quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier een vrouw in een scoot die bepaalde winkels niet meer in mag omdat ze schade had aangericht aan de vakken. Reed ze doodleuk steeds tegenop.
Meteen voor een paar weken van de leg.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En zich maar afvragen waarom die kippen niet tam worden.![]()
[ afbeelding ]
Is iedere avond dat ze ze gaan vangen geloof ik.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Meteen voor een paar weken van de leg.
Die zullen echt niet zo hard gaanquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:01 schreef Crabapple het volgende:
Ging nog best hard die scootmobiel met Shelley, en morgen moeten bejaarden dat doen?
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jens is vastgelopen in de waterbak.![]()
![]()
Haar moeder zal er ook wel eentje hebben.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:01 schreef Dotteke het volgende:
SHel scheurt er aardig mee rond met dat ding
[ afbeelding ]
Vangen ze de kippen elke dag opnieuw? Wat vreemd joh.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is iedere avond dat ze ze gaan vangen geloof ik.
Gooi gewoon de deur open dan gaan ze vanzelf wel naar binnen.
Ze krijgt weer een kusje, het is weer goedquote:
Wat een walgelijk kind.. ze wordt denk ik een beetje bang.. nou van mij mag ze nog banger wordenquote:Op vrijdag 13 september 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
Ohhh nu wil Merel een sterk team. Slijmwijf Uhhhuuuu zegt Jessie
Waren er mensen bij het hek?quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:10 schreef Mumbojumbo het volgende:
Damage control bij Merel.
Er stonden net mensen bij het hek en opeens komt dit er uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |