Dagsluiting. De titel voor vandaag: Billy is binnen en wie gaat weg.
In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.
And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.Nog 112 dagen.
![38f55ac6f236b5aab535872a12438c6a.png]()
Maandagavond.
Half elf. De dagsluiting is er uit en mooi op tijd. Ga nog even wat slechte SF kijken.
Half twaalf. Boven zitten Hiske en Gerrit achter de computer. Gerrit is iets van plan maar is iets kwijt. Ze gaan naar beneden en Gerrit vindt een zak chips en HIske maakt een sausje terwijl Gerrit nog even gaat roken. Hiske begint gelijk luidruchtig de chips te verorberen. Gerrit komt terug en ze gaan naar de tent. Gerrit begint daar aan het restant van de chips te knagen. Ondertussen speculeren ze over Billy en Jessie enzo.
-------
Dinsdagmiddag.
Half een.
mazaru schreef het volgende:
Frannie heeft tegen leen verteld dat Billy tegen Jessie heeft verteld dat Gerrit en Leen klef hebben gedaan afgelopen vrijdag toen ze dronken waren.
Gerrit zei dat hij daar niets van wist en Leen wist het natuurlijk ook niet meer. Toen is Leen naar Gerrit gegaan om te vragen of hij er iets van wist. Billy hoorde dat en zei dat ze dat inderdaad had gezien.
Jens zat erbij. Leen pissed en janken Jens is ook pissed en vrat het net op Shelley uit 
Einde bericht. Kwart voor een. Vanochtend een sessie schilderen met Billy. Daarna een smoes sessie tussen Merel en Gerrit. Ze voelen zich bedreigd door de komst van Billie.
Nu een praatje tussen Billie en Merel.
Dotteke
Hoe vindt je hoe ik ben, zegt Bil
Merel zegt dat ze het nog niet weet
Merel zegt dat ze heel sociaal is, ze praat nog tegen een boom
---
Merel zegt dat ze duidelijk is, en dat mensen dat moeilijk vinden
Merel past zich niet aan, want dan kan ze zichzelf niet meer zijn
---
Merel gaat niet zi maar een gesprek aan, ze gaat eerst zeggen wat ze denkt en dan een leuk gesprek, zegt ze tegen Bil
die meid is voor de eerste leugen ook niet gebarsten zeg
Ben alweer Billy moe waarom is die trut 24 /7 op de stream ppfffff
---
Man o man hoor die merel nu over andere lullen tegen Bil, en over Bil lult ze tegen anderen
Billy is het met alles eens wat Merel zegt, daar is ze het echt mee eens, echt waar
---
Over Billie.
Ze weet het allemaal weer beter, is het weer met iedereen eens, ze vindt iedereen echt leuk, ze meent het allemaal weer echt en speelt alsof ze een interviewer is, iedereen vragen stellen.
---
Deruit moet ze, maar die Merel ook een hypocriet wijf hoor. Hoe ze met Ger over Bil praat, wat ze net zei en hoe ze nu praat
Twee giftige slangen bij elkaar, en hoe raar,..................... ze waren allebei gek op Jessie
---
Denk je, ze lullen allemaal wat ze lullen willen, de een liegt nog harder dan de ander.
Het ligt er aan met wie ze praten.
Einde samengesteld bericht. Kwart over een. Bij de gym staan Brandon, Lexy en Jordy te praten. Lexy wil weten wat een echte Utopiaan is.
Twee uur. Billie en Shelley samen op een bankje bij het water.
Dotteke nam het volgende waar:
Bil dacht dat Jessie en Shel een relatie zouden krijgen
Hij gaat tegen haar bitchen, haat en liefde liggen dicht bij elkaar zegt therapeut Bil
Ze denkt dat Jessie haar heel interessant vind en daarom doet hij zo tegen Shel 
Ik denk dat hij je stiekem heel erg leuk vindt, dat vind ik echt, zegt ze 
Bil denkt dat Jessie Shel niet kan peilen,
Het wordt voor Jessie interessant hij houdt niet van meelopers.
Shel begint over het geheim wat Jessie heeft
---
Jessie valt op mooie vrouwen, zegt Billy...............ha ha ha nee grapje
---
Bil heeft gevraagd of hij echt verliefd is op Merel. Jessie dacht het wel
Bil ziet het niet dat Jessie verliefd is, als Jessie verliefd is dan is hij heel anders, aldus Billy
---
Billy zegt dat ze het niet heel raar vindt dat Jessie SHel leuk vindt.
---
En het ratelt en ratelt maar door en door en door en door
Billy wil er een feestje van maken, die laatste 3.5 maand
Ze gaat veel groepsactiviteiten doen
Einde samengesteld bericht. Kwart voor drie. Carmen is er weer. Ze kwam voor een draken tattoo van Dylan. Op de loungeset zit Lexy met Franny. Lexy heeft jeuk. Ze heeft haar hele schouder kapot gekrabd. Op een tafeltje aan het water zitten Gerrit en Mylene te praten over de eventuele pot voor de winnaar. Een hoop gepraat. Ik hoop dat DGK er iets mee doet.
Drie uur. Hiske, Lexy, Andrea, Maris en Franny zitten op de loungeset. Hiske wil haar voet vol laten tattooëren met mandalaas. Maar ze is bang dat haar moeder en omgeving dat niet leuk gaan vinden.
Kwart over drie. Merel is boven bezig met kleding klaar maken. Franny komt boven en Merel vraagt of ze even wil peelen. Maar Franny is met nagels bezig dus doet Merel het maar zelf.
Half vier. Jens en Mylene in de studio.
Dotteke beschrijft het gesprek als volgt:
Jens schat de mensen goed in, als je anders had gereageerd hadden ze weer gezegd dat je er heel makkelijk mee omgaat
De term innig knuffelen is uit zijn verband gebracht
Het knuffelen met iemand ie niet erg zelfs Ger nite
Jens vindt het wel erg dat Myl heeft gezegd dat Ger de enige die haar echt goed kent
Jens denkt dan welk gedeelte van haar ken ik dan niet
Myl zegt dat ze wel alles verteld heeft, maar niet verteld heeft. Alles kan daar niet besproken worden, dus zo zegt ze kan Jens haar emotie er niet bij
Myl geeft aan dat ze het zo niet had moeten verwoorden.
Maa,r zo zegt ze binnen kennen is anders als buiten kenne
---
Billy schijnt gezegd te hebben dat Ml haar eigen weg moet gaan. Ze zegt ik deed het niet toen mijn moeder het zei, waarom zou ik het wel doen als Bil het zegt
Myl ziet hoe bil is, vriendje maken, een gesprekje met die en met dan met die
Einde samengesteld bericht. Jens is heel lief voor Mylene. Hij is niet onzeker of jaloers. Precies wat het meisje nodig heeft. Ik waardeer dat.
Vier uur. Gerrit en Franny voor de caravan.
Vijf uur. Billy in het centrum van de belangstelling in de keuken. In de tent liggen Franny en Gerrit in bed. Hiske komt binnen en Gerrit gaat het bed uit en gaat bij Hiske zitten.
Half zes. Jens en Billy hebben een geanimeerd gesprek op de fundering.
humpty vindt dit er van:
Jens is een topper en veel bewoners vragen overal zijn hulp voor
en je hoort hem er nooit over
Hij is bescheiden en daarom wil Jessie hem weg hebben
die is gewoon jaloers
Einde bericht. Lelie68 schreef het volgende:
ik vind Jens de leukste daar en doet heel veel voor de groep. Vind het zo raar dat Billy die toch best veel heeft gekeken dat dus niet ziet. Net zoals Mariska die het met hetzelfde beeld over Jens binnenkwam. Dan kan ze dus alleen maar uitgaan wat ze van Jessie hoort... en die wil hem weg hebben. Omdat Jens een sterke speler is.
Einde bericht. Kwart voor zes. Maris en Hiske zitten op de fundering. Merel komt er bij zitten. Ze roddelen over hoe Gerrit en Franny nu waarschijnlijk aan het neuken zijn.
Zes uur. Alweer een SL één van de velen vandaag. En een gesprek tussen Jordy en Brandon over de gym. Met de tot nu toe uitgegeven ¤ 1.000,-- komt het gym er niet. Er moet nog ruim ¤ 800,-- bij. Morgen gaat het in de vergadering.
Kwart over zeven. Shelley wil Gerrit's haar niet knippen. Gerrit wil nu een kappersbeurt op kosten van de BV. Jessie zegt je hebt toch de Sok BV. Shelley zit Gerrit uitgebreid uit te lachen. Dit soort situaties vind ik uitermate grappig.
Half acht. Jessie trekt aan de bel. Iedereen boven in de silo verzamelen. Het is de promo van Trafassi voor de feestavond en single presentatie op 4 oktober aanstaande. Geinige promo.
Acht uur.
Fritsie1960
quote:
Op dinsdag 10 september 2019 20:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Franny heeft Lexie aangesproken en gevraagd - Wat kwam je doen, kwam je voor de lol?
---
Fritsie antwoord:
Dus opgestookt door Gerrit, zelf zou ze zoiets niet kunnen verzinnen met d'r Paaseiland-hoofd 
Einde bericht. Half negen. Vrijwel geen van de dames komt naar Billy's meidenavond. Alleen Shelley is verschenen. Maar met Jessie erbij maken ze het toch gezellig.
Negen uur. Merel krijgt een nagelbehandeling bij Franny boven in de silo. Merel gelijk weer opscheppen hoeveel spijbeluren (225) ze had op de middelbare school en hoe ze de huistelefoon uitschakelde zodat de school haar moeder niet kon bellen.
Kwartet over negen. Billy's party begint vol te lopen. Mylene is er maar ook Andrea, Jordy, Shelley, Andrea, Dyl, Brandon en Jens zijn aanwezig. Het is echt een vrij en open gesprek zoals de jeugdige groep wel vaker heeft.
Billy is openhartig over haar verleden en haar huidige vriendje.
MariaElena2018 ving ondertussen het volgende op van Ger en Maris:
Stop it
Mariska heeft Mickey oren, een Mickey taart, en een Mickey in pak die met de jarige taart gaat eten en een dansje gaat doen. Tijdens het ontbijt gaan ze met 14 met oren op zitten en Hiske krijgt niks omdat het haar guilty pleasure is.... Ger en maris hebben de grootste lol
Einde bericht. Sluiting. Dotteke is nu gelukkig weer terug in de Cos. Welkom terug Dot. Je bijdragen worden gewaardeerd.
Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2. Dank je DGK je bent onmisbaar.Agenda. Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. 4 mini pizza's voor ¤ 15,--
Elke vrijdag: Kamperen met tent, camper of caravan.
11 September: Sabrina komt de Katie knuffels brengen.
13 September: Hiske 15 maanden in Utopia. Dank je Maria.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
14 September: Scooterrace. Merel kookt lasagna.
17 September: Gerrit is er 15 maanden. Dank je Harrison.
21 September: Mylene jarig. Dank je Maria.
28 September: Jens familiebezoek. Dank je Maria.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.(misschien).
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
5 Oktober: Familie bezoek Brandon. Dank je FF.
13 Oktober: Familie bezoek Dylan.(aanname).
26 Oktober: Kleinkunst avond. (Cabaret Hiske).
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria.
Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristische bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristische bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.