Ze is van 9u tot 17u bij de gastouder. En ze groeit goed, maar ja, ze haalt het 's nachts immers lekker in.
Bij me willen zijn, ja kan natuurlijk. We cosleepen en vanaf de 2e voeding ligt ze vaak in mijn oksel te slapen. Maar daar slaapt ze dus niet van door. En ze weigert net zo hard bij de gastouder na een hele dag niet drinken als bij mijn vriend.
Ik lig wakker van het voeden en van de stress. Ik kan niet al voedend in slaap vallen helaas. En de droge luiers vond ik wel echt schrikken. Die 300 van die dag was zonder ochtendvoeding. Dus van ca. 03:00 tot 17:30. Gisteren heeft ze 's ochtends wel gedronken en tussen 08:00 en 17:30 maar 200. Met als gevolg dat het hier de hele avond en nacht feest was. Tussen 22u en 5u vijf voedingen. Om 5 uur heb ik mijn vriend gezegd dat ik de volgende 5 uur niet beschikbaar was. Er stond melk in de
koelkast en ze zou echt niet dood gaan in die 5 uur als ze bij hem weigerde. Spontaan sliep ze door tot 10u. Ik kan niet meer. Ik kan simpelweg niet meer. Ik ben uitgeput. Ik heb al dagen achter elkaar amper 2 uur aan elkaar geslapen, maar dit speelt al weken ondertussen met af en toe een goede nacht en ik ben gewoon op. En mijn vriend of wie dan ook kan dus niet even een nacht overnemen.