Hoezo ze maakt leuke muziek, komt algeheel tof over, ze zeikt niet, zit vol energie gewoon tof. Dat vind ik. Mag jij onzin vinden vind ik niet.quote:
Ik vind het nogal een claim...quote:Op vrijdag 20 september 2019 17:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo ze maakt leuke muziek, komt algeheel tof over, ze zeikt niet, zit vol energie gewoon tof. Dat vind ik. Mag jij onzin vinden vind ik niet.
En als je op dat statement in die tweet doelde (de tweet heb ik er neer gezet voor dat artikel trouwens niet voor dat statement) heeft ze ook een punt vanaf het prille begin van de pop muziek zijn er zwarte vrouwen bij betrokken en hebben ze hun stempel gedrukt.. Meestal niet in de spotlight en soms zelfs volledig weggesensureerd.
Doet ze ook nietquote:Op vrijdag 20 september 2019 18:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een claim...
Dat je opkomt voor die vergeten (zwarte) artiestes: top.
Maar niet doen alsof Spice Girls niet hadden bestaan en succes hadden gehad zonder (zwarte) vergeten vrouwen.
Ik bedoelde inderdaad haar tweet, niet wat jij zelf zeiquote:Op vrijdag 20 september 2019 17:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoezo ze maakt leuke muziek, komt algeheel tof over, ze zeikt niet, zit vol energie gewoon tof. Dat vind ik. Mag jij onzin vinden vind ik niet.
En als je op dat statement in die tweet doelde (de tweet heb ik er neer gezet voor dat artikel trouwens niet voor dat statement) heeft ze ook een punt vanaf het prille begin van de pop muziek zijn er zwarte vrouwen bij betrokken en hebben ze hun stempel gedrukt.. Meestal niet in de spotlight en soms zelfs volledig weggesensureerd.
Is anders wel wat ze impliceert door het zo te formuleren.quote:
Het kan best een tof wijf zijn, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op vrijdag 20 september 2019 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Lizzo is gewoon een heldintwitter:lizzo twitterde op donderdag 19-09-2019 om 19:04:57"Black women have always defined pop, We just were never really given the platform or the credit." - @:billboard https://t.co/jimmWPgf6O https://t.co/JiA4AIGFVk reageer retweet
Korsetten staan haar niet zo geweldig.quote:Op zondag 22 september 2019 14:58 schreef ato het volgende:
Kik vind die Lizzo ook ranzig en onflatteus overkomen hoor.
Eens en dit.quote:Op zondag 22 september 2019 12:56 schreef June. het volgende:
[..]
Het kan best een tof wijf zijn, maar daar gaat dit topic niet over.
Dit is ordinair en onflatteus. En ja, ook als *insert elke willekeurige popster* dit aantrekt.
Nee zij moet iets anders proberen.quote:Op zondag 22 september 2019 18:56 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Korsetten staan haar niet zo geweldig.
mwoah... Ik vind het wel meevallen. Haartjes in de plooi, geen idiote kledingcombinatie, geen enorme reet, tepels die overal tussendoor steken, ze ziet er niet verlept uit... Ze heeft alleen een intens ongeïnteresseerde blik en haar mond staat open, maar het topic heet niet "onflatteus getimede foto's", toch?quote:
Drugs?quote:Op maandag 23 september 2019 19:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dafuk wat is er met Aaron Carter gebeurd?
Plus schizofrenie toch?quote:
Ik kwam net wat berichtjes tegen dat 'ie mentaal iig niet zo stabiel is, blijkbaar hebben broer en zus ook al een straatverbod aangevraagd.quote:Op maandag 23 september 2019 19:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Plus schizofrenie toch?
Iig, ziet hij er wat suboptimaal uit ja
Ik vind het juist een perfecte voor hier.quote:Op maandag 23 september 2019 18:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
mwoah... Ik vind het wel meevallen. Haartjes in de plooi, geen idiote kledingcombinatie, geen enorme reet, tepels die overal tussendoor steken, ze ziet er niet verlept uit... Ze heeft alleen een intens ongeïnteresseerde blik en haar mond staat open, maar het topic heet niet "onflatteus getimede foto's", toch?
Wow.quote:Op maandag 23 september 2019 21:26 schreef IriYe het volgende:
Aaron Carter. Tikkende tijdbom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had hier trouwens op gereageerd met een bericht (+ filmpje van vroeger) waarin hij aangeeft dat hij altijd door zijn broer gepest en mishandeld werd.quote:Op maandag 23 september 2019 21:26 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer zo'n mentaal stabiele Amerikaan waarbij het geen enkel probleem is dat hij een heel arsenaal (semi-)automatische wapens tot zijn beschikking heeft.quote:Op maandag 23 september 2019 21:26 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een prima argument om de zwangere vrouw van je broer overhoop te knallen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij had hier trouwens op gereageerd met een bericht (+ filmpje van vroeger) waarin hij aangeeft dat hij altijd door zijn broer gepest en mishandeld werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |