abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:34:25 #1
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188885053
Joe

Al weken gekut met internet hier, gister deed het internet het het helemaal niet meer sinds nu net branden er helemaal geen lichtjes meer.
Nu het kutte: t mobile heeft een deal met een kutbedrijf (Gideon) dat pas na weken kan komen. Na veel gezeik over 1 week vanaf nu. Kastje is gewoon RIP en via telefoon kunnen ze ook niks meer zeggen ze

Ik zit als zzp er enorm in de knoei. Heb nog wel 4G maar kan zo niet werken.

Nu de vraag: Zijn er andere bedrijven die mijn internet kunnen fixen? Of hebben ze daar toegang voor nodig naar t-mobile of zo?

Ik wil best betalen als iemand dit snel kan oplossen.

Klacht: t mobile en gideon
:')
pi_188885149
Ik wou zoiets voorstellen
https://www.webwijzer.nl/(...)-mobiel-android.html
Maar blijkbaar heb je een echt snelle internetverbinding nodig..
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:42:35 #3
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188885214
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:39 schreef phoenyx het volgende:
Ik wou zoiets voorstellen
https://www.webwijzer.nl/(...)-mobiel-android.html
Maar blijkbaar heb je een echt snelle internetverbinding nodig..
Ik dacht wel aan hotspot maar dat kost een vermogen aan data en ik heb een limiet waar ik normaal al snel aan kom
:')
pi_188885283
Oke een internetcafe voor een week een idee?
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:46:11 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188885292
Ik vraag het omdat er een andere keer al een mannetje was van telfort (ook gideon) en die zei dat je hem ook gewoon kon bellen. Heb zn kaartje niet meer helaas. Zei ook nog dat telfort kut was en gaf tips naar waar ik heen kon overstappen :')
:')
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:47:02 #6
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188885310
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:45 schreef phoenyx het volgende:
Oke een internetcafe voor een week een idee?
Bieb kan wel. Is gewoon gedoe Omdat ik ook wel eens mensen ontvang hier. Ik moet overal omheen plannen
:')
pi_188885355
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Bieb kan wel. Is gewoon gedoe Omdat ik ook wel eens mensen ontvang hier. Ik moet overal omheen plannen
Oke nou ja hopelijk heeft iemand anders een idee, weet zelf geen echte manier om sneller normale internet thuis te krijgen. In mijn ervaring gaat alles wat dat betreft altijd traag
  dinsdag 10 september 2019 @ 21:12:11 #8
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_188885818
Is enkel je Wi-Fi stuk of werkt het bekabeld ook niet? :?

En als je zakelijk zo afhankelijk bent van die verbinding, dan is het allicht te overwegen om een zakelijk pakket af te sluiten met bijhorende betere SLA.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_188886133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag het omdat er een andere keer al een mannetje was van telfort (ook gideon) en die zei dat je hem ook gewoon kon bellen. Heb zn kaartje niet meer helaas. Zei ook nog dat telfort kut was en gaf tips naar waar ik heen kon overstappen :')
Waar woon je? Ik heb het telefoonnummer van een monteur van Gideon in mijn contacten staan. Al moet ik zeggen dat dit een zzper was die voor Gideon werkt.
pi_188886535
als zzp'er heb je toch een fatsoenlijk zakelijk contract met ditto SLA ? O-)
  woensdag 11 september 2019 @ 04:18:47 #11
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188889380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:29 schreef GX3 het volgende:

[..]

Waar woon je? Ik heb het telefoonnummer van een monteur van Gideon in mijn contacten staan. Al moet ik zeggen dat dit een zzper was die voor Gideon werkt.
Amersfoort!
Volgens mij is Gideon een portal voor ZZPers...
:')
  woensdag 11 september 2019 @ 12:13:55 #12
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188893246
Ik heb ff met een expert gebeld.
Waarschijnlijk is de oplader stuk en het kastje zelf niet.

Wat er dus gebeurt de afgelopen 2 weken:
- Internet valt uit, doet het weer nadat ik de stekker er in en uit haal, maar niet zo lang
- T-mobile gastje doet factory reset, internet doet het weer maar valt soms uit. paar keer per dag stekker eruit en erin en het reset knopje wat je met een tandenstoker/pen moet indrukken.
- Na ongeveer een week doet het internet het nauwelijks meer. 10 minuten na de reset en dan valt die weer uit. Uiteindelijk deed hij niks meer, zelfs factory reset van t-mobile reageerde het apparaat niet meer. Nu zijn alle lichtjes uit en die gaan ook niet meer aan.

Iemand een gratis second opinion O+
Die opladers zijn blijkbaar moeilijk verkrijgbaar... of niet?
:')
pi_188893295
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb ff met een expert gebeld.
Waarschijnlijk is de oplader stuk en het kastje zelf niet.

Wat er dus gebeurt de afgelopen 2 weken:
- Internet valt uit, doet het weer nadat ik de stekker er in en uit haal, maar niet zo lang
- T-mobile gastje doet factory reset, internet doet het weer maar valt soms uit. paar keer per dag stekker eruit en erin en het reset knopje wat je met een tandenstoker/pen moet indrukken.
- Na ongeveer een week doet het internet het nauwelijks meer. 10 minuten na de reset en dan valt die weer uit. Uiteindelijk deed hij niks meer, zelfs factory reset van t-mobile reageerde het apparaat niet meer. Nu zijn alle lichtjes uit en die gaan ook niet meer aan.

Iemand een gratis second opinion O+
Die opladers zijn blijkbaar moeilijk verkrijgbaar... of niet?
soort aansluiting op kastje (?) zoeken, icm de technische gegevens die op de oplader staan en daar googlen naar een generieke lader
  woensdag 11 september 2019 @ 12:17:30 #14
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188893306
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:16 schreef mschol het volgende:

[..]

aansluiting op kastje (?) zoeken, icm de technische gegevens die op de oplader staan
Ik ga nu even richting huis om te checken
:')
pi_188893401
kan ook zijn dat het hele kastje kapot is.

trek alle kabels uit het apparaat (ook inkomende kabel van de provider)
en dan een uur daarna bellen met tmobile dat niks het meer doet en er ook geen lichtjes branden.
zeg niet dat je geen kabels hebt aangesloten of wat dan ook, dan sturen ze normaal gesproken nieuwe modem op.
  woensdag 11 september 2019 @ 12:27:04 #16
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188893494
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:22 schreef kovenant het volgende:
kan ook zijn dat het hele kastje kapot is.

trek alle kabels uit het apparaat (ook inkomende kabel van de provider)
en dan een uur daarna bellen met tmobile dat niks het meer doet en er ook geen lichtjes branden.
zeg niet dat je geen kabels hebt aangesloten of wat dan ook, dan sturen ze normaal gesproken nieuwe modem op.
Klinkt goed.
Waarom de kabels er eerst uit dan?
:')
pi_188893519
ze kunnen remote nog bepaalde weerstand zien op de kabel als deze aangesloten is (heb ik me laten vertellen)
  woensdag 11 september 2019 @ 12:29:32 #18
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188893551
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:28 schreef kovenant het volgende:
ze kunnen remote nog bepaalde weerstand zien op de kabel als deze aangesloten is (heb ik me laten vertellen)
Ik ga het wel doen. Nooit geschoten altijd mis _O-
:')
pi_188893575
vaak gaat dat sneller dan het opzoeken / bestellen van onderdelen. Deze kunnen ze vanuit magazijn laten versturen.
  woensdag 11 september 2019 @ 12:33:36 #20
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188893641
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:30 schreef kovenant het volgende:
vaak gaat dat sneller dan het opzoeken / bestellen van onderdelen. Deze kunnen ze vanuit magazijn laten versturen.
Ik vind sowieso dat T-mobile dit moet oplossen.
Gister een half uur aan de lijn gezeten met een klantenservice man die er niks van snapte dat het kastje kapot was of leek te zijn, dat ik het modem niet via browser in kon en dergelijke. Als het iets ingewikkelder wordt dan de resetknop indrukken dan kunnen ze het al niet blijkbaar.
:')
  woensdag 11 september 2019 @ 15:42:14 #21
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188896751
Mijn hemel wat een gedoe.

Na 15 minuten zwaar op de klantenservice student inpraten hem in de hoek weten te krijgen, zodat hij toch iets geeft gedaan.

Eerst herhaalde hij dat dit de 'oplossing is volgens de technici'... wat dus script voorlezers zijn die Niet snappen dat een modem het niet doet als de lichtjes uit zijn :')

Nu de klacht naar de 'andere afdeling'(?) Weten te krijgen waar gekeken wordt naar de oplossing.
Die reageert weer per mail.

Ook gelijk een klacht ingediend (geen mogelijkheid voor op internet). Wilde die telkens naar Gideon sturen :') O ja geen sprake van terugkoppeling, want een afdeling voor klachtenafhandeling bestaat niet.

Mijn hemel

Net een mail terug, ze sturen een tv kast.

Godverdomme.

Wat is een goede provider om naar over te stappen zodra ik de kans krijg?
:')
pi_188896892
alle support desks van alle providers redelijk goede ervaringen
uiteraard ook bagger ervaringen als jij nu hebt alleen is dat voor mij zeldzaam.
pi_188898591
Je moet even de adapter laten vervangen, want het zijn gewoon standaard adapters, zal me niks verbazen als je die al ergens in huis hebt liggen Of desnoods de buurman.
Het voltage (waarschijnlijk 12 volt) moet hetzelfde zijn, het aantal mA moet hetzelfde zijn of hoger als op de oude adapter (waarschijnlijk 1000mA, oftewel 1A) en de plug moet passen.

Volgens mij kun je bij T-Mobile het kastje simpelweg laten vervangen door een Fritz!Box of iets dergelijks.

[ Bericht 44% gewijzigd door oheng op 11-09-2019 18:10:30 ]
pi_188902182
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Mijn hemel wat een gedoe.
Nogal ja. Waar heb je volgens de getekende voorwaarden recht op? Ik kan me niet echt voorstellen dat je met een zakelijk abonnement zo slecht geholpen wordt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_188902208
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is een goede provider om naar over te stappen zodra ik de kans krijg?
Ik gebruik ziggo en nooit problemen.
pi_188902209
zelfs fok heeft er nog een handelsovereenkomst mee, dan moet het wel goed zijn
pi_188905238
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 21:24 schreef phoenyx het volgende:
zelfs fok heeft er nog een handelsovereenkomst mee, dan moet het wel goed zijn
_O- dat hebben ze niet, wel met een advertentieboer
  donderdag 12 september 2019 @ 13:23:56 #28
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188909748
Nou jongens, binnen 1 dag een nieuwe kast en doe doet het ook meteen. Kwestie van kabels erin doen. Special thanks to:

quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:22 schreef kovenant het volgende:
kan ook zijn dat het hele kastje kapot is.

trek alle kabels uit het apparaat (ook inkomende kabel van de provider)
en dan een uur daarna bellen met tmobile dat niks het meer doet en er ook geen lichtjes branden.
zeg niet dat je geen kabels hebt aangesloten of wat dan ook, dan sturen ze normaal gesproken nieuwe modem op.
Ze stribbelden flink tegen maar toen het bij die 'andere afdeling' was ging het ineens heel snel. Misschien een afdeling voor drammende klanten.

Verstuurd vanaf mijn laptop
:')
pi_188909789
Als ik op zolder ben kan ik de wifi van Van der Valk een eindje verderop gebruiken, jij misschien ook TS.
  donderdag 12 september 2019 @ 13:33:09 #30
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188909869
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:27 schreef Ivo1986 het volgende:
Als ik op zolder ben kan ik de wifi van Van der Valk een eindje verderop gebruiken, jij misschien ook TS.
Van der Valk ligt hier 2 km vandaan of zo dus denk het niet
:')
pi_188909887
quote:
10s.gif Op donderdag 12 september 2019 13:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Van der Valk ligt hier 2 km vandaan of zo dus denk het niet
Is bij mij een 370 meter :P
pi_188909997
Kun je beter een zakelijk abonnement nemen dan moeten ze er ook snel bij zijn.
Ik was hier...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')