abonnement Unibet Coolblue
pi_189008367
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:11 schreef Landgeld het volgende:
Keerzijde aan succes is nu de aankopen :') Het is ook nooit goed. Die Driessen.

Flikkert toch op. Door die aankopen hadden we nooit zover gekomen. Jeugd juist aanvullen met ervaren goede topspelers.
En door die aankopen krijgt de marketingafdeling de/meer kans om dat op te zetten.
pi_189008476
Ik zap tegenwoordig standaard weg bij Derksen, bevalt prima.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 18 september 2019 @ 16:47:10 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189008531
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap tegenwoordig standaard weg bij Derksen, bevalt prima.
dat vi kijk ik al tijden niet meer, niet alleen om hem hoor maar het is gewoon een beetje een gebroken plaat, in 2010 zaten ze op hun top, daarna ieder jaar wat minder. Het verbaast me dat het nog bestaat.
  woensdag 18 september 2019 @ 16:48:15 #104
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_189008548
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:11 schreef Landgeld het volgende:
Keerzijde aan succes is nu de aankopen :') Het is ook nooit goed. Die Driessen.

Flikkert toch op. Door die aankopen hadden we nooit zover gekomen. Jeugd juist aanvullen met ervaren goede topspelers.
Waarom zou je die kerel nog serieus nemen. Het is allang helder dat hij zijn enige belang herrieschoppen is, zodat er meer mensen naar zijn artikeltjes doorklikken. Inhoudelijk komt er echt geen zinnig woord uit of hij verzint er zelf een half verhaal bij.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 18 september 2019 @ 16:48:48 #105
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_189008561
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat vi kijk ik al tijden niet meer, niet alleen om hem hoor maar het is gewoon een beetje een gebroken plaat, in 2010 zaten ze op hun top, daarna ieder jaar wat minder. Het verbaast me dat het nog bestaat.
Gaat allang niet meer over voetbal. Is gewoon een veredelde voetbalkantine geworden waar alles en iederen belachelijk wordt gemaakt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_189008566
De lat voor jeugdspelers wat hoger leggen kan gezien de voorgaande jaren helemaal geen kwaad. De Donny's, Matthijssen, Frenkies en ga zo maar door komen in het eerste. Het niveau daaronder mag lekker ballen bij een club uit het rechterrijtje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 18 september 2019 @ 17:03:05 #107
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189008671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:49 schreef Monolith het volgende:
De lat voor jeugdspelers wat hoger leggen kan gezien de voorgaande jaren helemaal geen kwaad. De Donny's, Matthijssen, Frenkies en ga zo maar door komen in het eerste. Het niveau daaronder mag lekker ballen bij een club uit het rechterrijtje.
Het niveau daaronder is Dest, Mazraoui, Veltman, Blind, Klaassen. Die zou ik niet bij voorbaat al willen afschrijven.
We have always been at war with Eastasia.
pi_189009618
quote:
19s.gif Op woensdag 18 september 2019 15:08 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

jij hebt altijd wel wijze teksten, zo ook deze weer.
Bedankt maat. Het is wel verweven in mijn persoonlijke mening.
pi_189009842
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 16:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat vi kijk ik al tijden niet meer, niet alleen om hem hoor maar het is gewoon een beetje een gebroken plaat, in 2010 zaten ze op hun top, daarna ieder jaar wat minder. Het verbaast me dat het nog bestaat.
Kijken gewoon ruim 800.000 man naar, dus waarom kappen
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189010105
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:03 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het niveau daaronder is Dest, Mazraoui, Veltman, Blind, Klaassen. Die zou ik niet bij voorbaat al willen afschrijven.
Het was misschien ietwat gechargeerd, maar de consequentie van een Blind zoals die in zijn debuutperiode speelde is dat het je gewoon flink wat punten kost. Die was echt heel slecht op LB in eerste instantie.Veltman is zo langzamerhand redelijk stabiel, maar is toch ook lange tijd het teken van de armoede bij Ajax geweest. Dest is misschien geen absolute top, maar doet het vooralsnog heel behoorlijk en komt pas net kijken. Klaassen / Mazraoui zijn wel typisch die je er in de breedte bij kunt hebben, maar we praten vooral over het niet aantrekken van spelers als Alvarez en Martinez voor eigen jeugd. Dan toch liever dat soort aankopen en de eigen spelers hier en daar de kans geven. Kan toch wel als je op meerdere fronten meedoet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 18-09-2019 19:39:46 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 18 september 2019 @ 19:20:24 #111
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189010305
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het was misschien ietwat gechargeerd, maar de consequentie van een Blind zoals die in zijn debuutperiode speelde is dat het je gewoon flink wat punten kost. Die was echt heel slecht op LB in eerste instantie.Veltman is zo langzamerhand redelijk stabiel, maar is toch ook lange tijd het teken van de armoede bij Ajax geweest. Dest is misschien geen absolute top, maar doet het vooralsnog heel behoorlijk en komt pas net kijken. Klaassen / Mazraoui zijn wel typisch die je er in de breedte bij kunt hebben, maar we praten vooral over het niet aanttrekken van spelers als Alvarez en Martinez voor eigen jeugd. Dan toch liever dat soort aankopen en de eigen spelers hier en daar de kans geven. Kan toch wel als je op meerdere fronten meedoet.
Dat zeker, sowieso als je spelers voor zulke bedragen koopt (7 mln en 15 mln) en ze draaien direct op dit niveau mee mag je echt wel spreken van topaankopen. Zeker Martinez heeft zichzelf nu al meer dan terugverdiend. Je moet nu zorgen dat je stabiel mee kunt draaien in de CL en dat red je niet met alleen maar inpassen van jeugdspelers.
We have always been at war with Eastasia.
  woensdag 18 september 2019 @ 20:27:34 #112
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189011268
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 19:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het was misschien ietwat gechargeerd, maar de consequentie van een Blind zoals die in zijn debuutperiode speelde is dat het je gewoon flink wat punten kost. Die was echt heel slecht op LB in eerste instantie.Veltman is zo langzamerhand redelijk stabiel, maar is toch ook lange tijd het teken van de armoede bij Ajax geweest. Dest is misschien geen absolute top, maar doet het vooralsnog heel behoorlijk en komt pas net kijken. Klaassen / Mazraoui zijn wel typisch die je er in de breedte bij kunt hebben, maar we praten vooral over het niet aantrekken van spelers als Alvarez en Martinez voor eigen jeugd. Dan toch liever dat soort aankopen en de eigen spelers hier en daar de kans geven. Kan toch wel als je op meerdere fronten meedoet.
Ik denk dat veel jeugdspelers sneller op niveau waren geweest en langer waren blijven hangen als er zoals nu betere en vooral meer ervaren spelers omheen staan. Investeren in het niveau van het eerste elftal geeft uiteindelijk ook meer rendement bij de spelers die doorstromen uit de jeugd. Komen er wellicht wat minder door, maar die worden wel beter (en leveren meer op).
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 18 september 2019 @ 20:42:33 #113
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_189011549
Gisteren genoten in het stadion, nu ff terug kijken op de televee.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_189011720
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Kijken gewoon ruim 800.000 man naar, dus waarom kappen
Waarvan de helft nog steeds "ik vind" met dt schrijft.
pi_189011722
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:36 schreef Generationalpha het volgende:
Ik vind het best ongelofelijk dat Ajax Tagliafico heeft kunnen behouden eigenlijk. Op dit moment sowieso bij de top 3 backs in alle Europese competities. (En misschien wel de beste linksback van Europa.)
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_189012122
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Heel onwennig om het met deze man eens te zijn.
pi_189012233
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik denk dat veel jeugdspelers sneller op niveau waren geweest en langer waren blijven hangen als er zoals nu betere en vooral meer ervaren spelers omheen staan. Investeren in het niveau van het eerste elftal geeft uiteindelijk ook meer rendement bij de spelers die doorstromen uit de jeugd. Komen er wellicht wat minder door, maar die worden wel beter (en leveren meer op).
Dat lijkt mij ook. Ajax zat toch wel een aantal jaar in een neerwaartse spiraal. Qua aankopen was het selectievulling waar de jeugd zoals jij zegt zich niet aan kon optrekken met slechte prestaties tot gevolg wat er weer toe leidt dat de club minder interessant werd voor potentiële aankopen. Een goede lichting jeugdspelers en wat aankopen waar serieus voor in de buidel is getast hebben het tij weer gekeerd. Nu is het zaak om te zorgen dat de prestaties wat structureler gaan worden.

Zo'n David Endt begrijpt er dus geen hol van: https://www.voetbalprimeu(...)-weet-ik-zeker-.html

[ Bericht 10% gewijzigd door Monolith op 18-09-2019 21:32:11 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189012234
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:52 schreef PSVCL het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Het is hier soms ook net VI
-nee-
pi_189012425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:40 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Kijken gewoon ruim 800.000 man naar, dus waarom kappen
Volgens mij ligt het meestal rond de 600.000 duizend met uitschieters naar boven en naar beneden, Dus het valt allemaal nog wel mee.
Overigens kan ik er vaak wel om lachen ook al is het meestal onzin en te veel gehyped
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_189012986
Wie gaat er denken of hopen jullie banken als Donny terug is?
pi_189013018
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:58 schreef Ramboetan het volgende:
Wie gaat er denken of hopen jullie banken als Donny terug is?
Ten Hag kennende wordt Neres kind van de rekening.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189013084
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:58 schreef Ramboetan het volgende:
Wie gaat er denken of hopen jullie banken als Donny terug is?
Ik zie liever
Onana
Dest - Blind - Alvarez - Tagliafico
Martinez - Ziyech - Donny
Neres - Tadic - Promes
pi_189013117
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 22:04 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Ik zie liever
Onana
Dest - Blind - Alvarez - Tagliafico
Martinez - Ziyech - Donny
Neres - Tadic - Promes
Links en rechts is lastig zie ik, maar met die elf namen ben ik het eens.
  woensdag 18 september 2019 @ 22:10:45 #125
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189013195
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 22:05 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Links en rechts is lastig zie ik, maar met die elf namen ben ik het eens.
De elf toppers van dit seizoen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')