Kan toch dat ie jou maar vervelend vind?quote:
Nee, dat lijkt mij onmogelijk eigenlijk. Het doet mij ook pijn dat jij dit wel als mogelijkheid ziet.quote:Op woensdag 11 september 2019 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan toch dat ie jou maar vervelend vind?
quote:Op woensdag 11 september 2019 12:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij onmogelijk eigenlijk. Het doet mij ook pijn dat jij dit wel als mogelijkheid ziet.
wat?quote:Op dinsdag 10 september 2019 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap hem ook niet.
(hey dit doet @:dj_day-v ook altijd)
quote:Op woensdag 11 september 2019 12:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij onmogelijk eigenlijk. Het doet mij ook pijn dat jij dit wel als mogelijkheid ziet.
zou toch het eea oplossenquote:Op woensdag 11 september 2019 12:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lijkt me geen strak plan met die pens van Scrummie
Ooit bij Avri geweest? Dat is nog veel beter tijdens kerst. Ze werken daarbij ook samen met de Efteling.quote:Op woensdag 11 september 2019 10:57 schreef yvonne het volgende:
Godschristus al dat gemention.
Wat moet ik in een topic over Mepmhis Depay?
[..]
Ik heb al tijden niemand meer gebanned.
Er was maar een, één, 1 nuttige mention over een Kersttuincentrumding in Breda, waar?
Die in Halsteren is
Vind?quote:Op woensdag 11 september 2019 12:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kan toch dat ie jou maar vervelend vind?
https://www.ad.nl/show/to(...)ankondigde~a4c516c8/quote:Op woensdag 11 september 2019 12:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of ik vind Scrummie maar vervelend
Avri kerstmarktquote:Op woensdag 11 september 2019 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ooit bij Avri geweest? Dat is nog veel beter tijdens kerst. Ze werken daarbij ook samen met de Efteling.
quote:
Ja. Niet op gereageerd.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:25 schreef Charlotte3 het volgende:
Hebben jullie de Ad en John grap al gehoord via Whatsapp?!
Badmuts en sport bh blijkbaar...quote:Op woensdag 11 september 2019 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
Casemiro voetbalt met een badmuts. (lol)
https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=16908
Eigenlijk wel een betere oplossing dan nietenquote:Op woensdag 11 september 2019 13:35 schreef kapiteintje het volgende:
Casemiro voetbalt met een badmuts. (lol)
https://www.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=16908
die bh's met gps hebben ze allemaal tegenwoordigquote:Op woensdag 11 september 2019 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Badmuts en sport bh blijkbaar...
Hebben ze die ook met bijpassende strings? Leuk cadeautje voor als je vermoed dat je vrouw vreemd gaat.quote:Op woensdag 11 september 2019 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
die bh's met gps hebben ze allemaal tegenwoordig
als het vermoeden er is ben je meestal te laatquote:Op woensdag 11 september 2019 14:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hebben ze die ook met bijpassende strings? Leuk cadeautje voor als je vermoed dat je vrouw vreemd gaat.
Desalniettemin.quote:Op woensdag 11 september 2019 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het vermoeden er is ben je meestal te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |