In de opties ergens, zou met een zo’n klein mogelijke fov spelen met splitscreen.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar staat die optie ? hier 100fov iig
Dat las ik ook op neogaf forum......quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:56 schreef DemonRage het volgende:
Net Borderlands 3 geīnstalleerd op mijn PS4 Pro (hdr en performance mode aan) en na het verhaal van Marcus blijft het scherm wel heel lang zwart.
Denk dat ik de boel maar eens opnieuw opstart.
quote:
Kijk jou voor minstens een jaar niet BL3 spelenquote:Op vrijdag 13 september 2019 18:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
kijk ze allemaal warmlopen voor een game die voor geen meter draait
quote:Op vrijdag 13 september 2019 12:06 schreef Jimbo het volgende:
Oh ik zit te vroeg te klagen, bezorger komt net terug... Ja sorry deze had ik nog voor je, Thanks he pik
bashen zou klagen zijn als ze hun werk goed doen........ maarja, dat doen ze niet hequote:Op vrijdag 13 september 2019 18:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]![]()
Karma voor het continu bashen?
Had ik ook. Na herstarten deed ie het wel.quote:Op vrijdag 13 september 2019 17:56 schreef DemonRage het volgende:
Net Borderlands 3 geīnstalleerd op mijn PS4 Pro (hdr en performance mode aan) en na het verhaal van Marcus blijft het scherm wel heel lang zwart.
Denk dat ik de boel maar eens opnieuw opstart.
Succesquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:11 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ga maar beginnen aan Digimon World Next Order
Digimon World op de PS1![]()
time to plat: 100h+
rip
een jaar? Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2019 18:47 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Kijk jou voor minstens een jaar niet BL3 spelen
Vergeet niet om ook achter de schermpjes vandaan te komenquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
Wordt een vol weekend. Greedfall, Modern Warfare open beta én ik heb zojuist die 2 maanden proefabo op Disney+ aangeschaft en heb daar een heleboel films zien staan die ik nog moet kijken.
Wees daar maar niet bang voor, ik heb een jonge hond waar ik ook veel tijd aan en mee spendeerquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vergeet niet om ook achter de schermpjes vandaan te komen
hontenquote:Op vrijdag 13 september 2019 19:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wees daar maar niet bang voor, ik heb een jonge hond waar ik ook veel tijd aan en mee spendeer
Altijd lief, altijd trouw, geen dubbele agenda's, nooit a zeggen en achter je rug om b doenquote:
Krijg je nu ineens smaak in games ofzo?quote:Op vrijdag 13 september 2019 20:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Shadow of war uitgespeeld, leuk voor tussendoor.
Twijfel over yakuza 0
Oh, tegenvallerquote:Op vrijdag 13 september 2019 20:33 schreef 2dope het volgende:
Ben alweer klaar met Greedfall. Zelden zulke saaie, generieke quests gezien in een RPG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |