abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188949153
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En wat dan als in beide clubs Nederlanders meespelen?
Dan ben ik voor beide w/ *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_188949154
Nee hoor Guana, ik snap best wat je bedoelt :* En eigenlijk ben ik gewoon jaloers :@
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188949160
Hi guys, ik heb weer Muppets gekeken, maar nu ben ik er weer. Ik zie dat ik Henk even moet terugkijken.
Koel en donker bewaren
pi_188949183
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nee hoor Guana, ik snap best wat je bedoelt :* En eigenlijk ben ik gewoon jaloers :@
Het is niet helemaal waar ook hoor :D (en aan blokfluit valt natuurlijk geen eer te behalen ;)) Maar ik wil natuurlijk indruk maken op Strani :@ ;) En misschien ook anderen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 23:03:41 #280
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188949196
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:01 schreef Guanabana het volgende:
Hi guys, ik heb weer Muppets gekeken, maar nu ben ik er weer. Ik zie dat ik Henk even moet terugkijken.
Ik ga het ienie plaatje vast zoeken! :D

Nee hoor. _O-
Maar als je maar niet stopt vóór 2.20 want dat is nou net het tofste stuk. Zei ik al een keer of dertien he. Oké oké dat is irritant ik stop al. :@
Koutist in opleiding.
pi_188949201
quote:
Robben met haar :D
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_188949207
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee hoor. _O-
Maar als je maar niet stopt vóór 2.20 want dat is nou net het tofste stuk. Zei ik al een keer of dertien he. Oké oké dat is irritant ik stop al. :@
Hoezo ienie?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:04:37 #283
370352 I
Eye for an I
pi_188949214
Gewoon het hele filmpje kijken. :{w Wat nou stoppen.
pi_188949221
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:53 schreef Em31 het volgende:
Frenkie ook nog MOTM w/
MOTM?
George Michael
pi_188949229
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:05 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

MOTM?
Man of the match!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 23:06:07 #286
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188949231
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Hoezo ienie?
Dat was een grapje omdat ik dacht 'ah shit als Guana het ook maar goed vindt dan nadat ik het zo mega heb lopen ophemelen'. Dan kan het bijna alleen nog maar tegenvallen. Vandaar ienie. :D
Koutist in opleiding.
pi_188949237
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee hoor. _O-
Aandelen in Henk?
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 23:07:41 #288
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188949260
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Aandelen in Henk?
Jup, heb de Airfryert zojuist de tuin in gesmeten.
Koutist in opleiding.
pi_188949275
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:06 schreef Em31 het volgende:

[..]

Man of the match!
ECHT *O* _O_
George Michael
pi_188949401
Ik heb Disney Plus ook geïnstalleerd. Interface ziet er prima uit, aanbod ook. Ze moeten wel nog gaan werken aan het schakelen tussen de verschillende 'databases' (Disney, Pixar, Marvel etc.). Want nu is het wel storend dat je steeds moet wachten tot dat deel van het programma geladen is. Zelfde bij het selecteren van het film, ook weer even laden. Verder werkt het wel goed.

Net The Incredibles 2 gekeken. Die moest ik nog steeds zien. Net zoals er nog wel wat Marvel films zijn die ik nog moet kijken. Dat zal denk ik wel lukken voor 12 november, waarna ik het op zeg. En dan neem ik een of twee maanden in het jaar wel weer een maandabonnement of zo om weer wat nieuwe dingen te bekijken. Voor een vast abonnement vind ik het dan weer niet interessant genoeg.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_188949412
Dat laden is hier eigenlijk geen probleem, wat mij opvalt is dat de audio iets (een halve seconde) achterloopt op het beeld, hebben jullie dat ook?
Koel en donker bewaren
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:19:47 #292
370352 I
Eye for an I
pi_188949454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:15 schreef Redefine het volgende:
Ik heb Disney Plus ook geïnstalleerd. Interface ziet er prima uit, aanbod ook. Ze moeten wel nog gaan werken aan het schakelen tussen de verschillende 'databases' (Disney, Pixar, Marvel etc.). Want nu is het wel storend dat je steeds moet wachten tot dat deel van het programma geladen is. Zelfde bij het selecteren van het film, ook weer even laden. Verder werkt het wel goed.

Net The Incredibles 2 gekeken. Die moest ik nog steeds zien. Net zoals er nog wel wat Marvel films zijn die ik nog moet kijken. Dat zal denk ik wel lukken voor 12 november, waarna ik het op zeg. En dan neem ik een of twee maanden in het jaar wel weer een maandabonnement of zo om weer wat nieuwe dingen te bekijken. Voor een vast abonnement vind ik het dan weer niet interessant genoeg.
Daar zat ik ook aan te denken idd, dat laatste. Niet waard om vast te hebben, maar af en toe een maandje even schade inhalen, prima. :P
pi_188949496
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:19 schreef I. het volgende:

[..]

Daar zat ik ook aan te denken idd, dat laatste. Niet waard om vast te hebben, maar af en toe een maandje even schade inhalen, prima. :P
Dat deed ik een aantal jaar geleden ook met Film 1. Daar stonden zeker wel best een aantal films op die ik dan wilde zien, plus een verdwaalde serie. En een keer per jaar kon ik dan goedkoop een paar maanden Film 1 nemen van Ziggo, dus dat deed ik dan. Daarna zei ik het weer op etc. Zelfde met HBO, al is dat nu niet meer nodig, dat heb ik gratis.

En beiden eigenlijk vooral voordat Netflix kwam. Daar vind ik het aanbod groot en divers genoeg voor om het hele jaar het aan te houden.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_188949530
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:16 schreef Guanabana het volgende:
Dat laden is hier eigenlijk geen probleem, wat mij opvalt is dat de audio iets (een halve seconde) achterloopt op het beeld, hebben jullie dat ook?
Nee. Bij mij werkt de autoplay voor de volgende afleveringen niet en gaat hij steeds weer terug naar Engelse audio zonder ondertiteling. De oude series wil ik in het Nederlands kijken, nieuwe films in het Engels. Het zou handig zijn als je dat per serie/film in zou kunnen stellen en er dan eventueel van afwijken.

@Redefine Zo kan je het inderdaad doen :) Als je een keer Disney wilt kijken neem je het een maand en kan je in die maand eventueel nog meer dingen kijken. 7 euro is dan niet heel veel duurder dan een film 'huren' via je provider of een ander alternatief, terwijl je er veel meer voor krijgt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188949551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nee. Bij mij werkt de autoplay voor de volgende afleveringen niet en gaat hij steeds weer terug naar Engelse audio zonder ondertiteling. De oude series wil ik in het Nederlands kijken, nieuwe films in het Engels. Het zou handig zijn als je dat per serie/film in zou kunnen stellen en er dan eventueel van afwijken.

@:Redefine Zo kan je het inderdaad doen :) Als je een keer Disney wilt kijken neem je het een maand en kan je in die maand eventueel nog meer dingen kijken. 7 euro is dan niet heel veel duurder dan een film 'huren' via je provider of een ander alternatief, terwijl je er veel meer voor krijgt
Zeven euro is zeker niet duur. En vooral bij het bekijken van meerdere dingen. Sowieso een stuk goedkoper dan de 'streamingdiensten' waren voordat Netflix kwam. En inderdaad niet veel duurder dan het los huren van een film.
pi_188949608
Ik merk wel dat ik van gekkigheid niet weet wat ik moet kijken, ik zit vooral heel de tijd rond te bladeren tussen alles :P

Had hiervoor ook geen Netflix oid dus ben die keuze niet gewend :P
Koel en donker bewaren
pi_188949654
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk wel dat ik van gekkigheid niet weet wat ik moet kijken, ik zit vooral heel de tijd rond te bladeren tussen alles :P

Als je geen Netflix hebt gehad, dan ben je die keuze inderdaad nog niet gewend:P En dan is kiezen bij Disney Plus toch nog een stuk minder moeilijk, omdat het toch wat meer uit een paar kernen van aanbod bestaat i.p.v. alles wat.
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:38:48 #298
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188949757
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Wat doe je daar dan nog, kom gezellig hierheen!
Ja maar dan mis ik de hele Europese bikiniparade langs m'n stamkroeg in de zomer! Kom jij maar hierheen, met je bikini!
Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
pi_188949765
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:30 schreef Guanabana het volgende:

Bij Netflix had ik het juist nog een stuk erger dan bij Disney :P Dan wilde ik bijvoorbeeld een film die niet al te lang duurde en was ik een half uur bezig met zoeken, waardoor ik net zo goed meteen een langere film aan had kunnen klikken
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 14 september 2019 @ 23:39:19 #300
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_188949767
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 23:02 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het is niet helemaal waar ook hoor :D (en aan blokfluit valt natuurlijk geen eer te behalen ;)) Maar ik wil natuurlijk indruk maken op Strani :@ ;) En misschien ook anderen.
Dat doe je toch wel, al speelde je alleen drie noten op een blokfluit ;)
Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')