abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:50:01 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188986920
Hey knutselaars!

Iemand ervaring hier met een legpuzzel en deze te plakken + op te hangen?

Online is er natuurlijk veel te vinden, maar tips and trics van ervaren fokkers kan natuurlijk nooit kwaad :)

Wat voor lijm, waar moeten we aan denken, een lijst precies om de puzzel heen of juist extra ruimte. En doe je het dan allemaal zelf of laat je het ergens doen?

Waar moeten we dus aan denken willen we dit doen?

Het bij ons om onderstaande puzzel O+ (98cm bij 33cm)
pi_189075375
Online niet te vinden?..

Ik zou zeggen, puzzel omdraaien tussen 2 platen, lijmspray aanbrengen op onderplaat en bevestigen. Even drogen omdraaien, lijst erom en klaar :P
  zondag 22 september 2019 @ 19:18:42 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_189076314
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 18:28 schreef Faxie het volgende:
Online niet te vinden?..

Ik zou zeggen, puzzel omdraaien tussen 2 platen, lijmspray aanbrengen op onderplaat en bevestigen. Even drogen omdraaien, lijst erom en klaar :P
Nouja waar haal je de lijst, online of niet. Of juist enkel glasplaat of omlijsting. En hoeveel cm eromheen
Evt bepaalde merken of sites voor zaken.
pi_189076599
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2019 19:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja waar haal je de lijst, online of niet. Of juist enkel glasplaat of omlijsting. En hoeveel cm eromheen
Evt bepaalde merken of sites voor zaken.
Op maat laten maken kan prijzig zijn wel. Zou dan eerder zelf iets maken. Rekening houden met de dikte van de puzzel uiteraard. Glasplaat is voorkeurskwestie lijkt me. Gewoon op maat van de puzzel zelf lijkt me. Of ietsje kleiner.

Sites zou ik niet weten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')