Valt me nog mee dat ze niet vroem vroem vroem zegtquote:Op vrijdag 13 september 2019 16:34 schreef spapaars het volgende:
Helmpje op check veiligheidsgordel check.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ze niet vroem vroem vroem zegt
De ekte race is morgen.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn moeder werkte in een bejaardentehuis waar ze een bewoonster zo`n ding hebben afgepakt omdat ze bewust op mensen inreed.
tis echt tuig hoor !quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En maar klagen over de jeugd van tegenwoordig.![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het was een spannende wheelchair cross country.
Het echte feestje begint om 22:00 uur.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:53 schreef Crabapple het volgende:
Begint het feestje om 19 of 20 u vanavond?
hele constructies hebben ze hier, wagentjes om kratjes bier er achter in te laten, COPD en maar doorpaffen in je karretje, moet wel zeggen dat ik dat nog wel enigszins begrijpquote:
Creatief wel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hele constructies hebben ze hier, wagentjes om kratjes bier er achter in te laten, COPD en maar doorpaffen in je karretje, moet wel zeggen dat ik dat nog wel enigszins begrijp
Hier een vrouw in een scoot die bepaalde winkels niet meer in mag omdat ze schade had aangericht aan de vakken. Reed ze doodleuk steeds tegenop.quote:
Doordenkertjequote:Op vrijdag 13 september 2019 16:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het echte feestje begint om 22:00 uur.
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier een vrouw in een scoot die bepaalde winkels niet in mag omdat ze schade had aangericht aan de vakken. Reed ze doodleuk steeds tegenop.
Als ze allemaal slapen?quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het echte feestje begint om 22:00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |