abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189015573
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:47 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Van Simpleman tot 45 tot Cut the Cord tot Sound of Madness
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_189015582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:48 schreef Redefine het volgende:

[..]

_O_
Voordat ze bij Trump optraden ook nog bij 3DD geweest in 013 :P

Nu kan ik er niet meer naar luisteren ;( misschien komt dat ooit terug....
  woensdag 18 september 2019 @ 23:50:04 #228
370352 I
Eye for an I.
pi_189015583
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Goedenavond :W

Ib4 73 grappen van Aoibhin over je ogen.
_O-!

Die zag ik niet aankomen.

:')
pi_189015589
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:46 schreef I. het volgende:

[..]

Welke? :7
John Finnemore :Y Vooral veel materiaal dat ik al ken, en toch lijkt het me leuk :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189015594
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef I. het volgende:

[..]

_O-!

Gelukkig dat ik een oogje in het zeil voor je hou.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_189015601
Eind november is er een all star concert edition van Les Miserables, en er zijn nog kaarten voor :) A 209 pond per stuk (!) :{
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_189015630
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Voordat ze bij Trump optraden ook nog bij 3DD geweest in 013 :P

Nu kan ik er niet meer naar luisteren ;( misschien komt dat ooit terug....
In 2006 ben ik nog naar 3DD geweest. Moet zeggen dat ik het qua rechttoe rechtaan rock nog steeds prettig vind om naar te luisteren. Ook de nieuwere albums.

Dat ze dan Trump aanhangers zijn tja. Als ik rekening moet houden of iemand sympathiek is kan ik veel muziek al niet meer luisteren.
pi_189015643
quote:
Zo, die is goed met een drumstel :P

Maar lekkere muziek, een paar vrienden van me zijn er gek op dus ben eens mee gesleept naar een optreden (en geen spijt van) ;)
pi_189015653
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb van de week een paar dagen vrij gevraagd voor eind november/begin december, met het idee (maar nog niet geboekt) om dan weer eens naar Londen te gaan *O* Een show van een komiek staat dan al op de wishlist, en daar komt vast nog wel een show in West End bij :P
Wat leuk zeg! *O* Londen O+ O+ O+

Voor West End shows kun je trouwens voor heel weinig geld nog vlak van tevoren tickets halen bij zo'n office daar.

Als je echt een goede plek wil voor een bepaalde show is reserveren sowieso beter, maar als je last minute niets te doen hebt en nog ergens heen wil, is dat zeker aan te raden.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_189015667
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Op bed? :P
Ik lig wel op bed ja :P Zonder man. Wel met laptop op schoot :')
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_189015671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:53 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo, die is goed met een drumstel :P

Maar lekkere muziek, een paar vrienden van me zijn er gek op dus ben eens mee gesleept naar een optreden (en geen spijt van) ;)
Dat laatste hoor ik wel van meerderen. Dat ze de muziek wel aardig vonden, maar nadat ze een live optreden hadden bijgewoond, dat ze helemaal om waren.
pi_189015672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:52 schreef Redefine het volgende:

[..]

In 2006 ben ik nog naar 3DD geweest. Moet zeggen dat ik het qua rechttoe rechtaan rock nog steeds prettig vind om naar te luisteren. Ook de nieuwere albums.

Dat ze dan Trump aanhangers zijn tja. Als ik rekening moet houden of iemand sympathiek is kan ik veel muziek al niet meer luisteren.
Ja, lekkere muziek, niets mis mee.

En true... misschien kan ik het inmiddels wel van me af zetten :P
pi_189015684
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Goedenavond :W

Ib4 73 grappen van Aoibhin over je ogen.
Zijn die ook alweer passé? Ik was pas net begonnen... _O-
pi_189015691
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef I. het volgende:

[..]

_O-!

:D
pi_189015701
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat leuk zeg! *O* Londen O+ O+ O+

Voor West End shows kun je trouwens voor heel weinig geld nog vlak van tevoren tickets halen bij zo'n office daar.

Als je echt een goede plek wil voor een bepaalde show is reserveren sowieso beter, maar als je last minute niets te doen hebt en nog ergens heen wil, is dat zeker aan te raden.
Vorige keer had ik een paar dagen vooraf een e-ticket bij zo'n reseller. Daar was ik toen wat zenuwachtig voor, maar het ging allemaal prima :) Als ik een show vind die ik graag wil zien koop ik vooraf een kaartje, als ik gewoon een avond wat te doen wil hebben is langs zo'n office gaan altijd nog een optie. Wie weet word ik positief verrast bij iets waar ik anders nooit heen zou gaan :)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_189015711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat laatste hoor ik wel van meerderen. Dat ze de muziek wel aardig vonden, maar nadat ze een live optreden hadden bijgewoond, dat ze helemaal om waren.
Ja, live ook gewoon heel strak allemaal, vakmensen.
pi_189015747
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, live ook gewoon heel strak allemaal, vakmensen.
Ja. Plus dat Brent Smith ook wel een echte frontman is. Die weet de boel wel op te zwepen. Nou ja van wat ik gezien heb dan he, want dit wordt pas de eerste keer dat ik ze live kan zien :P

En dat dan gelijk i.c.m. Alter Bridge c_/
  donderdag 19 september 2019 @ 00:00:00 #243
370352 I
Eye for an I.
pi_189015765
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

John Finnemore :Y Vooral veel materiaal dat ik al ken, en toch lijkt het me leuk :P
Nog niet eerder van gehoord :o Maar tof. :7 Ben wel steeds meer van het Engelse werk gaan houden. :P

Ik heb laatst de shows van James Acaster gezien, en Daniel Sloss, kan ik erg om lachen. _O_ Al is het wel een net andere tak van sport dan wat Finnemore doet als komiek voor zover ik zie. :P
pi_189015768
@ato jij vond Alex Klaassen toch ook goed, dacht dat je een keer had gezegd dat je naar een voorstelling was geweest?
Koel en donker bewaren
pi_189015772
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Plus dat Brent Smith ook wel een echte frontman is. Die weet de boel wel op te zwepen. Nou ja van wat ik gezien heb dan he, want dit wordt pas de eerste keer dat ik ze live kan zien :P

En dat dan gelijk i.c.m. Alter Bridge c_/
Alter Bridge zegt mij dan weer weinig, al sluit het aardig op elkaar aan zo te zien (Youtube) :P
pi_189015787
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:00 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Alter Bridge zegt mij dan weer weinig :P
Dat kan. Al zijn die in Nederland eigenlijk een stuk bekender. Waarbij alsnog veel mensen ze niet zullen kennen.

Heb je de solo nummers/albums van Slash wel eens gehoord?
pi_189015805
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat kan. Al zijn die in Nederland eigenlijk een stuk bekender. Waarbij alsnog veel mensen ze niet zullen kennen.

Heb je de solo nummers/albums van Slash wel eens gehoord?
Nee, ook niet...
  donderdag 19 september 2019 @ 00:04:22 #248
370352 I
Eye for an I.
pi_189015818
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 23:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Gelukkig dat ik een oogje in het zeil voor je hou.
:D
pi_189015824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:03 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nee, ook niet...
Ah, had gekund. Myles Kennedy, de zanger van Alter Bridge zingt ook (bijna) al de nummers van Slash.
pi_189015846
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 00:05 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah, had gekund. Myles Kennedy, de zanger van Alter Bridge zingt ook (bijna) al de nummers van Slash.
Ah, ok :P

Heb een te brede smaak, dus dan mis je wel eens wat :+
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')