abonnement Unibet Coolblue
pi_189004783
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:50 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik zal het verklappen: Omar is met haar broer getrouwd zodat hij naar Amerika kon migreren.

Uiteraard kan je als broer van een Amerikaanse staatsburger dat ook, en haar ex-man ging na de scheiding weer terug naar Engeland, maar toch is het een complot mbt immigratie.

Er zijn alleen onduidelijkheden omtrent belastingaangiftes qua status van huwelijk van haar 1e man en 2e man. Kennelijk is dat niet spannend genoeg. En nu is een vaderdag tweet richting haar eigen vader of de vader van haar ex een smoking gun.
Tot zover had ik hem, ik vraag me dus alleen af waarom dit hele verhaal voor Chivaz verklaart dat ze voor open grenzen is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189004784
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eigenlijk alle kandidaten bij de Democraten die er toe doen. Zegt in dit stadium van de voorverkiezingen nog niet heel veel, maar het is ook een misvatting dat een kleine fanatieke eigen achterban hebben die je rallies een prachtige show vinden niet betekent dat het gehele electoraat je fantastisch vindt.
Dat Trump een compleet stadium vol idioten op de been krijgt die als een stel hersenlozen staat te juichen als hij wat doms roept, zegt vooral veel over zijn achterban.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 18 september 2019 @ 11:55:22 #103
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189004817
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eigenlijk alle kandidaten bij de Democraten die er toe doen. Zegt in dit stadium van de voorverkiezingen nog niet heel veel, maar het is ook een misvatting dat een kleine fanatieke eigen achterban hebben die je rallies een prachtige show vinden niet betekent dat het gehele electoraat je fantastisch vindt.
Klopt. de aanhang van Trump groeit namelijk amper. Die is al een tijdje min of meer stationair. Daar hebben de Democratische kandidaten een stuk minder last van. Die groeien als collectief bij de kiezers die Trump per se nodig heeft om te kunnen worden herkozen. Op het moment dat het electorale veld echt wordt uitgedund bij de Dems zullen de verschillen nóg groter zijn.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 18 september 2019 @ 11:55:27 #104
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189004818
Trump en aanhangers hechten heel veel waarde aan een opkomst van rallies. Erg belangrijk voor het ego kennelijk. Dat Clinton bijna 3 miljoen meer stemmen heeft gekregen steekt ook nog altijd.
Géén kloon van tvlxd!
  woensdag 18 september 2019 @ 11:57:33 #105
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189004843
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat je een compleet stadium vol idioten op de been krijgt die als een stel hersenlozen staat te juichen als Trump wat doms roept, zegt vooral veel over zijn achterban.
showroom is nooit gestopt. Dat is overgenomen door de amerikanen, met hun eigen versie van Dirk van Noort aan het roer.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189004853
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:55 schreef Montov het volgende:
Trump en aanhangers hechten heel veel waarde aan een opkomst van rallies. Erg belangrijk voor het ego kennelijk. Dat Clinton bijna 3 miljoen meer stemmen heeft gekregen steekt ook nog altijd.
Dit idd. En het lijkt me ook niet meer dan compleet logisch dat de zittende president (a.k.a. de bekendste persoon van het land), makkelijker zalen vult dan nieuwe gezichten.
nee, jij dan!
  woensdag 18 september 2019 @ 11:58:55 #107
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189004858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:55 schreef Montov het volgende:
Trump en aanhangers hechten heel veel waarde aan een opkomst van rallies. Erg belangrijk voor het ego kennelijk. Dat Clinton bijna 3 miljoen meer stemmen heeft gekregen steekt ook nog altijd.
Homer Stokes FTW. :')
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189004874
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:55 schreef Montov het volgende:
Trump en aanhangers hechten heel veel waarde aan een opkomst van rallies. Erg belangrijk voor het ego kennelijk. Dat Clinton bijna 3 miljoen meer stemmen heeft gekregen steekt ook nog altijd.
Zo'n rally van Trump is ook vooral een clownsact natuurlijk. Politiek is voor sommige mensen misschien ook gewoon entertainment, maar voor veel mensen is het ook een serieuze zaak die bepaalt in welke mate zij kunnen voorzien in hun levensonderhoud, of ze hun zorgkosten nog kunnen betalen en ga zo maar door. Die mensen staan misschien niet joelend op een bijeenkomst, maar stemmen wel degelijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189004875
Nu het onomstotelijk vaststaat dat ze zichzelf heeft uitgegeven voor een native, hoe gaat ze zichzelf verdedigen tegen de te voorspellen aanvallen van Trump zonder over te komen als een hysterische gek?
De laatste keer dat ze dat deed had ze een complete Twitter meltdown.
Ook ben ik benieuwd hoe zij zichzelf gaat presenteren op een geloofwaardige manier in de verkiezingen tegen Trump.
Ze boekt winst in de primaries door vooral de radicale vleugel van de Dems te paaien, maar dat trucje werkt natuurlijk niet in de verkiezingen.
De swing naar het midden zal een lastige worden vooral met het internet en Trump die dat maximaal zal uitbuiten.
Persoonlijk denk ik dat ze geen schijn van kans maakt, de enige die kans maakt is Biden maar of hij de energie en de mentale capaciteiten heeft is nog maar de vraag.

Persoonlijk hoop ik op Biden en dan puur voor entertainment, we hebben dan Trump die behoorlijk onbeschoft kan zijn en dan Biden die dan uit alle macht zijn tanden in zijn mond probeert te houden en tegelijkertijd proberen iets zinnigs te zeggen om te scoren tegen een meestertroll. Geweldige televisie als je het mij vraagt.
  woensdag 18 september 2019 @ 12:01:34 #110
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189004899
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zo'n rally van Trump is ook vooral een clownsact natuurlijk. Politiek is voor sommige mensen misschien ook gewoon entertainment, maar voor veel mensen is het ook een serieuze zaak die bepaalt in welke mate zij kunnen voorzien in hun levensonderhoud, of ze hun zorgkosten nog kunnen betalen en ga zo maar door. Die mensen staan misschien niet joelend op een bijeenkomst, maar stemmen wel degelijk.
Daarom is het van belang dat kandidaten als Warren kennis en entertainment op een mooie manier weet te combineren.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189004925
quote:
10s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:58 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Dit idd. En het lijkt me ook niet meer dan compleet logisch dat de zittende president (a.k.a. de bekendste persoon van het land), makkelijker zalen vult dan nieuwe gezichten.
Ook als nieuw gezicht vulde Trump die zalen, hij is altijd al een populair figuur geweest onder de republikeinen.
pi_189004947
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tot zover had ik hem, ik vraag me dus alleen af waarom dit hele verhaal voor Chivaz verklaart dat ze voor open grenzen is.
Met open grenzen beleid hoef je dit soort fratsen niet meer uit te halen. Omar is van mening dat emigreren naar de VS een recht is, althans die suggestie wekt ze wel.
pi_189004948
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ook als nieuw gezicht vulde Trump die zalen, hij is altijd al een populair figuur geweest onder de republikeinen.
Tsja, vooral dat wat simpelere Amerikanen idoliseren beroemdheden. Niet verwonderlijk dus dat Trump ook in het begin van zijn campagne al volle zalen trok.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189004987
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, vooral dat wat simpelere Amerikanen idoliseren beroemdheden. Niet verwonderlijk dus dat Trump ook in het begin van zijn campagne al volle zalen trok.
Maar alle beroemdheden spraken schande van Trump, is het dan niet aan de simpele Amerikanen om dan een pussy hat op te doen en hopeloos naar de hemel te schreeuwen dat Trump een fascist is?
  woensdag 18 september 2019 @ 12:09:52 #115
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189005000
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ook als nieuw gezicht vulde Trump die zalen, hij is altijd al een populair figuur geweest onder de republikeinen.
De nadruk op geweest . De gemiddelde Republikein is GEEN Trumpanzee. Ze stemden op Trump omdat er niks beters voorhanden was, en hoopten op een president die hun waarden vertegenwoordigt. Hillary Clinton walgden ze van, maar dit kun je niet zeggen van Warren of Sanders.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189005036
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar alle beroemdheden spraken schande van Trump, is het dan niet aan de simpele Amerikanen om dan een pussy hat op te doen en hopeloos naar de hemel te schreeuwen dat Trump een fascist is?
Blijkbaar liep zijn faam geen deuken op onder het wat meer eenvoudige deel van de Amerikaanse bevolking.

Maar laten we wel wezen: als jij met een rood MAGA-petje op je harses bij een menigte in een stadion voegt en als gek gaat lopen schreeuwen als Trump 'lock her up' roept, dan stond je niet vooraan toen de hersens werden uitgedeeld.

Sowieso kots ik op politieke groupies, ook hier in Nederland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189005060
Zijn approval rating zit rond hetzelfde niveau als Obama. En dat ondanks de constante stroom aan negatieve pers etc etc.
Sanders zijn radicale opvattingen waar nu is bijgekomen dat hij helemaal geen illegalen meer wilt uitzetten bijvoorbeeld gaat echt niet lekker scoren mij de gematigden.
Hetzelfde geld ook voor Warren die door de media word gezien als de Messias.
  woensdag 18 september 2019 @ 12:23:21 #118
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189005168
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:15 schreef Chivaz het volgende:

Hetzelfde geld ook voor Warren die door de media word gezien als de Messias.
kom eens met voorbeelden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189005644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En toch heeft ze in de peilingen een straatlengte voorsprong op Trump.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 12:57:52 #120
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_189005673
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:48 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Zijn er al kritische vragen geweest vanuit de media over haar leugens met betrekking tot haar afkomst?
Trump zit ondertussen al boven de 10.000 leugens en jij focust je serieus op iets wat de moeder van Warren haar altijd heeft voorgehouden en wat ze daarna zelf heeft laten onderzoeken?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 18 september 2019 @ 12:59:02 #121
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189005686
quote:
erg leuk. maar toen wist de kiezer niet wat voor een randdebiel ze in het witte huis hadden gekozen. Trump was in 2016 een onbekende factor, de mensen namen het risico. Tot schade en schande.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189005703
quote:
Mijn punt is vooral dat ze minder kansloos is dan jij doet overkomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189005737
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn punt is vooral dat ze minder kansloos is dan jij doet overkomen.
De peilingen zeggen weinig. Veels te weinig. Hillary haalde tussen de 91 en 99÷ in de pelingen op de dag van de verkiezingen.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_189005759
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 13:01 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

De peilingen zeggen weinig. Veels te weinig. Hillary haalde tussen de 91 en 99÷ in de pelingen op de dag van de verkiezingen.
Onzin natuurlijk, want dit waren de peilingen:

https://www.realclearpoli(...)vs_clinton-5491.html
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189005774
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:48 schreef Posergoth6667 het volgende:

[..]

Warren heeft zich jaren voorgedaan als native american zodat ze zich als minderheid neer kon zetten. Ze vind dat mensen de politiek uitgezet moeten worden als iemand ze ergens online van beschuldigen (zonder rechtsgang). Daarnaast komen er nauwelijks mensen opdagen bij haar rally's, terwijl elke rally van Trump vol is met mensenmassa's buiten de locaties. Afgelopen weekend zei ze dat er 20k bij haar rally waren (waren er veel minder), terwijl er veel meer dan dat bij de Trump rally waren en een veelvoud van die 20k niet eens naar binnen konden omdat het vol is.
Nee :')
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')