Slijmen omdat die meneer tegen jessie had gezegd “dat ze allemaal tegen hem zijn, allemaal”quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
Ohhh nu wil Merel een sterk team. Slijmwijf Uhhhuuuu zegt Jessie
quote:
Ik heb ze er vaker over gehoord dat ze de kippen nog moeten vangen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vangen ze de kippen elke dag opnieuw? Wat vreemd joh.
Ja dat zei Jess toen ze hier over begon.quote:
Lijkt me ook wel normaal dat je dat niet doet waar anderen bij staan.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:11 schreef Chea49 het volgende:
Viel er net in maar dacht dat ze wil dat hun ruzies niet uitgesproken worden met anderen erbij.
Gewoon doen of alles oké is tussen hen dus dan lijken ze een echt team.
En nu maar hopen dat de opladers erbij geleverd zijn.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Shel rijdt door tot de tank leeg is
Ja vast maar dan nog doet ze het wel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:12 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Puur eigenbelang, niet uit een slecht geweten
Okquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:12 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ja dat zei Jess toen ze hier over begon.
J: Heb je gehoord dat er mensen aan het hek stonden?
M: Ja ik heb het gehoord
Ik denk dat de stroom eerder opraakt.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Shel rijdt door tot de tank leeg is
Kan zijn dat ze anders in de bomen op stok gaan, zou best kunnen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb ze er vaker over gehoord dat ze de kippen nog moeten vangen.
Dan ook niet aan anderen vragen lijkt mij. Daar wil ze álles van weten.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel normaal dat je dat niet doet waar anderen bij staan.
Nu sorry zeggen, kusje en dan achter zijn rug afbranden.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vast maar dan nog doet ze het wel.
Kippen kan je heel veel leren. Ik fietste vroeger met een kip op het stuur door het dorp heen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze anders in de bomen op stok gaan, zou best kunnen.
Echt niet slim dit.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, niet echt proffesioneel van haar.
Dat zal een leuk gezicht geweest zijn!quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kippen kan je heel veel leren. Ik fietste vroeger met een kip op het stuur door het dorp heen.
Vast wel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:16 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat zal een leuk gezicht geweest zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |