abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:05:57 #1
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_188883466
Al bijna 20 jaar lang wordt het tolerante Los Angeles nu door Democraten geregeerd. Blijkbaar gaat het daar zo langzamerhand helemaal verkeerd. Terwijl de rijken en de mooien in hun villa´s in de Hollywood Hills van het uitzicht van bovenaf op de stad genieten, leven daar beneden inmiddels ongeveer 36.000 daklozen op straat. De illegale tentsteden staan niet echt bekend om hun hygiëne en reinheid. Overal stapelt het afval zich op. Etensresten, vuil en fecaliën lokken ratten aan. Nadat begin juni een politieagent tyfus had gekregen, vreest menigeen nu zelfs een uit uitbraak van de “Zwarte Dood” – de builenpest.

journalistenwatch

Begin juni werd bij een agent van de politie van Los Angeles tyfus vastgesteld. Vijf andere collega´s zouden ook symptomen van de besmettelijke ziekte hebben, die o.a. door vlooien en hun uitwerpselen wordt overgedragen. Waren er in 2008 in Californië nog 8 mensen die aan tyfus leden, vorig jaar waren dat er al 167. Ook Hepatitis A, tuberculose en stafylokokken zouden in LA en andere steden aan de westkust van de door links geregeerde staat in opmars zijn, bericht “Forbes”.

De vooraanstaande arts Drew Pinsky, algemeen bekend als Dr. Drew, vergeleek Los Angeles met het oog op de enorme gezondheidsproblemen en gebrekkige hygiëne met een Derde Wereldland: “Het is ongelooflijk. Ik kan niet geloven dat ik in een stad woon, waarin… dat is niet de Derde Wereld, Laura, dat is middeleeuws”, verklaarde Dr. Pinsky buiten zichzelf en nogal stuntelig tegenover Laura Ingraham, een presentatrice van Fox News. “De landen van de Derde Wereld zouden beledigd zijn wanneer ze van zoiets beschuldigd zouden worden. Geen enkele stad op aarde tolereert dit. De hele bevolking wordt bedreigd”, zei hij boos en verontwaardigd in een tv-optreden enkele dagen geleden.

“We maken op dit moment een volledige ineenstorting van de basisverzorging van de bevolking in LA mee”, aldus Dr. Pinsky volgens de “Washington Times”. “Wij zijn een van de weinige steden in het land, waarin geen programma voor de bestrijding van knaagdieren bestaat. De sanitaire voorzieningen zijn ingestort. Afgelopen zomer hadden we een uitbraak van tyfus. Ook deze zomer zullen we zo´n uitbraak hebben. Ik hoor van deskundigen dat een builenpest waarschijnlijk is, die door rattenvlooien wordt overgedragen”, zegt de 60-jarige arts boos. “Dit is een gezondheidscrisis zoals die in dit land al 100 jaar niet meer is voorgekomen”, voegde hij er aan toe.

Tienduizenden daklozen, van wie velen o.a. in het nabijgelegen Civic Center wonen, inclusief het daarbij behorende vuil, ontbrekende sanitaire voorzieningen, etensresten en uitwerpselen zouden voor de enorme uitbreiding van de ratten – tot in het stadhuis toe – verantwoordelijk zijn, aldus “cbsnews.com”. Openbare gebouwen en zelfs politiebureaus, die te midden van behuizingen voor daklozen staan, zouden te kampen hebben met het enorme knaagdier-probleem, de gezondheid van de medewerkers zou in gevaar zijn.

In Los Angeles zou het aantal mensen zonder woning vorig jaar met 16% zijn toegenomen, aldus “The Guardian”. In LA leven meer dan 36.000 mensen op straat. In de hele staat zijn dit er bijna 59.000. 75% van hen leeft zonder enige bescherming tegen wind en weer, 16.000 huizen in hun auto´s, meer dan 11.000 in zelf in elkaar geknutselde tentsteden. Ook het aantal dakloze gezinnen is toegenomen: 8.800 hebben geen dak meer boven hun hoofd.

De stad krijgt blijkbaar geen grip op het probleem. De burgers zijn gefrustreerd en eisen consequenties met het oog op de zich uitbreidende ellende. Er werd een eerste petitie gestart, die de verantwoordelijke Democratische burgemeester Eric Garcetti ertoe oproept zijn functie neer te leggen. Die wil nu het enorme gevaar van de besmettelijke ziekte met schoonmaaktroepen “bestrijden”, die de straten en trottoirs moeten schoonmaken, zoals hij woensdag op een persconferentie bekendmaakte.

De 47-jarige Garcetti regeert de stad sinds 2013 en is de jongste burgemeester sinds 100 jaar. Met een jaarsalaris van $ 238.000,- geldt hij als de op één na best betaalde burgemeester van Amerika. Alleen zijn – eveneens Democratische – collega in San Francisco, Edwin M. Lee, verdient met $ 289.000,- nog meer.

Blijkbaar kan burgemeester Eric Garcetti maar niet genoeg krijgen van de armoede in zijn glinsterende filmstad, die een van de ongeveer 200 zogenaamde “Sanctuary Cities” (toevlucht-steden) in de VS is. Hier heerst de welkomstcultuur. Iedereen mag naar binnen en geniet bescherming. Illegale immigranten krijgen niet alleen vaak toegang tot openbare dienstverleningen – de steden weigeren eveneens elke samenwerking met de verantwoordelijke autoriteiten bij het vaststellen van hun identiteit en verhinderen uitzettingen.

Op dit moment is niet alleen Californië in een bitter gevecht verwikkeld met president Donald Trump, die illegale immigranten wil uitzetten. Veel strafvervolging-autoriteiten in Californië maakten deze week bekend dat zij niet zullen samenwerken met de immigratieautoriteiten van de Trump-regering. Trump heeft de aangekondigde uitzettingen nog een keer met twee weken uitgesteld om overeenstemming te bereiken met de Democraten, aldus de “Los Angeles Times”.

https://www.journalistenw(...)tenplage-angst-pest/

Dit krijg je dus met links aan de macht :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_188883496
Zelfde met San Francisco. Je hebt daar zelfs live poepkaarten apps tegenwoordig, om te zien waar menselijke drollen liggen :')

Amerika moet eens goed naar zichzelf kijken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_188883534
[beetje offtopic]

Als je tegen die agent "tyfusagent" zou roepen; zou je dan op de bon geslingerd worden?

Iemand die dit weet?

[/beetje offtopic]

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188883550
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Amerika moet eens goed naar zichzelf kijken.
Ook Seattle gaat zeer rap achteruit:


Het zijn de utopieparels van de Democraten.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 19:12:38 ]
pi_188883556
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zelfde met San Francisco. Je hebt daar zelfs live poepkaarten apps tegenwoordig, om te zien waar menselijke drollen liggen :')

Amerika moet eens goed naar zichzelf kijken.
Dat zeker ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188883574
Democraten daar, Groen Links in Amsterdam, begint het al te dagen mensen? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188883597
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat zeker ja.
Zelfs het democratische bestuur zit compleet vast in deze stad. Er was meer opvang voor daklozen beloofd, en meer woningen. Het tegenovergestelde gebeurd juist. En dat in combinatie met hevig drugs gebruik (ook een groot probleem in de VS) en heel veel mensen kampen met mentale problemen maar kunnen in feite nergens terecht.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_188883616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Democraten daar, Groen Links in Amsterdam, begint het al te dagen mensen? :').
Groenlinks heeft goede bedoelingen (vind ik althans) maar hun oplossingen werken vaak averechts. Zoals het verplichte % sociale woningen in een vastgoed project flink omhoog gooien, met als resultaat dat er minder gebouwd wordt, er minder (sociale) woningen komen, de prijzen nog meer stijgen, en de ongelijkheid omhoog gaat. Jammer.

Wat betreft LA, zelfs de democraten haten de democratische burgermeester.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_188883796
En hoe zal het beter gaan op sociaal vlak met een republikein?

Dit een links probleem noemen :')
pi_188883802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Democraten daar, Groen Links in Amsterdam, begint het al te dagen mensen? :').
Ja, het daagt dat jij alles aangrijpt om te janken.
pi_188883814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ja, het daagt dat jij alles aangrijpt om te janken.
Gelijk te krijgen, keer op keer, zal je bedoelen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188883822
Dit heeft niks mer links of rechts te maken hoor.

Zoals de geschiedenis leert zijn mensen niet zelfredzaam, dus de maatschappij moet je ook niet zo leiden.
De ene is slim, de andere sterk, de andere onderzoekgericht, de andere weer handig met handen. Allemaal zijn ze nodig en niemand kan zonder elkaar.

Ik ben zelf ook niet zelfredzaam, want ik kan niet zonder de oogst van boeren. Ik heb wel een moestuintje, maar de oogst varieert teveel om ervan te leven. Tevens kan ik niet zelf een tv maken als deze stuk gaat, of zelf een wasmachine maken.
Ik kan ook niet tegen een bende straatrovers, daar heb ik politie voor nodig.
En zo kan ik nog wel verdergaan.

Ik heb weleens een docu gezien van iemand die zelf een broodrooster wou maken. Na literatuuronderzoek hoe je grondstoffen oogst, smelt en electronica maakt had hij iets wat erop lijkt voor ik geloof 100k euro als je manuren meeneemt, maar ik zou deze niet in het stopcontact steken.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_188883833
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gelijk te krijgen, keer op keer, zal je bedoelen :').
Die linkse burgermeester, DAT is de bron van alle ellende. Tenminste, dat denkt de TS over Los Angeles en jij over Amsterdam. Want we hebben het heus niet over grote steden problemen die overal voorkomen...
pi_188883859
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Die linkse burgermeester, DAT is de bron van alle ellende. Tenminste, dat denkt de TS over Los Angeles en jij over Amsterdam. Want we hebben het heus niet over grote steden problemen die overal voorkomen...
Ja, vooral in steden met een kneiterlinks kutbestuur dus :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188883873
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, vooral in steden met een kneiterlinks kutbestuur dus :').
Nee, in alle grote steden.
pi_188883878
Allemaal door Trump.
pi_188883947
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Amerika moet eens goed naar zichzelf kijken.
Vergeefs advies denk ik. Amerikanen willen geen grote overheid en betalen relatief weinig belasting als ik het goed heb. Dan is de kans groot dat in het publieke domein zaken worden verwaarloosd. Dat zie je in iedere bananenrepubliek. Amerika is in veel opzichten een bananenrepubliek, waar het recht van de sterkste geldt. Mijn broer was pas in Portland met zijn gezin. Mooie omgeving en fijn klimaat, maar het is allemaal uiterlijke schijn want je ziet er enorm veel daklozen en armoede. Zo zal het wel in heel Amerika zijn. Fascinerend land maar ben er geen fan van.
pi_188883955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:30 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Die linkse burgermeester, DAT is de bron van alle ellende.
Een ding is zeker: de oplossing zit 'm in haten op Trump, zemelen over white privilige, pleiten voor diversity, het opengooien van de grenzen en het voorstellen van gratis zorg voor iedereen die binnenwandelt. Dit kan je het beste allemaal doen via een Ipad vanuit je Tesla terwijl je al slurpent aan een frappuccino geruisloos langs de tentenstraten rijdt.


Open borders means black lives & previous migrants come last.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 20:03:49 ]
pi_188883986
Ik vraag me oprecht af of mensen hier aan het trollen zijn, of bloed serieus zijn?

Als het serieus is, zitten hier niet echt de meest verstandige mensen :’)
pi_188884031
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:05 schreef Nicksanders het volgende:
Al bijna 20 jaar lang wordt het tolerante Los Angeles nu door Democraten geregeerd. Blijkbaar gaat het daar zo langzamerhand helemaal verkeerd. Terwijl de rijken en de mooien in hun villa´s in de Hollywood Hills van het uitzicht van bovenaf op de stad genieten, leven daar beneden inmiddels ongeveer 36.000 daklozen op straat. De illegale tentsteden staan niet echt bekend om hun hygiëne en reinheid. Overal stapelt het afval zich op. Etensresten, vuil en fecaliën lokken ratten aan. Nadat begin juni een politieagent tyfus had gekregen, vreest menigeen nu zelfs een uit uitbraak van de “Zwarte Dood” – de builenpest.

journalistenwatch

Begin juni werd bij een agent van de politie van Los Angeles tyfus vastgesteld. Vijf andere collega´s zouden ook symptomen van de besmettelijke ziekte hebben, die o.a. door vlooien en hun uitwerpselen wordt overgedragen. Waren er in 2008 in Californië nog 8 mensen die aan tyfus leden, vorig jaar waren dat er al 167. Ook Hepatitis A, tuberculose en stafylokokken zouden in LA en andere steden aan de westkust van de door links geregeerde staat in opmars zijn, bericht “Forbes”.

De vooraanstaande arts Drew Pinsky, algemeen bekend als Dr. Drew, vergeleek Los Angeles met het oog op de enorme gezondheidsproblemen en gebrekkige hygiëne met een Derde Wereldland: “Het is ongelooflijk. Ik kan niet geloven dat ik in een stad woon, waarin… dat is niet de Derde Wereld, Laura, dat is middeleeuws”, verklaarde Dr. Pinsky buiten zichzelf en nogal stuntelig tegenover Laura Ingraham, een presentatrice van Fox News. “De landen van de Derde Wereld zouden beledigd zijn wanneer ze van zoiets beschuldigd zouden worden. Geen enkele stad op aarde tolereert dit. De hele bevolking wordt bedreigd”, zei hij boos en verontwaardigd in een tv-optreden enkele dagen geleden.

“We maken op dit moment een volledige ineenstorting van de basisverzorging van de bevolking in LA mee”, aldus Dr. Pinsky volgens de “Washington Times”. “Wij zijn een van de weinige steden in het land, waarin geen programma voor de bestrijding van knaagdieren bestaat. De sanitaire voorzieningen zijn ingestort. Afgelopen zomer hadden we een uitbraak van tyfus. Ook deze zomer zullen we zo´n uitbraak hebben. Ik hoor van deskundigen dat een builenpest waarschijnlijk is, die door rattenvlooien wordt overgedragen”, zegt de 60-jarige arts boos. “Dit is een gezondheidscrisis zoals die in dit land al 100 jaar niet meer is voorgekomen”, voegde hij er aan toe.

Tienduizenden daklozen, van wie velen o.a. in het nabijgelegen Civic Center wonen, inclusief het daarbij behorende vuil, ontbrekende sanitaire voorzieningen, etensresten en uitwerpselen zouden voor de enorme uitbreiding van de ratten – tot in het stadhuis toe – verantwoordelijk zijn, aldus “cbsnews.com”. Openbare gebouwen en zelfs politiebureaus, die te midden van behuizingen voor daklozen staan, zouden te kampen hebben met het enorme knaagdier-probleem, de gezondheid van de medewerkers zou in gevaar zijn.

In Los Angeles zou het aantal mensen zonder woning vorig jaar met 16% zijn toegenomen, aldus “The Guardian”. In LA leven meer dan 36.000 mensen op straat. In de hele staat zijn dit er bijna 59.000. 75% van hen leeft zonder enige bescherming tegen wind en weer, 16.000 huizen in hun auto´s, meer dan 11.000 in zelf in elkaar geknutselde tentsteden. Ook het aantal dakloze gezinnen is toegenomen: 8.800 hebben geen dak meer boven hun hoofd.

De stad krijgt blijkbaar geen grip op het probleem. De burgers zijn gefrustreerd en eisen consequenties met het oog op de zich uitbreidende ellende. Er werd een eerste petitie gestart, die de verantwoordelijke Democratische burgemeester Eric Garcetti ertoe oproept zijn functie neer te leggen. Die wil nu het enorme gevaar van de besmettelijke ziekte met schoonmaaktroepen “bestrijden”, die de straten en trottoirs moeten schoonmaken, zoals hij woensdag op een persconferentie bekendmaakte.

De 47-jarige Garcetti regeert de stad sinds 2013 en is de jongste burgemeester sinds 100 jaar. Met een jaarsalaris van $ 238.000,- geldt hij als de op één na best betaalde burgemeester van Amerika. Alleen zijn – eveneens Democratische – collega in San Francisco, Edwin M. Lee, verdient met $ 289.000,- nog meer.

Blijkbaar kan burgemeester Eric Garcetti maar niet genoeg krijgen van de armoede in zijn glinsterende filmstad, die een van de ongeveer 200 zogenaamde “Sanctuary Cities” (toevlucht-steden) in de VS is. Hier heerst de welkomstcultuur. Iedereen mag naar binnen en geniet bescherming. Illegale immigranten krijgen niet alleen vaak toegang tot openbare dienstverleningen – de steden weigeren eveneens elke samenwerking met de verantwoordelijke autoriteiten bij het vaststellen van hun identiteit en verhinderen uitzettingen.

Op dit moment is niet alleen Californië in een bitter gevecht verwikkeld met president Donald Trump, die illegale immigranten wil uitzetten. Veel strafvervolging-autoriteiten in Californië maakten deze week bekend dat zij niet zullen samenwerken met de immigratieautoriteiten van de Trump-regering. Trump heeft de aangekondigde uitzettingen nog een keer met twee weken uitgesteld om overeenstemming te bereiken met de Democraten, aldus de “Los Angeles Times”.

https://www.journalistenw(...)tenplage-angst-pest/

Dit krijg je dus met links aan de macht :')
Ja, want die zwervers krijgen allemaal een uitkering, zodat ze niet onder mensonterende omstandigheden hoeven te leven..oh nee, toch niet.
Er wordt belastinggeld geïnvesteerd om iedereen betaalbare medische en psychische hulp te geven, zodat het aantal dakloze afneemt en de ziektes bij de bron worden aangepakt...oh nee, juist niet natuurlijk.

Arme mensen mogen doodgaan in het rechtse walhalla van de VS en dat doen ze bij deze. Het enigste beoogde probleem is dat ze de rijken ook meenemen, want dat mag natuurlijk niet de bedoeling zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door NgInE op 10-09-2019 19:50:04 ]
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:44:43 #21
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_188884064
amerika houdt van gated communities en heel veel nepheid zodat ze hun eigen status kunnen ophouden, niemand geeft ene klote om elkaar daar. leef je op straat? tsja dikke jammer.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_188884293
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Democraten daar, Groen Links in Amsterdam, begint het al te dagen mensen? :').
Hier daagt het nog niet.
Kan je het uitleggen?

En 36.000 daklozen, klinkt naar mijn mening niet als links beleid
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:58:05 #23
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_188884321
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:09 schreef vosss het volgende:
[beetje offtopic]

Als je tegen die agent "tyfusagent" zou roepen; zou je dan op de bon geslingerd worden?

Iemand die dit weet?

[/beetje offtopic]

:@
:')
#KICKOUTZP
pi_188884329
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:40 schreef SwitchSwatch het volgende:
Ik vraag me oprecht af of mensen hier aan het trollen zijn, of bloed serieus zijn?

Als het serieus is, zitten hier niet echt de meest verstandige mensen :’)
Zitten te kutten.
Eigenlijk van de zotte dat er nog mensen zijn die serieus op een onderwerp in NWS reageren
pi_188884395
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:58 schreef wollah het volgende:

[..]

:')
HEt was een serieuze vraag! :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188884443
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:42 schreef NgInE het volgende:
Ja, want die zwervers krijgen allemaal een uitkering, zodat ze niet onder mensonterende omstandigheden hoeven te leven..oh nee, toch niet.
Wat heeft met links met uitkeringen en het bevechten van mensonterende omstandigheden te maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2019 20:04:52 ]
pi_188885458
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat heeft met links met uitkeringen en het bevechten van mensonterende omstandigheden te maken?
Onder de rechtse meerderheid die Nederland al een decennia lang plaagt, worden sociale zekerheden in een rap tempo afgebroken. Zekerheden die overigens zijn opgezet door een linkse regering zo vlak na de 2e Wereld Oorlog. Sociale diensten worden geprivatiseerd. Ziekenhuizen gaan failliet. Dat is rechts beleid. Rechts is voor het individu, links is voor het collectief.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_188885485
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:53 schreef NgInE het volgende:

[..]

Onder de rechtse meerderheid die Nederland al een decennia lang plaagt, worden sociale zekerheden in een rap tempo afgebroken. Zekerheden die overigens zijn opgezet door een linkse regering zo vlak na de 2e Wereld Oorlog. Sociale diensten worden geprivatiseerd. Ziekenhuizen gaan failliet. Dat is rechts beleid. Rechts is voor het individu, links is voor het collectief.
Ik vroeg wat links (in de VS) met die zaken te maken heeft.
pi_188885616
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik vroeg wat links (in de VS) met die zaken te maken heeft.
Linkse regerende partijen bestaan (nog) niet in de VS. De democraten zouden wij in Europa terecht rechts noemen. Republikeinen radicaal rechts.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_188885641
Lastig, lastig.
pi_188885653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:00 schreef NgInE het volgende:

[..]

Linkse regerende partijen bestaan (nog) niet in de VS. De democraten zouden wij in Europa terecht rechts noemen. Republikeinen radicaal rechts.
Nee, precies.
pi_188885680
Ik woon in San Diego, 2 uur ten zuiden van LA. Hier hebben we dezelfde problemen en al jaren een Republikeinse burgermeester. Het is niet de schuld van Democratische burgermeesters, maar eerder een probleem van het niet goed opvangen van mensen met psychische problemen.

En verder zijn de eekhoorntjes in de bergen hier ook dragers van Yersinia pestis (de pest bacterie), dus al dat een keer in de stad komt zou me dat niet verbazen. Maar ik zou me er ook niet super zorgen over maken.
pi_188885893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Gelijk te krijgen, keer op keer, zal je bedoelen :').
Mwoah, neem nou Scandinavië. Veel linkser wordt het niet qua regering, die landen voeren alle lijstjes aan wat betreft welvaart en welzijn.

Dus je conclusie lijkt mij een tikkeltje kort door de bocht.

Sowieso begrijp ik niet dat je overal een links-rechts strijd van probeert te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 10 september 2019 @ 21:19:06 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_188885937
Als de builenpest zou uitbreken en zich verspreiden over de hele wereld zou dat fantastisch zijn voor de aarde als ecosysteem. Helaas zullen ze er wel iets op vinden met anti-biotica.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 21:19:36 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188885946
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zelfde met San Francisco. Je hebt daar zelfs live poepkaarten apps tegenwoordig, om te zien waar menselijke drollen liggen :')

Amerika moet eens goed naar zichzelf kijken.
Dankzij links gaat Amsterdam ook die kant op.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste debater 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 21:21:50 #36
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188885978
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Democraten daar, Groen Links in Amsterdam, begint het al te dagen mensen? :').
Gelukkig gaat het inderdaad in al decennialang door de Republikeinen geregeerde staten stukken beter...

Of wacht, toch niet... die bungelen werkelijk in alle lijstjes onderaan: zorg, gezondheid, onderwijs, veiligheid, arbeid... en, ironisch genoeg, staan ze ook nog eens bovenaan waar het staten betreft die de meeste overheidssteun krijgen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188886058
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:19 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dankzij links gaat Amsterdam ook die kant op.
Je weet dat Amsterdam al decennia wordt bestuurd door 'linkse' partijen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188886064
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat Amsterdam al decennia wordt bestuurd door 'linkse'
partijen?
En, voila, het is er een bestuurlijke teringzooi *O*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_188886123
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En, voila, het is er een bestuurlijke teringzooi *O*.
Woon er niet dus ik weet eerlijk gezegd niet in hoeverre Amsterdam een 'teringzooi' is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 21:48:05 #40
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188886543
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet dat Amsterdam al decennia wordt bestuurd door 'linkse' partijen?
Ja, daarom gaat het steeds meer en meer achteruit ;) Dat afvalprobleem is ook dankzij het jarenlange falen van links.

Nu extreem links daar aan de macht is, gaat het nog sneller met de achteruitgang.

Links maakt steden kapot.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Redactie Frontpage dinsdag 10 september 2019 @ 21:50:59 #41
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_188886601
Who cares? VS is een fucking omhooggevallen afvoerputje. Democraten, republikeinen, allemaal een pot nat. Grafland.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_188886615
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja, daarom gaat het steeds meer en meer achteruit ;) Dat afvalprobleem is ook dankzij het jarenlange falen van links.

Nu extreem links daar aan de macht is, gaat het nog sneller met de achteruitgang.

Links maakt steden kapot.
Hoe is de aanpak van een afvalprobleem precies links of rechts? Heeft een 'linkse' oplossing gefaald, of hoe moet ik dat voor mij zien?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 10 september 2019 @ 21:53:23 #43
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_188886649
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe is de aanpak van een afvalprobleem precies links of rechts? Heeft een 'linkse' oplossing gefaald, of hoe moet ik dat voor mij zien?
Alles wat kut is is links, dat weet je toch?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_188886662
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe is de aanpak van een afvalprobleem precies links of rechts? Heeft een 'linkse' oplossing gefaald, of hoe moet ik dat voor mij zien?
Ze hebben er gewoon jarenlang niets aan gedaan, zoals met alles dat er echt toe doet in de stad.

Maar I Amsterdam is weg, succes!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 10 september 2019 @ 22:00:18 #45
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188886775
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ja, daarom gaat het steeds meer en meer achteruit ;) Dat afvalprobleem is ook dankzij het jarenlange falen van links.

Nu extreem links daar aan de macht is, gaat het nog sneller met de achteruitgang.

Links maakt steden kapot.
Ik woon wel in Amsterdam en kan echt zeggend at de stad er nog nooit zo goed heeft bijgelegen. Zoveel is opgeknapt de laatste jaren. Van pleintjes tot hele straten. En ik ben erg tevreden dat sommige straten nu autovrij zijn. De binnenstad is in ieder geval een stuk beter begaanbaar op de fiets.

Het probleem is nu vooral Amsterdam nieuw-west. Dat begint een beetje bijlmer trekjes te krijgen maar veel problemen zijn niet perse gerelateerd aan lokaal bestuur. Bijvoorbeeld meer gekkies op straat door bezuinigingen op de GGD.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_188886844
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze hebben er gewoon jarenlang niets aan gedaan, zoals met alles dat er echt toe doet in de stad.

Maar I Amsterdam is weg, succes!
Indien dat klopt, is er gewoon sprake van slecht bestuur. Maar met links of rechts heeft dat verder weinig te maken. Het is immers niet alsof het probleem het gevolg is van beleidskeuzes met een linkse signatuur.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188886882
Neutraal topic, ook wel eens leuk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188886895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Indien dat klopt, is er gewoon sprake van slecht bestuur. Maar met links of rechts heeft dat verder weinig te maken. Het is immers niet alsof het probleem het gevolg is van beleidskeuzes met een linkse signatuur.
Dt is het wel, links is nooit van oplossen, alleen onhaalbare idealen nastreven en tijd verspillen van politici die wel nuttige dingen willen doen.

Ja, erg overtrokken qua statement, maar in de praktijk komt het daarop neer. Wel eerst (bijv) de hele tijd op de bres komen voor immigratie en daarna "geschockt" zijn dat islamitische scholen haat prediken, iets dat al jaren verteld werd aan "ze" maar altijd maar wegzetten als extreemrechts geneuzel.

En dat geldt gewoon op alle vlakken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 10 september 2019 @ 22:09:33 #49
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_188886979
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dt is het wel, links is nooit van oplossen, alleen onhaalbare idealen nastreven en tijd verspillen van politici die wel nuttige dingen willen doen.

Ja, erg overtrokken qua statement, maar in de praktijk komt het daarop neer. Wel eerst (bijv) de hele tijd op de bres komen voor immigratie en daarna "geschockt" zijn dat islamitische scholen haat prediken, iets dat al jaren verteld werd aan "ze" maar altijd maar wegzetten als extreemrechts geneuzel.

En dat geldt gewoon op alle vlakken.
Maar dan vraag ik me af welke partij het allemaal op orde zou hebben gehouden, en hoe? VVD?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_188887085
Vorig jaar in San Francisco geweest en waar je ook keek, overal lag wel ergens een zwerver. In het centrum is het helemaal treurnis. Overal junks, mensen met een psychische aandoening (tegen zichzelf praten/schreeuwen), gebruikte spuiten en poep.

Schaamteloos dat de V.S. zich zo presenteert aan de wereld.

Heb overigens ook ergens gelezen dat andere steden hun daklozen/junks op de bus zetten naar Californië om er maar vanaf te zijn. Weet niet of het klopt maar zou veel verklaren.
^ To je nesmysl ^
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')