Als dat zo is dan inderdaad niet moeilijk doen en zorgen dat je wordt aangenomen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:44 schreef Steef1991 het volgende:
Ben overigens wel zeer tevreden over primaire en secundaire voorwaarden dus wil ook niet te moeilijk doen.
Ook een goeie!quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:47 schreef Filosoofert het volgende:
Heb ik ook een keer gehad, ik heb het voor lief genomen, investering in mezelf...
quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ook een goeie!
Zeg tegen je huidige werkgever dat je op eigen initiatief die dag bij bedrijf X een werkgerelateerde cursus gaat volgen als investering in jezelf. Het kost hen niets, behalve dat ze je gewoon doorbetalen, zodat je geen dag vrij hoeft te nemen.
Gaan ze echt wel mee akkoord als je het zo brengt. En dan daarna zeggen dat het op die cursusdag zo goed beviel dat je daar wil blijven werken.
Dit ja. Lijkt me een mooi compromis.quote:Op vrijdag 13 september 2019 16:51 schreef djh77 het volgende:
Misschien alleen laten uitbetalen als je het niet wordt.
Precies dit. Je hebt gewoon proeftijd dus dit is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:40 schreef Lola69 het volgende:
Hier zijn proefperiodes voor. Waarom zou je zelf reiskosten maken om een dagje voor nop te werken. Als die werkgever zo bang is dat je er direct weer vandoor gaat dan moet hij aan zijn sollicitatie procedure werken want dan sluit die blijkbaar niet aan op de werkzaamheden. Dit zou voor mij direct al een rode vlag zijn.
Niet helemaal vergelijkbaar m.i. Je verricht geen arbeid tijdens een assessment.quote:Op zaterdag 14 september 2019 11:49 schreef Lunatiek het volgende:
Bij sommige sollicitaties heb je een assessment, kan ook de hele dag duren. Denk dat je het daarmee moet vergelijken.
Kan toch gewoon een arbeidsovereenkomst voor bijvoorbeeld 12 maanden zijn, met proeftijd? Opgelost.quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:23 schreef Nero22 het volgende:
Ik stel deze vraag omdat dit scenario weerhield dat mijn werkgever proefdagen organiseerde. Daarnaast komt nog eens kijken dat het bedrijf drie arbeidsovereenkomsten aanbood (in twee jaar) voordat er overgegaan werd tot onbepaalde tijd. Zo'n proefdag zou dan een arbeidsovereenkomst "kosten".
Ik had begrepen dat TS ook niet zelf werkt, maar meer meeloopt op het werk om te zien wat het inhoudt.quote:Op zaterdag 14 september 2019 12:38 schreef baskick het volgende:
[..]
Niet helemaal vergelijkbaar m.i. Je verricht geen arbeid tijdens een assessment.
Ik las "meedraaien/kijken". Dat kan prima in een proeftijd. Daar is ie mede voor bedoeld.quote:Op zaterdag 14 september 2019 13:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat TS ook niet zelf werkt, maar meer meeloopt op het werk om te zien wat het inhoudt.
En dan in de Wajong leef blijven hangen ?quote:Op zaterdag 14 september 2019 10:40 schreef Lola69 het volgende:
Hier zijn proefperiodes voor. Waarom zou je zelf reiskosten maken om een dagje voor nop te werken. Als die werkgever zo bang is dat je er direct weer vandoor gaat dan moet hij aan zijn sollicitatie procedure werken want dan sluit die blijkbaar niet aan op de werkzaamheden. Dit zou voor mij direct al een rode vlag zijn.
Zit TS in de Wajong dan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 16:08 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
En dan in de Wajong leef blijven hangen ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |