abonnement Unibet Coolblue
pi_189038078
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
Resetera zit vol met kneuzen. Autistenclubje daar. Neogaf is niet veel beter, het andere uiterste.

Op resetera mag je geen grap maken over een immigrant of zelfs zeggen dat europa redelijk vol zit of zeggen dat een trans niet in een game hoeft te zitten :') krijg je een ban gelijk

Op neogaf zitten nagenoeg alleen nog rechtse rakkers die alles sjw vinden, conspiracies oprakelen en de linkse raklers maken alles kapot! Gears 5 is voor natte dweilen want je speelt met een vrouw! Heiligschennis!
trieste kutsites geworden allebei.
Op Neogaf kom ik nog zelden. Op ResetEra hangt er een eng sfeertje als het niet over games gaat voornamelijk en alles trans en non-binair is helemaal fantastisch.

Kassandra in Odyssey, Horizon en Gears 5 werden afgezeken, ja als het vrouwelijke personage goed is en echt in het verhaal past waarom niet.
SOONY
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:10:07 #77
194233 Friday12
Originele kloon
pi_189038109
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2019 11:32 schreef iScream. het volgende:
Nog 1,5 maand wachten op Death Stranding, aftellen maar! *O*
Nee bedankt :N
pi_189038126
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:10 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Nee bedankt :N
Die laatste gameplaybeelden gingen helemaal nergens over.
SOONY
pi_189038177
Alles wat we tot nu toe gezien hebben van Death Stranding valt vis tegen. De wereld ziet er leeg en saai uit.
Maar aan de andere kant zou het me niks verbazen als ze juist expres 'niks' laten zien en het spektakel gewoon bewaren tot ie uit is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189038258
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
Alles wat we tot nu toe gezien hebben van Death Stranding valt vis tegen. De wereld ziet er leeg en saai uit.
Maar aan de andere kant zou het me niks verbazen als ze juist expres 'niks' laten zien en het spektakel gewoon bewaren tot ie uit is.
Die bossfight werd ik ook niet vrolijk van.
SOONY
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:25:00 #81
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189038277
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:06 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ja, het één is een hotfix en het ander vereist iets meer werk, iets wat ze inmiddels ook gewoon al meerdere keren hebben gemeld mee bezig te zijn (zelfs bij de patch notes waar jij naar verwijst).

Je kunt ook zeiken om het zeiken natuurlijk.
Het aanpassen van droprates vereist niet veel werk, en niemand in de community liep toch te zeuren over de lootdrop rates?

Nu zal je weer minder legendary's krijgen of pearls, de echte leuke guns in het spel.

Maar het is idd een hotfix om droprates te verlagen.. Maar waarom?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:26:17 #82
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189038287
Ik ga er helemaal niks van kijken, zo is een game altijd leuker. Ipv een trailer te kijken dat je al zoveel weet mbt bosses, verhaal enz. Maargoed dit geldt voor alle SP spellen imo.

Weet nog dat ik enorm werd verrast door het geweldige Darksiders waar ik niets van afwist.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games vrijdag 20 september 2019 @ 13:26:58 #83
181272 crew  Noppie2000
pi_189038300
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het aanpassen van droprates vereist niet veel werk, en niemand in de community liep toch te zeuren over de lootdrop rates?

Nu zal je weer minder legendary's krijgen of pearls, de echte leuke guns in het spel.

Maar het is idd een hotfix om droprates te verlagen.. Maar waarom?
Dat de community er niet over zeurt wil niet zeggen dat het is zoals de ontwikkelaar het wil. Zou wat zijn als de community bepaalt hoe de game ontwikkeld moet worden :D

De droprate was nu te hoog, waardoor goede loot te makkelijk was om te krijgen, aldus Gearbox. Nou, dan verlagen ze het. Ik zie het probleem echt niet.

EDIT: of dat in het belang is van de community is wat heel anders natuurlijk, ook geen idee wat ze precies hebben aangepast qua procenten, maar ach, het is maar waar je moeilijk over wil doen in een game waarin grinden centraal staat.
pi_189038344
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:26 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dat de community er niet over zeurt wil niet zeggen dat het is zoals de ontwikkelaar het wil. Zou wat zijn als de community bepaalt hoe de game ontwikkeld moet worden :D

De droprate was nu te hoog, waardoor goede loot te makkelijk was om te krijgen, aldus Gearbox. Nou, dan verlagen ze het. Ik zie het probleem echt niet.
Drop/coin rates verlagen en dan microtransactions toevoegen is wel een bekend recept natuurlijk. Al lees ik ook dat veel spelers de drop rates hoog vonden.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:31:55 #85
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189038363
Ja en dat de developer het anders ziet dan de community dat betekend niet dat ZIJ het bij het rechte eind hebben of wel dan :')

In Diablo 3 was de loot in het begin ook gewoon kut, totdat loot 2.0 kwam.

En ja, die geluiden kwamen vanuit de community dat er meer loot moest zijn, meer diverse loot.

Ownee een hoge droprate van guns in een game waar je geen PVP doet wat een verschrikking. Ik lees dat je bv nu bijna geen annointed guns meer krijgt. Nou dat zijn nou juist de leukste guns
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games vrijdag 20 september 2019 @ 13:33:21 #86
181272 crew  Noppie2000
pi_189038378
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:31 schreef MMaRsu het volgende:
Ja en dat de developer het anders ziet dan de community dat betekend niet dat ZIJ het bij het rechte eind hebben of wel dan :')
Even mijn post lezen hoor.

Nee, dat zeg ik nergens :)
  vrijdag 20 september 2019 @ 13:34:42 #87
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189038393
Natuurlijk bepaalt de community dat indirect. Zonder community geen game toch?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games vrijdag 20 september 2019 @ 13:36:50 #88
181272 crew  Noppie2000
pi_189038418
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:31 schreef MMaRsu het volgende:
Ownee een hoge droprate van guns in een game waar je geen PVP doet wat een verschrikking. Ik lees dat je bv nu bijna geen annointed guns meer krijgt. Nou dat zijn nou juist de leukste guns
Dat er geen PVP is, wil niet zeggen dat de game geen balans nodig heeft. Er zijn bazen, er is endgame, er zijn arena's. Ook dat moet op zijn beurt betere loot geven, gebalanceerde loot zodat de game daadwerkelijk interessant blijft om te blijven spelen.

Als jan en allemaal om de klipklap de hoogste rarity wapens krijgt, is die loop er vrij snel uit.
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 14:18:57 #89
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_189038885
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:12 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat is de overeenkomst tussen sneakers en joden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog even over nagedacht, maar een andere overeenkomst is dat je er verdomd veel in een kleine afgesloten ruimte krijgt...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_189039432
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:16 schreef StateOfMind het volgende:
Alles wat we tot nu toe gezien hebben van Death Stranding valt vis tegen. De wereld ziet er leeg en saai uit.
Maar aan de andere kant zou het me niks verbazen als ze juist expres 'niks' laten zien en het spektakel gewoon bewaren tot ie uit is.
Ik heb naderhand nog een YT filmpje gezien waaruit ik het gevoel krijg dat de wereld zo leeg is omdat het gevuld gaat worden met andere online spelers (in de demo waren immers maar een paar spelers).
Ongeveer zoiets als ze nu met NMS doen.
Ik zag niet zo zeer andere spelers maar objecten en constructies die ze achter gelaten hadden.
Er schijnt dus een of andere vorm van interactie te zijn met andere mensen.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_189039451
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het aanpassen van droprates vereist niet veel werk, en niemand in de community liep toch te zeuren over de lootdrop rates?

Nu zal je weer minder legendary's krijgen of pearls, de echte leuke guns in het spel.

Maar het is idd een hotfix om droprates te verlagen.. Maar waarom?
Ik heb anders niets gemerkt van verminderde drop rates en ook de nerf op de shothun met gyro missiles heb ik niets van gemerkt.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_189039647
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:00 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Ik heb naderhand nog een YT filmpje gezien waaruit ik het gevoel krijg dat de wereld zo leeg is omdat het gevuld gaat worden met andere online spelers (in de demo waren immers maar een paar spelers).
Ongeveer zoiets als ze nu met NMS doen.
Ik zag niet zo zeer andere spelers maar objecten en constructies die ze achter gelaten hadden.
Er schijnt dus een of andere vorm van interactie te zijn met andere mensen.
Er is een heel kort stukje gezien dat je kan schieten, combat met vuisten en cargo en voornamelijk wegrennen :+
Die bossfight leek wel iets van molotovcocktails te gooien.

