abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 september 2019 @ 00:07:37 #251
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_189015851
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:06 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, ok :P

Heb een te brede smaak, dus dan mis je wel eens wat :+
Het is ook niet te doen om alles te kennen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_189015861
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Vorige keer had ik een paar dagen vooraf een e-ticket bij zo'n reseller. Daar was ik toen wat zenuwachtig voor, maar het ging allemaal prima :) Als ik een show vind die ik graag wil zien koop ik vooraf een kaartje, als ik gewoon een avond wat te doen wil hebben is langs zo'n office gaan altijd nog een optie. Wie weet word ik positief verrast bij iets waar ik anders nooit heen zou gaan :)
Als je écht graag een show wil zien, is reserven nog altijd het beste inderdaad; zekere voor onzekere nemen, zeker als je ook nog een goede plek wil.

Maar die offices zijn inderdaad echt ideaal als je toch nog graag een show mee wil pikken vlak van tevoren. Er is altijd nog wel wat leuks waar toch nog plekken voor vrij zijn, en die tickets kunnen echt behoorlijk goedkoop dan worden. De goede plekken zijn dan wel weg, maar zeker op een balkon dat oploopt kun je toch nog best redelijke plekken vinden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 september 2019 @ 00:11:18 #253
39237 crew  H_T
2733
pi_189015894
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:00 schreef I. het volgende:

[..]

Nog niet eerder van gehoord :o Maar tof. :7 Ben wel steeds meer van het Engelse werk gaan houden. :P

Ik heb laatst de shows van James Acaster gezien, en Daniel Sloss, kan ik erg om lachen. _O_ Al is het wel een net andere tak van sport dan wat Finnemore doet als komiek voor zover ik zie. :P
Ik heb hem hier wel vaker gespamd :P Hij is niet superbekend en doet ook weinig met tv, wat natuurlijk niet helpt. Hij is wel als schrijver actief geweest voor veel mensen en heeft een eigen sketchshow op de radio, waarvan deze zomer de achtste reeks is uitgezonden. Daarnaast heeft hij een radiositcom geschreven (met Benedict Cumberbatch en Roger Allam, de originele Javert erin) met de naam Cabin Pressure.

Ik vind het geweldig en kan er naar blijven luisteren O+ Als ik op vakantie ga met lange stukken rijden voor de boeg dan neem ik een USB-stick mee met zijn materiaal erop en luister ernaar in de auto :)

Als je zijn Souvenir Programme leuk vindt en er een paar geluisterd hebt: aflevering 706 ga je denk ik geweldig vinden :D Maar luister die niet als eerste!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 september 2019 @ 00:13:54 #254
39237 crew  H_T
2733
pi_189015921
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Als je écht graag een show wil zien, is reserven nog altijd het beste inderdaad; zekere voor onzekere nemen, zeker als je ook nog een goede plek wil.

Maar die offices zijn inderdaad echt ideaal als je toch nog graag een show mee wil pikken vlak van tevoren. Er is altijd nog wel wat leuks waar toch nog plekken voor vrij zijn, en die tickets kunnen echt behoorlijk goedkoop dan worden. De goede plekken zijn dan wel weg, maar zeker op een balkon dat oploopt kun je toch nog best redelijke plekken vinden.
Les Miserables en Book of Mormon lijken allebei dan te lopen, daar heb ik wel interesse in :) Dan vind ik vooraf boeken prima. Als ik die gezien heb maakt het me denk ik een stuk minder uit en is de kans dat ik voor iets willekeurigs ga weer een stukje groter. Voor wènag wil ik best een gokje wagen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189015955
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Les Miserables en Book of Mormon lijken allebei dan te lopen, daar heb ik wel interesse in :) Dan vind ik vooraf boeken prima. Als ik die gezien heb maakt het me denk ik een stuk minder uit en is de kans dat ik voor iets willekeurigs ga weer een stukje groter. Voor wènag wil ik best een gokje wagen :P
Zou naar Book of Mormon gaan dan, hoor ik goede dingen over!

Maar Les Miserables is natuurlijk ook wel een ding op zich :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 19 september 2019 @ 00:18:25 #256
370352 I
Eye for an I
pi_189015967
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb hem hier wel vaker gespamd :P Hij is niet superbekend en doet ook weinig met tv, wat natuurlijk niet helpt. Hij is wel als schrijver actief geweest voor veel mensen en heeft een eigen sketchshow op de radio, waarvan deze zomer de achtste reeks is uitgezonden. Daarnaast heeft hij een radiositcom geschreven (met Benedict Cumberbatch en Roger Allam, de originele Javert erin) met de naam Cabin Pressure.

Ik vind het geweldig en kan er naar blijven luisteren O+ Als ik op vakantie ga met lange stukken rijden voor de boeg dan neem ik een USB-stick mee met zijn materiaal erop en luister ernaar in de auto :)

Als je zijn Souvenir Programme leuk vindt en er een paar geluisterd hebt: aflevering 706 ga je denk ik geweldig vinden :D Maar luister die niet als eerste!
Ah nice. :D Ik zal het eens even bookmarken. :7 Klinkt ook wel als ideaal materiaal voor onderweg inderdaad. _O_
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 september 2019 @ 00:18:32 #257
39237 crew  H_T
2733
pi_189015969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:17 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Zou naar Book of Mormon gaan dan, hoor ik goede dingen over!

Maar Les Miserables is natuurlijk ook wel een ding op zich :P
Misschien ga ik wel lang genoeg om ze allebei te zien >:O
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189015970
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Misschien ga ik wel lang genoeg om ze allebei te zien >:O
Doe maar duur!
Koel en donker bewaren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 september 2019 @ 00:20:14 #259
39237 crew  H_T
2733
pi_189015983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:18 schreef I. het volgende:

[..]
Ah nice. :D Ik zal het eens even bookmarken. :7 Klinkt ook wel als ideaal materiaal voor onderweg inderdaad. _O_
Handig aan een sketchshow: je hoeft niet de hele aflevering af te luisteren :P Het einde van de volgende sketch is zelden ver weg (de verhalen aan het eind duren vaak wel lang), dus je mist niet heel veel als je voortijdig de aflevering uit moet zetten. Bijvoorbeeld omdat je er bent :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 19 september 2019 @ 00:20:16 #260
370352 I
Eye for an I
pi_189015984
Mijn eerst volgende geplande bezoek aan een voorstelling staat pas 26 februari gepland. -O-

Moet toch nog wel iets kunnen vinden dat ik tussendoor nog kan gaan bekijken. :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 september 2019 @ 00:20:49 #261
39237 crew  H_T
2733
pi_189015993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Doe maar duur!
:7 *)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 19 september 2019 @ 00:23:58 #262
370352 I
Eye for an I
pi_189016020
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Handig aan een sketchshow: je hoeft niet de hele aflevering af te luisteren :P Het einde van de volgende sketch is zelden ver weg (de verhalen aan het eind duren vaak wel lang), dus je mist niet heel veel als je voortijdig de aflevering uit moet zetten. Bijvoorbeeld omdat je er bent :P
Ahja, da's wel handig idd. :P Gewoon tussendoor even een stukje meepakken. :7
pi_189016024
Oh ik zie dat ik in februari ook nog naar Lebbis ga, was ik gewoon al helemaal vergeten :D :')
Koel en donker bewaren
pi_189016028
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Les Miserables en Book of Mormon lijken allebei dan te lopen, daar heb ik wel interesse in :) Dan vind ik vooraf boeken prima. Als ik die gezien heb maakt het me denk ik een stuk minder uit en is de kans dat ik voor iets willekeurigs ga weer een stukje groter. Voor wènag wil ik best een gokje wagen :P
Book of Mormon zat ik vorige keer ook nog over te twijfelen; wil die héél graag nog zien. Maar dat komt een volgende keer nog wel. Uiteindelijk vorige keer naar Phantom of the Opera gegaan; een klassieker die ik nog niet eerder had gezien. Ticket nog onder de 20 pond uiteindelijk :D

Les Miserables zijn ook vlak van tevoren altijd nog wel plekken voor; zeker omdat die ook al hele erg lang loopt. Of je moet naar dat al star concert willen :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 19 september 2019 @ 00:25:31 #265
39237 crew  H_T
2733
pi_189016038
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Les Miserables zijn ook vlak van tevoren altijd nog wel plekken voor; zeker omdat die ook al hele erg lang loopt. Of je moet naar dat al star concert willen :P
Niet voor de 200 pond die ze er nu voor vragen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189016069
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Niet voor de 200 pond die ze er nu voor vragen :P
Dat all star concert? Daar zijn de kaarten sowieso wel duur voor ja; waarschijnlijk van tevoren ook nog wel :P

De reguliere show was de vorige keer dat ik in Londen was anders nog van tevoren heel goedkoop (en let wel; dat zijn dan dus inderdaad niet de beste plekken). Ik had alleen niet de behoefte erheen te gaan, want heb Les Mis al meerdere malen gezien.

Mijn beste Les Mis was nog altijd mijn eerste, in 2006 in Londen. John Owen-Jones was echt een geweldige Valjean _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_189016076
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn beste Les Mis was nog altijd mijn eerste, in 2006 in Londen. John Owen-Jones was echt een geweldige Valjean _O_
Hoe vaak heb je Les Mis uberhaupt gezien dan? :D
Koel en donker bewaren
pi_189016077
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat all star concert? Daar zijn de kaarten sowieso wel duur voor ja; waarschijnlijk van tevoren ook nog wel :P

De reguliere show was de vorige keer dat ik in Londen was anders nog van tevoren heel goedkoop (en let wel; dat zijn dan dus inderdaad niet de beste plekken). Ik had alleen niet de behoefte erheen te gaan, want heb Les Mis al meerdere malen gezien.

Mijn beste Les Mis was nog altijd mijn eerste, in 2006 in Londen. John Owen-Jones was echt een geweldige Valjean _O_
En welke was miserabel?
  donderdag 19 september 2019 @ 00:31:42 #269
370352 I
Eye for an I
pi_189016092
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:24 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik zie dat ik in februari ook nog naar Lebbis ga, was ik gewoon al helemaal vergeten :D :')
Oeh, tof! :D
pi_189016093
Ik krijg het ook wel druk met concerten trouwens in het voorjaar, en was nauwelijks een concertganger tot voorheen :D

21 maart: Salvador Sobral
4 april: Eurovision in Concert
21 april (hopelijk): Within Temptation/Evanescence
12 t/m 16 mei: SONGFESTIVAL (welke concerten bij te wonen nog onduidelijk)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 19 september 2019 @ 00:31:54 #271
370352 I
Eye for an I
pi_189016097
Ik ga naar Patrick Laureij :P
pi_189016099
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:30 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je Les Mis uberhaupt gezien dan? :D
3x. Allemaal in Londen trouwens :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_189016101
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:31 schreef I. het volgende:

[..]

Oeh, tof! :D
Wordt inmiddels al de derde keer dat ik hem live zie :P
Koel en donker bewaren
pi_189016103
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En welke was miserabel?
Daarvoor moet je er zelf maar heen denk ik :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_189016108
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:31 schreef I. het volgende:
Ik ga naar Patrick Laureij :P
Nog getwijfeld om daarheen te gaan!
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')