abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 september 2019 @ 19:23:05 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188915262
quote:
Het was zo druk omdat er gratis toegang gold die dag. ,,We wisten niet wie wie was en we dachten dat het goed ging”, zegt manager Van Krieken in een reactie.
Hoe naïef.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 12 september 2019 @ 22:44:17 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188918917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:23 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Hoe naïef.
Niet naief, gewoon geen overzicht.

Welke jongens dit gedaan hebben weten ze (iig nog) niet.
Ze kennen het signalement wel, maar de kans is nogal groot dat er een hoop jongens rondliepen die daaraan voldoen. Sommigen daarvan waren vervelend of strafbaar bezig (zoals de daders waar de topic om gaat), anderen niet.

Ik weet dat jij denkt aan 'lichtgetint'. En dat kan best zo zijn.
Maar welke 'lichtgetintiers' waren het?
Het waren 800 mensen in dat bad. Het zou me niet verbazen als er minimaal 50 (en dan ben ik voorzichtig) jongens waren in die leeftijdsklasse en grove beschrijving van uiterlijk. Welke hebben dit gedaan?

Wil je Achmed die daar gewoon met zijn familie was en een balletje heeft overgegooit met zijn kleine zusje straffen?
Er moet wel bewijs zijn voor wie het heeft gedaan voordat er gestraft wordt. Of dat nu om Achmed of Henk gaat.

Ik hoop dat er camera beelden zijn waar men wat mee kan. Alhoewel dat wel lastig is in zo'n drukke zwembad omgeving.
Het kan dan iig bij de politie neer gelegd worden, die hebben dan een aanknopingspunt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 12 september 2019 @ 22:58:31 #28
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188919126
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik weet dat jij denkt aan 'lichtgetint'. En dat kan best zo zijn.
Dat weet jij niet en dat dacht ik niet.

Assumption is the mother of all fuck ups.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 12 september 2019 @ 23:17:20 #29
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_188919415
Enige oplossing is om allochtone jongens te weigeren bij zwembaden.

Vervelend voor degenen die niets verkeerd doen. Maar lang niet zo vervelend als aangerand worden.
  donderdag 12 september 2019 @ 23:24:44 #30
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188929228
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 19:13 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daar zie je een bepaald soort vervelende jeugd best veel
Over welke soort vervelende jeugd heb je het?
pi_188929382
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:30 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Wat is dit voor rare gedachte :? Als iemand bij je inbreekt doe je toch ook aangifte, alsof die een briefje achterlaten.
Vooral voor de verzekering, niet vanwege het vertrouwen dat er iemand achter de inbreker aangaat.
pi_188929587
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:11 schreef Orion_in_space het volgende:

[..]

Over welke soort vervelende jeugd heb je het?
Kutmarokkaantjes, en dat weet je best. Die hebben zowat het monopoly op dat gedrag in zwembaden.
pi_188929622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:17 schreef SugeLucky het volgende:
Enige oplossing is om allochtone jongens te weigeren bij zwembaden.

Vervelend voor degenen die niets verkeerd doen. Maar lang niet zo vervelend als aangerand worden.
Niet de enige oplossing.

Een andere oplossing is om deze jongens te laten remigreren naar het land van hun voorouders. Dan kunnen ze daar meisjes aanranden.
  vrijdag 13 september 2019 @ 18:40:59 #35
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188929657
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:37 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Niet de enige oplossing.

Een andere oplossing is om deze jongens te laten remigreren naar het land van hun voorouders. Dan kunnen ze daar meisjes aanranden.
Ja, laten we anderen met onze probleemgevallen opzadelen...
Alsof het minder erg is als de meisjes daar aangerand worden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_188929675
Maar ok. Heeeeeel misschien zijn het wel Pietje en Henkie.
pi_188929681
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:40 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, laten we anderen met onze probleemgevallen opzadelen...
Alsof het minder erg is als de meisjes daar aangerand worden.
1. Het zijn niet onze probleemgevallen, maar hun probleemgevallen.

2. In het land van hun voorouders zullen ze waarschijnlijk geen meisjes aanranden, en zouden ze dit toch in hun hoofd halen, dan worden ze eenvoudig uit de maatschappij "verwijderd". Maak je daar maar geen zorgen over.
pi_188929686
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:40 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, laten we anderen met onze probleemgevallen opzadelen...
Alsof het minder erg is als de meisjes daar aangerand worden.
Zal daar vast wel goedgepraat worden toch?
  vrijdag 13 september 2019 @ 18:49:54 #39
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188929792
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

1. Het zijn niet onze probleemgevallen, maar hun probleemgevallen.

2. In het land van hun voorouders zullen ze waarschijnlijk geen meisjes aanranden, en zouden ze dit toch in hun hoofd halen, dan worden ze eenvoudig uit de maatschappij "verwijderd". Maak je daar maar geen zorgen over.
Niet aan te raden om dat daar te doen idd. Slecht voor je gezondheid.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 13 september 2019 @ 20:03:40 #40
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188930900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

1. Het zijn niet onze probleemgevallen, maar hun probleemgevallen.

2. In het land van hun voorouders zullen ze waarschijnlijk geen meisjes aanranden, en zouden ze dit toch in hun hoofd halen, dan worden ze eenvoudig uit de maatschappij "verwijderd". Maak je daar maar geen zorgen over.
Nee, het zijn onze probleemgevallen. Geboren en getogen in Nederland. Waar hun voorouders ooit vandaan kwamen doet er dus niet toe.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 13 september 2019 @ 20:32:06 #41
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_188931300
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee, het zijn onze probleemgevallen. Geboren en getogen in Nederland. Waar hun voorouders ooit vandaan kwamen doet er dus niet toe.
Geboren wel, over dat getogen valt te twisten.

De opvoeding is ver te zoeken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_188937116
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee, het zijn onze probleemgevallen. Geboren en getogen in Nederland. Waar hun voorouders ooit vandaan kwamen doet er dus niet toe.
Wat mij betreft, zou dat er wel toe moeten doen. Nederland is te soft voor dit soort tuig. Vaak heeft dit tuig ook een paspoort van het land van herkomst. Ze kunnen dus gewoon terug. Oprotten.
pi_188938039
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 01:35 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Wat mij betreft, zou dat er wel toe moeten doen. Nederland is te soft voor dit soort tuig. Vaak heeft dit tuig ook een paspoort van het land van herkomst. Ze kunnen dus gewoon terug. Oprotten.
Tot welke generatie gaan we de voorouders erbij halen?

En hoe doen we dat dan met mensen (tuig) van bijv. Indische en Surinaamse afkomst? Ook terugsturen of geldt het alleen voor specifieke herkomstlanden?
pi_188938101
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:03 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee, het zijn onze probleemgevallen. Geboren en getogen in Nederland. Waar hun voorouders ooit vandaan kwamen doet er dus niet toe.
Geboren en getogen in Nederland, opgevoed door waardeloze ouders die hun kinderen hebben geleerd ons te haten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188939932
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 05:07 schreef FYazz het volgende:

[..]

Tot welke generatie gaan we de voorouders erbij halen?

En hoe doen we dat dan met mensen (tuig) van bijv. Indische en Surinaamse afkomst? Ook terugsturen of geldt het alleen voor specifieke herkomstlanden?
Mensen afkomstig uit voormalige kolonies zoals Suriname en Indonesië, beschouw ik als Nederlanders. Bovendien geven die mensen niet meer problemen dan gemiddeld.

Geheel anders is dit met mensen uit Marokko e.d. Hun cultuur staat haaks op onze cultuur, wat altijd problemen zal blijven geven.
pi_188940100
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:13 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Mensen afkomstig uit voormalige kolonies zoals Suriname en Indonesië, beschouw ik als Nederlanders. Bovendien geven die mensen niet meer problemen dan gemiddeld.

Geheel anders is dit met mensen uit Marokko e.d. Hun cultuur staat haaks op onze cultuur, wat altijd problemen zal blijven geven.
Maar haaks op wat jouw onderbuik er allemaal van vindt, mogen we Nederlandse staatsburgers niet zomaar uitzetten (godzijdank overigens), en hoeven andere landen ook niet zomaar Nederlandse staatsburgers te accepteren.

Dus vergeet het maar.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_188940153
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maar haaks op wat jouw onderbuik er allemaal van vindt, mogen we Nederlandse staatsburgers niet zomaar uitzetten (godzijdank overigens), en hoeven andere landen ook niet zomaar Nederlandse staatsburgers te accepteren.

Dus vergeet het maar.
Er zijn binnen de wet tal van mogelijkheden om het aantal Marokkanen in Nederland terug te dringen. Om te beginnen hoeft Nederland geen nieuwe immigranten uit Marokko e.d. te accepteren.
pi_188940197
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Er zijn binnen de wet tal van mogelijkheden om het aantal Marokkanen in Nederland terug te dringen. Om te beginnen hoeft Nederland geen nieuwe immigranten uit Marokko e.d. te accepteren.
Ik had het over je plan om in Nederland geboren en getogen burgers uit te zetten.

Dat er iets aan immigratie gedaan moet worden lijkt me duidelijk ja :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Spellchecker zaterdag 14 september 2019 @ 12:57:32 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188941406
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 11:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maar haaks op wat jouw onderbuik er allemaal van vindt, mogen we Nederlandse staatsburgers niet zomaar uitzetten (godzijdank overigens), en hoeven andere landen ook niet zomaar Nederlandse staatsburgers te accepteren.

Dus vergeet het maar.
"De wet regelt wie Nederlander is". Dubbele nationaliteit is in beginsel niet toegestaan. Marokko werkt daar niet aan mee, maar je kunt natuurlijk wel de eis stellen dat de Nederlander in kwestie geen aanspraak maakt op die andere nationaliteit. Als je dus bijvoorbeeld op Marokkaans paspoort reist of hebt dan ben je af. Als je in Marokko gebruikt maakt van een recht dat alleen Marokkanen hebben, ben je af. Het zou zelfs kunnen voor het plegen van misdrijven, in het internationale nationaliteitsrecht gaat het om voorkomen van staatloosheid, en dat is bij een dubbele nationaliteit niet aan de orde.

Verder lijkt het me helemaal niet vreemd dat als een Marokkaan met de Nederlandse nationaliteit trouwt met een (neef of nicht) met de Marokkaanse nationaliteit, dat huwelijk Marokkaans wordt als in 3/4 van de nationaliteit. Echte liefde overwint toch.

Het is allemaal prima te doen. Zeker als je het combineert met een ruimhartig verblijfsvergunningenbeleid voor de betreffende groep kun je in 10 jaar iedereen laten kiezen of ze Nederlander willen worden of Marokkaan of Turk willen blijven. Wat, laten we dat niet vergeten, een uiterst redelijke eis is dat de bestaande rechtsongelijkheid oplost.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')