abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2019 @ 14:14:13 #1
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_188879542
Ik heb afgelopen weekend xtc gebruikt op een festival maar werd uitgenodigt door een aantal vrienden van me uit onze hoofdstad om over 2 weken mee te gaan naar thuishaven ,zij gaan daar allemaal aan de xtc ,lijkt mij zelf ook wel heel tof want ik ben daar nog nooit geweest.

Alleen zat ik er een beetje mee in Mn maag of het wel gezond voor je is om zo snel achter elkaar te gebruiken, ik zal erna waarschijnlijk tot oudjaar niet meer aan de troep zitten dus heb een flinke herstelperiode , maar mijn vraag is kan dit kwaad?
  dinsdag 10 september 2019 @ 14:17:07 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188879578
Dit topic is al eens voor je geschreven in een vorige topic dat gesloten werd omdat we alle verhaaltjes nu wel kennen.

Dit topic zal dus ook wel gesloten worden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188879617
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:17 schreef Dven het volgende:
Dit topic is al eens voor je geschreven in een vorige topic dat gesloten werd omdat we alle verhaaltjes nu wel kennen.

Ik hoop het.
  dinsdag 10 september 2019 @ 14:23:29 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_188879641
Gewoon doen, pilletje meer of minder per jaar maakt echt geen zak uit.
pi_188879687
Ach m'n buren doen het volgens mij ook ieder weekend. En zelf heb ik ook vroeger vele weekenden achter elkaar gedaan. Soms zelfs 2 of 3 dagen achter elkaar (dat is overigens niet aan te raden!).

Kan best hoor. Het is natuurlijk niet het allerverstandigst, maar je gaat er niet dood aan.
Eens kijken
  Spellchecker dinsdag 10 september 2019 @ 14:27:28 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188879707
Je laat je toch niet kennen zeker?
Als je maar geen exen tegenkomt.
  † In Memoriam † dinsdag 10 september 2019 @ 14:35:19 #7
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_188879810
2 weken is een aardige tussenperiode. Had je de vorige keer een (dinsdag)dip?
:')
  dinsdag 10 september 2019 @ 14:41:52 #8
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_188879893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
2 weken is een aardige tussenperiode. Had je de vorige keer een (dinsdag)dip?
Mwa voelde me gister niet heel fraai maar ook niet heel kut, is normaal erger maar had ook rustig aan gedaan
  dinsdag 10 september 2019 @ 14:42:20 #9
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_188879905
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:17 schreef Dven het volgende:

:')
pi_188879936
Drugs nodig hebben om plezier te maken :')
pi_188880522
Natuurlijk is xtc gezond. Wat een domme vraag weer.
pi_188880665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:26 schreef Maharski het volgende:
Ach m'n buren doen het volgens mij ook ieder weekend. En zelf heb ik ook vroeger vele weekenden achter elkaar gedaan. Soms zelfs 2 of 3 dagen achter elkaar (dat is overigens niet aan te raden!).

Kan best hoor. Het is natuurlijk niet het allerverstandigst, maar je gaat er niet dood aan.
Totdat je psychiatrische klachten krijgt van die shit. Heb helaas een vriend die door regelmatig xtc gebruik in een psychose kwam.

Ik heb het van dichtbij fout zien gaan en sindsdien let ik er op. Gebruik veel minder xtc en/of pep vergeleken met toen alles nog wel oké was en wel meeviel.

Zin in ADE, lang niet meer gefeest. :)
  dinsdag 10 september 2019 @ 15:47:59 #13
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188880725
Niet doen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_188880755
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:43 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Totdat je psychiatrische klachten krijgt van die shit. Heb helaas een vriend die door regelmatig xtc gebruik in een psychose kwam.

Ik heb het van dichtbij fout zien gaan en sindsdien let ik er op. Gebruik veel minder xtc en/of pep vergeleken met toen alles nog wel oké was en wel meeviel.

Zin in ADE, lang niet meer gefeest. :)
Hoe merkte je dat die vriend uiteindelijk in een psychose zat? Oprecht geïnteresseerd
pi_188880832
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:51 schreef Ranzbal het volgende:

[..]

Hoe merkte je dat die vriend uiteindelijk in een psychose zat? Oprecht geïnteresseerd
Hij wilde vaker en vaker feesten en had er geen erg in om 48 uur te raven/afteren en constant aan de xtc en keta te zitten.

Op een gegeven moment ging het ten koste van zijn beste vrienden, familie, (afspraken constant niet nakomen, de realiteitszin totaal kwijt zijn, nul zelfreflectie, patheologisch liegen aan de lopende band) en uiteindelijk zijn financieën terwijl hij een extreem goede corporate baan heeft (!!). Waarschijnlijk vanwege de kaartjes voor raves en de bijbehorende gestrooi met geld (Uber pakken voor 1 km, constant drankjes trakteren aan zijn “nieuwe vrienden” ) want xtc, pep en keta zijn juist goedkoop.

Op een gegeven moment flipte hij helemaal en was hij niet meer voor reden vatbaar. Na een paar weken geen contact heb ik contact opgezocht met zijn moeder en bleek hij een crisiscentrum te zijn beland na een interventie van zijn directe familie. Sneu verhaal.
pi_188880853
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:58 schreef TRON2.0 het volgende:

[..]

Hij wilde vaker en vaker feesten en had er geen erg in om 48 uur te raven/afteren en constant aan de xtc en keta te zitten.

Op een gegeven moment ging het ten koste van zijn beste vrienden, familie, (afspraken constant niet nakomen, de realiteitszin totaal kwijt zijn, nul zelfreflectie, patheologisch liegen aan de lopende band) en uiteindelijk zijn financieën terwijl hij een extreem goede corporate baan heeft (!!). Waarschijnlijk vanwege de kaartjes voor raves want xtc, pep en keta zijn juist goedkoop.

Op een gegeven moment flipte hij helemaal en was hij niet meer voor reden vatbaar. Na een paar weken geen contact heb ik contact opgezocht met zijn moeder en bleek hij een crisiscentrum te zijn beland na een interventie van zijn directe familie. Sneu verhaal.
Shit, zeker sneu verhaal. Is hij er ooit nog bovenop gekomen?
pi_188880903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:00 schreef Ranzbal het volgende:

[..]

Shit, zeker sneu verhaal. Is hij er ooit nog bovenop gekomen?
Ik ben met mijn vriendengroep (de vriendengroep die hij dus liet vallen ten koste van dit allemaal) een bezoek aan het plannen. Geen idee. Maar ik heb verder ook geen intentie om de vriendschap aan te halen, maar hoop wel dat het goed met hem komt.

Hij was waarschijnlijk al psychiatrisch vatbaar voor die shit. Dan moet je juist erop letten en niet zowat ieder weekend 48 uur raven :') maar verder een vluchtgedrag verhaal met sneu einde.
pi_188882009
a pill a day keeps de dokter weg!
Moeten zij weten
pi_188882074
Gast... in mijn party tijd aten wij er 4 op een avond en de dag erna nog een stel _O-

Zon beetje ieder weekend in combinatie met nog
van allerlei synthetische zooi :')
Ik was hier...
pi_188883381
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:32 schreef Linkse_krijger het volgende:
Natuurlijk is xtc gezond. Wat een domme vraag weer.
Beetje zoals groente en fruit. Vitamine xtc.
pi_188898022
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 17:31 schreef Nismo91 het volgende:
Gast... in mijn party tijd aten wij er 4 op een avond en de dag erna nog een stel

Zon beetje ieder weekend in combinatie met nog
van allerlei synthetische zooi
en daarna kats verrot. Maar da zeggie er nie bij hae!
Eens kijken
pi_188898073
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 14:14 schreef jigggy het volgende:
Ik heb afgelopen weekend xtc gebruikt op een festival maar werd uitgenodigt door een aantal vrienden van me uit onze hoofdstad om over 2 weken mee te gaan naar thuishaven ,zij gaan daar allemaal aan de xtc ,lijkt mij zelf ook wel heel tof want ik ben daar nog nooit geweest.

Alleen zat ik er een beetje mee in Mn maag of het wel gezond voor je is om zo snel achter elkaar te gebruiken, ik zal erna waarschijnlijk tot oudjaar niet meer aan de troep zitten dus heb een flinke herstelperiode , maar mijn vraag is kan dit kwaad?
Je denkt er zeker niet bij na dat al die afvalvaten in onze mooie natuur van jouw pilletje komen?
Dus ja, het is wel ongezond. En vooral voor ons.

Maar jij bent kortzichtig, het kan jou geen reet schelen wat ze met ons milieu doen, die halfgare criminelen in Brabant.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_188898088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:16 schreef Maharski het volgende:

[..]

en daarna kats verrot. Maar da zeggie er nie bij hae!
En dan de hele dag jointjes roken en naar het zwembad gaan _O-

Wat een tijd :P
Ik was hier...
  woensdag 11 september 2019 @ 17:23:29 #24
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_188898129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:19 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Je denkt er zeker niet bij na dat al die afvalvaten in onze mooie natuur van jouw pilletje komen?
Dus ja, het is wel ongezond. En vooral voor ons.

Maar jij bent kortzichtig, het kan jou geen reet schelen wat ze met ons milieu doen, die halfgare criminelen in Brabant.
Daarom legaliseren, de overheid verneukt het zelf ,alchohol is veel schadelijker

Maar dat is een heel ander onderwerp
  woensdag 11 september 2019 @ 17:30:54 #25
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_188898236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:20 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

En dan de hele dag jointjes roken en naar het zwembad gaan _O-

Wat een tijd :P
Slap spul heb je gehad dan, wellicht gewoon nep. Wie haalt het in z'n hoofd met xtc kater naar het zwembad te gaan. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')