quote:Op woensdag 4 december 2019 21:15 schreef deedeetee het volgende:
Ze is moddervet maar de outfit is voor haar doen nog best redelijk. Dat hoog opgesneden ziet er veel erger uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ze schimmel hebben onder haar vetrollen?quote:Op woensdag 4 december 2019 16:29 schreef Mylene het volgende:
Lizzo.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een maatje?quote:Op woensdag 4 december 2019 23:21 schreef Klepper272 het volgende:
Ach, als zij zich daar goed bij voelt en de fans vinden het prachtig moet ze het gewoon lekker doen.
Nix mis met een maatje meer
Nobody is perfect, heb trouwens een behoorlijke hekel aan perfecte mensen.quote:
Haar uitstraling vind ik ook mooi. Ze heeft m.i. een mooi gezichtje. En ik snap best dat mensen die te zwaar zijn ook gewoon mensen zijn. Maar dat constante gedweep ermee verveeld op den duur.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:19 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Nobody is perfect, heb trouwens een behoorlijke hekel aan perfecte mensen.
Ze heeft trouwens een prima uitstraling.
Zo kan een vrouw van 49 uit zien inderdaad. Wellicht is je beeld een beetje verneukt door fillers en Botox.quote:
dit is meer een gevalletje overdosis zonnebankquote:
Daar gaat HG Leather Care niks meer aan kunnen doen.quote:Op zondag 8 december 2019 01:52 schreef Ole het volgende:
[..]
dit is meer een gevalletje overdosis zonnebank
En roken?quote:Op zondag 8 december 2019 01:52 schreef Ole het volgende:
dit is meer een gevalletje overdosis zonnebank
Mwah, ik ken niemand van 50 die er zo uitziet, en van een aantal daarvan weet ik 100% zeker dat er nog nooit fillers of botox in de buurt is geweest.quote:Op zondag 8 december 2019 01:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zo kan een vrouw van 49 uit zien inderdaad. Wellicht is je beeld een beetje verneukt door fillers en Botox.
Nou, hier moet je moeite voor doen, hoor. Het lukt je niet zo maar om er op je 50e als een gelooide mummie uit te zien.quote:Op zondag 8 december 2019 01:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zo kan een vrouw van 49 uit zien inderdaad. Wellicht is je beeld een beetje verneukt door fillers en Botox.
Raggel Hazesquote:Op zondag 8 december 2019 09:17 schreef SQ het volgende:
Wie is het? Kan er gewoon een naam bij een foto?
Inderdaad... lijkt me ook niet echt gezond.quote:Op zondag 8 december 2019 11:32 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Ik word hier spontaan vegan van. Mens lijkt op een aangebrande frikandel.
quote:Op zondag 8 december 2019 09:07 schreef Zalmslaatje het volgende:
Als ze een ouwe indiaan was geweest had het er wel lekker authentiek uitgezien, misschien iets voor ponypark slagharen.
quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 09:07 schreef Zalmslaatje het volgende:
Als ze een ouwe indiaan was geweest had het er wel lekker authentiek uitgezien, misschien iets voor ponypark slagharen.
Ik heb leukere vrouwen van 49 gehad...quote:Op zondag 8 december 2019 01:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nou inderdaadquote:Op zondag 8 december 2019 11:32 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Ik word hier spontaan vegan van. Mens lijkt op een aangebrande frikandel.
Lekker shag roken elke dag en dan zie je er zo uit inderdaad.quote:Op zondag 8 december 2019 01:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ze dacht zeker laat ik mezelf vast cremeren, dat scheelt straks een hoop tijd en geld bij de uitvaart?quote:
Een behoorlijke zelfs. Dit zegt wel aardig wat over jou natuurlijk en heeft geen ene kont met perfecte mensen te maken. You've got issues.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:19 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Nobody is perfect, heb trouwens een behoorlijke hekel aan perfecte mensen.
quote:Op maandag 9 december 2019 21:31 schreef IriYe het volgende:
Je gaat naar basketbal en wat trek je aan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Lizzo weer. Was de link vergeten hoe ze de aandacht op zichzelf weet te Twerken.quote:Op maandag 9 december 2019 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een mens, even opgezocht maar dat is dus ook die Lizzo.
Muziek vreselijk, aandachtshoertje tot en met, ben benieuwd waar dit eindigt
"lekker authentiek" 😂quote:Op zondag 8 december 2019 09:07 schreef Zalmslaatje het volgende:
Het beste met je been.quote:Op maandag 9 december 2019 13:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Een behoorlijke zelfs. Dit zegt wel aardig wat over jou natuurlijk en heeft geen ene kont met perfecte mensen te maken. You've got issues.
quote:Op maandag 9 december 2019 21:31 schreef IriYe het volgende:
Je gaat naar basketbal en wat trek je aan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NWS / Zangeres Lizzo uitgeroepen tot Entertainer van het Jaar .....quote:Op maandag 9 december 2019 21:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een mens, even opgezocht maar dat is dus ook die Lizzo.
Muziek vreselijk, aandachtshoertje tot en met, ben benieuwd waar dit eindigt
quote:Op woensdag 11 december 2019 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Zangeres Lizzo uitgeroepen tot Entertainer van het Jaar .....
Wie promoot het dan?quote:Op woensdag 11 december 2019 23:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik snap het trouwens niet. Aan de ene kant gooien ze je dood met gezond leven en aan de andere kant wordt dit gepromote? Wat is het nou?
Gewoon frigging normaal doenquote:Op woensdag 11 december 2019 23:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik snap het trouwens niet. Aan de ene kant gooien ze je dood met gezond leven en aan de andere kant wordt dit gepromote? Wat is het nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |