abonnement Unibet Coolblue
pi_188918382
Ben benieuwd of ik hier op de juiste plek zit maar goed :) Bij ons in de nieuwbouwwijk hebben een 2 tal gezinnen een wichelroedeloper laten komen in verband met aardstralen.

Bij een sliep het zoontje slecht en nadat deze loper was geweest en er een steen in de kast is gelegd slaapt het jochie weer goed.

Wij hebben ook wel eens getwijfeld om dit ook te laten doen maar nooit doorgezet. Echter kinderen zijn wat vaker ziek slapen soms wat slecht dus info opgevraagd via internet. Deze persoon wilde eerst foto's van ons hele gezin om te bepalen of we last hebben van aardstralen. Binnen een kwartier na het opsturen had ik antwoord, we hebben er allemaal last van en hij kan het neutraliseren.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met aardstralen? Wat doen ze? Is het negatief? Kan iemand dit op basis van foto's bepalen?
pi_188918460
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:11 schreef Bastoenie het volgende:
Binnen een kwartier na het opsturen had ik antwoord, we hebben er allemaal last van en hij kan het neutraliseren.
En hoeveel geld vraagt hij daarvoor?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Spellchecker donderdag 12 september 2019 @ 22:19:41 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188918527
Hij wilde foto's van jouw gezin?
Waarom komt hij niet gewoon in je huis zoeken naar die stralen?
pi_188918602
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En hoeveel geld vraagt hij daarvoor?
Daar vraagt die natuurlijk geld voor ¤100 ex reiskosten.

Ben benieuwd of hier wellicht iemand zit die het zelf kan of een familielid en er iets meer over kan vertellen.

Hij wilde foto's om te bepalen of we er last van hadden om onnodige kosten te voorkomen op voorhand.
pi_188918710
Aardstralen zijn onzin.

Maar het is wel een leuke inkomstenbron, blijkbaar.

https://skepsis.nl/aardstralen

quote:
Aardstralen zijn op uw portemonnee gericht!
pi_188922070
D
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:31 schreef MaGNeT het volgende:
Aardstralen zijn onzin.

Maar het is wel een leuke inkomstenbron, blijkbaar.

https://skepsis.nl/aardstralen
[..]

Daarom ben ik ook even benieuwd naar persoonlijke ervaringen. Ik geloof er zelf ook niet zo in maar hier in de buurt hoor je wel dat het helpt.
pi_188922165
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:02 schreef Bastoenie het volgende:
D
[..]

Daarom ben ik ook even benieuwd naar persoonlijke ervaringen. Ik geloof er zelf ook niet zo in maar hier in de buurt hoor je wel dat het helpt.
Placebo effect, als je in de werking van iets gelooft, lijkt het ook te werken.
  maandag 16 september 2019 @ 14:57:54 #8
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188974030
Er is wel zoiets als aardstralen al is dat niet wat je denkt wat het is. Alleen kun je dat niet oplossen en een diagnose via een foto van het gezin is onzin.

Van dat jochie: denkbeeldige gevaren die angst aanjagen haal je weg door te doen of ze echt zijn. De monsters onder het bed gaan weg als je boe tegen ze roept. Zeg dat ie beter gaat slapen door die steen en het zal werken mits er niets echts aan de hand is (ziekte, pesten op school, etc).

Als je geloof hecht aan aardstralen, leg dan een koperen 8 onder het bed. Of toermalijn. Wichelroedelopen kan iedereen leren, daar zijn cursussen voor maar je kunt het ook zo proberen. Wichelaars hebben geen magische krachten of zo.
  maandag 16 september 2019 @ 15:15:25 #9
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188974212
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:11 schreef Bastoenie het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met aardstralen? Wat doen ze? Is het negatief? Kan iemand dit op basis van foto's bepalen?
Ik heb ervaring met radiësthesie wat o.a. over aardstralen gaat. Het heeft m.i. te maken met variaties in de bodem waar we ons doorgaans niet bewust van zijn.
Voorbeeld: op bepaalde grond en in bepaalde bezonning groeit de brandnetel goed. Je begrijpt dat je niet blij bent als je tussen de brandnetels staat, dus ja, dat is negatief. Sta je buiten de brandnetels, al is het maar een stap verder, dan ben je weer happy.
Bij de brandnetels merk je dat door de planten, maar zo zijn er veel meer plekken die door vochtigheid, bodemsamenstelling, bezonning, tocht etc een negatieve of positieve "uitstraling" hebben. Dat kun je met de wichelroede meten, niet omdat de roede dat opspoort als een antenne, maar omdat het lichaam reageert op onaangename of aangename plekken en de roede is de "uitslag" van spierspanning.

Je hebt er niet zo heel veel aan, omdat positief/neutraal/negatief voor iedereen anders is. Het bewustzijn van bepaalde gevoelens -denk aan mindfullness- kan ertoe leiden dat je ze bewust terzijde schuift en er zo geen "last" meer van hebt. Zo'n steen kan een geheugensteuntje zijn bij dat bewustzijn.

Van een foto kun je niet afleiden of mensen er last van hebben. Dan zou die foto op zijn minst moeten zijn gemaakt op de plaats van de straling. Als je dat hebt gedaan hoef je dus geen wichelroedeloper in te schakelen om de locatie van de straling te zoeken.
pi_188980715
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2019 15:15 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb ervaring met radiësthesie wat o.a. over aardstralen gaat. Het heeft m.i. te maken met variaties in de bodem waar we ons doorgaans niet bewust van zijn.
Voorbeeld: op bepaalde grond en in bepaalde bezonning groeit de brandnetel goed. Je begrijpt dat je niet blij bent als je tussen de brandnetels staat, dus ja, dat is negatief. Sta je buiten de brandnetels, al is het maar een stap verder, dan ben je weer happy.
Bij de brandnetels merk je dat door de planten, maar zo zijn er veel meer plekken die door vochtigheid, bodemsamenstelling, bezonning, tocht etc een negatieve of positieve "uitstraling" hebben. Dat kun je met de wichelroede meten, niet omdat de roede dat opspoort als een antenne, maar omdat het lichaam reageert op onaangename of aangename plekken en de roede is de "uitslag" van spierspanning.

Je hebt er niet zo heel veel aan, omdat positief/neutraal/negatief voor iedereen anders is. Het bewustzijn van bepaalde gevoelens -denk aan mindfullness- kan ertoe leiden dat je ze bewust terzijde schuift en er zo geen "last" meer van hebt. Zo'n steen kan een geheugensteuntje zijn bij dat bewustzijn.

Van een foto kun je niet afleiden of mensen er last van hebben. Dan zou die foto op zijn minst moeten zijn gemaakt op de plaats van de straling. Als je dat hebt gedaan hoef je dus geen wichelroedeloper in te schakelen om de locatie van de straling te zoeken.
Thnx voor je antwoord! De foto's waren op willekeurige plaatsen, daar heeft hij verder ook niet iets specifieks bij gevraagd. Met andere woorden het klopt dan niet wat die zegt..

We zijn een beetje zoekende omdat onze kids relatief vaak ziek zijn en ze in het normale circuit niks kunnen vinden. Maar als ik dan jou verhaal zo lees dan denk ik er het mijne van. Is toch weer ¤120, als je zeker weet dat het echt is en helpt ok.
  maandag 16 september 2019 @ 21:57:31 #11
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188980871
In het normale circuit wordt nauwelijks gelet op vochtigheidsgraad, tocht, schimmels, ventilatie, stof, te weinig licht, veel contact met andere kinderen, hygiëne, etc. Als het zoiets is gaat aardstraalbeveiliging niet helpen.
Wat wel kan helpen is zelf "wichelend" door het huis te gaan en je heel bewust te zijn van subtiele verschillen in beleving op verschillende plekken. Voelt het ergens onaangenaam, zoek dan naar de oorzaak.


Wat voor steen hebben de buren gekregen van de wichelaar?
pi_189002732
Topic opgeschoond, graag serieus verder.
pi_189031932
:')

Dikke 120 euro cashen om onzin te verkondigen en als een gek verzonnen ritueeltjes uit te voeren. Wellicht moet ik mij toch eens meer verdiepen in de onnozelheden van de wereld als toekomstige bron van inkomsten. Bizar..

Het erge is, TS denkt dat ie zijn blijkbaar vaak zieke kinderen kan helpen met deze krankzinnigheid. Er zal hier waarschijnlijk niet sprake zijn van erge aandoeningen, maar dit (deze manier van handelen en denken) is werkelijk een potentieel gevaar wanneer het wel iets serieus zou zijn.

Ga naar een dokter, doe iets aan de voeding en levensstijl, kijk naar allergieën (schimmels, huisstofmijt) etc, maar gebruik dit soort middelen niet voor het welzijn van je kinderen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Cockwhale op 19-09-2019 23:02:38 ]
pi_189302270
Dat het werkt is hoogstwaarschijnlijk een placebo.

Dus het zou zomaar eens kunnen helpen. ^O^ Wanneer je beurs het toelaat en je geloofd erin. Dan haal het beste eruit!.

Wij hadden een oude tante en die liep ook weg met die materie. Magnetiseur en noem maar op.
Elke week kwam die joker ¤50 opstrijken van een 90 jaar oud vrouwtje. Maar wat moet je dan doen? Die lul op zijn smoel slaan of hem bedanken. Oma dacht dat ze was geholpen en hoddelde lekker verder. Het hield haar op de been en dat pak je zo iemand niet meer af. Later ging ze naar het verzorgingtehuis en hebben wij die tovenaar nooit meer gezien. :') Rara hoe kan dat?.. Daar kon hij niet komen toveren.
pi_189303788
Er zitten wel geldkloppers tussen ja... helaas.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 05:40:22 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189341147
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 19:43 schreef Charlotte3 het volgende:
Er zitten wel geldkloppers tussen ja... helaas.
Als er geen geld wordt gevraagd, werkt het niet. Psychologisch trucje.
pi_189439687
Een vriendin van mij en haar toenmalige vriend hadden jaren geleden altijd een naar gevoel in hun slaapkamer. Als ze gingen slapen voelden ze zich opgefokt, nerveus en onbehaaglijk. De katten keken ook altijd naar een bepaalde hoek van de kamer. Ze hebben toen iemand laten komen met een wichelroede en die verklaarde dat er precies door hun slaapkamer een aardstraal liep. Na een paar koperen platen te hebben ingegraven voor het raam aan de voor- en achterkant hebben ze nooit meer ergens last van gehad. Bijzonder.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:22:50 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189439723
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:14 schreef kleinvogelijn het volgende:
Een vriendin van mij en haar toenmalige vriend hadden jaren geleden altijd een naar gevoel in hun slaapkamer. Als ze gingen slapen voelden ze zich opgefokt, nerveus en onbehaaglijk. De katten keken ook altijd naar een bepaalde hoek van de kamer. Ze hebben toen iemand laten komen met een wichelroede en die verklaarde dat er precies door hun slaapkamer een aardstraal liep. Na een paar koperen platen te hebben ingegraven voor het raam aan de voor- en achterkant hebben ze nooit meer ergens last van gehad. Bijzonder.
Niet om het een of ander, maar koper geleid...
And so is the past
pi_189447882
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar koper geleid...
Met andere woorden..?
pi_189450476
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2019 00:22 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar koper geleid...
Ik heb er geen verstand van, dit is wat ze mij vertelden toen.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
  woensdag 13 november 2019 @ 14:47:30 #21
487207 Miikan
Straight outta hell.
pi_189924110
Ghoh, zoals ik al in een ander topic gezegd heb: degenen die er geld voor vragen zijn kwakzalvers die gewoon zeggen wat je wil horen.

Maar aardstralen bestaan wel geloof ik. Je hebt 2 verschillende soorten: positieve en negatieve. Ik heb het geluk dat ik op een positieve aardstraal woon, want dat ervoor zorgt dat we ineens pompoenen in de tuin hebben staan zonder echt moeite te steken in iets te planten (wat dood weefsel bij de kippen smijten was voldoende ;) ) of dit jaar hadden we enorm veel tomaten. En niemand die hier woont heeft groene vingers XD. Ook ben ik enorm groot (bijna 2m), terwijl de buren (een aardstraal kan enkele meters dik zijn) allemaal een kop kleiner zijn dan mij. (Mijn vader en moeder zijn allebei een stuk kleiner dan mij, en mijn zus maar een paar centimeters.)

Ik heb ook al een paar keer de effecten van een negatieve aardstraal gezien, dat is wel grappig. Dan zie je een groot bos met vrij hoge bomen, en dan is er precies een lijn doorgetrokken met bomen die een meter kleiner zijn!

Wat je eraan kan doen als je er last van hebt weet ik niet, spijtig genoeg. Zo hard heb ik me er nog niet in verdiept ^.^'
Smile, my dear!
You're never fully dressed without a smile.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')