abonnement Unibet Coolblue
pi_189051704
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 08:03 schreef Nanuke het volgende:
Ik dacht dat je rustig aan zou gaan doen? Zo gaat de groep nooit snel over natuurlijk. ;)

Ik ga zo op weg naar het zwembad, maar heb nu zl het gevoel dat ik vanalles vergeet.
True...
Ach met een handdoek en bakkleding kom je toch een heel eind ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189051726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Voor Child's hoofd is dit volgens mij al erg rustig aan doen :D

Mijn man is ziek dus ben benieuwd of de plannen voor vandaag door gaan.
nee, het was zelfoverschatting nadat ik wakker werd... Dan kan ik altijd heel de wereld aan.

Beterschap voor je man :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189051876
Beterschap voor je man Sarabi :*
pi_189052538
Thanks, hopelijk kan ie straks wel mee naar een verjaardagsfeestje.
pi_189052633
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

True...
Ach met een handdoek en bakkleding kom je toch een heel eind ;)
Vooral als het zwembad dicht is. :') Ik kom daar, zegt die man 'ik ben gesloten. Ik heb alleen zwemlessen tot 12u.' Nou. Verdorie.

Dus we zijn alweer op de weg terug, incl een tussenstop voor taart omdat ik de bus terug nét miste.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189052717
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 11:17 schreef Nanuke het volgende:

[..]

Vooral als het zwembad dicht is. :') Ik kom daar, zegt die man 'ik ben gesloten. Ik heb alleen zwemlessen tot 12u.' Nou. Verdorie.

Dus we zijn alweer op de weg terug, incl een tussenstop voor taart omdat ik de bus terug nét miste.
Oh ja.... een zwembad heb je ook nodig ;)
Hopelijk was je taart lekker :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189052732
Net even een klein blokje om geweest. Heerlijk weer O+ nu lekker chillen met The Bodyquard op Netflix... Vanavond denk ik San Andreas kijken :)

En misschien ga ik nog knutselen, maar nu even geen zin... Oh en het huis aankant... ook zoveel zin in (ahem, not)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189056926
Mijn vakantie zit er alweer op... maar wel heel veel gefrobeld de afgelopen twee weken. O+

Nu in Utrecht voor een etentje met vriendinnen die ik al veel te lang niet meer in het echie heb gezien, en morgen een dagje Efteling 😍
En dan vanaf maandag weer in normaal ritme, wat waarschijnlijk ook wel zo prettig is.
pi_189057116
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 17:44 schreef Shandaly het volgende:
Mijn vakantie zit er alweer op... maar wel heel veel gefrobeld de afgelopen twee weken. O+

Nu in Utrecht voor een etentje met vriendinnen die ik al veel te lang niet meer in het echie heb gezien, en morgen een dagje Efteling 😍
En dan vanaf maandag weer in normaal ritme, wat waarschijnlijk ook wel zo prettig is.
Dat klinkt heel erg goed! Veel plezier met het staartje van je vakantie :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189057900
Klinkt perfect, @Shandaly! Ik ga ook binnenkort met een van mijn besties naar de Efteling. Zoveel zin in! :D

@ChildoftheStars, heb je nog een beetje rustig aan kunnen doen?
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189057981
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:56 schreef Nanuke het volgende:
Klinkt perfect, @:Shandaly! Ik ga ook binnenkort met een van mijn besties naar de Efteling. Zoveel zin in! :D

@:ChildoftheStars, heb je nog een beetje rustig aan kunnen doen?
Ik heb na dat blokje om de hele dag in mijn nest gelegen met een boek en Netflix en dutjes.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189058591
Lekker! *O*

Ik ga zo voor een hele pot thee en meer borduren als de dreumes slaapt. Het enige voordeel van alleen zijn s avonds, ongestoord kunnen borduren. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189058823
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 19:38 schreef Nanuke het volgende:
Lekker! *O*

