Ja, heel ergquote:Op maandag 16 september 2019 02:06 schreef UltraR het volgende:
Heel ergerlijk dat gekozen audio en ondertiteling niet wordt onthouden bij 'verder kijken'.
x-men het eerste wat ik opzocht op disney+quote:Op zondag 15 september 2019 17:21 schreef Zipportal het volgende:
Alle X-Men animatie staat er ook op. Mooie tijden.
IntroGod.
Ik heb bij de eerste film die ik keek de audiotaal op Engels moeten zetten, maar bij de tweede film hoefde dat niet meer. Ondertiteling stond al uit en dat bleef zo. Dus bij mij gaat dat iig wel goed.quote:Op maandag 16 september 2019 02:06 schreef UltraR het volgende:
Heel ergerlijk dat gekozen audio en ondertiteling niet wordt onthouden bij 'verder kijken'.
Lijkt ook van het apparaat af te hangen en de gekozen taal voor het account (Engels, Nederlands).quote:Op maandag 16 september 2019 08:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb bij de eerste film die ik keek de audiotaal op Engels moeten zetten, maar bij de tweede film hoefde dat niet meer. Ondertiteling stond al uit en dat bleef zo. Dus bij mij gaat dat iig wel goed.
Daar zitten nogal wat bugs in ja Heb jij ook een witte rand aan de rechter- en onderkant?quote:Op vrijdag 13 september 2019 23:30 schreef Strychnos het volgende:
Iemand hier toevallig al gekeken met de LG WebOs app?
Ik vind hem bagger traag en er slecht uitzien al een keer of 8 een foutmelding gehad.
Dat doet het ook, alleen niet op elke LG-tv Heb thuis twee modellen, alleen op het duurtste model is de app te vinden. Mag toch hopen dat daar nog verandering in komt.quote:Op zondag 15 september 2019 09:55 schreef Wesley1988 het volgende:
Ik kan op mijn lg tv de Disney+ app niet vinden. Iemand enig idee? Ik dacht dat Disney+ ook op lg tv's zou werken....
Dat zou kunnen. Mijn account is in het Nederlands en het apparaat is een Apple TV.quote:Op maandag 16 september 2019 08:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Lijkt ook van het apparaat af te hangen en de gekozen taal voor het account (Engels, Nederlands).
Klopt, kwam ik vorige week ook achterquote:Op maandag 16 september 2019 09:21 schreef speknek het volgende:
Als ik op data beperken klik voor 4G streamen, krijg ik alleen geluid en geen beeld. Dat is wel erg data beperken .
Ik gebruik Apple TV 3e gen (Engels), iPad (Nederlands) en Disney+ (Engels VS).quote:Op maandag 16 september 2019 08:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Mijn account is in het Nederlands en het apparaat is een Apple TV.
1 2 3 4 5 | "We keep moving forward, opening up new doors and doing new things, because we're curious ... and curiosity keeps leading us down new paths." Walt Disney |
Is een instelling, maar zou standaard aan moeten staan.quote:Op maandag 16 september 2019 10:15 schreef nils7 het volgende:
Wie kan er Bingewatchen?
Tijdens m'n vakantie in het buitenland al aangemeld maar vanwege crappy internet gisteren pas voor het eerst geprobeerd thuis op de XBone.
Uiteraard meteen Ducktales '87 aangezwengeld maar na 1 aflevering gaat ie gewoon terug naar het homescreen.
Klopt dit of is er een setting?
1st_world_problems
In de iPhone app krijg ik die instellingen niet gevonden.quote:Op maandag 16 september 2019 10:29 schreef Aether het volgende:
[..]
Is een instelling, maar zou standaard aan moeten staan.
De app wil zeggen dat je beter de nieuwe serie kunt kijkenquote:Op maandag 16 september 2019 10:15 schreef nils7 het volgende:
Wie kan er Bingewatchen?
Tijdens m'n vakantie in het buitenland al aangemeld maar vanwege crappy internet gisteren pas voor het eerst geprobeerd thuis op de XBone.
Uiteraard meteen Ducktales '87 aangezwengeld maar na 1 aflevering gaat ie gewoon terug naar het homescreen.
Klopt dit of is er een setting?
1st_world_problems
Staat bij de profielinstellingen, tenminste in de Android-app.quote:Op maandag 16 september 2019 10:49 schreef nils7 het volgende:
[..]
In de iPhone app krijg ik die instellingen niet gevonden.
Weet niet of het dan geldt voor alle platformen maar goed.
Krijg het in de app (ook in het profiel) als via disneyplus.com niet gevonden...quote:Op maandag 16 september 2019 11:06 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Staat bij de profielinstellingen, tenminste in de Android-app.
Hier ook, zeker in combinatie met een externe Chromecast, maar goed, dat heeft nog nooit feilloos gewerkt.quote:Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
De boel streamt hier naar mijn idee trager dan met Netflix. Soms hangen en blokkerige code in beeld.
De bitrate past zich niet automatisch aan, zoals bij Netflix wel gebeurt zo lijkt het. zal nog wel aan getweaked worden lijkt me.quote:Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
De boel streamt hier naar mijn idee trager dan met Netflix. Soms hangen en blokkerige code in beeld.
Ik vind vooral t zoeken, doorspoelen en niet automatisch afspelen of onthouden van de volgende aflevering irritant.quote:Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
De boel streamt hier naar mijn idee trager dan met Netflix. Soms hangen en blokkerige code in beeld.
Yup. Dat zijn wel een beetje basic zaken voor een videospeler. Het lijkt erop alsof ze prio hebben gegeven aan de presentatie van kanalen. Dat werkt namelijk wel erg fijn, met hoofdkanalen voor bijvoorbeeld Marvel en Star Wars.quote:Op maandag 16 september 2019 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind vooral t zoeken, doorspoelen en niet automatisch afspelen of onthouden van de volgende aflevering irritant.
Dat zou best kunnen. Netflix heeft al langer ervaring maar werkt ook met ISPs samen. Hierbij worden series op servers bij de ISP (bijvoorbeeld KPN) geplaatst zodat het niet meer "van ver" gehaald hoeft te worden.quote:Op maandag 16 september 2019 14:18 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
De boel streamt hier naar mijn idee trager dan met Netflix. Soms hangen en blokkerige code in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |