abonnement Unibet Coolblue
pi_188989595
Beste gamers,

Ik ben momenteel meer opzoek naar echt goeie horror games voor de Playstation 4. Voor mij is het nu een beetje komkommertijd qua wat er gereleased word, vandaar dat ik opzoek ben naar ff iets tussendoor.

Ik heb een vrij uitgesproken smaak over horror, namelijk dat ik zombies, geinfecteerde personages, monsters, draken en games als Resident Evil en Silent Hill totaal niet eng vind, persoonlijk vind ik deze titels echte japanse horror games waar ik niet echt van hou (in tegendeel Resident Evil 7, die was best spooky).

Ik ben op zoek naar voornamelijk psychische horror games met geesten, mind fucks, donkere locaties met jump scares en een goeie audio.

Graag zou ik jullie advies willen zodat ik kan kijken welke titels echt tof zijn. Ik heb er inmiddels wel wat gespeeld. Hier even een lijstje van de horror games die ik al heb gespeeld en qua smaak waar mijn wens naar uit gaat.

- Outlast / Whistleblower / Outlast 2
- P.T.
- Resident Evil 7
- Layers Of Fear
- SOMA
- Until Dawn
- The Park
- Gone Home

Voor mij persoonlijk heb ik geen engere ervaring gehad dan met de P.T. Teaser demo.
  dinsdag 17 september 2019 @ 13:33:11 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188989636
Bedoel je niet psychologische ?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188989662
Soma en Outlast waren echt _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188989691
Alien Isolation en de beide The Evil Within games zijn ook top.
Observer.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188989714
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
Alien Isolation en de beide The Evil Within games zijn ook top.
Alien Isolation was ik vergeten, ook een onvergetelijke tijd mee gehad, prachtige game!
The Evil Within heb ik ook gespeeld maar geen goeie herinneringen aan, ook geen scary enemies voor mij persoonlijk.
pi_188989722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:39 schreef BigSign het volgende:

[..]

Alien Isolation was ik vergeten, ook een onvergetelijke tijd mee gehad, prachtige game!
The Evil Within heb ik ook gespeeld maar geen goeie herinneringen aan, ook geen scary enemies voor mij persoonlijk.
Observer is ook een goeie.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 september 2019 @ 13:48:40 #7
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_188989826
Amnesia?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_188990122
Man of Medan
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Eindredactie Games dinsdag 17 september 2019 @ 18:17:59 #9
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188993426
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:39 schreef BigSign het volgende:
The Evil Within heb ik ook gespeeld maar geen goeie herinneringen aan, ook geen scary enemies voor mij persoonlijk.
Deel 2 is echt een stuk beter en heeft ook wel redelijk wat enge stukjes, met in het bijzonder één hele creepy 'boss'. Verder inderdaad Amnesia, de trilogie is in één pakket beschikbaar (klik), maar volgens mij uitsluitend digitaal.

Man of Medan is ook erg vermakelijk en voldoet aan veel van je eisen. Bovendien een must-play als je Until Dawn dik vond. Je kunt Blair Witch ook nog proberen al vond ik die zelf best wel tegenvallen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 17 september 2019 @ 18:18:40 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188993434
Oh wacht Blair Witch is (nog) niet uit op PS4
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_189039123
Ik kwam The Blackout Club tegen, voor degene die deze nog niet kennen ga deze checken!
pi_189074467
Oftewel walking simulators met wat scares erin? Vind er zelf geen donder aan.

Een oude: Slender Man.
Verder, Amnesia.

Doe mij overigens maar Dead Space, Alan Wake, Evil Within en Resident Evil.
pi_189076561
Alan wake idd.
Conscience do cost.
pi_189079743
Condemned en Condemned 2
F.E.A.R. Franchise
SOONY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')