Ik ga zo voor een hele pot thee en meer borduren als de dreumes slaapt. Het enige voordeel van alleen zijn s avonds, ongestoord kunnen borduren. ;)
Die pot thee aap ik je na
Borduren is ook lekker toch :) (ik vind het heerlijk om alleen te zijn ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 22 september 2019 @ 13:32:56 #114
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189069738
De jas dus, ik zoek nog een manier om de hele hals en voorrand mooi op zijn plek te houden, maar ik wil het niet doorstikken met de naaimachine.
Owh en nog knopen, ik dacht mss om die dus in het groen te doen.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189070001
Wow.... ik ben onder de indruk...mooi
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189071836
Hopelijk is alles goed gegaan met Ijsdraakje, nogal wat chaos bij Dam tot Damloop.
pi_189071872
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:24 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk is alles goed gegaan met Ijsdraakje, nogal wat chaos bij Dam tot Damloop.
Ow, wat is er aan de hand?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189071891
Ik lees het al inderdaad, wat vervelend :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 22 september 2019 @ 15:35:49 #119
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189072056
Ze was wel goed voorbereid. Dus laten we hopen op het beste
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  zondag 22 september 2019 @ 15:48:41 #120
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189072285
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 15:24 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk is alles goed gegaan met Ijsdraakje, nogal wat chaos bij Dam tot Damloop.
Ja!

En ik zie een echte jas van Ieniminimuis! O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_189072554
Zo... wol besteld voor een cadeau voor mijn beste vriend

Iets dat beschreven wordt als eenhoorndraak. Die ik met roze glitterwol maak, want dat vindt hij het mooist :P

(oh en hij is al lang en breed volwassen hoor. Gewoon een tof mens die kiest wat hij het leukst vindt ongeacht de maatschappelijke standaarden en erom kan lachen)

[ Bericht 23% gewijzigd door ChildoftheStars op 22-09-2019 16:06:36 ]
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 22 september 2019 @ 17:17:44 #122
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189074037
Alles prima hier! Hoorde onderweg dat we blijkbaar de laatste startgroep waren (zouden er nog twee volgen), onderweg goed rustig aan gedaan, veel gedronken en eigenlijk geen problemen onderweg. Wel eng veel ambulances horen en zien rondrijden, hopelijk is alles in orde met die mensen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189074049
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles prima hier! Hoorde onderweg dat we blijkbaar de laatste startgroep waren (zouden er nog twee volgen), onderweg goed rustig aan gedaan, veel gedronken en eigenlijk geen problemen onderweg. Wel eng veel ambulances horen en zien rondrijden, hopelijk is alles in orde met die mensen.
Dat laatste is minder
Maar fijn dat je wel kon lopen en dat je goed voor jezelf zorgde :* Ook een beetje kunnen genieten?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 22 september 2019 @ 17:21:40 #124
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_189074084
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat laatste is minder
Maar fijn dat je wel kon lopen en dat je goed voor jezelf zorgde :* Ook een beetje kunnen genieten?
Uiteraard wat mindere momenten gehad, maar de net geen twee uur zijn omgevlogen! Supertof publiek overal. O+ En ik kwam gelukkig vrij vlot in een fijn ritme. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189074105
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Uiteraard wat mindere momenten gehad, maar de net geen twee uur zijn omgevlogen! Supertof publiek overal. O+ En ik kwam gelukkig vrij vlot in een fijn ritme. :Y
Begrijpelijk! En fijn dat het goed ging :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 22 september 2019 @ 17:23:49 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189074115
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 17:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Alles prima hier! Hoorde onderweg dat we blijkbaar de laatste startgroep waren (zouden er nog twee volgen), onderweg goed rustig aan gedaan, veel gedronken en eigenlijk geen problemen onderweg. Wel eng veel ambulances horen en zien rondrijden, hopelijk is alles in orde met die mensen.
^O^
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 22 september 2019 @ 17:25:38 #127
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189074155
Fijn om te horen *O*
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189076026
Gelukkig ijsdraakje :)
pi_189078572
De aflevering The Fly van Breaking Bad aan het kijken O+ geniaal
pi_189081328
Wat een heerlijk weer gisteren. En nu dan wakker worden van de regen🤔
pi_189081681
Ja de herfst zal nu wel echt begonnen zijn.
pi_189081819
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 08:51 schreef Sarabi het volgende:
Ja de herfst zal nu wel echt begonnen zijn.
*O* De mooiste seizoenen van het jaar komen eraan *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189081895
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

*O* De mooiste seizoenen van het jaar komen eraan *O*
Elk seizoen heeft iets moois maar ben na de zomer altijd wel heel blij dat het herfst wordt O+ en dan straks hopelijk een echte winter.
pi_189081913
Zomer vind ik echt niet fijn... het is iig leuk dat de rest dan geniet. Alleen ik ben er niet voor gemaakt.

De rest vind ik wel heel erg mooi. Vooral de herfst en winter O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189081927
Zomer is wel het minste :Y
pi_189081940
In de zomer zijn ook altijd alle clubjes en verenigingen dicht en dat vind ik altijd erg jammer. Ik mis dan een beetje de routine en mensen om me heen.

Gelukkig is alles er weer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189081996
Ik vind die pauzes juist wel even fijn :D maar snap dat dat niet voor iedereen fijn is.
pi_189082578
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind die pauzes juist wel even fijn :D maar snap dat dat niet voor iedereen fijn is.
Ach het is geen groot lijden hoor ;) Alleen de knutselclubjes zijn voor mijn de weinige momenten dat ik buiten de deur wat te doen heb en mijn vrienden zijn dan vaak op vakantie, dus dan ben ik gewoon vaak alleen. Klinkt wel heel dramatisch zo, dat is het niet, alleen ik ben altijd blij met september
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189086600
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189086621
Morgen maar weer eens actief knutselen. Paar dagen niet gedaan, maar morgen doe ik het weer :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189086672
Weet je al wat je gaat knutselen?

Ik moet weer eens gaan diamond painten.
pi_189086790
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:16 schreef Sarabi het volgende:
Weet je al wat je gaat knutselen?

Ik moet weer eens gaan diamond painten.
Ik heb ook nog een painting liggen... echt nu het geduld niet voor.

Op de planning staat -->
Ochtend: boekjes (bujo, dagboek, artjournal) en haken aan de herfstkrans
Middag: Knutselclub. Daar gaan we kleien en thuis breien
Avond: fimoklei, dan komen vrienden kleien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189095623
Mogguh.

Gisteren had ik totaal geen zin in knutselen (dat end hobbelen hakte er nogal in :+), dus heb ik de terrorgans uitgehangen in een spelletje. _O-

Misschien vanavond weer een paar steken zetten. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_189095635
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Mogguh.

Gisteren had ik totaal geen zin in knutselen (dat end hobbelen hakte er nogal in :+), dus heb ik de terrorgans uitgehangen in een spelletje. _O-

Misschien vanavond weer een paar steken zetten. :9
Ja ik snap dat je daar even van bij moet komen :D

Ik ben nu podcasts aan het luisteren en beetje borduren.
pi_189095675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:53 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja ik snap dat je daar even van bij moet komen :D

Ik ben nu podcasts aan het luisteren en beetje borduren.
Achteraf was een dagje vrij wel lekker geweest, maar ja. Dat kan ook niet altijd. _O- Wel een goeie om te weten als ik weer een lang end verzin. :+

Klinkt lekker relaxed. :9 Ik overweeg om ook wat kleine diamond paintings te regelen, ik vind het leuk om te doen, maar m'n huidige project is nogal een enorme en dan moet iedere keer alles van tafel. Een handzamer projectje is er misschien wel leuk bij. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 24 september 2019 @ 11:08:28 #148
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189095799
Ik heb een ochtend opruimen en schoonmaken. Dan kan ik morgen weer wat aan mijn naaiwerk doen.
Vanaf zaterdag lekker 1,5 week vakantie die ik heerlijk ga besteden in mijn huis aan mijn hobby's *O*

En ineens komt er een leuk idee binnen in mijn hoofd. Een mooie rok maken en dan aan de zoom een mooie rand maken met borduursels (running stitch of stem stitch) van zelf getekende bloemen en planten.
En dan wel alles een beetje ton sur ton houden.
Okeej ik ga dit idee ook even op papier zetten
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
  dinsdag 24 september 2019 @ 11:15:01 #149
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189095854
Al is ooit zoiets doen met textielverf ook wel tof.

Ik probeer hobby's te combineren dat maakt het dan weer net wat leuker.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189095904
:W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')