abonnement Unibet Coolblue
pi_188900402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:22 schreef Shambles het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook met Shelley.

Franny woont daar al 10 maanden en wat heeft ze gepresteerd?
Ja niets, staan dreinen over vanalles en iedereen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188900410
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:24 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Dat dus, ik begin haar gedrag steeds meer te begrijpen, keur het niet goed hoor, maar ik snap het heel goed. Met die groep mensen daar is niet anders mee om te gaan
Ik heb het zelfde, Shel is ook niet echt mijn favoriet, maar hoe er met haar omgegaan wordt stuit mij tegen de borst, en vooral als de grootste egoist daar haar de les gaat lezen over egoistisch zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188900413
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:25 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ze zijn in ieder geval druk bezig
das waar
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_188900416
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:24 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Eerst de broek scheuren dan, kan ze in de poep dansen :D
Yep ~O> *O*
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188900420
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, ze moet wel zo doen anders krijgt ze niet
Ik blijf het raar vinden dat merel of Franny alles kunnen doen wat ze willen maar zodra Shel iets doet is het terrein te klein
Daarbij komt dat Shel helemaal niet gezegd heeft dat Fran niet mag dansen op die avond.
Integendeel , als ze zich iets sociale op zou stellen in plaats steeds zo egoistisch te zijn had ze het voor zichzelf en de andere een stuk leuker en gezelliger kunnen maken
pi_188900421
Hoeveel van die Katie knuffels hebben ze nu verkocht?
pi_188900426
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik heb het zelfde, Shel is ook niet echt mijn favoriet, maar hoe er met haar omgegaan wordt stuit mij tegen de borst, en vooral als de grootste egoist daar haar de les gaat lezen over egoistisch zijn
:Y gaat eens tijd worden dat die merel ook flink aangepakt gaat worden
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188900427
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:24 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Dat dus, ik begin haar gedrag steeds meer te begrijpen, keur het niet goed hoor, maar ik snap het heel goed. Met die groep mensen daar is niet anders mee om te gaan
ja doei, what you give is what you get. Ineens de asotrut uithangen en dan denken dat mensen lief voor je zullen zijn.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_188900433
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:19 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ik doe het haar niet na, ik vind dat zij zich goed staande houd in deze vervelende groep.
Ben het niet met haar houding eens maar aan de andere kant begrijp ik haar wel, niets is haar gegund maar ze brengt wel ook steeds geld binnen. Die Frann doet geen ene moer al die tijd. En dat door dat misgunnen al die tijd , zij nu deze houding krijgt van ik wil het en ik doe het, ja ik begin dat te begrijpen.
Als de groep nou meer van het elkaar gunnen is, dan is er niets aan de hand! Programma duurt nog een paar weken en gun elkaar wat. Dansje duurt 3 minuten en evenement duurt 4 uur.. waar hebben we het over
pi_188900436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:26 schreef Shambles het volgende:
Hoeveel van die Katie knuffels hebben ze nu verkocht?
De helft volgens mij >:) dus hopelijk blijven ze met de rest weer zitten O-)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  woensdag 11 september 2019 @ 19:27:48 #236
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188900439
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188900445
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:26 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:Y gaat eens tijd worden dat die merel ook flink aangepakt gaat worden
Dat hoop ik al heel lang
pi_188900447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, ze moet wel zo doen anders krijgt ze niet
Ik blijf het raar vinden dat merel of Franny alles kunnen doen wat ze willen maar zodra Shel iets doet is het terrein te klein
Daarbij komt dat Shel helemaal niet gezegd heeft dat Fran niet mag dansen op die avond.
Ze moet helemaal niet zo doen. Als ze water bij de wijn deed zou het niet zo erg uit de hand zijn gelopen. De arrogantie en geen enkel gevoel om te zeggen dat ze soms fout zit is haar manke, naar koud mens zo komt ze over en dat is haar eigen schuld
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_188900481
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:27 schreef Charmian het volgende:

[..]

ja doei, what you give is what you get. Ineens de asotrut uithangen en dan denken dat mensen lief voor je zullen zijn.
Volgens mij zie je het net verkeerd om, haar is al die tijd van alles misgunt, ook al was het om geld te gaan verdienen, met de kapsalon waar ze toch geld mee verdiend,overal werd ze ergens weg gemoffeld. En nu die 2 teringtrutten ff een inloopkast, voor die bijna 4 maanden hadden ze er beter een goede kapsalon van kunnen maken, dan bracht het nog wat op. Maar al die tijd haar maar dwars zitten, ja dan kan je dat gedrag van haar nu zo terug krijgen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188900484
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze moet helemaal niet zo doen. Als ze water bij de wijn deed zou het niet zo erg uit de hand zijn gelopen. De arrogantie en geen enkel gevoel om te zeggen dat ze soms fout zit is haar manke, naar koud mens zo komt ze over en dat is haar eigen schuld
Precies!
pi_188900488
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:25 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik heb het zelfde, Shel is ook niet echt mijn favoriet, maar hoe er met haar omgegaan wordt stuit mij tegen de borst, en vooral als de grootste egoist daar haar de les gaat lezen over egoistisch zijn
Ze buit dat ook uit.....moet je mij weer hebben zoek maar een ander slachtoffer.......wanneer zie je ooit Shell schoonmaken, hoeveel dingen heeft ze niet van iedereen geleend en achteloos nooit terug gegeven. Wanneer buiten vandaag doet ze ooit mee iets voor elkaar te krijgen daar als het niet haar shine is.....moet dan roken of achter de pc of naaien aan haar bh's toendertijd....Hoe vaak heeft ze niet Adriaan teleurgesteld en ja ik weet hoe hij is maar ze verlangde wel dat hij altijd klaar stond voor haar.
pi_188900497
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:27 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Als de groep nou meer van het elkaar gunnen is, dan is er niets aan de hand! Programma duurt nog een paar weken en gun elkaar wat. Dansje duurt 3 minuten en evenement duurt 4 uur.. waar hebben we het over
Dat dus ja, 1 dansje op de hele avond, waar bemoeien ze zich gewoon mee, laat haar die 3 minuten dansen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188900502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:28 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze moet helemaal niet zo doen. Als ze water bij de wijn deed zou het niet zo erg uit de hand zijn gelopen. De arrogantie en geen enkel gevoel om te zeggen dat ze soms fout zit is haar manke, naar koud mens zo komt ze over en dat is haar eigen schuld
Ben het zomaar met je eens. :o
pi_188900511
Maris ‘hangt’ zo in die jas.. ziet er echt niet uit
pi_188900532
Als ik Marisk zo zie lopen denk ik auw :{
pi_188900541
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:31 schreef zodeju het volgende:

[..]

Ben het zomaar met je eens. :o
Ja maar inmiddels weten wij toch ook, als zij water bij de wijn doet, gunnen ze het haar niet. Als zij nu zegt met dat dansje, oke jullie hebben gelijk, dan komt ze dus die 3 minuten weer niet alleen te dansen.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188900554
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:26 schreef DeKenau het volgende:

[..]

Integendeel , als ze zich iets sociale op zou stellen in plaats steeds zo egoistisch te zijn had ze het voor zichzelf en de andere een stuk leuker en gezelliger kunnen maken
In het begin was ze ook niet zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188900557
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:34 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja maar inmiddels weten wij toch ook, als zij water bij de wijn doet, gunnen ze het haar niet. Als zij nu zegt met dat dansje, oke jullie hebben gelijk, dan komt ze dus die 3 minuten weer niet alleen te dansen.
Je oogst wat je zaait
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_188900559
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:26 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:Y gaat eens tijd worden dat die merel ook flink aangepakt gaat worden
Denk dat dat niet gaat gebeuren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188900568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:27 schreef Charmian het volgende:

[..]

ja doei, what you give is what you get. Ineens de asotrut uithangen en dan denken dat mensen lief voor je zullen zijn.
Het kan wel, kijk maar naar |Merel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')