abonnement Unibet Coolblue
pi_188899743
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Zero of light komt er hier ook niet in, dan drink ik liever geen frisdrank. :+
Vanwege de smaak of omdat het ongezond is?
pi_188899764
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vanwege de smaak of omdat het ongezond is?
Smaak. Gewoon mijn ding niet. :)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188902270
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vanwege de smaak of omdat het ongezond is?
Na een kort rondje pubmed moet ik kennelijk m'n kennis hierover bijspijkeren. :o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_188906625
Gisteren voor het eerst een volledige training mee gedaan, ging goed. Trainen gaat eigenlijk beter dan lopen qua longen.

Weegschaal nog steeds stabiel op het laagste punt in jaren.
pi_188921411
Ik zit nog steeds niet helemaal in m'n dieet-flow, maar vanochtend gewogen en mijn gewicht gaat nog wel gestaag naar beneden. Dus dat motiveert wel om te herpakken. Doordeweeks gaat het eten gelukkig wel goed, in de weekenden vind ik het lastig. Maar ook als ik het gevoel heb dat het niet goed gaat, heb ik nog wel wat gezonde gewoonten en gerechten die ik gewoon fijn vind. En dat helpt dus blijkbaar toch.

Misschien moet ik ook gewoon accepteren dat 24/7 streng niet te doen is.
  vrijdag 13 september 2019 @ 08:59:23 #31
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188921447
Mijn lief kwam terug van 3 maanden weggeweest, dus vooral gezellig doen en niet teveel op eten gelet.vandaag weer aan het werk, dus weer afhankelijk van het eten dat gemaakt wordt, maar wel lekker veel bewegen ^O^
Ik verwacht er weer een kilo af over 10 dagen :Y
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 13 september 2019 @ 09:08:38 #32
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188921543
@Myraela Die laatste zin moet je mantra worden! :Y :*
Gewicht naar beneden betekent dat je misschien niet MEGA-goed bezig bent, maar wel gewoon prima goed, toch? Beter dan stabiel of omhoog.

Niet zo streng zijn voor jezelf. Qua resultaat bedoel ik dan. ;) Klein resultaat is ook resultaat.

En ik moet mezelf dit ook constant voorhouden hoor. :Y
Ik bedacht me dit vanmorgen ook over mezelf. Het gaat me niet hard genoeg en tegelijk mag ik niet klagen want ik zit op -0,6 tov vorige week vrijdag met een vreetweekend er tussen ook nog.
Bijna weer terug waar ik zat voor de vakantie. Prima dus eigenlijk. -9,8
Als ik vanaf januari echt goed mijn kaken op elkaar had gehouden had er minstens nog 5kg vanaf kunnen hebben, maar toch...

Ik heb voor mezelf toch maar een soort van mix low-carb bedacht, waarbij ik 's avonds bij het avondeten niet heel moeilijk doe over carbs als het zo uit komt. Lijkt een beetje op 'Het Heller Programma' waar ik in 2010 heel veel mee ben kwijt geraakt. Dat is: overdag low carb (niks dat meer dan 5mg carbs per 100gr bevat) en dan bij de avondmaaltijd mag je wel koolhydraten.
Nu probeer ik die alsnog wel te beperken, maar van de week bij een wortellasagna ga ik niet de pasta er weer tussenuit zitten vissen. En bij een pastagerecht met broccoli en runderworst neem ik dan veel van de broccoli/worst en maar een echt een heel klein schepje pasta.
Oh, en ik doe wel fruit door mijn kwark 's ochtends. Zolang ik gedurende de dag van de snaaitrek af ben blijf ik dat volhouden. Als ik weer vreterig wordt door pieken dan zou ik dat wel weer weglaten.

Lijstje van eergisteren:
O: kwark met notengranola en blauwe bessen
L: omelet van 3 eieren, wat roomkaas en 200gr gerookte zalm
T: stuk leverworst
D: Vlindertjespasta met broccoli en worst (Weinig pasta, magere kookroom ipv slagroom)
T: mandarijntje

Lijstje van gisteren:
O: kwark met notengranola en blauwe bessen
L: 3 gekookte eieren (had haast)
T: bakje huttenkase
D: restje wortellasagna (nu wel met de pasta er zoveel mogelijk tussenuit gevist) en een berg sperziebonen

Vandaag:
O: kwark met notengranola en aardbeien
L: weetiknogniet (mss tartaartje en wat gegrilde courgette)
T: stukje leverworst
D: groentecurry met kipfilet en broccolirijst
***
pi_188921731
Die vlindertjes pasta met broccoli ga ik onthouden voor volgende week.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188922632
Mijn vriend had een enorme bak blauwe bessen gekocht, iets van 700 gram ofzo. :D O+ Dus net 200 gram gemengd met 20 gram gesmolten extra pure chocolade. Zo lekker. Zo vullend. _O_
pi_188923064
Lijstje:
L: courgettewafels
D: wraps met gehakt en Mexicaanse groenten
T: vast nog iets te snacken op het festival maar ben de bob dus geen drank
B: 10k+ stappen
pi_188923245
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje:
L: courgettewafels
D: wraps met gehakt en Mexicaanse groenten
T: vast nog iets te snacken op het festival maar ben de bob dus geen drank
B: 10k+ stappen
Hoe maak je die courgettewafels?
pi_188923418
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe maak je die courgettewafels?
https://www.lekkeretenmetlinda.nl/hartige-wafels/

Al jaren een van onze favorieten voor lunch in het weekend.
  vrijdag 13 september 2019 @ 12:12:37 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188923959
Goed idee! Moet volgens mij ook wel tussen zo'n tosti-gril ding kunnen. Dan heeft het iig nog een leuke vorm ipv grillige pannekoekjes. Die worden hier dan vast weer over-geanalyseerd. ;)
***
pi_188924012
Ja eehj nu moet ik een wafelijzer... :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_188924031
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 10:43 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend had een enorme bak blauwe bessen gekocht, iets van 700 gram ofzo. :D O+ Dus net 200 gram gemengd met 20 gram gesmolten extra pure chocolade. Zo lekker. Zo vullend. _O_
:9

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 11:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

https://www.lekkeretenmetlinda.nl/hartige-wafels/

Al jaren een van onze favorieten voor lunch in het weekend.
Oh ja! Die heb je al vaker gepost ook zeker?

Volgens mij heeft m'n tostiding ook wafelplaten, dus da's helemaal hendig. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188924057
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:9
[..]

Oh ja! Die heb je al vaker gepost ook zeker?

Volgens mij heeft m'n tostiding ook wafelplaten, dus da's helemaal hendig. :9
Volgens mij wel :Y Ik maak ze wel altijd met zongedroogde tomaatjes, het heeft die extra smaak wel nodig (vind ik).
pi_188925150
Oh jongens, ik pas gewoon in de grootste maat van de Hema 8)7 Ik dacht; zal ik eens zo'n XL shirtje passen? Ik doe het gewoon, was altijd een ver van mijn bed show, in 'gewone' kledingzaken iets kopen, want altijd (veel-) te klein/strak/kort.
Dus shirtje van een 10tje gekocht, als een kind zo blij :D :@

Tussenweegje vandaag: 89 rond.
Wat zal maandagweegdag brengen :B

Ik heb 2 weken vakantie, dus ik beweeg minder dan werkweken, wel elke dag fietsen/wandelen of lopen op een uitje, maar toch minder.. ben heel benieuwd.
Uit eten drink ik echt veel, veel minder wijn bijvoorbeeld en veel water. (bij de sterrentent afgelopen week lieten we zelfs wijn in de fles staan bij het weggaan...nog nooit vertoond :D ) Gisteren een werketentje, en dan kies ik ook echt anders mijn eten. Minder, kleinere porties en maar 1 glas wijn en veel water. Wél een likeurtje bij de koffie, maar dan dus geen 2 _O-

Lijstje:
O:VK boterham met omelet/30+ kaas/pruimen en een peer
T/L:Avocado die op moet met wat olijfolie zout peper schuif ik m straks zo naar binnen
A: Melanzane voor mezelf :9
B: Gefietst naar het dorp met een omweg en flink veel trappen vandaag ivm wat hh werk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 13-09-2019 13:53:12 ]
pi_188925252
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:08 schreef Brighteyes het volgende:
@:Myraela Die laatste zin moet je mantra worden! :Y :*
Gewicht naar beneden betekent dat je misschien niet MEGA-goed bezig bent, maar wel gewoon prima goed, toch? Beter dan stabiel of omhoog.

Niet zo streng zijn voor jezelf. Qua resultaat bedoel ik dan. ;) Klein resultaat is ook resultaat.

En ik moet mezelf dit ook constant voorhouden hoor. :Y
Ik bedacht me dit vanmorgen ook over mezelf. Het gaat me niet hard genoeg en tegelijk mag ik niet klagen want ik zit op -0,6 tov vorige week vrijdag met een vreetweekend er tussen ook nog.
Bijna weer terug waar ik zat voor de vakantie. Prima dus eigenlijk. -9,8
Als ik vanaf januari echt goed mijn kaken op elkaar had gehouden had er minstens nog 5kg vanaf kunnen hebben, maar toch...

Ik heb voor mezelf toch maar een soort van mix low-carb bedacht, waarbij ik 's avonds bij het avondeten niet heel moeilijk doe over carbs als het zo uit komt. Lijkt een beetje op 'Het Heller Programma' waar ik in 2010 heel veel mee ben kwijt geraakt. Dat is: overdag low carb (niks dat meer dan 5mg carbs per 100gr bevat) en dan bij de avondmaaltijd mag je wel koolhydraten.
Nu probeer ik die alsnog wel te beperken, maar van de week bij een wortellasagna ga ik niet de pasta er weer tussenuit zitten vissen. En bij een pastagerecht met broccoli en runderworst neem ik dan veel van de broccoli/worst en maar een echt een heel klein schepje pasta.
Oh, en ik doe wel fruit door mijn kwark 's ochtends. Zolang ik gedurende de dag van de snaaitrek af ben blijf ik dat volhouden. Als ik weer vreterig wordt door pieken dan zou ik dat wel weer weglaten.

Prima toch? Het is toch zoeken wat werkt.
  vrijdag 13 september 2019 @ 14:34:15 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188925755
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Prima toch? Het is toch zoeken wat werkt.
:Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Oh jongens, ik pas gewoon in de grootste maat van de Hema 8)7 Ik dacht; zal ik eens zo'n XL shirtje passen? Ik doe het gewoon, was altijd een ver van mijn bed show, in 'gewone' kledingzaken iets kopen, want altijd (veel-) te klein/strak/kort.
Dus shirtje van een 10tje gekocht, als een kind zo blij :D :@
_O_ Dat lijkt me ook zo heerlijk! Gewoon een willekeurige winkel binnen lopen en daar wat uit een rek trekken. :Y
***
pi_188930175
Nou, vandaag een prima dagje gehad. Blij mee. O+ Avondeten voor het weekend gaat ook wel netjes worden. Morgen wel op m'n vrijwilligerswerk lunchen en zondag met een vriendin. Die kan ik dus niet echt voorspellen, maar lunches lopen over het algemeen niet snel uit de hand. :D

Lijstje vandaag:
O: banaan
T: 200 gram gesmolten blauwe bessen met 20 gram blauwe bessen
L: Ceasar maaltijdsalade
T: 1 volkoren boterham plak kaas, tomaat en bieslook
D: volkoren spaghetti, courgetti, champignons, tomatensaus en een tartaartje
  vrijdag 13 september 2019 @ 20:35:01 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188931358
Prima lijstje! :Y

De mijne werd wat idioot. :D

O: kwark met aardbeien en granola
T:
L:
T: stuk kaas (om een uur of 14.30)
T2: 2 tartaartjes (om 16 uur)
D: megabord curry met +/-150gr kipfilet en verder veel paprika, ui, courgette en broccolirijst, 2 witte bolletjes kaas.

:') Ik zat achter de laptop en was supergefocussed aan het werk en vergat simpelweg te eten, geen honger. :o :D
***
pi_188931885
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 13:41 schreef Bluezz het volgende:
Oh jongens, ik pas gewoon in de grootste maat van de Hema 8)7 Ik dacht; zal ik eens zo'n XL shirtje passen? Ik doe het gewoon, was altijd een ver van mijn bed show, in 'gewone' kledingzaken iets kopen, want altijd (veel-) te klein/strak/kort.
Dus shirtje van een 10tje gekocht, als een kind zo blij :D :@

Tussenweegje vandaag: 89 rond.
Wat zal maandagweegdag brengen :B

Ik heb 2 weken vakantie, dus ik beweeg minder dan werkweken, wel elke dag fietsen/wandelen of lopen op een uitje, maar toch minder.. ben heel benieuwd.
Uit eten drink ik echt veel, veel minder wijn bijvoorbeeld en veel water. (bij de sterrentent afgelopen week lieten we zelfs wijn in de fles staan bij het weggaan...nog nooit vertoond :D ) Gisteren een werketentje, en dan kies ik ook echt anders mijn eten. Minder, kleinere porties en maar 1 glas wijn en veel water. Wél een likeurtje bij de koffie, maar dan dus geen 2 _O-

Lijstje:
O:VK boterham met omelet/30+ kaas/pruimen en een peer
T/L:Avocado die op moet met wat olijfolie zout peper schuif ik m straks zo naar binnen
A: Melanzane voor mezelf :9
B: Gefietst naar het dorp met een omweg en flink veel trappen vandaag ivm wat hh werk.

Is dat nog zo moeilijk dan? Want 89 klinkt nou niet echt als extreem.

Toen ik zelf 165+ was had ik moeite met broeken maar truien ging nog, vooral bij C&A of zo was nog wel wat te vinden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_188933697
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 20:56 schreef V1z0R het volgende:

Is dat nog zo moeilijk dan? Want 89 klinkt nou niet echt als extreem.

Toen ik zelf 165+ was had ik moeite met broeken maar truien ging nog, vooral bij C&A of zo was nog wel wat te vinden.
Ik ben geen shopper, dus ik ga bijna nooit voor kleding winkelen en ik ben het zo gewend dat ik bij de 'grote maten' online moet kopen. Dat zit nog in mijn hoofd.. vandaar.
pi_188933726
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 19:17 schreef Myraela het volgende:
Nou, vandaag een prima dagje gehad. Blij mee. O+ Avondeten voor het weekend gaat ook wel netjes worden. Morgen wel op m'n vrijwilligerswerk lunchen en zondag met een vriendin. Die kan ik dus niet echt voorspellen, maar lunches lopen over het algemeen niet snel uit de hand. :D

Lijstje vandaag:
O: banaan
T: 200 gram gesmolten blauwe bessen met 20 gram blauwe bessen
L: Ceasar maaltijdsalade
T: 1 volkoren boterham plak kaas, tomaat en bieslook
D: volkoren spaghetti, courgetti, champignons, tomatensaus en een tartaartje
:?
pi_188934072
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:?
Oh sorry, 200 gram blauwe bessen en 20 gram gesmolten chocolade.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')