abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 11 april 2020 @ 21:59:43 #226
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192573806
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:52 schreef Tyr80 het volgende:
Krijg het idee dag het flat earth concept door Google tegengewerkt wordt.

Dacht Mark Sargent te googlen, kijken of hij veranderd is, krijg je eerst een of andere sporter te zien.

Ook als ik flat earth begin te zoeken dan stopt het auto-aanvullen, net als wanneer je zoek opdracht een beetje de kinky / foute kant opgaat.

Go Google.
Je weet toch dat je alleen staats goedgekeurde informatie tot je mag nemen o|O
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192575285
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:52 schreef Tyr80 het volgende:
Krijg het idee dag het flat earth concept door Google tegengewerkt wordt.

Dacht Mark Sargent te googlen, kijken of hij veranderd is, krijg je eerst een of andere sporter te zien.

Ook als ik flat earth begin te zoeken dan stopt het auto-aanvullen, net als wanneer je zoek opdracht een beetje de kinky / foute kant opgaat.

Go Google.
Die sporter kreeg je altijd al te zien, dat komt omdat die pagina veel meer historie heeft. Voor de rest gaan letterlijk alle zoekresultaten gewoon over dat rare ventje.
  zondag 12 april 2020 @ 01:38:16 #228
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192576420
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 21:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Je weet toch dat je alleen staats goedgekeurde informatie tot je mag nemen o|O
dat is conspiray denken!
we hebben hier het vrije westen.
met onafhankelijke democratie.
en onafhankelijke media.
Huig
  zondag 12 april 2020 @ 10:10:58 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192578109
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 01:38 schreef Orwell het volgende:

[..]

dat is conspiray denken!
we hebben hier het vrije westen.
met onafhankelijke democratie.
en onafhankelijke media.
Je suis charlie :D _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:41:07 #232
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193460647
Ik hou me niet met de platte aarde theorie bezig. Terwijl ik wat Turkse youtubers zat te kijken stuitte ik op deze Nederlandse piloot die de rechte aarde theorie aanhangt.

Vanaf 1:18 Enjoy.

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_193468876
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:41 schreef TeenWolf het volgende:
Ik hou me niet met de platte aarde theorie bezig. Terwijl ik wat Turkse youtubers zat te kijken stuitte ik op deze Nederlandse piloot die de rechte aarde theorie aanhangt.

Vanaf 1:18 Enjoy.

Ja, die vogel is al eens langsgekomen. :P Blijkt dus helemaal geen pilote te zijn of zoiets.

Ze zit in ieder geval duidelijk in een psychose.
  donderdag 4 juni 2020 @ 19:39:19 #234
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193475710
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 12:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, die vogel is al eens langsgekomen. :P Blijkt dus helemaal geen pilote te zijn of zoiets.

Ze zit in ieder geval duidelijk in een psychose.
Wie is het dan eigenlijk?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_193476009
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:39 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wie is het dan eigenlijk?
Lydia Ouwersloot, natuurlijk ook anti-vaxxer (meent dat haar kind er ziek van is geworden). Schijnbaar ontslagen bij KLM omdat ze mentaal niet stabiel genoeg zou zijn, en is geen pilote (ze heeft ook veel technische dingen uit dat filmpje bij het verkeerde eind). Hier een interview van haar met Mark Sargent, FE-mongool coryfee.

  donderdag 4 juni 2020 @ 19:58:24 #236
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193476282
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef illusions het volgende:

Ze
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Lydia Ouwersloot, natuurlijk ook anti-vaxxer (meent dat haar kind er ziek van is geworden). Schijnbaar ontslagen bij KLM omdat ze mentaal niet stabiel genoeg zou zijn, en is geen pilote (ze heeft ook veel technische dingen uit dat filmpje bij het verkeerde eind). Hier een interview van haar met Mark Sargent, FE-mongool coryfee.

Is ze niet gewoon met pensioen gegaan? Hoe weet jij dat ze ontslagen is omdat ze mentaal niet stabiel was?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_193476524
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 19:58 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ze
[..]

Is ze niet gewoon met pensioen gegaan? Hoe weet jij dat ze ontslagen is omdat ze mentaal niet stabiel was?
Omdat ze dat zelf zegt. Misschien even luisteren als je iets deelt.

Tenzij je bij het FE-kamp hoort nastuurlijk, dan zijn zulke dingen overbodig. :P

[ Bericht 15% gewijzigd door illusions op 04-06-2020 20:11:59 ]
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:13:16 #238
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193476695
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Omdat ze dat zelf zegt. Misschien even luisteren als je iets deelt.

Tenzij je bij het FE-kamp hoort nastuurlijk, dan zijn zulke dingen overbodig. :P
Ik had hem aanstaan maar wellicht heb ik het gemist, kun je aangeven welk tijdstip ze dat zei?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_193476721
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:13 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik had hem aanstaan maar wellicht heb ik het gemist, kun je aangeven welk tijdstip ze dat zei?
Ik heb werkelijk geen idee, het is maanden geleden dat ik dit filmpje heb gezien/gehoord.
pi_193476798
Vind het overigens een vrij plausibele reden voor ontslag, mensen die geloven dat de aarde plat is horen niet bij de KLM te werken. _O-
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:43:14 #241
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193477334
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:17 schreef illusions het volgende:
Vind het overigens een vrij plausibele reden voor ontslag, mensen die geloven dat de aarde plat is horen niet bij de KLM te werken. _O-
Wel bruut als dat de reden is voor ontslag. Had ik niet van de KLM verwacht. Kennelijk deed ze haar werk goed en heeft ze jarenlang haar routes veilig gevlogen. Wat maakt het dan uit als je denkt dat de aarde rond, vierkant of voor mijn part een driehoek is.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:47:05 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193477398
Het ergste is dat Mark Sargent en die Bob(achternaam ff kwijt) puur genieten van de fame en glory die ze krijgen van hun volgers, en je aardig het idee krijgt dat ze niet geloven maar puur doen voor de aandacht.
En ja Mark is gewoon verliefd, op de chickie uit de docu.
Ik ga niet het hele uur de docu kijken want crinchy as fuck.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193477429
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:43 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Wel bruut als dat de reden is voor ontslag. Had ik niet van de KLM verwacht. Kennelijk deed ze haar werk goed en heeft ze jarenlang haar routes veilig gevlogen. Wat maakt het dan uit als je denkt dat de aarde rond, vierkant of voor mijn part een driehoek is.
Misschien begon ze die onzin wel op te hangen tegen passagiers ofzo, weten wij veel. In Nederland word je niet zomaar ontslagen voor een ongeldige reden. Het enige wat we weten is wat zij erover vertelt en aangezien ze niet vies is van een flink fantasieverhaal kun je al haar gezwets wel met een flink vat zout nemen.

Ik begrijp overigens niet waarom je concludeert dat ze kennelijk haar werk goed deed, als ze zelf al aangeeft dat ze is ontslagen. :? Tevens schijnt ze helemaal geen pilote te zijn want ze heeft een hoop feitelijkheden bij het verkeerde eind, dus "haar routes" zullen het niet zijn. Misschien "haar" koffiekarretje.

[ Bericht 6% gewijzigd door illusions op 04-06-2020 20:56:01 ]
  donderdag 4 juni 2020 @ 20:58:18 #244
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193477677
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien begon ze die onzin wel op te hangen tegen passagiers ofzo, weten wij veel. In Nederland word je niet zomaar ontslagen voor een ongeldige reden. Het enige wat we weten is wat zij erover vertelt en aangezien ze niet vies is van een flink fantasieverhaal kun je al haar gezwets wel met een flink vat zout nemen.
Ze stond voor een volle zaal en onderbouwt haar betoog wel.Toch zit er iemand in de zaal die haar betoog in twijfel trekt. Zij geeft daarop uitleggend antwoord waarop ook hij (net als de res) niets meer heeft in te brengen.

Kennelijk is ze niet zo'n domme tante anders sta je met een bek vol tanden. Maar goed het mag dus niet van de KLM. Ik zie het anders. Leven en laten leven en vooral je mening niet forceren, als ze haar werk maar goed doet.

Ook al vertelt ze het aan passagiers of anderen wat maakt het uit? Bol of plat; life sucks anyway.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:00:44 #245
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193477719
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:48 schreef illusions het volgende:

Misschien "haar" koffiekarretje.
Zelfs een stewardess met een koffiekar mag dus niet zeggen dat ze denkt dat de aarde plat is ipv bol? Rare reden voor ontslag dan omdat ze volgens jou ontslagen is omdat ze denkt dat de aarde plat is.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_193477738
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 20:58 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ze stond voor een volle zaal en onderbouwt haar betoog wel.Toch zit er iemand in de zaal die haar betoog in twijfel trekt. Zij geeft daarop uitleggend antwoord waarop ook hij (net als de res) niets meer heeft in te brengen.

Kennelijk is ze niet zo'n domme tante anders sta je met een bek vol tanden. Maar goed het mag dus niet van de KLM. Ik zie het anders. Leven en laten leven en vooral je mening niet forceren, als ze haar werk maar goed doet.

Ook al vertelt ze het aan passagiers of anderen wat maakt het uit? Bol of plat; life sucks anyway.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:00 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zelfs een stewardess met een koffiekar mag dus niet zeggen dat ze denkt dat de aarde plat is ipv bol?
Nogmaals, we weten niet of dat de reden is dat ze is ontslagen. Dat is wat zij zegt. Ze zegt ook dat de aarde plat is. En nee, een vlug antwoord op iemand uit de zaal getuigt niet van feitelijke juistheid noch van parate kennis.
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:04:04 #247
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193477780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:01 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Nogmaals, we weten niet of dat de reden is dat ze is ontslagen. Dat is wat zij zegt. Ze zegt ook dat de aarde plat is. En nee, een vlug antwoord op iemand uit de zaal getuigt niet van feitelijke juistheid noch van parate kennis.
Ik vind haar anders niet mentaal instabiel overkomen. Ik denk eerlijk gezegd wel dat ze ontslagen is om de reden die zij beweert. Puur naar de persoon kijkend zonder te oordelen over haar geloof in een platte aarde.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_193477885
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:04 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik vind haar anders niet mentaal instabiel overkomen. Ik denk eerlijk gezegd wel dat ze ontslagen is om de reden die zij beweert. Puur naar de persoon kijkend zonder oordeel makend over haar geloof in een platte aarde.
Het staat je geheel vrij om te speculeren over de reden van haar ontslag. ^O^

Ik persoonlijk vind gelovers in een platte aarde wel mentaal instabiel, en als piloot vind ik dat een geldige reden tot ontslag - met dergelijke overtuigingen en gebrek aan kennis behaal je immers ook je vliegbrevet niet.

Een stewardess moet lekker vinden wat ze zelf wilt, zolang ze haar mening en politieke voorkeur en dat soort dingen lekker voor zichzelf houdt, net als ieder ander die een publieke functie vertegenwoordigt.
pi_193477923
Geloof je zelf dar de aarde plat is?
  donderdag 4 juni 2020 @ 21:13:42 #250
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_193477979
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2020 21:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Het staat je geheel vrij om te speculeren over de reden van haar ontslag. ^O^

Ik persoonlijk vind gelovers in een platte aarde wel mentaal instabiel, en als piloot vind ik dat een geldige reden tot ontslag - met dergelijke overtuigingen en gebrek aan kennis behaal je immers ook je vliegbrevet niet.

Een stewardess moet lekker vinden wat ze zelf wilt, zolang ze haar mening en politieke voorkeur en dat soort dingen lekker voor zichzelf houdt, net als ieder ander die een publieke functie vertegenwoordigt.
We kunnen allemaal wel redelijk inschatten hoe een mentaal instabiel iemand zich gedraagt maar goed dat terzijde.

Daarentegen leven wij in een vrij land en hoeft niemand (gelukkig) zijn mening en/of politieke voorkeur voor zich te houden. Ook een stewardess.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')