Toemaar, hoe willen ze dat allemaal gaan terugverdienen?quote:Op donderdag 19 september 2019 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het echt niet, heb hier ook gelezen 400euro voor sigaren en champie.
En dan voelt Maris zich opgesloten door de wand van de gym....quote:Op donderdag 19 september 2019 12:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jesus, die enorme klimwand daar.
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:51 schreef mazaru het volgende:
Brndn: ztieptout?
Dylan: He?
Brndn:ztieptout?
Dylan: Nee
Brndn:ke
Ziet er sowieso smerig uit.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:50 schreef BarryOSeven het volgende:
Lekker die Gerrit. Eerst met zijn vingers afgelikt met beslag en nu weer iets kruimelen boven de cake zonder zijn handen te wassen.
Dus dat, volgende geldverslindende mislukte project.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:50 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Het gaat om t idee...voor zo n clip van alles uit de kast trekken terwij het n miskleun is
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lex waaid aan
ze heeft geen olie op dr lichaam verteld ze
dat wist ze nog
Dame heeft per Tiet van Lex ongeveer 10liter verf nodig
streamlock
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:53 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan voelt Maris zich opgesloten door de wand van de gym....
quote:Op donderdag 19 september 2019 12:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lex waaid aan
ze heeft geen olie op dr lichaam verteld ze
dat wist ze nog
Dame heeft per Tiet van Lex ongeveer 10liter verf nodig
streamlock
Volgens mij is het ook gewoon net te klein.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
Niks meer aan doen. Prima zo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je zal een Jordi als hulp hebben........................quote:Op donderdag 19 september 2019 12:55 schreef mazaru het volgende:
Niks meer aan doen. Prima zo![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt nu eenmaal in beperkte maten verkocht en kun je oplossen door er een extra stuk bij te plaatsen.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:56 schreef JijWel het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook gewoon net te klein.
Dat ze beide een drankje ophadden en het vandaag wel goed zou komen.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:49 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Oke en zn reactie gehoord?
Dat extra stuk zijn ze alleen vergeten. Of ligt dat nog ergens. Maakt me eigenlijk niet zo uit, dit is prima ramptv voor mij.quote:Op donderdag 19 september 2019 12:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wordt nu eenmaal in beperkte maten verkocht en kun je oplossen door er een extra stuk bij te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |