nu het pistool weg is zal het met het mes op tafel zijnquote:Op woensdag 18 september 2019 08:10 schreef maily het volgende:
Ik ben benieuwd hoe gezellig het daar aan tafel is
quote:Op woensdag 18 september 2019 08:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu het pistool weg is zal het met het mes op tafel zijn
twitter:ryhertzberger twitterde op dinsdag 17-09-2019 om 10:33:20Wat een kloteland, klotepers, klotetwitter, dansen op de ellende van een gezin. Ik steun Femke Halsema, als vrouw, als moeder, als burgermeester. Iedereen die momenteel in de kijkersfile staat te lachen wens ik echt precies hetzelfde toe. reageer retweet
Kortpittige vrouwen...quote:Op woensdag 18 september 2019 08:16 schreef Nikonlover het volgende:
twitter:ryhertzberger twitterde op dinsdag 17-09-2019 om 10:33:20Wat een kloteland, klotepers, klotetwitter, dansen op de ellende van een gezin. Ik steun Femke Halsema, als vrouw, als moeder, als burgermeester. Iedereen die momenteel in de kijkersfile staat te lachen wens ik echt precies hetzelfde toe. reageer retweet
Nou, die is er goed ingetrapt.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:16 schreef Nikonlover het volgende:
Burgermeesterquote:Op woensdag 18 september 2019 08:16 schreef Nikonlover het volgende:
Ah die kennen we inderdaad, Ryherzeberger. Leuk figuur is dat idd.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:16 schreef Nikonlover het volgende:
Nee, want die is binnenkort mogelijk 6 maanden van huis...quote:Op woensdag 18 september 2019 08:36 schreef Faux. het volgende:
Best wel klare zaak toch? Man heeft strafbaar feit gepleegd, wordt vervolgd, krijgt waarschijnlijk boete oid. Burgemeester staat hier imo los van. Of wordt er verwacht dat ze elke avond even haar eigen ambtswoning gaat inspecteren op wat die, ehm, excentrieke man nou weer heeft achtergelaten?
Zeker!quote:Op woensdag 18 september 2019 08:36 schreef Faux. het volgende:
Of wordt er verwacht dat ze elke avond even haar eigen ambtswoning gaat inspecteren op wat die, ehm, excentrieke man nou weer heeft achtergelaten?
Dat klopt. Maar wat vind je een realistische oplossing dan?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:06 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
[..]
Zeker!
Ze is als Burgemeester zelf verantwoordelijk voor de veiligheid van de hele stad Amsterdam!
De ambtswoning valt daar ook onder!
Er is geen oplossing meer die haar positie kan redden.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wat vind je een realistische oplossing dan?
Mens, ga koken.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:16 schreef Nikonlover het volgende:
Want vrouwen mogen geen mening geven op het internet?quote:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja voor morgenmiddag, enig idee of de raadsvergadering wordt uitgezonden?
quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Meekijken doen we hier![]()
https://amsterdam.raadsinformatie.nl/live
Ik denk om 13.00 uur
https://amsterdam.raadsinformatie.nl
telefoon020 552 2062
adresAmstel 1, 1011PN Amsterdam
emailinfo@gemeenteraad.amsterdam.n
Stukjesschrijvers die overal een mening over hebben.quote:Op woensdag 18 september 2019 08:16 schreef Nikonlover het volgende:
Volgende week toch pas? VVD vindt AEB een belangrijker onderwerp vandaagquote:Op woensdag 18 september 2019 10:14 schreef Nikonlover het volgende:
Vanmiddag gaan ze het er dus over hebben in de raadsvergadering??
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |