abonnement Unibet Coolblue
pi_188973421
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:05 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

-O-
Begrijpend lezen schijnt best moeilijk te zijn. Het gaat niet alleen om 'een dm' .
Nee ik heb absoluut geen moeite met begrijpend lezen of de 100 steken onder water in elke zin te ontdekken.

Waar ik moeite mee heb is dat alles maar dan ook alles aangegrepen wordt om de mod in kwestie weg te willen hebben. Als ik uitleg dat het niet de mod in kwestie is die dingen verwijderd heeft wordt het of niet geloofd of er wordt wat anders bijgezocht of weer gezegd dat ik t niet begrijp of een ander het niet begrijpt, of wij het niet zien.
Waar ik moeite mee heb is dat een bepaalde user als martelaar gezien wordt zonder dat de user het hele verhaal erbij verteld of ik niet eens kan vertellen waarom er zo gefocussed wordt op de user want dan lek ik.
Wat ik moeilijk vind is de ongelofelijke koppigheid bij een aantal users de ongelofelijke balk in de ogen die niet gezien wordt.
Wat ik moeilijk vind is dat als ik hier verhaal kom halen hoe de dingen zitten volgens jullie (dus niet alleen volgens de mods) ik wanttrouwt word en direct gezegd er word niks mee gedaan.
Ik weet niet of je het door hebt maar ik zit hier voornamelijk voor de users, om de users een fijne plek te geven.
ijs_beer fan!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 16 september 2019 @ 14:12:55 #102
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188973445
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 14:09 schreef murp het volgende:

[..]

ik ook!
Je punt is helder hoor
Gewoon 'leuk en gezellig' meeposten want nog maar 15 weken

Aan wat er al tijden speelt wordt geen flikker gedaan
Lekker makkelijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188973449
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom zijn er mods aangesteld die, op Lavenderr na, zelfs niks anders deden voordat ze mod werden dan off topic lullen? En o, wee als je er wat van zei.
Waar worden ze op gescreend? Niet op hun positieve bijdrage aan de COS in Utopia subforum.
Ik heb het gevoel dat het wraak-mods zijn en zich nu uitleven op users die ze niet mogen.
‘Wij gaan jou de COS uit werken, Mootie.’
Letterlijk :D
  maandag 16 september 2019 @ 14:13:29 #104
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_188973458
quote:
3s.gif Op maandag 16 september 2019 13:36 schreef NanKing het volgende:
Lieve mensen ik wil even een aantal dingen uit de lucht halen.

1) hetgeen wat geveegd is in het vorige FB topic was persoonlijk gebitch op elkaar en daarna 30 posts met dat er geveegd wordt.

2) User is niet uit het niets aangesproken via DM dit is een mythe.

3) Als iemand zich monddood gemaakt voelt, vertel dit op een normale manier waar en hoe en wat je niet kunt zeggen of wat je niet mag zeggen of wat er dan delete is. Voorbeelden graag. Dat mag hier dat mag in mijn dm, pm, mail of postduif.

Houd de antwoorden constructief (niet te verwarren met positief).
Het blijft een vreemd iets dat een FA niet weet wat er speelt in het grootste subforum van FOK...Kan ook een mythe zijn, om maar even in die termen te blijven, maar dat terzijde geschoven vind ik de vraagstelling waarom iemand zich monddood gemaakt voelt al een verkeerde. Wanneer je tussen postings door hebt gelezen, die de laatste dagen de revue zijn gepasseerd, zou je al moeten weten wat zich er afspeelt en daar naar te handelen....In voetbaltermen gesproken, wanneer een trainer(mod) niet meer wordt getolereerd door het mokkende publiek(users), kan het bestuur/voorzitter/raad van commissarissen(FA) zich beraden over de positie van de trainer(mod). Nu wil het en kan het ook terecht voorkomen, dat het bestuur/voorzitter/raad van commissarissen(FA) zich achter de trainer(mod) scharen en hem het vertrouwen te geven. Maar wanneer het publiek(users) blijven morren dat het anders kan en dat gebeurt dan niet, dan wordt zo'n trainer(mod) nog eens onder een vergrootglas gelegd. Ik heb het overigens niet over één mod specifiek, laat ik dat even vooropstellen, want er zijn er nog enkelen die we bijna nooit zien aan het front en dat vind ik persoonlijk toch een pré als mod, anders kun je het nooit aanvoelen wat er zich afspeelt aan het front. Je moet ertussen staan en waar nodig even boven gaan staan, dan wordt je vanzelf gerespecteerd uiteindelijk. Sta je er niet tot bijna nooit tussen, kun je ook geen respect afdwingen.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 16 september 2019 @ 14:13:53 #105
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188973462
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef mootie het volgende:

[..]

‘Wij gaan jou de COS uit werken, Mootie.’
Letterlijk :D
Dat is over mij ook gezegd _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 16 september 2019 @ 14:14:37 #106
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_188973470
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 14:03 schreef murp het volgende:

[..]

klopt. Soms zijn de oplossingen vreselijk makkelijk 14.gif
Het hoeft niet moeilijk te zijn. Echt niet.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 16 september 2019 @ 14:15:50 #107
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188973483
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef mootie het volgende:

[..]

‘Wij gaan jou de COS uit werken, Mootie.’
Letterlijk :D
Dat klinkt toch vrij persoonlijk :o
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188973534
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 14:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat klinkt toch vrij persoonlijk :o
Beheurlijk
pi_188973555
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef mootie het volgende:

[..]

‘Wij gaan jou de COS uit werken, Mootie.’
Letterlijk :D
Op jou wordt sowieso nooit normaal gereageerd en dat mag maar allemaal.Want jij bent mootie. :')
Dan mag men blijkbaar persoonlijk worden.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_188973569
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:13 schreef mootie het volgende:

[..]

‘Wij gaan jou de COS uit werken, Mootie.’
Letterlijk :D
Huh? Gezegd door een mod?
pi_188973578
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:21 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Huh? Gezegd door een mod?
Toen diegene nog zwart was.
pi_188973603
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 14:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Toen diegene nog zwart was.
Te idioot voor woorden!
  Forum Admin maandag 16 september 2019 @ 14:29:54 #113
58651 crew  murp
murp
pi_188973651
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook hele nare dingen gezegd als user zijnde, misschien ook als mod misschien! :o
Zijn we dan toch allemaal mensen?
pi_188973682
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 14:29 schreef murp het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook hele nare dingen gezegd als user zijnde, misschien ook als mod misschien! :o
Zijn we dan toch allemaal mensen?
Als user, of user zijnde.
Nare dingen zeggen kan hier helemaal niet :o
pi_188973745
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:11 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nee ik heb absoluut geen moeite met begrijpend lezen of de 100 steken onder water in elke zin te ontdekken.

Waar ik moeite mee heb is dat alles maar dan ook alles aangegrepen wordt om de mod in kwestie weg te willen hebben. Als ik uitleg dat het niet de mod in kwestie is die dingen verwijderd heeft wordt het of niet geloofd of er wordt wat anders bijgezocht of weer gezegd dat ik t niet begrijp of een ander het niet begrijpt, of wij het niet zien.
Waar ik moeite mee heb is dat een bepaalde user als martelaar gezien wordt zonder dat de user het hele verhaal erbij verteld of ik niet eens kan vertellen waarom er zo gefocussed wordt op de user want dan lek ik.
Wat ik moeilijk vind is de ongelofelijke koppigheid bij een aantal users de ongelofelijke balk in de ogen die niet gezien wordt.
Wat ik moeilijk vind is dat als ik hier verhaal kom halen hoe de dingen zitten volgens jullie (dus niet alleen volgens de mods) ik wanttrouwt word en direct gezegd er word niks mee gedaan.
Ik weet niet of je het door hebt maar ik zit hier voornamelijk voor de users, om de users een fijne plek te geven.
Ik heb helemaal niet gezegd dat ik er een mod uit wil werken :{w en ook niet dat er maar 1 mod veegt.
En de balk in onze ogen ? Als er zoveel klachten zijn, moet er toch ergens iets verkeerd gaan :? Maar niet jammeren het zijn nog maar 15 weken |:(
En nu gaan we lollig doen en niet zo zeuren.
Waarom dan gelijk janken in een dm bij een user, als er waarschijnlijk 1 berichtje in de cos is getikt :?

Echt, ik kan er met mijn pet niet bij. :N
Dit is een feedback topic, maar als je feedback, op- of aanmerkingen hebt, dan hebben we een balk vd ogen 8)7 en moeten we niet janken.

Kan het nog schever ?
pi_188973751
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2019 14:29 schreef murp het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook hele nare dingen gezegd als user zijnde, misschien ook als mod misschien! :o
Zijn we dan toch allemaal mensen?
Als je de dingen die je hebt gezegd dan ook nog in de praktijk probeert te brengen (users 'pakken' die je niet mag) door de 'oh zo belangrijke functie' die je hebt weten te bemachtigen, God mag weten waarom want de vaardigheden bezit je niet, ben je niet geschikt voor je taak.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_188973788
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet gezegd dat ik er een mod uit wil werken :{w en ook niet dat er maar 1 mod veegt.
En de balk in onze ogen ? Als er zoveel klachten zijn, moet er toch ergens iets verkeerd gaan :? Maar niet jammeren het zijn nog maar 15 weken |:(
En nu gaan we lollig doen en niet zo zeuren.
Waarom dan gelijk janken in een dm bij een user, als er waarschijnlijk 1 berichtje in de cos is getikt :?

Echt, ik kan er met mijn pet niet bij. :N
Dit is een feedback topic, maar als je feedback, op- of aanmerkingen hebt, dan hebben we een balk vd ogen 8)7 en moeten we niet janken.

Kan het nog schever ?
Dan heb je nog mazzel dat je feedback is blijven staan en niet is geveegd..Ik heb de helft van de tijd geen idee wat er eventueel aan feedback wordt geschreven of hoe daar op wordt gereageerd.
  Forum Admin maandag 16 september 2019 @ 14:42:46 #118
58651 crew  murp
murp
pi_188973832
Maar stel nou eens he, als ik alles doe wat jullie vragen, wat zijn dan de dingen die gedaan moeten worden?

en het moet wel te volgen zijn voor me he.


pi_188973861
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 14:42 schreef murp het volgende:
Maar stel nou eens he, als ik alles doe wat jullie vragen, wat zijn dan de dingen die gedaan moeten worden?

en het moet wel te volgen zijn voor me he.


Je ui veranderen ;(

Ik ga even nadenken :{
pi_188973892
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 14:42 schreef murp het volgende:
Maar stel nou eens he, als ik alles doe wat jullie vragen, wat zijn dan de dingen die gedaan moeten worden?

en het moet wel te volgen zijn voor me he.


Grote bezem door het modteam, geen theekrans of E.H.B.O-post, COSsen over de streams en klaar.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_188973908
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niet gezegd dat ik er een mod uit wil werken :{w en ook niet dat er maar 1 mod veegt.
En de balk in onze ogen ? Als er zoveel klachten zijn, moet er toch ergens iets verkeerd gaan :? Maar niet jammeren het zijn nog maar 15 weken |:(
En nu gaan we lollig doen en niet zo zeuren.
Waarom dan gelijk janken in een dm bij een user, als er waarschijnlijk 1 berichtje in de cos is getikt :?

Echt, ik kan er met mijn pet niet bij. :N
Dit is een feedback topic, maar als je feedback, op- of aanmerkingen hebt, dan hebben we een balk vd ogen 8)7 en moeten we niet janken.

Kan het nog schever ?
Sorry het was absoluut niet alleen tegen jou bedoelt ik quotte jou alleen, had ik handiger kunnen doen excuses daarvoor. Het was een algemene frustpost van mij.

De frustratie die een aantal hier voelen, voel ik ook maar dan van de andere kant.

Ik heb express in mijn post eerder gezegd dat constructieve feedback meer dan welkom is.
Halve verhalen horen daar niet bij.
Eerst krijgt user een DM uit het niets, ik ontkracht het en nu is het na 1 berichtje.

Zoals de post van Mootie, geen woord van gelogen heb net inderdaad gehoord dat er een mod is die dit in het verleden toen de mod in kwestie nog user was gezegd heeft.
Dat dit een verhaal is wat over en weer ging wordt er dan niet bij verteld en zo gaan dingen een eigen leven leiden. 'er heeft ooit een mod gezegd dat die en die uit de COS moet'.
Nee, zo'n vijf jaar geleden heeft een user die problemen had met een andere user gezegd dat ze uit de COS gewerkt moeten worden.
Dit maakt het hele verhaal heel anders dan hoe het hier verteld wordt.

Magoe ik ben er zo weer mijn hond staat heel zielig voor me.

[ Bericht 0% gewijzigd door NanKing op 19-09-2019 16:57:26 ]
ijs_beer fan!
pi_188973919
quote:
9s.gif Op maandag 16 september 2019 14:47 schreef NanKing het volgende:

[..]

Sorry het was absoluut niet alleen tegen jou bedoelt ik quotte jou alleen, had ik handiger kunnen doen excuses daarvoor. Het was een algemene frustpost van mij.

De frustratie die een aantal hier voelen, voel ik ook maar dan van de andere kant.

Ik heb express in mijn post eerder gezegd dat constructieve feedback meer dan welkom is.
Halve verhalen horen daar niet bij.
Eerst krijgt user een DM uit het niets, ik ontkracht het en nu is het na 1 berichtje. Het was ook een berichtje

Zoals de post van Mootie, geen woord van gelogen heb net inderdaad gehoord dat er een mod is die dit in het verleden toen de mod in kwestie nog user was gezegd heeft.
Dat dit een verhaal is wat over en weer ging wordt er dan niet bij verteld en zo gaan dingen een eigen leven leiden. 'er heeft ooit een mod gezegd dat die en die uit de COS moet'.
Nee een user die problemen had met een andere user hebben over en weer gezegd dat ze uit de COS gewerkt moeten worden.
Dit maakt het hele verhaal heel anders dan hoe het hier verteld wordt.

Magoe ik ben er zo weer mijn hond staat heel zielig voor me.
Hoho, ik heb nooit en te nimmer gezegd dat ik iemand uit de
Cos wil jagen.
Even bij de feiten blijven.

Dit vind ik heel kwalijk. Iedereen die me een beetje kent weet dat ik zoiets nooit en te nimmer zou zeggen.
  Forum Admin maandag 16 september 2019 @ 14:49:08 #123
58651 crew  murp
murp
pi_188973922
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 14:46 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

• Grote bezem door het modteam,
• geen theekrans of E.H.B.O-post,
• COSsen over de streams en klaar.
• Grote bezem door het modteam,
• geen theekrans of E.H.B.O-post,
• COSsen over de streams en klaar.
pi_188973996
Vertel de mods dat kritiek op hun handelen geen bashen is.
Het als bashen labelen en vegen is een heel makkelijke manier om je handen schoon te wassen en niet naar je eigen functioneren te kijken.
Wegvegen is ook handig zodat anderen niet kunnen lezen dat je wellicht een foutje maakte.

Groot nadeel van wegvegen: gemor want als user word je niet serieus genomen.

My 2 cents. Succes ermee

[ Bericht 0% gewijzigd door Voxs op 16-09-2019 15:04:28 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  maandag 16 september 2019 @ 14:55:31 #125
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188974003
quote:
2s.gif Op maandag 16 september 2019 14:49 schreef murp het volgende:

[..]

• Grote bezem door het modteam,
• geen theekrans of E.H.B.O-post,
• COSsen over de streams en klaar.
murp moet nog steeds UI veranderen

Kappen met vegen! Doe maar een edit als het echt ver over de scheef gaat met de reden waarom de tekst is verwijderd. En ver over de scheef bedoel ik bv. 40/45 verwijzingen, doodverwensingen, Tokkiescheldpartijen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')