dat staat helemaal niet vastquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, er moet iemand uit van de PSen. En de keuze mag zij bepalen. Denk dat ze bepaalde privileges heeft.
Daarom ook de vele 1 op 1 gesprekjes.
ah okequote:Op dinsdag 10 september 2019 16:40 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Over anders neerzetten omdat de finale begonnen is. Dat mensen spoken zien daar. Ze is t er niet mee eens dat Jessie dat bij haar doet. Maar zij mag t wel doen.
Volare heet die tent.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
bil ging 3 a 4 x per week lunchen bij die knakker
Ja en toen dook ze met hem de koffer in om er maar vanaf te zijnquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:44 schreef sjampoeh het volgende:
bil ging 3 a 4 x per week lunchen bij die knakker
die spanning he. ze is als een magneet natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:45 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Ja en toen dook ze met hem de koffer in om er maar vanaf te zijn
God`s gift to men.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die spanning he. ze is als een magneet natuurlijk
Bij Bill denk ik dat ze hem wilde bekeren.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:45 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Ja en toen dook ze met hem de koffer in om er maar vanaf te zijn
Ik denk hetzelfde als Freaky 40quote:
ik hoop het ook, maar denk niet dat zij zoveel macht heeftquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde als Freaky 40
Die PS-sen zijn er niet voor niets ,denk dat Bil daar iemand uit weg mag/moet stemmen
Nee dus daarom 1 van de PSquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik hoop het ook, maar denk niet dat zij zoveel macht heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |