysteriebox half gezien....
Maar blijkbaar hier ook niks gemist 🙈
Terwijl dit soort opdrachten het moment is om eea uit te proberen waar je niet comfortabel mee bentquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we weer een die alleen maar Indiaas kookt
Dit inddquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Terwijl dit soort opdrachten het moment is om eea uit te proberen waar je niet comfortabel mee bent
daarom vind ik die zoetekauw die voor hartig gaat ook leukerquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Terwijl dit soort opdrachten het moment is om eea uit te proberen waar je niet comfortabel mee bent
het smaakt als inktvis: heerlijk indien goed klaargemaakt en warm. Net rubber als het koud wordtquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:34 schreef Nizno het volgende:
en met zeekat kan ik ook niets want ik heb geen idee hoe het smaakt of iets
hmz, inktvis vinnik mwaquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
het smaakt als inktvis: heerlijk indien goed klaargemaakt en warm. Net rubber als het koud wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |