en wie bepaalt dan of bepaalde feedback al dan niet constructief is?quote:Op maandag 16 september 2019 16:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vroeger is vroeger, en zoals alles verandert, verandert ook het beleid van mod. Als de fa's nog info nodig hebben geven ze dat wel even aan maar ze zijn er nu niet dus bij deze is de discussie nu even voorbij en gaan we door met de normale gang van zaken.
Niet constructieve feedback en zaken die geen feedback zijn horen hier niet thuis.
Nou constructief is bijvoorbeeld, als het "mod beleid" zo verandert hoe komt het dan dat dat schijnbaar alleen in Uto gebeurt en bijvoorbeeld niet in NWS of POL ???quote:Op maandag 16 september 2019 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
en wie bepaalt dan of bepaalde feedback al dan niet constructief is?
Hoe kom je hierbij?quote:Op maandag 16 september 2019 16:18 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou constructief is bijvoorbeeld, als het "mod beleid" zo verandert hoe komt het dan dat dat schijnbaar alleen in Uto gebeurt en bijvoorbeeld niet in NWS of POL ???
Poste lang in NWS en kijk daar nog steeds rond en Sp3c is nog steeds gewoon Sp3c en Paddy nog steeds Paddy. Daar houd ik het maar bijquote:
idem ditquote:Op maandag 16 september 2019 17:15 schreef mootie het volgende:
- doorposten terwijl gevraagd dit niet te doen-
Dat mag je vragen, die is dicht zolang mensen niet normaal kunnen posten, en nee daarover gaan we niet de discussie aanquote:
Kan een foutje zijn geweest net met het verwijderen van andere posts. Op mobiel is dat best irritant af en toe. Dat is my bad.quote:Op maandag 16 september 2019 20:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Hallo, waarom is de post waarin ik goeienavond zeg in de SC weggeveegd?
Het was zomaar een vraagje hoor. Wil helemaal geen discussie met je voeren.quote:Op maandag 16 september 2019 20:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, die is dicht zolang mensen niet normaal kunnen posten, en nee daarover gaan we niet de discussie aan
[..]
Kan een foutje zijn geweest net met het verwijderen van andere posts. Op mobiel is dat best irritant af en toe. Dat is my bad.
Zodra mensen weer gewoon normaal kunnen posten en niet dezelfde discussie gaan voeren die ik net hier heb afgekapt kan hij weer open. Je kwam misschien net even op het foute moment binnen.quote:Op maandag 16 september 2019 20:04 schreef notturna het volgende:
[..]
Het was zomaar een vraagje hoor. Wil helemaal geen discussie met je voeren.
Een mod kan uiteraard TR’s zien.quote:Op maandag 16 september 2019 20:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Er wordt beweerd dat een mod geen TR’s kan zien. Hoe kan het dan dat ik een reactie krijg van een mod op een TR?
Graag een antwoord van een FA
Dat is niet wat ik postte ik postte dat geen enkele NIET mod tr's kan lezen. Of was ik daar een woord vergeten? Indien dat het geval is, my bad. Mod's kunnen tr's lezen, en geen enkele gewone user kan datquote:Op maandag 16 september 2019 20:11 schreef Sambalbaai het volgende:
Er wordt beweerd dat een mod geen TR’s kan zien. Hoe kan het dan dat ik een reactie krijg van een mod op een TR?
Graag een antwoord van een FA
Ik vind een note net zo kwalijk. Het gaat FF geen flikker aan en jij hoort daar discreet in te zijn.quote:Op maandag 16 september 2019 19:58 schreef Soulraven het volgende:
Het antwoord is duidelijk, we gaan nu hier ook NIET door met hetzelfde gedoe. Niemand hoeft zich druk te maken over tr's, geen enkele niet mod kan deze lezen, ook FF niet.
Dat die het verschil tussen een tr en een note vergeet veroorzaakt wat verwarring maar daar hoeven we geen eeuwen op door te gaan.
En gaat dan om zijn eigen notes. Net als jij je eigen notes kan lezen.quote:Op maandag 16 september 2019 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind een note net zo kwalijk. Het gaar FF geen flikker aan en jij hoort daar discreet in te zijn.
Ik trap hier echt niet inquote:Op maandag 16 september 2019 20:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
En gaat dan om zijn eigen notes. Net als jij je eigen notes kan lezen.
Of je het gelooft moet je zelf weten. Dit is het antwoord wat je krijgt en daarmee houd de discussie ook op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |