vocaroooooooooquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zég doe niet sooo vervééeeeeeeeeeeeeeld
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon Utopia moe is, en lekker naar huis moet gaan
Ze is een van de weinigen daar die met opgeheven hoofd de poort uit kan.
shel en dreequote:Op vrijdag 13 september 2019 17:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly en Lex elkaar achtervolgen op de scootmobielen.
Ik heb geen idee wie wie mishandeldequote:Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Is die Ben dat mannetje wat zijn vrouw mishandelde? Of was dat zijn broer?
Hier ook al..quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
En dat is ook bloedirritant![]()
[ afbeelding ]
Nee, ze wilde geloof ik liever geen Pollies doen. Franny doet devPollies (ik vroeg mij af of dat niet te eng voor Franny wasquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oke, zag haar in ene met haar armen zwaaien en zeggen ik doe de pollies en liep weg.
Is zijn broer........en volgens mij ook een leuk stel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie wie mishandelde
Hoor alleen zeggen dat hij komt, maar was net te laat om te horen op welke dag
Niemand heeft het hier schijnbaar gehoord
Klagen erover in de cos hoeft nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Jessie dat dan gezegd of hoop jij dat alleen maar?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoop dat ze vanavond jankend in de boot ligt. met nieuws dat jess niet meer verliefd is
Boeienquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Klagen erover in de cos hoeft niet
bil vroeg hem en toen moesten ze samen lachenquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft Jessie dat dan gezegd of hoop jij dat alleen maar?
Ja inderdaad. En alles staat zogenaamd standaard uit. Behalve de rest.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Preciesquote:
Dacht zijn broerquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:34 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Is die Ben dat mannetje wat zijn vrouw mishandelde? Of was dat zijn broer?
En 'n TR geven kan ook nietquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Klagen erover in de cos hoeft niet
Ik begreep dat Franny af wilde wisellen met pollies en frituur of drank toen zei ze ik hou niet van pollies maken. Dus toen hadden ze het omgedraaid. Mylene deed de pollies wel en nu wil Franny het weer draaien van afwisselen......Franny wil gewoon niet achter 1 ding staan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, ze wilde geloof ik liever geen Pollies doen. Franny doet devPollies (ik vroeg mij af of dat niet te eng voor Franny was)
Danny zit te hobby'enquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |