Wilde het net typen. Zo komt ze aan haar winkeltje.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:17 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel heeft ook weer een legitiem shirtje gepikt
Mylene is alles zat lijkt welquote:
eerst Mari die niet kwam, toen geen bezoek meer, terwijl ze haast jarig is, en dus geen verjaardagsbezoek meer zal krijgen en dan nu weer visagie die niet doorgaat.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kleine Gizzy.
Oh, omdat ze zo raar wegliep terwijl er nog tegen haar gepraat werd......af en toe heeft ze toch rare streken......quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:24 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dacht het niet, maar haar visagie afspraak voor morgen is afgezegd daar was ze not amused om
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
eerst Mari die niet kwam, toen geen bezoek meer, terwijl ze haast jarig is, en dus geen verjaardagsbezoek meer zal krijgen en dan nu weer visagie die niet doorgaat.
lijkt me wel iets om verdrietig om te worden
quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is een fabriekstest, ze willen weten of dit merk stevig genoeg zijn, als ze de Utopianen overleven dan komt er een label hufterproef op.
Oke, verdrietig vind ik toch wat anders dan deze houding......quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
eerst Mari die niet kwam, toen geen bezoek meer, terwijl ze haast jarig is, en dus geen verjaardagsbezoek meer zal krijgen en dan nu weer visagie die niet doorgaat.
lijkt me wel iets om verdrietig om te worden
Ohhhquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:25 schreef Dotteke het volgende:
Ben saunders komt Dyl helpen met tattooeren en zijn vrouw gaat voor de hele groep koken
Kreeg alleen niet meer wanneer, wel dat het om 13 uur wass
Niemand dit mee gekregen? Wat voor dag kwam hij?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:25 schreef Dotteke het volgende:
Ben saunders komt Dyl helpen met tattooeren en zijn vrouw gaat voor de hele groep koken
Kreeg alleen niet meer wanneer, wel dat het om 13 uur wass
Kreeg alleen niet mee wanneerquote:
Meende ik ook te horen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:27 schreef sjampoeh het volgende:
ze zei toch net: ik zit hier alleen maar met een stelletje randdebielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |