abonnement Unibet Coolblue
pi_189506417
Heeft iemand de Nordkisa lijn al gezien? Deze kasten vind ik op de foto's zo heel mooi, maar zijn ze dat in het echt ook? :)

  vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:40:05 #52
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_189507259
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 20:38 schreef TolstoiFan het volgende:
Iemand ervaring met het interieuradvies van de Ikea? Is het goed bevallen of juist niet?

Ik ben wel benieuwd. Wat voor info hebben ze allemaal nodig voor zo'n afspraak? Dan kan ik dat alvast verzamelen :)
Zou het uitmaken dat de betreffende ruimte nu nog een grote zooi is, of moet je die dan eerst leegmaken voor het geval ze bv. foto's willen van de ruimte?
Ja, ik :). Was leuk en interessant! Ze hadden het behoorlijk uitgebreid uitgewerkt en we hebben best wel wat tips en ideeën van het advies overgenomen. En uiteindelijk was het gratis (wij gingen sowieso bij Ikea onze keuken en garderobekasten nog kopen . :P ) dus dan is zoiets altijd mooi meegenomen. Dit was de vragenlijst:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189513131
Weet iemand of Billy ooit in 40x40x106 beschikbaar is (geweest)? De 202 hoge variant is er wel in 40 diep, maar de 106 hoge vind ik alleen in 28 diep. En daar blijken mijn mappen niet in te passen.
  Moderator zaterdag 19 oktober 2019 @ 12:17:42 #54
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_189513375
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat zou best eens kunnen... maar het beste vraag je dit na bij IKEA zelf.
^O^, bedankt voor je reactie !
pi_189520131
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 22:40 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja, ik :). Was leuk en interessant! Ze hadden het behoorlijk uitgebreid uitgewerkt en we hebben best wel wat tips en ideeën van het advies overgenomen. En uiteindelijk was het gratis (wij gingen sowieso bij Ikea onze keuken en garderobekasten nog kopen . :P ) dus dan is zoiets altijd mooi meegenomen. Dit was de vragenlijst:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt! Begin nu wel benieuwd te worden... Krijg je 1 variant uitgewerkt of kun je tijdens die afspraak nog dingen aanpassen ed?
pi_189748897
Vraagje; kan je elk beschikbaar kastdeurtje op een Brimnes-kastje monteren?

We hebben hier een 40x40 kastje uit de koopjeshoek gered met een glazen deurtje, deze willen we graag vervangen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_189834825
Zijn er mensen met verstand van de keukenverlichting van Ikea? Ik wil mijn TL-balken in de keuken vervangen voor LED, maar het is me niet helemaal duidelijk wat ik nu precies aan moet schaffen om het werkend te krijgen.

Ik wil 2 armaturen die op 1 stekker werken.

Het gaat om deze OMLOPP.
Klopt het om dat werkend te krijgen dat ik naast de 2x OMLOPP dan nog het onderstaande moet kopen? Of is dat teveel of te weinig?
TRÅDFRI Driver voor draadloze besturing
FÖRNIMMA Aansluitsnoer, 3.5 m
FÖRNIMMA Verbindingssnoer, 2 m

En als ik het wil dimmen dan moet ik dit aanschaffen:
TRÅDFRI Afstandsbediening
pi_189858242
Urgh, wat een walgelijk waardeloze app is de Ikea app geworden zeg. Absoluut ongebruiksvriendelijk. Kan niet even snel zien of een product op voorraad is en in welke stelling. Kan beter op de site inloggen zo.
pi_189939844
Ik heb een vraagje. Ik heb een 5-persoon zwart leren Landskrona hoekbank zoals hieronder (maar dan dus in zwart leer):



De armleuningen zijn los te halen (ze zitten met een paar bouten vast), zodat je de hoekbank kan spiegelen (dus van 2x3 naar 3x2). Nu ga ik over een aantal maanden verhuizen, en qua layout komt deze hoekbank niet goed uit. Twee losse banken (een twee- en een drie-zits) zouden wel goed passen. Nou is dat hier geen probleem, want dan haal ik gewoon het hoekstuk er tussenuit. Enige probleem is dat ik dan twee armleuningen mis. Mijn vraag is: zijn deze los verkrijgbaar voor een Landskrona bank? Of moet ik een andere kopen (bijv. tweedehands en dan een-, twee- of drie-zits) en daar gewoon de armleuningen van gebruiken?

[ Bericht 2% gewijzigd door MrBadGuy op 14-11-2019 16:07:18 ]
pi_189942836
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:02 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik heb een 5-persoon zwart leren Landskrona hoekbank zoals hieronder (maar dan dus in zwart leer):

[ afbeelding ]

De armleuningen zijn los te halen (ze zitten met een paar bouten vast), zodat je de hoekbank kan spiegelen (dus van 2x3 naar 3x2). Nu ga ik over een aantal maanden verhuizen, en qua layout komt deze hoekbank niet goed uit. Twee losse banken (een twee- en een drie-zits) zouden wel goed passen. Nou is dat hier geen probleem, want dan haal ik gewoon het hoekstuk er tussenuit. Enige probleem is dat ik dan twee armleuningen mis. Mijn vraag is: zijn deze los verkrijgbaar voor een Landskrona bank? Of moet ik een andere kopen (bijv. tweedehands en dan een-, twee- of drie-zits) en daar gewoon de armleuningen van gebruiken?
Als het voor een paar maanden is, is het toch handiger om twee passende banken voor in dat nieuwe huis te nemen?

Edit: sorry... je hebt de hoekbank al...
Eh... aangezien deze bank pas op bestelling gemaakt wordt zul je deze onderdelen waarschijnlijk niet zomaar na kunnen bestellen. Dan is een tweedehands verstandiger denk ik.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_189942883
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 19:28 schreef minthy het volgende:
Vraagje; kan je elk beschikbaar kastdeurtje op een Brimnes-kastje monteren?

We hebben hier een 40x40 kastje uit de koopjeshoek gered met een glazen deurtje, deze willen we graag vervangen.
Je zou het qua maatvoering verwachten. Het zit meer vast op de scharnierpunten. Ik denk dat je daar niet snel duidelijkheid over krijgt zonder dat je een deurtje naast de deur van BRIMNES houdt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_189989373
De hele middag bezig om een paar deurtjes in het Stockholm dressoir te hangen, wat een ellende. Resultaat: 3 deurtjes zitten, maar echt mooi recht krijgen we ze niet en deurtje 4 wil er überhaupt niet in klikken, de onderste scharnier wil er met geen mogelijkheid in klikken. Help...
  zondag 17 november 2019 @ 18:38:33 #63
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189989482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:34 schreef athlonkmf het volgende:
Urgh, wat een walgelijk waardeloze app is de Ikea app geworden zeg. Absoluut ongebruiksvriendelijk. Kan niet even snel zien of een product op voorraad is en in welke stelling. Kan beter op de site inloggen zo.
En die werkt niet fatsoenlijk omdat ze nieuwe functies houtje-touwtje eraan hangen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189990786
quote:
1s.gif Op zondag 17 november 2019 18:32 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele middag bezig om een paar deurtjes in het Stockholm dressoir te hangen, wat een ellende. Resultaat: 3 deurtjes zitten, maar echt mooi recht krijgen we ze niet en deurtje 4 wil er überhaupt niet in klikken, de onderste scharnier wil er met geen mogelijkheid in klikken. Help...
Kijk ff bij de reviews van het Stockholm dressoir. Iemand had ook veel problemen met de scharnieren en deurtjes.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_189993234
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 19:28 schreef Miniem het volgende:

[..]

Kijk ff bij de reviews van het Stockholm dressoir. Iemand had ook veel problemen met de scharnieren en deurtjes.
Thanks, ik ben daarna nog verder gaan speuren op buitenlandse Ikeasites voor nog meer reviews en dat stemt me niet echt hoopvol, wat een ellende. Maar even foto’s maken en online melden en dan een hele lange adem hebben.
pi_190000621
Ik heb de slaapbank Beddinge, artikelnummer: 290.894.12. Dit model wordt nu niet meer verkocht. Ik vraag mij af of de losse matrassen voor de slaapbanken die nu worden verkocht, ook passen op de Beddinge. Iemand enig idee?
pi_190001249
Nou, met frisse moed nog een keer aan de slag gegaan en nu hangen allevier de deurtjes er in en ze lopen nergens aan *O* ik vind het nog steeds niet heel fraai, maar ze kunnen nu tenminste open en dicht en kijk er toch niet vaak recht tegenaan.
Ik heb in ruim 25 jaar toch al veel dingen van Ikea zonder problemen gemonteerd, maar dit was een drama. Nu nog wachten tot dit dressoir net zo verbleekt als het tvmeubel wat we al een jaar of twee hebben staan en dan word ik er misschien nog wel een keer echt blij mee
pi_190006293
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 09:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb de slaapbank Beddinge, artikelnummer: 290.894.12. Dit model wordt nu niet meer verkocht. Ik vraag mij af of de losse matrassen voor de slaapbanken die nu worden verkocht, ook passen op de Beddinge. Iemand enig idee?
Je kan elk matras erop leggen wat je lekker vindt liggen. Volgens mij is de maat van het matras 80 breed toch? die is bij de Ikea goed verkrijgbaar.
Rotterdam is de wereldstad
pi_190006426
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2019 15:52 schreef Hubo het volgende:

[..]

Je kan elk matras erop leggen wat je lekker vindt liggen. Volgens mij is de maat van het matras 80 breed toch? die is bij de Ikea goed verkrijgbaar.
Nee, beddinge heeft een smal en een breed matrasdeel aan elkaar vast, samen 1.40 breed. Ik had ‘m ook. Het lijkt heel erg op de huidige matrassen voor Nyhamn slaapbanken, maar of ‘erop lijken’ ook ‘passen’ is weet ik ook niet
pi_190006547
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nee, beddinge heeft een smal en een breed matrasdeel aan elkaar vast, samen 1.40 breed. Ik had ‘m ook. Het lijkt heel erg op de huidige matrassen voor Nyhamn slaapbanken, maar of ‘erop lijken’ ook ‘passen’ is weet ik ook niet
my bad. Ik zat met de brimnes in mijn hoofd.
Rotterdam is de wereldstad
pi_190075872
Heeft de ikea geen baby boxen meer?
  vrijdag 22 november 2019 @ 22:38:50 #72
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190076074
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:27 schreef pitboer het volgende:
Heeft de ikea geen baby boxen meer?
Hebben ze die ooit gehad dan?
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190079357
Volgens mij wel.Zeker weten doe ik het niet.
pi_190079412
Een box is een typisch nederlands product, zou ik niet logisch vinden voor de ikea.
pi_190080694
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:27 schreef pitboer het volgende:
Heeft de ikea geen baby boxen meer?
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hebben ze die ooit gehad dan?
Voor zover ik weet niet inderdaad :N
Niet sinds 2002...

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 08:32 schreef Elleska het volgende:
Een box is een typisch nederlands product, zou ik niet logisch vinden voor de ikea.
Of het echt specifiek Nederlands is weet ik niet (zie het in Amerikaanse series ook terugkomen?), maar heel algemeen is het volgens mij niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')