abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 23 september 2019 @ 12:53:16 #51
54278 crew  Tijger_m
42
pi_189084031
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 11:16 schreef Intint het volgende:

[..]

Beetje makelijk dit.
Lijkt mij eerder ongemakkelijk voor zijn fans.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_189084136
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 12:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Lijkt mij eerder ongemakkelijk voor zijn fans.
Want?
  maandag 23 september 2019 @ 13:26:51 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189084386
Maargoe, wat heeft deze man nu betekent. Waren jullie allemaal hatelijke incels en zijn jullie na het zien van zn filmpjes ineens keurig onder de plak van een degelijke vrouw gekomen?
  maandag 23 september 2019 @ 14:40:47 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189085072
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 13:26 schreef Hexagon het volgende:
Maargoe, wat heeft deze man nu betekent. Waren jullie allemaal hatelijke incels en zijn jullie na het zien van zn filmpjes ineens keurig onder de plak van een degelijke vrouw gekomen?
Ik denk niet dat deze man populair is bij incels omdat hij de vinger op hun zere plek legt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189085264
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 14:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat deze man populair is bij incels omdat hij de vinger op hun zere plek legt.
Juist wel. Hij :

1) Valideert hun gevoels (de gewone man heeft het moeilijk/kan geen vrouw krijgen)
2) Hij biedt ze een zondebok aan voor hun gevoels (vrouwen, feminisme, links)

Hij geeft dan nog wat levensadvies maar voor veel van zijn volgelingen zijn die twee punten al genoeg. "Waarom zou ik mezelf verbeteren? Ik ben niet fucked up, maatschappij is gewoon fucked up". Daarnaast brengt Peterson dit vanuit een soort authoriteitspositie gevormd door zijn titel, reputatie, debatvaardigheden en intellect waardoor hij buitengewoon aantrekkelijk is voor een bepaalde groep om te verafgoden
pi_189085309
Als een lambal als Peterson al een Nobelprijs kan krijgen, schaf die prijzen dan maar af.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_189085345
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:06 schreef Sicstus het volgende:
Als een lambal als Peterson al een Nobelprijs kan krijgen, schaf die prijzen dan maar af.
Hij probeert in ieder geval nog iets...
pi_189085370
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:10 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:

[..]

Hij probeert in ieder geval nog iets...
Ja maar als je in een afkickkliniek belandt heb je het wel een beetje overdreven met dingen proberen...
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_189085395
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:12 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ja maar als je in een afkickkliniek belandt heb je het wel een beetje overdreven met dingen proberen...
De menselijke geest is lastig te navigeren, iedereen heeft zijn eigen demonen.
  maandag 23 september 2019 @ 15:17:08 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189085405
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:01 schreef Intint het volgende:

[..]

Juist wel. Hij :

1) Valideert hun gevoels (de gewone man heeft het moeilijk/kan geen vrouw krijgen)
2) Hij biedt ze een zondebok aan voor hun gevoels (vrouwen, feminisme, links)

Hij geeft dan nog wat levensadvies maar voor veel van zijn volgelingen zijn die twee punten al genoeg. "Waarom zou ik mezelf verbeteren? Ik ben niet fucked up, maatschappij is gewoon fucked up". Daarnaast brengt Peterson dit vanuit een soort authoriteitspositie gevormd door zijn titel, reputatie, debatvaardigheden en intellect waardoor hij buitengewoon aantrekkelijk is voor een bepaalde groep om te verafgoden
pi_189085495
quote:
Gekeken. Kun je in je eigen woorden uitleggen hoe dit aansluit op wat ik eerder zei in de post die je quote?
pi_189085783
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:26 schreef Intint het volgende:

[..]

Gekeken. Kun je in je eigen woorden uitleggen hoe dit aansluit op wat ik eerder zei in de post die je quote?
Kun jij in je eigen woorden uitleggen waarom je je speciaal voor dit topic geregistreerd hebt?
pi_189085894
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 15:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Kun jij in je eigen woorden uitleggen waarom je je speciaal voor dit topic geregistreerd hebt?
Hoe is dat een relevante vraag voor deze discussie als ik vragen mag? Dit topic is niet de reden waarom ik hier geregistreerd ben, een topic zal de eerste moeten zijn. Of is het eerste topic waar jij gereageerd hebt soms ook de reden waarom jij je hier hebt geregistreerd.

Op de argumenten, niet op de intentie graag.
pi_189085911
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:07 schreef Intint het volgende:

[..]

Hoe is dat een relevante vraag voor deze discussie als ik vragen mag? Dit topic is niet de reden waarom ik hier geregistreerd ben, een topic zal de eerste moeten zijn. Of is het eerste topic waar jij gereageerd hebt soms ook de reden waarom jij je hier hebt geregistreerd.

Op de argumenten, niet op de intentie graag.
Jazeker, toevallig wel. En dat is net als bij jou nu dit topic, ook enige tijd het enige topic in mijn posthistory geweest.
pi_189085941
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2019 16:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Jazeker, toevallig wel. En dat is net als bij jou nu dit topic, ook enige tijd het enige topic in mijn posthistory geweest.
Toevallig.

Mijn account is voor de rest ook nog geen week oud dus het feit dat er nog niet veel posts zijn lijkt me redelijk normaal. Nogmaals, kun je beantworden waarom dat relevant is voor deze discussie?
pi_189085949
Ik vond je expliciete belangstelling voor enkel en alleen dit onderwerp atypisch en toonde slechts interesse.
pi_189085958
quote:
17s.gif Op maandag 23 september 2019 16:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Ik vond je expliciete belangstelling voor enkel en alleen dit onderwerp atypisch en toonde slechts interesse.
Ok:).

Dan nu weer ontopic bitte.
pi_189086249
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:13 schreef xpompompomx het volgende:
Hij heeft incels hoop gegeven ooit nog ontmaagd te worden. _O_
En op die manier heel wat doden voorkomen waarschijnlijk, dus ergens heeft TS wel een punt.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  dinsdag 24 september 2019 @ 11:08:34 #69
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_189095802
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 16:41 schreef TTSS het volgende:

[..]

En op die manier heel wat doden voorkomen waarschijnlijk, dus ergens heeft TS wel een punt.
Valse hoop is niet bepaald positief te noemen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_189379413
Nee, dus.


Ik zat redelijk goed:

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:09 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog een nabrander komt uit het conflict Ethiopië-Eritrea. Die vrede houdt het beter dan verwacht en misschien dat ze daar op hebben gewacht, sowieso waren de nominaties al bezig toen die vrede getekend werd vorig jaar. Er lijkt daar nu niet alleen vrede, maar zelfs veel samenwerking tussen beide landen.
De premier van Ethiopië dus.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:59:06 #71
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_189379444
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:09 schreef Hanca het volgende:

[..]


Ik denk dat er nog een nabrander komt uit het conflict Ethiopië-Eritrea. Die vrede houdt het beter dan verwacht en misschien dat ze daar op hebben gewacht, sowieso waren de nominaties al bezig toen die vrede getekend werd vorig jaar. Er lijkt daar nu niet alleen vrede, maar zelfs veel samenwerking tussen beide landen.
Mag ik je kristallen bol lenen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_189379686
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 15:01 schreef Intint het volgende:

[..]

Juist wel. Hij :

1) Valideert hun gevoels (de gewone man heeft het moeilijk/kan geen vrouw krijgen)
2) Hij biedt ze een zondebok aan voor hun gevoels (vrouwen, feminisme, links)

Hij geeft dan nog wat levensadvies maar voor veel van zijn volgelingen zijn die twee punten al genoeg. "Waarom zou ik mezelf verbeteren? Ik ben niet fucked up, maatschappij is gewoon fucked up". Daarnaast brengt Peterson dit vanuit een soort authoriteitspositie gevormd door zijn titel, reputatie, debatvaardigheden en intellect waardoor hij buitengewoon aantrekkelijk is voor een bepaalde groep om te verafgoden
Waarmee hij juist verdeeldheid zaait. De echte reden waarom er incels zijn is vaak toch wel persoonlijke hygiëne. Ga eens wat vaker douchen, val wat af, gebruik deodorant, scheer die nekbaard en ga eens langs de kapper. En elke dag in een Star Wars t-shirt lopen helpt ook niet echt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 21 oktober 2019 @ 16:33:31 #73
80382 manny
30 is best veel
pi_189549240
de beste man heeft naar mijn mening zeer interessante artikelen / boeken geschreven. Helaas gaan allerlei onverlaten met delen van zijn werk (die toevallig in een bepaald straatje passen) aan de haal en halen het compleet uit context. In zijn geval zijn dit wat alt-right / incel achtige figuren. Figuren waar hij zelf volgens mij helemaal niets mee heeft.

ik herken dat zelf niet uit wat ik lees / zie, maar wellicht net de verkeerde selectie gemaakt.

nobelprijs lijkt me tikkie overdreven.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')