Wandelen als postbode is het voornamelijk met een heel vaag verhaal.
SOONY
pi_189039715
Rachel en nog veel meer stages en die game is een stuk interessanter.
Gaan ze dat doen?
Geen idee volgens verkoopt die game ontiegelijk kut.
SOONY
pi_189040128
Ben nu ook met BL3 bezig. Erg leuke game, zeker als je ook de Tales from the Borderlands games gespeeld hebt. Ergens heb ik nog steeds het vermoeden dat Fl4K gewoon de Loaderbot uit die spellen is, maar goed.

- Favoriet is moeilijk aan te wijzen, maar als sniper speel ik het liefste met Fl4k, die een mooie mix van Mordechai en Zer0 is. Benieuwd of je de Skag en Spiderant ook tegelijk kan gebruiken
- Zane's voice acteur is fan-tas-tisch. Tuurlijk wordt zijn "Oirisch Brogue" een beetje dik aangezet, maar Cian Barry is zelf een Ier (kwam hem vaker tegen in kleinere Engelse series) en ik meen dat hij ook in Call of Juarez 2 te horen was
- favoriete wapens: close tussen Tediore met wapens die lopend of vliegend een slachtoffer achtervolgen en Jakobs, omdat ze sprekend op oudere wapens uit RDR of MOHAA lijken. Ik heb al een Delisle geweer, een Kragh Jorgensen, een winchester shotgun en zelfs een M1 Garand (inclusief dat typerend 'rinkel' als de clip leeg is) voorbij zien komen. Hilarisch is hoe ze de "Gatlings" van Jakobs hebben gewijzigd in een redelijk simpel geweer dat ipv een trekker een soort koffiemolenhendel heeft. Hoge vuursnelheid ja, maar de accuratie is er wat uit op zo'n moment. Dahl is op enige afstand nr 3 vanwege de hoge schade die double taps doen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_189040232
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:15 schreef DKUp het volgende:

[..]

Er is een heel kort stukje gezien dat je kan schieten, combat met vuisten en cargo en voornamelijk wegrennen :+
Die bossfight leek wel iets van molotovcocktails te gooien.

Wandelen als postbode is het voornamelijk met een heel vaag verhaal.
Die baby moet vooral zijn smoel houden.
Toen ik dat kreng hoorde huilen begonnen mijn tenen al te krommen.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_189040562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:47 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Die baby moet vooral zijn smoel houden.
Toen ik dat kreng hoorde huilen begonnen mijn tenen al te krommen.
Ik wacht wel af wat redelijk normale spelers vinden in plaats van die sellouts die hoge cijfers geven om early copies te krijgen.

Geoff Keighley is natuurlijk ook lekker objectief met Hideo.
SOONY
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:34:14 #97
194233 Friday12
Originele kloon
pi_189041064
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 16:07 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ik wacht wel af wat redelijk normale spelers vinden in plaats van die sellouts die hoge cijfers geven om early copies te krijgen.

Geoff Keighley is natuurlijk ook lekker objectief met Hideo.
Ik kijk wel een stream _O-

Als ik het zou kopen dan voor een 10tje
  Moderator vrijdag 20 september 2019 @ 16:35:15 #98
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_189041084
Sowieso een kutgame omdat er een constant jankend kind in zit :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:37:21 #99
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189041116
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:02 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Ik heb anders niets gemerkt van verminderde drop rates en ook de nerf op de shothun met gyro missiles heb ik niets van gemerkt.
Het is wel generfed zie de patchnotes van Gearbox

Voor zover ik nu lees zijn mensen niet super happy met de nerfs. Is toch juist mooi als je veel toffe guns krijgt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189041184
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 13:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het aanpassen van droprates vereist niet veel werk, en niemand in de community liep toch te zeuren over de lootdrop rates?

Nu zal je weer minder legendary's krijgen of pearls, de echte leuke guns in het spel.

Maar het is idd een hotfix om droprates te verlagen.. Maar waarom?
Community had wel kritiek op de te hoge droprates.

https://www.reddit.com/r/(...)ing_about_legendary/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')