abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188900576
registreer om deze reclame te verbergen
Lol Jordie :D
  woensdag 11 september 2019 @ 19:36:35 #252
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_188900586
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:36 schreef Laysa het volgende:
Lol Jordie :D
Wat?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie.
pi_188900599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]

In het begin was ze ook niet zo
Ze heeft toch ook best wel een tijd gekookt in de caravan voor de hele groep?
pi_188900613
Nogmaals ik vind het knap hoe zij zich nog staande weet te houden tussen al die anderen. Ik deed het haar niet na, ben ik veel te soft dan voor _O- alhoewel , ik pik heel lang iets maar als ik dan echt de grens heb bereikt, berg je dan maar :@

Maar laatst met die filmavond ook, Merel en Gerrit met hun grote bekken, anderen die haar afzeikte, ze stelde zich heel professioneel op, deed netjes naar de bezoekers en liet niets merken. Niets dan hulde daarvoor
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188900616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat?
Jessie vraagt aan Jordie of hij er rekeing mee houdt dat de dames de danslessen op de begroting van het love is love evenement zullen zetten. Jordie zegt dat ga ik overleggen met merel. Zegt tegen Merel, die tussen hen in zit: We schrappen de dansjes.
pi_188900628
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:23 schreef Charmian het volgende:

[..]

gaan ze eindelijk een keer de bestellingen verzenden of zo?
Uw Katy Knuffel wordt zo snel mogelijk verzonden!
Hartelijk dank voor uw aankoop!

Groetjes,

Een Gerrit
The internet is bigger than Jesus and John Lennon.
Mona Lisa must have had the highway blues; you can tell by the way she smiles.
pi_188900632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Je oogst wat je zaait
Ja dat is vanuit haar gezien wel zo vind ik door het constant jennende gedrag van die anderen gaat zij zich nu zo ontpoppen
pi_188900635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Denk dat dat niet gaat gebeuren
Ja maar, jamaar, ik wul het, ik wul het *) :s) ;)
  woensdag 11 september 2019 @ 19:40:21 #259
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_188900650
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:37 schreef DaniqueV het volgende:
Nogmaals ik vind het knap hoe zij zich nog staande weet te houden tussen al die anderen. Ik deed het haar niet na, ben ik veel te soft dan voor _O- alhoewel , ik pik heel lang iets maar als ik dan echt de grens heb bereikt, berg je dan maar :@

Maar laatst met die filmavond ook, Merel en Gerrit met hun grote bekken, anderen die haar afzeikte, ze stelde zich heel professioneel op, deed netjes naar de bezoekers en liet niets merken. Niets dan hulde daarvoor
Je mist het stukje dat madam zich niet ingedeeld had om te werken. Het was HAAR avond behalve als er iets gedaan moest worden, toen was het iedereen zijn avond. Ze heeft geen reet gedaan verder een beetje de film diva uithangen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie.
pi_188900653
Zijn de knuffels wel om aan te zien? niet dat mensen zo gaan klagen en ze geld terug kunnen gaan storten :P
  woensdag 11 september 2019 @ 19:40:41 #261
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_188900656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:38 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jessie vraagt aan Jordie of hij er rekeing mee houdt dat de dames de danslessen op de begroting van het love is love evenement zullen zetten. Jordie zegt dat ga ik overleggen met merel. Zegt tegen Merel, die tussen hen in zit: We schrappen de dansjes.
:P
pi_188900657
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:37 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Ze heeft toch ook best wel een tijd gekookt in de caravan voor de hele groep?
Ja, heeft ze ook
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188900662
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:31 schreef zodeju het volgende:

[..]

Ze buit dat ook uit.....moet je mij weer hebben zoek maar een ander slachtoffer.......wanneer zie je ooit Shell schoonmaken, hoeveel dingen heeft ze niet van iedereen geleend en achteloos nooit terug gegeven. Wanneer buiten vandaag doet ze ooit mee iets voor elkaar te krijgen daar als het niet haar shine is.....moet dan roken of achter de pc of naaien aan haar bh's toendertijd....Hoe vaak heeft ze niet Adriaan teleurgesteld en ja ik weet hoe hij is maar ze verlangde wel dat hij altijd klaar stond voor haar.
Dit. Een koude ras-egoste.
pi_188900664
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Je mist het stukje dat madam zich niet ingedeeld had om te werken. Het was HAAR avond behalve als er iets gedaan moest worden, toen was het iedereen zijn avond. Ze heeft geen reet gedaan verder een beetje de film diva uithangen.
Heb haar ook rondleiding zien doen
pi_188900667
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:34 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja maar inmiddels weten wij toch ook, als zij water bij de wijn doet, gunnen ze het haar niet. Als zij nu zegt met dat dansje, oke jullie hebben gelijk, dan komt ze dus die 3 minuten weer niet alleen te dansen.
Het is nu te laat inderdaad......terug draaien kan ze niet meer.....Het is vooral begonnen met Gerrit dan aandacht vragen van andere mannen daar zoals Adriaan en Mike. Niks is haar schuld. Gerrit vaak voor schut zette en dan heb ik het voor dat hij Franny deed. Maar als ze weer Gerrit nodig had kon hij ook weer opdraven met maskertjes opdoen en Gerrit weer helemaal van het padje was....Nee geen lieve meid.....Nu weer is haar ex de perfecte man en denken dat hij weer voor haar valt.....
pi_188900669
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:40 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik kreeg plaatsvervangende schaamte toen ze daar stond te dansen met drank in haar hand, terwijl de rest druk bezig was. :')
  woensdag 11 september 2019 @ 19:41:40 #267
168093 Soury
Sqeeeeeeeeeeeeeek
pi_188900673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:41 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Heb haar ook rondleiding zien doen
Oh ja _O-
pi_188900677
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:40 schreef DaniqueV het volgende:
Zijn de knuffels wel om aan te zien? niet dat mensen zo gaan klagen en ze geld terug kunnen gaan storten :P
Moeten ze maar niet zo dom zijn om zo achterlijke knuffel te kopen
Wat kosten die dingen eigenlijk?
pi_188900681
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Moeten ze maar niet zo dom zijn om zo achterlijke knuffel te kopen
Wat kosten die dingen eigenlijk?
Voor 25 euro krijg jij een echte Katy Knuffel!
pi_188900696
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:42 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]

Voor 25 euro krijg jij een echte Katy Knuffel!
Al kreeg ik hem cadeau dan wilde ik hem nog niet.
Een hoop geld voor zo kut knuffel
pi_188900702
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:41 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]

Ik kreeg plaatsvervangende schaamte toen ze daar stond te dansen met drank in haar hand, terwijl de rest druk bezig was. :')
Ja, dat was echt schaamteloos.
pi_188900706
Jordie is zowel het mannetje als het vrouwtje
Heeft niet een bepaald type, kan vandaag a zijn morgen b
  woensdag 11 september 2019 @ 19:43:47 #273
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188900707
Ok stelletje uitkeringstrekkers. Met jullie pittige rooie kapsels en je paprika chips vingers. Ik ga weer eens aan de arbeid. Hoop vanavond wat terug te kunnen lezen en nog beter zien(DGK?)
Veel plezier :) :*
pi_188900711
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:41 schreef zodeju het volgende:

[..]

Het is nu te laat inderdaad......terug draaien kan ze niet meer.....Het is vooral begonnen met Gerrit dan aandacht vragen van andere mannen daar zoals Adriaan en Mike. Niks is haar schuld. Gerrit vaak voor schut zette en dan heb ik het voor dat hij Franny deed. Maar als ze weer Gerrit nodig had kon hij ook weer opdraven met maskertjes opdoen en Gerrit weer helemaal van het padje was....Nee geen lieve meid.....Nu weer is haar ex de perfecte man en denken dat hij weer voor haar valt.....
Ze zou van mij ook geen vriendin kunnen zijn hoor ;) het is actie reactie daar met een hoop mensen die alleen op het ikke ikke ikke concept daar zitten.

Vind er maar weinig leuke mensen bij zitten die ik zou kunnen waarderen
pi_188900714
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Al kreeg ik hem cadeau dan wilde ik hem nog niet.
Een hoop geld voor zo kut knuffel
Daar moet je die knuffel ook niet voor gebruiken Dot :D
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')