Ook bij mensen zonder alcoholprobleemquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie je vaker bij mensen die een alcoholprobleem hebben
Oke, zag haar in ene met haar armen zwaaien en zeggen ik doe de pollies en liep weg.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou Merel liep te mopperen dat er mensen wegliepen bij haar, dat kwam ze navragen. Merel had er een groter drama van gemaakt.
Kroontje op t-shirt geeft macht!quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:30 schreef sjampoeh het volgende:
zeau.. iedereen aangestuurd, madam mikmak gaat f roken
Liever gisteren dan vandaagquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Welnee joh, die gaat al juichend rechtovereind de poort uit. [ afbeelding ]
Dat denk ik ook, denk wel eens dat ze blijft om Jensquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon Utopia moe is, en lekker naar huis moet gaan
Ze is een van de weinigen daar die met opgeheven hoofd de poort uit kan.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zie je vaker bij mensen die een alcoholprobleem hebben
Dat zijn behoorlijk stevige hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, dat is wel heftiger. Ze heeft wel stemmingswisselingen.
Het onzin vinden is pas onzin. Ze zuipt elke dagquote:
Nou zég doe niet sooo vervééeeeeeeeeeeeeeldquote:
Nee, Merel bleef in herhaling vallen en Merel is zelf ook ongeduldig als ze naar een ander moet luisterenquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is toch ook a-sociaal? Het is een feest voor iedereen dan blijf je even staan
vocaroooooooooquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zég doe niet sooo vervééeeeeeeeeeeeeeld
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon Utopia moe is, en lekker naar huis moet gaan
Ze is een van de weinigen daar die met opgeheven hoofd de poort uit kan.
shel en dreequote:Op vrijdag 13 september 2019 17:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly en Lex elkaar achtervolgen op de scootmobielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |