Klopt,dit is een TV momentje.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, maar hier ligt het er te dik op.........
Ja toch.........quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,dit is een TV momentje.
dan snap ik dat de kijkcijfers blijven kelderenquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat zoeken naar de zwarte brief ookquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zij bepaalt niet zelf wanneer het gebeurd denk ik? Ze zal vast instructies gekregen hebben. Echt saai dat het zo lang moet durenquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Of zou Billy iemand mee moeten nemen naar huis dat ze daarom zo lang wacht met die zwarte brief. Des te langer kan zij blijven dan.
Neuh, er moet iemand uit van de PSen. En de keuze mag zij bepalen. Denk dat ze bepaalde privileges heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Of zou Billy iemand mee moeten nemen naar huis dat ze daarom zo lang wacht met die zwarte brief. Des te langer kan zij blijven dan.
Als dat zo is, dan gok ik dan Andrea vertrekt. Jessie wil merel niet weg en Shelley wss ook niet. Dan blijft het nog steeds saaiquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, er moet iemand uit van de PSen. En de keuze mag zij bepalen. Denk dat ze bepaalde privileges heeft.
Daarom ook de vele 1 op 1 gesprekjes.
Dat zou kunnen. Of toch Merel...quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:20 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan gok ik dan Andrea vertrekt. Jessie wil merel niet weg en Shelley wss ook niet. Dan blijft het nog steeds saai
Als Billy slim was zou ze Merel er uit spelen. Ze weet vast hoe gehaaid Merel isquote:Op dinsdag 10 september 2019 16:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Of toch Merel...
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:27 schreef pollewop77 het volgende:
Heel erg om te zeggen, maar het klinkt wel vertrouwd zo Billy op de achtergrond![]()
![]()
Zou ook zomaar kunnen idd. En denk dat ze begint bij Merel en Jessie.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
Zou het kunnen dat Bill de stelletjes uit elkaar gaat trekken?
Ik vind het nog lekker ontbijten ook.quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:28 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Schaam me dood dat ik dat zo maar durf toe te geven
quote:Op dinsdag 10 september 2019 16:30 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ik vind het nog lekker ontbijten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |