abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188879023
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188879036
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:53 schreef Tele6 het volgende: [..] Er is ergens op het internet een artikel dat zegt dat dat heel normaal is en dat dat in de geschiedenis van de mensheid iets is wat al heel lang voorkomt en alleen recent pas raar geworden is.
https://www.bbc.com/news/magazine-16964783 :) O+

Altijd één pak boter in de koelkast en eentje op kamertemperatuur.

We zullen het maar niet hebben over hoe koud ik het vannacht had. :X Extra warme slaapzak gekocht vanmorgen.

Tevens had het kind een teek }:|

Verder is het wel serieus leuk! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 13:36:48 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188879103
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 13:39:40 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188879125
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:31 schreef minilot het volgende:


We zullen het maar niet hebben over hoe koud ik het vannacht had. :X Extra warme slaapzak gekocht vanmorgen.

Hoeveel kleding had je aan? Dik ingepakt in je nieuwe slaapzak ga je het ook niet warm krijgen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188879185
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoeveel kleding had je aan? Dik ingepakt in je nieuwe slaapzak ga je het ook niet warm krijgen.
Als je niet zo warmbloedig bent krijg je jezelf naakt in een slaapzak ook niet opgewarmd.
Mini,een kruik is erg fijn. Het is even gedoe om water op te warmen maar als je aan het begin van de avond een warme kruik in je bed stopt, hoef je niet je verkoolde bed op te warmen met een koud lijf.
Tevens, bij luchtbedden, zorg voor goede isolatie onder je.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188879386
Ik bak ook weinig in boter. De olie staat veel makkelijker voor het grijpen.

Net gesport, zo verder met den badkamert
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188879730
Ughhh zo'n dag waarop niks lekker loopt. Stuk vulling los van mijn vorige week met wortelkanaalbehandeling behandelde kies }:|

Vervolgens zit ik even wat dingen bij VGZ te checken en zie ik dat ze onze reisvaccinaties niet hebben vergoed, terwijl ze dat wel (deels) moeten doen. Dus chat geopend (dan kan ik het gesprek opslaan *) ),

zegt die prutser aan de andere kant "Dat kan alleen bij reisprik en thuisvaccinatie"
Ik "Jullie website zegt ook bij de GGD"
Prutser: "Kun je mij een linkje sturen?"
Ik linkje sturen, uitleggen waar het staat. Had ook al de tekst gekopieerd.
Prutser: "Nee hoor, sorry maar ik zie het niet staan"
Ondertussen kookt mijn bloed dan al natuurlijk, printscreen gemaakt, geüpload en toen kreeg ik excuses en dat ik gelijk heb. Maar ik was wel echt even flabbergasted na de "Het spijt me, maar ik zie GGD er niet bij staan". Terwijl ik de juiste pagina gewoon voor mijn neus had.

Nouja goed, hij gaat een correctie indienen en het komt dus hopelijk goed :+

En dan dus nog werken tot vanavond laat :P Zin in :+
pi_188880379
Heeft ie nog iets van excuses gemaakt? :(


n.a.v. jouw verhaal met VGZ, Aure, ben ik ook even in mijn zorgkosten van dit jaar gedoken bij Menzis: de teller staat op ruim 11.000 euro en dan moeten mijn vandaag gekomen steunkousen daar ook nog bij :o _O- Wel leuk (...) om alles zo uitgespecificeerd te zien van de spoedopname, operatie en herhaalbezoeken.
pi_188880401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:17 schreef Bluezz het volgende:
.. ben ik ook even in mijn zorgkosten van dit jaar gedoken bij Menzis: de teller staat op ruim 11.000 euro en dan moeten mijn vandaag gekomen steunkousen daar ook nog bij :o _O- Wel leuk (...) om alles zo uitgespecificeerd te zien van de spoedopname, operatie en herhaalbezoeken.
Je betaalde eigen risico heb je er wel uit dit jaar. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188880797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Heeft ie nog iets van excuses gemaakt? :(

n.a.v. jouw verhaal met VGZ, Aure, ben ik ook even in mijn zorgkosten van dit jaar gedoken bij Menzis: de teller staat op ruim 11.000 euro en dan moeten mijn vandaag gekomen steunkousen daar ook nog bij :o _O- Wel leuk (...) om alles zo uitgespecificeerd te zien van de spoedopname, operatie en herhaalbezoeken.
Ja hij zei wel "U heeft gelijk, excuus. "

Maar ik vind het gewoon irritant dat ik ze moet gaan uitleggen wat ze moeten vergoeden :')

Oh wow, ja bizar eigenlijk die kosten. Ben nog steeds benieuwd hoeveel de twee weken ziekenhuisopname van Jip nou heeft gekost, maar dat was aan het einde van het jaar en we zijn van verzekering geswitcht, dus nu weet ik niet hoeveel dat was. Ik vind het ook altijd interessant om te zien.
  dinsdag 10 september 2019 @ 16:02:36 #11
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188880895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 13:45 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Als je niet zo warmbloedig bent krijg je jezelf naakt in een slaapzak ook niet opgewarmd.
Mini,een kruik is erg fijn. Het is even gedoe om water op te warmen maar als je aan het begin van de avond een warme kruik in je bed stopt, hoef je niet je verkoolde bed op te warmen met een koud lijf.
Tevens, bij luchtbedden, zorg voor goede isolatie onder je.
Je kan ook evt (als je geen kruik voor handen hebt) een lege (plastic) fles of een dopper /iets met een dop vullen met warm/heet water uit de kraan..

Succes met de komende nacht!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188881034
Ben weer thuis. En gezakt voor het scooter examen. Volgens de examinator begon het al met iets wat eigenlijk nooit goed had kunnen gaan. Vrachtwagen reed (voor mij onverwacht schuin) achteruit. En verder had ik vooraf al wel verwacht te zakken na het eerste half uur les. Ik vond alles boven de 30km dood en doodeng. Probeerde wel steeds maar zakte automatisch terug naar voor mij (en ja ik weet voor anderen niet) fijne snelheid. Daar ben ik dus ook op gezakt. Ik keek wel goed, maar reed te langzaam en "te fietserig". Zat tijdens de les ook opeens, automatisch, op het fietspad _O-
Nu maar even zien of ik nog verder ga, want na 15 minuten les wist ik dat het heel vervelend ging worden voor handen en polsen. Ik kan geen glas vastpakken momenteel, kreeg de rits van m'n jas nauwelijks los. En tijdens het rijden naar huis was het goed dat een automobilist goed oplette want in m'n (gasgevende) pols zat geen beweging meer.
Het was een hele ervaring,

Straks maar een pizza laten komen, zie me nog geen pompoen slachten vanavond.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 10 september 2019 @ 16:20:45 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188881119
Wat jammer, Kaatje.
Maar gezien jouw rijstijl is het misschien wel beter voor de verkeersveiligheid om geen scooter aan te schaffen. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188881157
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:20 schreef golfer het volgende:
Wat jammer, Kaatje.
Maar gezien jouw rijstijl is het misschien wel beter voor de verkeersveiligheid om geen scooter aan te schaffen. :+
als ik iets zou aanschaffen zou het een snorscooter worden. Maar ik denk ook dat het veiliger is om te blijven fietsen. Heb net ook al naailes afgezegd, zou niet weten hoe ik een speld in een stukje stof moet krijgen momenteel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188881221
Helaasch kaatje...het is stukke handen en polsen niet waard. -O-

Even bijkomen en genieten van mooi verzorgde achtergevel en schoorsteen _O_
En suf van munten tellen.
Had ik bijv. mooie zakjes van 100 x ¤ 0,50 gemaakt, heeft de spar liever in 20 x ¤0,50.
Ok. Tel ik opnieuw uit. En het briefje met volumes voor volgend jaar bewaard.
Men was er blij mee w/ ¤ 800 in munten.
  dinsdag 10 september 2019 @ 16:29:31 #16
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188881231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben weer thuis. En gezakt voor het scooter examen. Volgens de examinator begon het al met iets wat eigenlijk nooit goed had kunnen gaan. Vrachtwagen reed (voor mij onverwacht schuin) achteruit. En verder had ik vooraf al wel verwacht te zakken na het eerste half uur les. Ik vond alles boven de 30km dood en doodeng. Probeerde wel steeds maar zakte automatisch terug naar voor mij (en ja ik weet voor anderen niet) fijne snelheid. Daar ben ik dus ook op gezakt. Ik keek wel goed, maar reed te langzaam en "te fietserig". Zat tijdens de les ook opeens, automatisch, op het fietspad _O-
Nu maar even zien of ik nog verder ga, want na 15 minuten les wist ik dat het heel vervelend ging worden voor handen en polsen. Ik kan geen glas vastpakken momenteel, kreeg de rits van m'n jas nauwelijks los. En tijdens het rijden naar huis was het goed dat een automobilist goed oplette want in m'n (gasgevende) pols zat geen beweging meer.
Het was een hele ervaring,

Straks maar een pizza laten komen, zie me nog geen pompoen slachten vanavond.
Ik ben oud genoeg dat ik nooit heb hoeven lessen, maar ik herken dit van mijn eerste ritjes op de scooter.

Je polsen trekken bij hoor, die wennen eraan. En qua snelheid is het bij mij ook best vlug gewend. :Y Houd hoop, in het begin denk je misschien dat je het nooooit leert, maar mijn ervaring (nu zo'n 60 duizend km verder) is dat t uiteindelijk niet zo moeilijk en eng is als het lijkt.
pi_188881294
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:29 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik ben oud genoeg dat ik nooit heb hoeven lessen, maar ik herken dit van mijn eerste ritjes op de scooter.

Je polsen trekken bij hoor, die wennen eraan. En qua snelheid is het bij mij ook best vlug gewend. :Y Houd hoop, in het begin denk je misschien dat je het nooooit leert, maar mijn ervaring (nu zo'n 60 duizend km verder) is dat t uiteindelijk niet zo moeilijk en eng is als het lijkt.
Ik heb niet zoveel hoop dat het beter gaat, ik heb reuma, dus waarschijnlijk gaat het alleen maar erger worden. Waar ik echt van schrok was dat de pols "op slot" zat. Had het laatst met naailes ook, moest m'n hand onder de machine wegtrekken en masseren. Met een naaimachine is "op slot" niet zo erg, maar in het verkeer wel. En ik heb het ook wel eens op de fiets, maar dan ga je langzamer, stapt af, masseert en verder. Maar het is bij de gasgevende hand.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 10 september 2019 @ 16:49:25 #18
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188881531
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel hoop dat het beter gaat, ik heb reuma, dus waarschijnlijk gaat het alleen maar erger worden. Waar ik echt van schrok was dat de pols "op slot" zat. Had het laatst met naailes ook, moest m'n hand onder de machine wegtrekken en masseren. Met een naaimachine is "op slot" niet zo erg, maar in het verkeer wel. En ik heb het ook wel eens op de fiets, maar dan ga je langzamer, stapt af, masseert en verder. Maar het is bij de gasgevende hand.
Ah, ik wist niet dat je reuma hebt. Dat maakt het inderdaad heel anders.
pi_188881601
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:49 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ah, ik wist niet dat je reuma hebt. Dat maakt het inderdaad heel anders.
Kon je natuurlijk ook niet weten. Bij nader inzien ikzelf wel, Weet hoeveel pijn de handen en polsen doen bij fysio. Maar een klein gelukje, de Ipad viel net uit m'n handen op de bank ipv de vloer.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188881603
Omg. Ik denk dat Ziva een hersenschudding heeft. :')

Gekke 10 minuten, als een paardje het huis door, trap op, trap af, trap op, trap af. Abby lag beneden in hinderlaag en Ziva springt zo in volle vaart tegen de metalen tafelpoot :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188881696
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben weer thuis. En gezakt voor het scooter examen. Volgens de examinator begon het al met iets wat eigenlijk nooit goed had kunnen gaan. Vrachtwagen reed (voor mij onverwacht schuin) achteruit. En verder had ik vooraf al wel verwacht te zakken na het eerste half uur les. Ik vond alles boven de 30km dood en doodeng. Probeerde wel steeds maar zakte automatisch terug naar voor mij (en ja ik weet voor anderen niet) fijne snelheid. Daar ben ik dus ook op gezakt. Ik keek wel goed, maar reed te langzaam en "te fietserig". Zat tijdens de les ook opeens, automatisch, op het fietspad _O-
Nu maar even zien of ik nog verder ga, want na 15 minuten les wist ik dat het heel vervelend ging worden voor handen en polsen. Ik kan geen glas vastpakken momenteel, kreeg de rits van m'n jas nauwelijks los. En tijdens het rijden naar huis was het goed dat een automobilist goed oplette want in m'n (gasgevende) pols zat geen beweging meer.
Het was een hele ervaring,

Straks maar een pizza laten komen, zie me nog geen pompoen slachten vanavond.
Wat jammer Kaatje.
Stom als je lichaam niet mee werkt :(
  dinsdag 10 september 2019 @ 17:04:15 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188881728
Balen Kaat!.
Is een elektrische fiets niet iets? Of heb je dat nu al?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188881755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 17:04 schreef Barreltje het volgende:
Balen Kaat!.
Is een elektrische fiets niet iets? Of heb je dat nu al?
die heb ik al (gelukkig wel)
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 10 september 2019 @ 17:18:08 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188881902
Jammer Kaatje.... ik voel je, naarmate je ouder wordt is alles enger.
Ik durf niet eens meer te fietsen maar eergistern op Ameland een elektrische fiets gehuurd. DOODENG, heb nog spierpijn van het krampachtige
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188882142
Balen Kaatje. Wel verstandig om eens goed na te denken over wat wijsheid is.
Spoilers!
pi_188882217
Wat vervelend van het zakken, maar vooral van je lichamelijke beperkingen Kaatje -O- Dat is echt heel rot. Jammer van de scooter maar dat lijkt me niet het ergst :*

En een gekke kat die tegen een tafelpoot knalt _O-
pi_188882228
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:28 schreef AnneX het volgende:

Even bijkomen en genieten van mooi verzorgde achtergevel en schoorsteen _O_
En suf van munten tellen.
Had ik bijv. mooie zakjes van 100 x ¤ 0,50 gemaakt, heeft de spar liever in 20 x ¤0,50.
Ok. Tel ik opnieuw uit. En het briefje met volumes voor volgend jaar bewaard.
Men was er blij mee w/ ¤ 800 in munten.
Mooie opbrengst. Volgend jaar mss met van die mobiele pinautomaten langs de deuren? :D
pi_188882244
Ons gesprek van vanochtend ging heel goed. We mogen een monster van een offerte uitbrengen. Voor mij persoonlijk de grootste tot nu toe. Ik hoop zo dat ik de opdracht krijg. Het zou zo'n leule klus zijn.

Verder weer van hot naar her gerend. Bij schoonmoeder even snel een Turkse pizza naar binnengewerkt, daarna naar de opticien. Mijn ogen zijn niets veranderd dus dat kan de oorzaak van de hoofdpijn niet zijn.
Verder Nettorama, Lidl, Turkse supermarkt, Makro. En ik kwam een kraampje tegen op straat met grote bakken aardbeien voor een euro per stuk. Ik heb maar 6 bakken meegenomen voor in de vriezer.
Spoilers!
pi_188882278
Balen, Kaatje -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188882314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat vervelend van het zakken, maar vooral van je lichamelijke beperkingen Kaatje -O- Dat is echt heel rot. Jammer van de scooter maar dat lijkt me niet het ergst :*

En een gekke kat die tegen een tafelpoot knalt _O-
Dat zakken was toch wel voorzien, na de vrachtwagen en te langzaam rijden. Maar die pijn, heb 2 para erin, maar het helpt voor geen meter. Kan niet eens de ipad vasthouden om de krant te lezen.
Ben blij dat ik naailes heb afgezegd, was ook zonde van geld geweest.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188882422
Balen Kaat -O-

En tof LS ^O^

Ik heb vanochtend een goede daad gedaan: een ekster uit een prullenbak geschept :+ Arm dier kwam er niet meer uit.. :D
pi_188882951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 16:02 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Je kan ook evt (als je geen kruik voor handen hebt) een lege (plastic) fles of een dopper /iets met een dop vullen met warm/heet water uit de kraan..
O+ !
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 september 2019 @ 18:32:35 #33
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188882992
Balen Kaatje. -O-

Voor mezelf uitvogelen wat prettiger is. Eerst eten of dan sporten Of na werk eerst sporten en dan eten. Vanavond eerst optie 1. :+ Vroegah was het ook 17.30 eten en dan 19u trainen. Nu is het 1830 eten en iets na 20u richting sportschool.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 18:43:39 #34
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188883118
Jammer Kaat! Toch stoer dat je het geprobeerd hebt :) ik heb ook eens ooit 150 euro betaald voor een uur sneeuwscooter rijden :o na 5 minuten had ik wel genoeg gezien, twee keer bijna om gegaan in de bochten dus mijn buddy heeft voor zijn 150 bijna 2 uur kunnen rijden. Iedereen blij :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:21:38 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188883702
Annex.. wat ben jij een mooi mens. O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:26:31 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188883770
Vrijdag heeft mijn broer zijn laatste immuuntherapie, na bijna 2 jaar chemo's, bestralingen, immuuntherapie *O* Ik ga gewoon de hele dag met hem mee. Met zijn tweeen de hele dag vervelen in het UMCG :;)
Ook dan heeft men haar scan (in een ander ziekenhuis)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188883821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zakken was toch wel voorzien, na de vrachtwagen en te langzaam rijden. Maar die pijn, heb 2 para erin, maar het helpt voor geen meter. Kan niet eens de ipad vasthouden om de krant te lezen.
Ben blij dat ik naailes heb afgezegd, was ook zonde van geld geweest.
Balen van het zakken en de naweeen -O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Balen Kaat -O-

En tof LS ^O^

Ik heb vanochtend een goede daad gedaan: een ekster uit een prullenbak geschept :+ Arm dier kwam er niet meer uit.. :D
Goed gedaan!
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 18:29 schreef minilot het volgende:

[..]

O+ !
Zolang je de fles maar HEEL goed dichtdraait :D Je wil echt geen nat bed hebben :X
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Vrijdag heeft mijn broer zijn laatste immuuntherapie, na bijna 2 jaar chemo's, bestralingen, immuuntherapie *O* Ik ga gewoon de hele dag met hem mee. Met zijn tweeen de hele dag vervelen in het UMCG :;)
Ook dan heeft men haar scan (in een ander ziekenhuis)
*O* voor broer

Wel dubbel, met mem (denk ik?) die in de scan moet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188883867
De FOKs is trouwens stuk -O-
Mobiele versie iig. Driedubbele lellen van advertenties op een pagina en al vandaag tig keer dat ik op een topic klik en dan uitkom op een willekeurige advertentiesite :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188883886
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:37:42 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188883937
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
De FOKs is trouwens stuk -O-
Mobiele versie iig. Driedubbele lellen van advertenties op een pagina en al vandaag tig keer dat ik op een topic klik en dan uitkom op een willekeurige advertentiesite :')
Nee hoor, nergens last van

Heb wel een abo, jouw lifetime Abo is dus inmiddels overleden begrijp ik? :D :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:38:36 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188883953
Als het mee zit ruim drie uur reizen vanuit Amsterdam naar huis

Volgende keer weer heerlijk met de auto dus

OV = de hel

Einde dienstmededeling
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:42:42 #42
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188884028
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
De FOKs is trouwens stuk -O-
Mobiele versie iig. Driedubbele lellen van advertenties op een pagina en al vandaag tig keer dat ik op een topic klik en dan uitkom op een willekeurige advertentiesite :')
Hier ook. Erg irritant.
pi_188884036
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee hoor, nergens last van

Heb wel een abo, jouw lifetime Abo is dus inmiddels overleden begrijp ik? :D :'(
Ik post al zowat een jaar vanuit het hiernamaals ja ;(
Wilde de grote baas er nog op aanspreken maar dat vond ik een beetje hebberig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188884045
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:38 schreef Molo het volgende:
Als het mee zit ruim drie uur reizen vanuit Amsterdam naar huis

Volgende keer weer heerlijk met de auto dus

OV = de hel

Einde dienstmededeling
Ik deed afgelopen dagen steeds Amsterdam. En steeds was het gedonder in het verkeer elders.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188884056
Wat fijn @uniekhoorn voor je broer. Eindelijk klaar ermee. Wanneer komt de uitslag? En je moeder, wie gaat dan met haar mee?

Fijn van de geredde vogel, maar hoe is dat beestje er dan in gekomen?

Nou is er nog een flinke pijn bijgekomen, mijn voorvoet waar ik al ruim 30 jaar last van artrose heb, wat prima te handelen is, doet nu echt gruwelijk pijn. Daar heb ik dus steeds mee op de straat gestaan (ben te klein om met beide voeten op de straat te staan). Het is duidelijk, het lichaam geeft aan dat het niet voor mij is.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188884068
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:38 schreef Molo het volgende:
Als het mee zit ruim drie uur reizen vanuit Amsterdam naar huis

Volgende keer weer heerlijk met de auto dus

OV = de hel

Einde dienstmededeling
Jij bent verhuisd naar Schubbekutteveen? :D

Hier vandaag heerlijk geOVd. O+ Kreeg nog tips waar ik goedkoop kon parkeren maar heb aangegeven dat ik de machinist dat voor me liet doen.
Lunchvergadering in een bistro die 10m van de uitgang van het station lag: dikke prima.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:45:17 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188884078
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik post al zowat een jaar vanuit het hiernamaals ja ;(
Wilde de grote baas er nog op aanspreken maar dat vond ik een beetje hebberig.
Wat een (k)nier(p) is dat wel dat het gestopt is ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 19:45:24 #48
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188884082
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
De FOKs is trouwens stuk -O-
Mobiele versie iig. Driedubbele lellen van advertenties op een pagina en al vandaag tig keer dat ik op een topic klik en dan uitkom op een willekeurige advertentiesite :')
nergens last van. Je abo is op. Bij dokken tante :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:45:29 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188884085
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik deed afgelopen dagen steeds Amsterdam. En steeds was het gedonder in het verkeer elders.
Ik snap deze zin niet :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188884096
Geen abo hier, maar even nagekeken op mobiel en pad. Niets aan de hand.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188884105
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik snap deze zin niet :+
Dat de verkeershorror die ik normaal associeer met Amsterdam er niet was in Amsterdam.

Maar wel elders.
Met name bij Almere en Amersfoort.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188884109
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat een (k)nier(p) is dat wel dat het gestopt is ;(
Ik was er al vrij snel achter dat Danny mijn FOK! leven een jaar of drie gaf _O-

quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

nergens last van. Je abo is op. Bij dokken tante :P
Nooit gedokt voor een abbo, gratizzz gekregen jonguh!

En zo vervelend vind ik de ads niet, zoals ze zich een beetje gedragen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:46:56 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188884112
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij bent verhuisd naar Schubbekutteveen? :D

Hier vandaag heerlijk geOVd. O+ Kreeg nog tips waar ik goedkoop kon parkeren maar heb aangegeven dat ik de machinist dat voor me liet doen.
Lunchvergadering in een bistro die 10m van de uitgang van het station lag: dikke prima.
Er rijdt nog steeds geen metro

Maar los daarvan is OV gewoon de hel, op alle vlakken eigenlijk. Kan er niets positiefs aan bedenken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:47:12 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188884118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat de verkeershorror die ik normaal associeer met Amsterdam er niet was in Amsterdam.

Maar wel elders.
Met name bij Almere en Amersfoort.
Ah!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188884121
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:46 schreef Molo het volgende:

Maar los daarvan is OV gewoon de hel, op alle vlakken eigenlijk. Kan er niets positiefs aan bedenken
Dit
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188884122
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen abo hier, maar even nagekeken op mobiel en pad. Niets aan de hand.
We praten over een uur verder. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188884148
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Er rijdt nog steeds geen metro

Maar los daarvan is OV gewoon de hel, op alle vlakken eigenlijk. Kan er niets positiefs aan bedenken
Levenslange aanleg van die befaamde metrolijn ja?
En ik kan best wel positieve zaken over OV bedenken eigk. Je moet wel zorgvuldig kiezen wanneer welk vervoersmiddel het meest ideaal is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188884150
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

We praten over een uur verder. :P
Zo lang duurt het om Kaatje dr abo te hacken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188884158
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Er rijdt nog steeds geen metro

Maar los daarvan is OV gewoon de hel, op alle vlakken eigenlijk. Kan er niets positiefs aan bedenken
Je kan drinken (ok, jij was nu onderweg voor werk waarschijnlijk), je kan lezen, ontspannen, film kijken etc.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188884161
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo lang duurt het om Kaatje dr abo te hacken?
Als ik dat moet doen?

Dan hebben we het over jaren....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188884169
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo lang duurt het om Kaatje dr abo te hacken?
Kaatje heeft geen abo!!!!!
We have far more in common than that which devides us..
pi_188884186
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je kan drinken (ok, jij was nu onderweg voor werk waarschijnlijk), je kan lezen, ontspannen, film kijken etc.
Dat, dat, dat, dat. En je loopt niet leeg op parkeerkosten.
In de spits vaak ook tijdwinst. Zwaaien naar de auto’s die in de file staan :W

*wegduikt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 19:51:26 #63
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188884203
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nooit gedokt voor een abbo, gratizzz gekregen jonguh!
Skere schooier :o

Ik heb de afgelopen tien jaar minsens 500 euro naar fok! gebracht :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:51:42 #64
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188884206
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:49 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als ik dat moet doen?

Dan hebben we het over jaren....
Social Engineering. Gewoon haar wachtwoord opvissen door slim te vragen.
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:52:26 #65
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188884224
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Skere schooier :o

Ik heb de afgelopen tien jaar minsens 500 euro naar fok! gebracht :X
Geen 450 euro?
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 19:52:37 #66
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188884226
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat, dat, dat, dat. En je loopt niet leeg op parkeerkosten.
In de spits vaak ook tijdwinst. Zwaaien naar de auto’s die in de file staan :W

*wegduikt*
Net nog even een kwartier langer ondderweg geweest omdat een aansluiting de mist in ging, maar hey. een paar cubejes later was ik weer zennn O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188884227
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Social Engineering. Gewoon haar wachtwoord opvissen door slim te vragen.
Kaatje2 ligt wel voor de hand.
Bovenste vakje: Kaatje1
Onderste: Kaatje2
Vinkje zetten
Klik.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 19:52:50 #68
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188884229
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:52 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Geen 450 euro?
ook wel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188884265
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Skere schooier :o

Ik heb de afgelopen tien jaar minsens 500 euro naar fok! gebracht :X
Tip van Flip: doneer iets.

Hoeft niet aan Danny en het moet vooral geen geld zijn :+

Hop, life time (drie jarig) abbo! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188884295
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je kan drinken (ok, jij was nu onderweg voor werk waarschijnlijk), je kan lezen, ontspannen, film kijken etc.
Dat :Y Veel efficiëntere tijdsbesteding, beter het milieu, betrouwbaarder qua aankomsttijd en goedkoper (als ik het over mijn woon-werkverkeer heb).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188884302
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:52 schreef fietsie het volgende:

[..]

Kaatje2 ligt wel voor de hand.
Bovenste vakje: Kaatje1
Onderste: Kaatje2
Vinkje zetten
Klik.
nice try (en daar blijft het bij :P )
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 10 september 2019 @ 19:59:04 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188884338
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Levenslange aanleg van die befaamde metrolijn ja?
En ik kan best wel positieve zaken over OV bedenken eigk. Je moet wel zorgvuldig kiezen wanneer welk vervoersmiddel het meest ideaal is.
:Y

Plus vertraging galore

Metro en tram vind ik prima, rest de hel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188884396
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

nice try (en daar blijft het bij :P )
Origineel wachtwoord ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:05:00 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188884449
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je kan drinken (ok, jij was nu onderweg voor werk waarschijnlijk), je kan lezen, ontspannen, film kijken etc.
Drie uur lang gestaan, met mijn megatas (want overnachten en hoop zut mee). En heen en weer gelopen, want gezeik met traject. Ben vijf keer overgestapt
Ontspannen film kijken of lezen lukt mij echt niet op de trajecten waar ik reis áls ik met OV ga

In de auto eigen muziek, kéihard meezingen, telefonisch overleg, koffie drinken, windjes laten (heel belangrijk en onderschat!), eten, geen stinkende mensen om me heen (eigen windjes stinken niet), heer-lijk _O_ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:06:12 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188884470
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat, dat, dat, dat. En je loopt niet leeg op parkeerkosten.
In de spits vaak ook tijdwinst. Zwaaien naar de auto’s die in de file staan :W

*wegduikt*
Die tijdswinst heb ik echt nog bar weinig meegemaakt, hier is toch bijna alles sneller met de auto

Flikker volgende keren auto bij Artis, en dan uitrijkaart regelen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 20:06:48 #76
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188884480
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tip van Flip: doneer iets.

Hoeft niet aan Danny en het moet vooral geen geld zijn :+

Hop, life time (drie jarig) abbo! *O*
vgs mij heb jij best wel priceless dingen gedoneerd trouwens. Misschien niet eens aan fok :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:08:38 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188884516
Zo, nu laatste stukje met de auto en dan thuis O+ _O_ O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 10 september 2019 @ 20:10:46 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188884559
Waarom trouwens geen olie door de boter KS?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188885376
Nomz. Wilde perzikjes. Deze keer niet melig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188885478
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tip van Flip: doneer iets.

Hoeft niet aan Danny en het moet vooral geen geld zijn :+

Hop, life time (drie jarig) abbo! *O*
Kreeg je dat abo vanwege je nierdonatie?
Spoilers!
  dinsdag 10 september 2019 @ 21:07:00 #81
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188885731
3 jaar Fok abo voor een nier? Dat is best prijzig
pi_188885767
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Kreeg je dat abo vanwege je nierdonatie?
Japs.

Danny had er een FP berichtje van gemaakt, iemand opperde in de comments dat dit best beloond kon worden met een life time abo en voor ik het wist had ik geen reclames meer en een extra subforum :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188885797
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:07 schreef Anthraxx het volgende:
3 jaar Fok abo voor een nier? Dat is best prijzig
En vergeet de 360 euro vergoeding voor OK gerelateerde persoonlijke uitgaven niet he 8-)

Rijke tatta ben ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188885812
Net mijn topicreeks nog eens doorgelezen en ik zie nu dat Photobucket alle foto’s geblurred heeft :') :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188885845
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 20:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Drie uur lang gestaan, met mijn megatas (want overnachten en hoop zut mee). En heen en weer gelopen, want gezeik met traject. Ben vijf keer overgestapt
Ontspannen film kijken of lezen lukt mij echt niet op de trajecten waar ik reis áls ik met OV ga

In de auto eigen muziek, kéihard meezingen, telefonisch overleg, koffie drinken, windjes laten (heel belangrijk en onderschat!), eten, geen stinkende mensen om me heen (eigen windjes stinken niet), heer-lijk _O_ O+
En daarom is OV in de provincie zo fijn. Weinig overstappen, vaak zitplaats en iedereen zingt keihard mee/laat er windjes
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 10 september 2019 @ 21:14:04 #86
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188885854
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En vergeet de 360 euro vergoeding voor OK gerelateerde persoonlijke uitgaven niet he 8-)

Rijke tatta ben ik.
Ik doneer er ook maar 1 dan :9
pi_188885875
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:14 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik doneer er ook maar 1 dan :9
*O* *O* *O*

Altruïstisch? Kom je vertellen wat de psychiater zei?

Je kunt dan ook huishoudelijke hulp regelen. Wordt allemaal betaald ^O^
Ik scheen wel degene te zijn die er in mijn ziekenhuis moest achterkomen na een hoop gedoe. Maatschappelijk werker wist het niet. :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188885914
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net mijn topicreeks nog eens doorgelezen en ik zie nu dat Photobucket alle foto’s geblurred heeft :') :')
Geblurred omdat ziekenhuis??
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 21:18:13 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188885920
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Geblurred omdat ziekenhuis??
Omdat je moet betalen denk ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188885947
Photobucket :r
Spoilers!
pi_188886021
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Geblurred omdat ziekenhuis??
Omdat Photobucket :') :') :')
Eerst alles gesloopt omdat je moest betalen. Wat niemand deed dus toen hebben ze alles teruggezet.
En nu blijken ze de foto’s geblurred te hebben. Totdat je betaalt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188886029
Mooi, bedtijd.

Al paar dagen moe, tegen zo'n griepachtig gevoel aan. Dus lekker extra slapen :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188886031
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Photobucket :r
Ja, dat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 21:46:15 #94
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188886498
TRV / Fles' Travelsnacks #5

Voor al mijn fans :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 10 september 2019 @ 22:22:32 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188887320
Uit eten geweest bij sterrentent https://www.olivijn.nl/ in Haarlem. :9
Verslag volgt morgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188887674
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Japs.

Danny had er een FP berichtje van gemaakt, iemand opperde in de comments dat dit best beloond kon worden met een life time abo en voor ik het wist had ik geen reclames meer en een extra subforum :D
Netjes!

Ik heb mijn galblaas gedoneerd.
Aan de wetenschap :+
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 10 september 2019 @ 22:46:49 #97
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188887857
Cat _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:10:47 #98
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188888236
Is het eigenlijk al mogelijk iemand een abo cadeau te doen? :+
  Moderator dinsdag 10 september 2019 @ 23:22:53 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188888403
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
Is het eigenlijk al mogelijk iemand een abo cadeau te doen? :+
Donatie doen en Danny een berichtje doen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188888448
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
Is het eigenlijk al mogelijk iemand een abo cadeau te doen? :+
Lief van je 😘
  dinsdag 10 september 2019 @ 23:31:09 #101
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188888513
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lief van je 😘
Kinderen die vragen....
pi_188888519
Thuis. Moe. Ging helemaal stuk toen ik de brug over fietste :') heb in gedachten nog wel gezwaaid naar Lein, kaas en babi A. Nu slapen :Z
pi_188888521
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:31 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Kinderen die vragen....
:D
:D

😘
pi_188888655
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Netjes!

Ik heb mijn galblaas gedoneerd.
Aan de wetenschap :+
Die hadden al een ooglens van me. Vond ik genoeg :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188888661
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Cat _O_
Binnenkort mag je me aanraken :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188888965
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:31 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Kinderen die vragen....
Het was geen vragen maar plagen :)

Rijmt ook
pi_188889418
De flessen van @Barreltje en de nieuw gekochte uberslaapzak maakten een fors betere nacht ^O^ Ik zet thuis die slaapzak denk ik maar in als bankdekentje :+

Gisterenochtend hunebedcentrum in Borger (aardig), 's middags klein hert bij de tent (tof) en bij avondschemering een boel hunebedden (awesome!). Hier D16 te Balloo met Güntherschaduw:


Ergens gorgonzolapizza gegeten, omstreeks 23:00 de tent in en nu aan het wachten tot het licht genoeg is om te gaan plassen :+
</tripupdate>

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 11-09-2019 06:03:19 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_188889421
Uniek, twee jaar, wat een tijd zeg. Voor jou ook allemaal niet niks! :* Duimen dat het allemaal het gehoopte resultaat heeft!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188889463
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:31 schreef Aure het volgende:
Thuis. Moe. Ging helemaal stuk toen ik de brug over fietste :') heb in gedachten nog wel gezwaaid naar Lein, kaas en babi A. Nu slapen :Z
Awwww (Ik vind het sowieso altijd zwoegen, die brug met de fiets :X )
Let me see you stripped down to the bone
pi_188889547
Pfoe.. ik ben echt O vaak zo maar wakker snachts en dan brak de volgende dag... maar nu veel te weinig geslapen en een wekker die vannacht om 3 uur het tijd vond om op te staan... man wat ik gaar.
pi_188889616
Mogguh O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 11 september 2019 @ 07:09:45 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188889637
Morguh!

Hopelijk binnenkort eens een nacht waarin ik gewoon 8 uur kan slapen.. Dit half slaap/half wakker schiet ook niet echt op }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 11 september 2019 @ 07:10:04 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188889639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 07:06 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh O+
Ja? Was het een goede nacht?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188889658
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 07:10 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja? Was het een goede nacht?
Ja. Lekker geslapen wel :Y) Gezellig ook, met de katten samen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188889699
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 05:46 schreef minilot het volgende:
De flessen van @:Barreltje en de nieuw gekochte uberslaapzak maakten een fors betere nacht ^O^ Ik zet thuis die slaapzak denk ik maar in als bankdekentje :+

Gisterenochtend hunebedcentrum in Borger (aardig), 's middags klein hert bij de tent (tof) en bij avondschemering een boel hunebedden (awesome!). Hier D16 te Balloo met Güntherschaduw:
[ afbeelding ]

Ergens gorgonzolapizza gegeten, omstreeks 23:00 de tent in en nu aan het wachten tot het licht genoeg is om te gaan plassen :+
</tripupdate>
Goed materiaal FTW ^O^

En klein hertje = ree neem ik aan? :)
pi_188889700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 07:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Lekker geslapen wel :Y) Gezellig ook, met de katten samen.
Hmm die had ik ook...
die vonden mijn wakkerheid enorm gezellig
pi_188889835
Goedemorgen O+ Hier een kat die het liefst tussen je benen ligt tijdens het slapen en dan zo hoog mogelijk. Draait erg lastig, maar wel gezellig
pi_188889937
Dat klinkt als een puike kampeertrip, @minilot! ^O^ Ik was als kind trouwens dol op het monumentendorp Orvelte. Niet ver daar vandaan is ook een openluchtmuseum, Ellert en Brammert. En bij Westerbork is ook een melkwegpad zoals jij laatst beschreef, met planeten op ware grootte schaal en afstand van elkaar. Dat was mijn lievelings vroeger O+

Ik heb zo een meekijkmoment in de klas van het kind, en daarna ga ik verhuisdozen scoren, naar de kringloopwinkel en wasjes draaien. En dan een enigszins overvraagd kind weer een beetje oplappen *;
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188890217
Fijn dat je vakantietje leuk is, minilot :*

Clubsoda, kun je mij ook komen oplappen? O+
Ik ben ontzettend gaar nu. Gisteravond een vriendin helpen verhuizen en dat bleek een grotere onderneming dan ik had ingeschat. Halfuur fietsen om het busje te halen, naar een compleet ander eind van de stad om een Marktplaats-kast te halen, naar haar huis om die drie hoog zonder lift omhoog te sjouwen, toen naar weer een andere uithoek van de stad om een stoel weg te brengen, toen naar uithoek nr 1 om het busje terug te brengen, en als laatst weer een halfuur fietsen :')
Ik denk dat ik m'n ingeplande hardlooprondje voor vandaag lekker oversla en wat yoga doe :+
pi_188890233
Goeiemorgen!
Dit topic kunnen teruglezen, weet niet hoeveel ik nog meer heb gemist.
@Pee; hoe is het nu in de liefde? Is het al wat? Of nog de date fase?
@Uniek; goed nieuws betreft je broertje zeg *O* Hoe heb je het gehad op Terschelling?
@Kaatje; jammer dat je bent gezakt maar als ze zou slagen zou het nog te gevaarlijk en eng zijn om erop te stappen. Heb je wel een elektrische fiets voor naar je werk?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188890245
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188890355
Mogge!! He, @FutureFairytale hoe is het in het verre oosten. Veel gezien (en gegeten?)

Poeh, alsof er een tractor over m'n handen en polsen heeft gereden, langzaam typen vandaag dus.

Hier één kat die haar eigen plekje zoekt in huis en één die het liefst heel dicht naast me ligt. Voorheen op mijn heup, maar tegenwoordig heeft ze een nieuw lievelingsplekje. Naast mijn kussen maar met haar kop op mijn kussen. Wel schattig, niet handig.
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 09:03:28 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188890381
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2019 23:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Binnenkort mag je me aanraken :+
Oeh! :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188890777
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 08:46 schreef Tele6 het volgende:
Fijn dat je vakantietje leuk is, minilot :*

Clubsoda, kun je mij ook komen oplappen? O+
Ik ben ontzettend gaar nu. Gisteravond een vriendin helpen verhuizen en dat bleek een grotere onderneming dan ik had ingeschat. Halfuur fietsen om het busje te halen, naar een compleet ander eind van de stad om een Marktplaats-kast te halen, naar haar huis om die drie hoog zonder lift omhoog te sjouwen, toen naar weer een andere uithoek van de stad om een stoel weg te brengen, toen naar uithoek nr 1 om het busje terug te brengen, en als laatst weer een halfuur fietsen :')
Ik denk dat ik m'n ingeplande hardlooprondje voor vandaag lekker oversla en wat yoga doe :+
Ja hoor, ik bied warme chocolademelk, knuffels, bankhangen en peptalk 8-) Het klinkt wel als een vrij arbeidsintensieve onderneming ja. Verstandig om even rustig yoga te gaan doen vandaag. Ik heb ook weer les vanavond O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188890796
Wat jammer, Kaatje, maar zo te horen was het ook niet goed voor je. Sowieso voor je gewrichten, maar ook niet tof als je bang bent en zo een gevaar in het verkeer. Heb je al nagedacht over andere opties.

Praag is nog steeds mooi. Lekker veel gewandeld gisteren, helaas met iemand die veel wandelen niet geweldig vond en last kreeg van haar rug. Kan ze ook niets aan doen natuurlijk. We zijn naar de Praagse Burcht geweest en daar heel veel gezien (paleis, cathedraal gouden straatje...alle toeristen dingen zeg maar). Daarna in het park gezeten en naar een gitarist geluisterd. Je hebt overal muziek en optredens (theater, ook buiten) in Praag. Voelt heel bruisend. Een boottocht gemaakt omdat we even niet wilden wandelen, maar zitten en rond kijken. Was verder niet heel interessant, een beetje een afrader dus. Tegen zonsondergang naar The Dancing House. Dit is een hotel/restuarant met helemaal in de top een bar. Als je gewoon koffie of eem drankje besteld mag je daar zitten. Ze hebben een bijzonder fraai dakterras (rond) met bankjes en dan heb je een schitterend uitzicht over de stad. Toen alles rood kleurde was het toch wel heel bijzonder. Hoogtepuntje van de dag!

Oh, en nog worst gegeten en van die Tsjechische goulashsoep uit uitgehold brood.

Ik raad het appartement overigens niet aan. Het is wel heel bijzonder gelegen (op de website staat 3,5 km vanaf de burcht, maar daar liepen we in 5 min heen, dus dat kan niet), enorm stil en an sich is alles er wel. Maar! Je deelt de badkamer. Er zijn 3 kamers, dus max 6 mensen. En als iemand aan het douchen is dan kan je niet bij de wc :+ Heel onhandig. Ook is de boiler vreselijk. Warm, koud, warm, koud etc. Wel wat meer minpuntjes, maar eigenlijk alleen heen gaan als je heel erg budget wilt doen :+

Plannen voor vandaag: klooster met prachtige bibliotheek bezoeken, de Praagse Eiffeltoren beklimmen (top van heuvelachtige berg) en door mooi park weer naar beneden wandelen, lunchen in het park, Oude Stad bezoeken en dan uit eten in Middeleeuws restaurant met entertainment (minstreel, degenslikker, vuurspuwer etc). Ik ben benieuwd :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188890820
@Kaatje1 (quote doet het niet?)
:* voor je polsen. Balen joh van gisteren. Ik hoop dat ze gauw stoppen met protesteren. Je kan altijd nog een Canta nemen? :+
pi_188890830
Praag. O+ Ik ben enorm jaloers, Isa. Ondanks het delen van de badkamer. Eet je een extra Praagse worst voor me? :9
pi_188890846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Wat jammer, Kaatje, maar zo te horen was het ook niet goed voor je. Sowieso voor je gewrichten, maar ook niet tof als je bang bent en zo een gevaar in het verkeer. Heb je al nagedacht over andere opties.

Praag is nog steeds mooi. Lekker veel gewandeld gisteren, helaas met iemand die veel wandelen niet geweldig vond en last kreeg van haar rug. Kan ze ook niets aan doen natuurlijk. We zijn naar de Praagse Burcht geweest en daar heel veel gezien (paleis, cathedraal gouden straatje...alle toeristen dingen zeg maar). Daarna in het park gezeten en naar een gitarist geluisterd. Je hebt overal muziek en optredens (theater, ook buiten) in Praag. Voelt heel bruisend. Een boottocht gemaakt omdat we even niet wilden wandelen, maar zitten en rond kijken. Was verder niet heel interessant, een beetje een afrader dus. Tegen zonsondergang naar The Dancing House. Dit is een hotel/restuarant met helemaal in de top een bar. Als je gewoon koffie of eem drankje besteld mag je daar zitten. Ze hebben een bijzonder fraai dakterras (rond) met bankjes en dan heb je een schitterend uitzicht over de stad. Toen alles rood kleurde was het toch wel heel bijzonder. Hoogtepuntje van de dag!

Oh, en nog worst gegeten en van die Tsjechische goulashsoep uit uitgehold brood.

Ik raad het appartement overigens niet aan. Het is wel heel bijzonder gelegen (op de website staat 3,5 km vanaf de burcht, maar daar liepen we in 5 min heen, dus dat kan niet), enorm stil en an sich is alles er wel. Maar! Je deelt de badkamer. Er zijn 3 kamers, dus max 6 mensen. En als iemand aan het douchen is dan kan je niet bij de wc :+ Heel onhandig. Ook is de boiler vreselijk. Warm, koud, warm, koud etc. Wel wat meer minpuntjes, maar eigenlijk alleen heen gaan als je heel erg budget wilt doen :+

Plannen voor vandaag: klooster met prachtige bibliotheek bezoeken, de Praagse Eiffeltoren beklimmen (top van heuvelachtige berg) en door mooi park weer naar beneden wandelen, lunchen in het park, Oude Stad bezoeken en dan uit eten in Middeleeuws restaurant met entertainment (minstreel, degenslikker, vuurspuwer etc). Ik ben benieuwd :+
Klinkt zo leuk allemaal O+
pi_188890869
Leuk Isa! Veel plezier.

Jammer van je reisgenoot haar rug en badkamer delen. Dat laatste zou ik echt nooit doen.

@Kaatje; gistermiddag teruggekomen, helaas. Nu nog lekker in bed en straks dag sauna (spontaan) :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188890881
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:35 schreef Myraela het volgende:
Praag. O+ Ik ben enorm jaloers, Isa. Ondanks het delen van de badkamer. Eet je een extra Praagse worst voor me? :9
Wat precies is Praagse worst? :@ Ik had echt een super lekkere worst, maar smaakte gewoon naar Duitse grilworst. En ik zag mensen knakworsten eten, maar daar ben ik geen fan van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188890885
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk Isa! Veel plezier.

Jammer van je reisgenoot haar rug en badkamer delen. Dat laatste zou ik echt nooit doen.

@:Kaatje; gistermiddag teruggekomen, helaas. Nu nog lekker in bed en straks dag sauna (spontaan) :)
Maar hoe was het!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188890893
Ik droomde vannacht dat ik door tijdreizen m'n eigen moeder was. Inmiddels heb ik uitgerekend dat je dan in een oneindige cirkel terecht komt. Stel dat ik 30 ben als ik mezelf baar. Dan word ik geboren, en net voor m'n 30e reis ik terug in de tijd om mezelf te baren. Dan word ik geboren, en net voor m'n 30e moet ik terug in de tijd reizen om mezelf te baren. Etcetera etcetera.
En het is natuurlijk niet echt een kind krijgen dan, eerder jezelf klonen. :D
pi_188890900
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk Isa! Veel plezier.

Jammer van je reisgenoot haar rug en badkamer delen. Dat laatste zou ik echt nooit doen.

@:Kaatje; gistermiddag teruggekomen, helaas. Nu nog lekker in bed en straks dag sauna (spontaan) :)
Sauna O+ O+
Welke? :)
pi_188890909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik door tijdreizen m'n eigen moeder was. Inmiddels heb ik uitgerekend dat je dan in een oneindige cirkel terecht komt. Stel dat ik 30 ben als ik mezelf baar. Dan word ik geboren, en net voor m'n 30e reis ik terug in de tijd om mezelf te baren. Dan word ik geboren, en net voor m'n 30e moet ik terug in de tijd reizen om mezelf te baren. Etcetera etcetera.
En het is natuurlijk niet echt een kind krijgen dan, eerder jezelf klonen. :D
Jezelf klonen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188890919
Wat klinkt dat heerlijk Isa. Geloof dat ik dat ook op m'n lijstje zet. Maar niet met een wandelaar :P

@Tele6, poeh wat een gesjouw/gefiets dan. Mak an dus vandaag.

En ik moest Canta even googlen. Wat een geld :o Ik hou het wel bij m'n electrische fiets.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188890979
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat precies is Praagse worst? :@ Ik had echt een super lekkere worst, maar smaakte gewoon naar Duitse grilworst. En ik zag mensen knakworsten eten, maar daar ben ik geen fan van.
Ze noemde ze echt Praagse worst. Vooral in het winkelgebied staan van die kioks midden op de weg, waar ze geen kranten maar worsten verkopen. Daar was de Prague Sausage echt geweldig.

Zoiets

pi_188891030
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:43 schreef Myraela het volgende:

Ze noemde ze echt Praagse worst. Vooral in het winkelgebied staan van die kioks midden op de weg, waar ze geen kranten maar worsten verkopen. Daar was de Prague Sausage echt geweldig.

Zoiets
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, die had ik dus 8-) Maar dan van zo'n langwerpige cilinder gril die je kan afsluiten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188891077
Ik wil binnenkort ook weer eens even een weekendje weg. Het valt me toch wat zwaar dat we deze zomer niet op vakantie zijn gegaan. Behalve een vrij middagje op mijn verjaardag heb ik eigenlijk ook niet echt vrij genomen het afgelopen jaar.

Ik ben nog zo gewend dat ik op 0-uren werkte en dat elke vrije dag dus ten koste ging van mijn salaris, dat ik ook nu ik gewoon vakantiedagen heb het moeilijk vind om vrij te nemen. Ook omdat er nog geen achtervang voor mij is, overigens.
pi_188891223
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:47 schreef Myraela het volgende:
Ik wil binnenkort ook weer eens even een weekendje weg. Het valt me toch wat zwaar dat we deze zomer niet op vakantie zijn gegaan. Behalve een vrij middagje op mijn verjaardag heb ik eigenlijk ook niet echt vrij genomen het afgelopen jaar.

Ik ben nog zo gewend dat ik op 0-uren werkte en dat elke vrije dag dus ten koste ging van mijn salaris, dat ik ook nu ik gewoon vakantiedagen heb het moeilijk vind om vrij te nemen. Ook omdat er nog geen achtervang voor mij is, overigens.
Herkenbaar. Daarom heb ik jaren geleden mijn uitzendwerk vaarwel gezegd. Vond het heel leuk maar werkte me constant over de kop, kon ook geen nee zeggen, en het geld was ook heel leuk, leuk genoeg om geen vrij te nemen.

Maar gewoon lekker een weekje vrijnemen. Al doe je niets, het is zo lekker.

Achtervang is er voor mij ook niet, dus ik probeer het een beetje te regelen. VOlgende week zit de directie in de VS, dan neem ik vrij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188891239
Dat is pittig ja Myraela. Kan je in het najaar nog weg gaan?

Hier ook de hele zomer door gewerkt, het was wel heel rustig, maar ik ben toch enorm toe aan vakantie. Nog een paar weken en dan mogen we eindelijk.

Mini, ziet er heerlijk uit daar en het klinkt ook leuk O+

En bij Isa ook al! Ik ben nog nooit in Praag geweest, maar nu wil ik ook :+
pi_188891359
Myraela, ik snap het wel dat het een beetje pijn doet om vrij te nemen als je het zo direct aan je inkomen merkt :{ Maar het is wel goed voor je. Al ga je niet eens weg, een week niet hoeven werken is heel prettig.

Doen, Aure! 11/10 would recommend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188891372
Ik ga in december wel een weekje weg hoor. O+ En de vakantie voor volgend jaar mei is ook al geboekt. O+ Dus wel leuke dingen om naar uit te kijken.

En ik zit nu gedetacheerd, maar ze gaan kijken of mijn fte intern kan komen. Dus als dat zo is, moet ik misschien voor het eind van het jaar al mijn vakantiedagen nog opmaken. Maar dat is nog even afwachten.
pi_188891381
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:07 schreef Isabeau het volgende:
Myraela, ik snap het wel dat het een beetje pijn doet om vrij te nemen als je het zo direct aan je inkomen merkt :{ Maar het is wel goed voor je. Al ga je niet eens weg, een week niet hoeven werken is heel prettig.
Maar ik merk het nu dus helemaal niet meer, ik heb gewoon betaalde vakantiedagen. Alleen daar ben ik gewoon nog niet aan gewend. :D
pi_188891388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:09 schreef Myraela het volgende:

Maar ik merk het nu dus helemaal niet meer, ik heb gewoon betaalde vakantiedagen. Alleen daar ben ik gewoon nog niet aan gewend. :D
Ooooh! sufkip :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188891429
Praag O+ Leuk dat het zo leuk is Isa! Behalve dat appartement dan. Eigen badkamer FTW.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188891468
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt dat heerlijk Isa. Geloof dat ik dat ook op m'n lijstje zet. Maar niet met een wandelaar :P

@:Tele6, poeh wat een gesjouw/gefiets dan. Mak an dus vandaag.

En ik moest Canta even googlen. Wat een geld :o Ik hou het wel bij m'n electrische fiets.
Dan moet je een tweedehandse kopen, van een oud dametje dat er alleen maar eens in de twee weken boodschappen mee deed!
Buurman van A en B heeft een ouwe en is 'm al twee jaar aan het opknappen, maar met iedere repareerpoging gaan er andere dingen stuk :') Laatst had hij de achterkant uitgedeukt, maar daarbij was de achterruit gesneuveld :')
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 10:19:38 #147
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188891502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:17 schreef Tele6 het volgende:
Buurman van A en B heeft een ouwe en is 'm al twee jaar aan het opknappen, maar met iedere repareerpoging gaan er andere dingen stuk :') Laatst had hij de achterkant uitgedeukt, maar daarbij was de achterruit gesneuveld :')
:D _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188891527
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:35 schreef Myraela het volgende:
[..] Ondanks het delen van de badkamer. Eet je een extra Praagse worst voor me? :9
Wel bijzondere combi / opeenvolging van statements in deze.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188891569
Ondertussen zit ik wel met een pampiertje aantekeningen " Praag " te maken want Eega en vriendin gaan in November een lang weekend die kant op, en zoeken nog " must-do's "
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 10:33:25 #150
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188891674
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:24 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen zit ik wel met een pampiertje aantekeningen " Praag " te maken want Eega en vriendin gaan in November een lang weekend die kant op, en zoeken nog " must-do's "
Ze hebben je goed onder de plak in ieder geval :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188891704
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ze hebben je goed onder de plak in ieder geval :')
Wat een rare gedachtengang
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 10:38:19 #152
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188891725
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat een rare gedachtengang
Hoezo? ZIJ gaan erheen, laat ze lekker zelf uitzoeken wat ze willen gaan doen daar ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188891774
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo? ZIJ gaan erheen, laat ze lekker zelf uitzoeken wat ze willen gaan doen daar ^O^
Blij zijn voor een ander en dat enthousiasme kunnen delen, lijkt me anders ook wel een mooie eigenschap binnen een relatie.
pi_188891803
Als mijn vriend uiteten gaat zonder mij dan kijk ik vaak ook online naar het menu van het restaurant. Ik vind dat gewoon tof. :D Kan ik kijken of hij hetzelfde kiest als dat ik dacht dat hij zou kiezen, kan ik achteraf hem bestoken met mijn vragen over het restaurant en het menu.
pi_188891852
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:45 schreef Myraela het volgende:
Als mijn vriend uiteten gaat zonder mij dan kijk ik vaak ook online naar het menu van het restaurant. Ik vind dat gewoon tof. :D Kan ik kijken of hij hetzelfde kiest als dat ik dacht dat hij zou kiezen, kan ik achteraf hem bestoken met mijn vragen over het restaurant en het menu.
In dit geval gaan ze ook beiden naar een congres en heeft dat hun aandacht voor 110%, en kreeg ik de vraag een lijstje met opties te maken die, hen goed kennende, ook past bij wat hen interesseert.

Bijvoorbeeld wel zo'n worst, maar weer niet wandeltochten bergop.
Niet zo'n boottocht, wel de Burgt. Enz.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188891866
Als je het zo zegt, klinkt het wel weer een beetje lui van ze. :D
pi_188891899
Nou ja, Fiets 'kent' toevallig Praaggangers op dit moment dus dan kan hij net zo goed wat aantekeningen maken toch?
Spoilers!
pi_188891980
Hai! Sorry nog niet echt bijlezen want het bereik is hier vaker ruk dan goed. Maar het is verder fijn, wat frisse lucht.

Lees later bij!
pi_188892023
Ik vind het ook altijd leuk om mensen tips te geven voor uitjes. Beetje deel uitmaken van de voorpret zonder m'n eigen bed te hoeven missen :s)
pi_188892036
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:48 schreef Myraela het volgende:
Als je het zo zegt, klinkt het wel weer een beetje lui van ze. :D
Gezien wat ze moeten voorbereiden voor dat congres vind ik van niet eigenlijk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188892043
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:55 schreef Candaasje het volgende:
Hai! Sorry nog niet echt bijlezen want het bereik is hier vaker ruk dan goed.
Belgie?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188892052
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hoezo? ZIJ gaan erheen, laat ze lekker zelf uitzoeken wat ze willen gaan doen daar ^O^
Jij bent wel de gezelligste thuis :D
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 11:09:16 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188892181
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij bent wel de gezelligste thuis :D
klopt ja :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188892254
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

klopt ja :D
Als je in je eentje thuis woont is dat ook makkelijk!

Zo, drie wasmanden weggehouden en opgeruimd, de overhemden van de duutser gestreken en de gaten in de broek van peuter gerepareerd, vakkundig met sterretjes, bloemetjes en hartjes...Nog een wasmand en de woensdagochtend is alweer voorbij.

/huisvrouw.
pi_188892274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar hoe was het!
Heerlijk! O+
Heel veel gelopen, alle hoogtepunten gezien en vooral zo ontzettend fantastisch gegeten. Nog nooit zo lekker gegeten op vakantie als daar. Ze hadden echt Maleisisch en Indiaas eten (veel Indiase bewoners) maar verder ook Thais, Koreaans, Taiwanees, Singaporees, veel Amerikaanse ketens (Nando's, Shake Shack, Chili's, Krispy Kreme etc) en veel Chinees.

Ben eindelijk bij Din Tai Fung (bekendste dim sum restaurant uit Taiwan) geweest. Verder veel lokaal gegeten, Chinees, Koreaans en Indiaas. Ontbijt/lunch en avondeten met warm eten O+

En het kost allemaal niks. Taxi's voor 1 tot 2 euro per rit, lunches voor zo'n 5 euro voor 2 personen inclusief drinken en avondeten voor 2 inclusief drinken varierend van 7,50 tot 12 euro per avond.

Paar keer afgezet, druk chaotisch verkeer maar meeste mensen erg aardig en behulpzaam. Als ik over eten, sport of muziek begon te praten lichtten hun ogen helemaal op en praten ze honderduit.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188892284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Als je in je eentje thuis woont is dat ook makkelijk!

Zo, drie wasmanden weggehouden en opgeruimd, de overhemden van de duutser gestreken en de gaten in de broek van peuter gerepareerd, vakkundig met sterretjes, bloemetjes en hartjes...Nog een wasmand en de woensdagochtend is alweer voorbij.

/huisvrouw.
Overhemden van je partner!??!?! Gaten in de broek van je peuter!?!?!??!! DAT KUNNEN ZE TOCH ZELF!
pi_188892294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Als je in je eentje thuis woont is dat ook makkelijk!

Zo, drie wasmanden weggehouden en opgeruimd, de overhemden van de duutser gestreken en de gaten in de broek van peuter gerepareerd, vakkundig met sterretjes, bloemetjes en hartjes...Nog een wasmand en de woensdagochtend is alweer voorbij.

/huisvrouw.
Ah, vrolijk gaten repareren O+
Doe je er dan van die patches op, of maak je zelf lapjes in leuke vormen? En dan met de naaimachine?
pi_188892297
Klinkt fantastisch, FFT! Heb je nu nog vrij om bij te komen, en maandag weer aan het werk?
pi_188892304
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ah, vrolijk gaten repareren O+
Doe je er dan van die patches op, of maak je zelf lapjes in leuke vormen? En dan met de naaimachine?
Heel lui, patches in vorm knippen en met het strijkijzer...
pi_188892311
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Overhemden van je partner!??!?! Gaten in de broek van je peuter!?!?!??!! DAT KUNNEN ZE TOCH ZELF!
Legitiem excuus om overdag tv te kijken, strijken en de was opvouwen!
pi_188892338
Klinkt als een fijne vakantie FFT
pi_188892349
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:45 schreef Myraela het volgende:
Als mijn vriend uiteten gaat zonder mij dan kijk ik vaak ook online naar het menu van het restaurant. Ik vind dat gewoon tof. :D Kan ik kijken of hij hetzelfde kiest als dat ik dacht dat hij zou kiezen, kan ik achteraf hem bestoken met mijn vragen over het restaurant en het menu.
Haha dat doe ik ook. Alleen dan bij vrienden en familie :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188892361
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:
Klinkt fantastisch, FFT! Heb je nu nog vrij om bij te komen, en maandag weer aan het werk?
Yes! Vandaag sauna, vrijdag vriend met baby bezoeken in Beverwijk, zaterdag boeking en zondag met vriendin afgesproken.
Maandag weer aan t werk maar daar ga ik niet aan denken haha
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188892369
Wat klinkt dat geweldig FFT. Duidelijk enorm genoten!
We have far more in common than that which devides us..
pi_188892378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:17 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Heel lui, patches in vorm knippen en met het strijkijzer...
Mijn uk wist die er altijd al weer snel af te spelen als ik het zo deed, dus toch maar overgegaan op vastzetten met naald en draad hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 11 september 2019 @ 11:54:57 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188892877
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:

Heerlijk! O+
Heel veel gelopen, alle hoogtepunten gezien en vooral zo ontzettend fantastisch gegeten. Nog nooit zo lekker gegeten op vakantie als daar. Ze hadden echt Maleisisch en Indiaas eten (veel Indiase bewoners) maar verder ook Thais, Koreaans, Taiwanees, Singaporees, veel Amerikaanse ketens (Nando's, Shake Shack, Chili's, Krispy Kreme etc) en veel Chinees.

Ben eindelijk bij Din Tai Fung (bekendste dim sum restaurant uit Taiwan) geweest. Verder veel lokaal gegeten, Chinees, Koreaans en Indiaas. Ontbijt/lunch en avondeten met warm eten O+

En het kost allemaal niks. Taxi's voor 1 tot 2 euro per rit, lunches voor zo'n 5 euro voor 2 personen inclusief drinken en avondeten voor 2 inclusief drinken varierend van 7,50 tot 12 euro per avond.

Paar keer afgezet, druk chaotisch verkeer maar meeste mensen erg aardig en behulpzaam. Als ik over eten, sport of muziek begon te praten lichtten hun ogen helemaal op en praten ze honderduit.
Klinkt heerlijk allemaal.
Heb je ook nog foto's gemaakt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 12:01:36 #177
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188893017
Bakbloedworst O+ Al honderd jaar niet meer gegeten :o

Nog steeds precis zo lekker als vroegah :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188893229
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Bakbloedworst O+ Al honderd jaar niet meer gegeten :o

Nog steeds precis zo lekker als vroegah :9
_O_
pi_188893479
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heerlijk! O+
Heel veel gelopen, alle hoogtepunten gezien en vooral zo ontzettend fantastisch gegeten. Nog nooit zo lekker gegeten op vakantie als daar. Ze hadden echt Maleisisch en Indiaas eten (veel Indiase bewoners) maar verder ook Thais, Koreaans, Taiwanees, Singaporees, veel Amerikaanse ketens (Nando's, Shake Shack, Chili's, Krispy Kreme etc) en veel Chinees.

Ben eindelijk bij Din Tai Fung (bekendste dim sum restaurant uit Taiwan) geweest. Verder veel lokaal gegeten, Chinees, Koreaans en Indiaas. Ontbijt/lunch en avondeten met warm eten O+

En het kost allemaal niks. Taxi's voor 1 tot 2 euro per rit, lunches voor zo'n 5 euro voor 2 personen inclusief drinken en avondeten voor 2 inclusief drinken varierend van 7,50 tot 12 euro per avond.

Paar keer afgezet, druk chaotisch verkeer maar meeste mensen erg aardig en behulpzaam. Als ik over eten, sport of muziek begon te praten lichtten hun ogen helemaal op en praten ze honderduit.
Dat klinkt als een waanzinnige eetvakantie, FFT! :D ^O^ Wat was het allerlekkerste?
Let me see you stripped down to the bone
pi_188893480
Vakantie van Isa en FFT en Minilot klinken helemaal prima!
pi_188893599
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:32 schreef Isabeau het volgende:
Wat jammer, Kaatje, maar zo te horen was het ook niet goed voor je. Sowieso voor je gewrichten, maar ook niet tof als je bang bent en zo een gevaar in het verkeer. Heb je al nagedacht over andere opties.

Praag is nog steeds mooi. Lekker veel gewandeld gisteren, helaas met iemand die veel wandelen niet geweldig vond en last kreeg van haar rug. Kan ze ook niets aan doen natuurlijk. We zijn naar de Praagse Burcht geweest en daar heel veel gezien (paleis, cathedraal gouden straatje...alle toeristen dingen zeg maar). Daarna in het park gezeten en naar een gitarist geluisterd. Je hebt overal muziek en optredens (theater, ook buiten) in Praag. Voelt heel bruisend. Een boottocht gemaakt omdat we even niet wilden wandelen, maar zitten en rond kijken. Was verder niet heel interessant, een beetje een afrader dus. Tegen zonsondergang naar The Dancing House. Dit is een hotel/restuarant met helemaal in de top een bar. Als je gewoon koffie of eem drankje besteld mag je daar zitten. Ze hebben een bijzonder fraai dakterras (rond) met bankjes en dan heb je een schitterend uitzicht over de stad. Toen alles rood kleurde was het toch wel heel bijzonder. Hoogtepuntje van de dag!

Oh, en nog worst gegeten en van die Tsjechische goulashsoep uit uitgehold brood.

Ik raad het appartement overigens niet aan. Het is wel heel bijzonder gelegen (op de website staat 3,5 km vanaf de burcht, maar daar liepen we in 5 min heen, dus dat kan niet), enorm stil en an sich is alles er wel. Maar! Je deelt de badkamer. Er zijn 3 kamers, dus max 6 mensen. En als iemand aan het douchen is dan kan je niet bij de wc :+ Heel onhandig. Ook is de boiler vreselijk. Warm, koud, warm, koud etc. Wel wat meer minpuntjes, maar eigenlijk alleen heen gaan als je heel erg budget wilt doen :+

Plannen voor vandaag: klooster met prachtige bibliotheek bezoeken, de Praagse Eiffeltoren beklimmen (top van heuvelachtige berg) en door mooi park weer naar beneden wandelen, lunchen in het park, Oude Stad bezoeken en dan uit eten in Middeleeuws restaurant met entertainment (minstreel, degenslikker, vuurspuwer etc). Ik ben benieuwd :+
Ooo, wat smakelijk gedetailleerd - tof om te lezen! *O*
Middeleeuws restaurant met entertainment klinkt verschrikkelijk! :D Laat weten hoe het was en wat je at!
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 11 september 2019 @ 12:34:34 #182
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188893656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ooo, wat smakelijk gedetailleerd - tof om te lezen! *O*
Middeleeuws restaurant met entertainment klinkt verschrikkelijk! :D Laat weten hoe het was en wat je at!
Mijn buurman doet dat voor zijn werk. Met een paar korrels zout is dat heerlijk dom vermakelijk.
Hoe hij het doet iig :+

Praag O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188893706
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn buurman doet dat voor zijn werk. Met een paar korrels zout is dat heerlijk dom vermakelijk.
Hoe hij het doet iig :+

Praag O+
Ik snap wél hoe het met de juiste insteek een toffe baan kan zijn ja :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_188893715
Stortregen op de tent!
Let me see you stripped down to the bone
pi_188893881
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heerlijk! O+
Heel veel gelopen, alle hoogtepunten gezien en vooral zo ontzettend fantastisch gegeten. Nog nooit zo lekker gegeten op vakantie als daar. Ze hadden echt Maleisisch en Indiaas eten (veel Indiase bewoners) maar verder ook Thais, Koreaans, Taiwanees, Singaporees, veel Amerikaanse ketens (Nando's, Shake Shack, Chili's, Krispy Kreme etc) en veel Chinees.

Ben eindelijk bij Din Tai Fung (bekendste dim sum restaurant uit Taiwan) geweest. Verder veel lokaal gegeten, Chinees, Koreaans en Indiaas. Ontbijt/lunch en avondeten met warm eten O+

En het kost allemaal niks. Taxi's voor 1 tot 2 euro per rit, lunches voor zo'n 5 euro voor 2 personen inclusief drinken en avondeten voor 2 inclusief drinken varierend van 7,50 tot 12 euro per avond.

Paar keer afgezet, druk chaotisch verkeer maar meeste mensen erg aardig en behulpzaam. Als ik over eten, sport of muziek begon te praten lichtten hun ogen helemaal op en praten ze honderduit.
Dat klinkt echt geweldig O+ Met wie was je eigenlijk?
Spoilers!
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 12:49:38 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188893925
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:38 schreef minilot het volgende:
Stortregen op de tent!
Aan de andere kant van de Hondsrug is het droog. :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188893931
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 12:50:19 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188893934
Wanneer ga je kroketten eten Mini?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 12:51:17 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188893950
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Pörkölt
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188893993
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Chili met avocado e.d. of broodje hot dog.
Spoilers!
  woensdag 11 september 2019 @ 12:55:37 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188894028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap wél hoe het met de juiste insteek een toffe baan kan zijn ja :D
Absoluut, mooie vent ook dat _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 september 2019 @ 12:56:07 #192
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188894037
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Nog geen idee

Nu zin in kroketten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188894110
Ik had kroketvulling op een tosti.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 september 2019 @ 13:00:07 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188894118
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik had kroketvulling op een tosti.
Die zut uit blik?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188894172
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Die zut uit blik?
Ja, maar dan wel de Amsterdamse Croquette.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188894279
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, maar dan wel de Amsterdamse Croquette.
Lekker :9
Spoilers!
  woensdag 11 september 2019 @ 13:25:18 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188894656
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, maar dan wel de Amsterdamse Croquette.
Oh die vind ik echt niet te doen :D

Iemand hier was er compleet weg van jaren terug, was zo'n deceptie toen ik het toen enthousiast probeerde :'( :'(

#teamkroketmetkorstnietuitblik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188894677
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh die vind ik echt niet te doen :D

Iemand hier was er compleet weg van jaren terug, was zo'n deceptie toen ik het toen enthousiast probeerde :'( :'(

#teamkroketmetkorstnietuitblik
Ik ben ook niet zo fan als dat ik gehoopt had. F. had het op brood, ik deed 1 boterham ermee en dan ff bakken in de pan zodat krokant. Maar eigenlijk wel zonde van mijn kcal. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188894694
Beter wordt het zo droog. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 september 2019 @ 13:30:28 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188894767
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo fan als dat ik gehoopt had. F. had het op brood, ik deed 1 boterham ermee en dan ff bakken in de pan zodat krokant. Maar eigenlijk wel zonde van mijn kcal. :')
Ja valt tegen dat :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188894864
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Same here.

Zuurkool uit een blikje (experiment, meegenomen uit Meppen) met een schouderkarbo, spekjes en een aardappel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188894894
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Geen flauw idee nog. Volgens mij heb ik nog soep in de vriezer, wat brood erbij, prima
We have far more in common than that which devides us..
pi_188894931
Risotto met courgette hier...
  woensdag 11 september 2019 @ 13:43:12 #204
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188895023
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:47 schreef fietsie het volgende:

[..]

In dit geval gaan ze ook beiden naar een congres en heeft dat hun aandacht voor 110%, en kreeg ik de vraag een lijstje met opties te maken die, hen goed kennende, ook past bij wat hen interesseert.

Bijvoorbeeld wel zo'n worst, maar weer niet wandeltochten bergop.
Niet zo'n boottocht, wel de Burgt. Enz.
Er zijn in praag ook veel grote en schattig kleine theaters. Is dat ook wat voor je lijstje?
pi_188895074
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:43 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Er zijn in praag ook veel grote en schattig kleine theaters. Is dat ook wat voor je lijstje?
Thnx, ik neem t gewoon mee in een overzichtje, waar ze zelf mee bezig kunnen.
Is er ook een beetje decodeerbare bron van programmering?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 11 september 2019 @ 13:46:41 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188895098
Café Damu in Praag mensen. Topppp

En varkensknie uit de oven bij La Republica _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 september 2019 @ 13:47:14 #207
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188895113
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Thnx, ik neem t gewoon mee in een overzichtje, waar ze zelf mee bezig kunnen.
Is er ook een beetje decodeerbare bron van programmering?
Spreek je geen Tsjechisch? :D
pi_188895130
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Wraps, hummus, falafel en salade. #lui
  woensdag 11 september 2019 @ 13:49:35 #209
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_188895154
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Geen idee nog. Maar als ik allen zou eten, zou ik de groene asperges uit de koelkast gaan grillen. :9
pi_188895212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Thnx, ik neem t gewoon mee in een overzichtje, waar ze zelf mee bezig kunnen.
Is er ook een beetje decodeerbare bron van programmering?
Operette met boventiteling was tof. Geen idee hoe dat theater heette though.
Verder alchemie museum en ik blijf het bierbad promoten.
Casino is ook lollig, als ze daarvan houden. Hele avond lol en kostte uiteindelijk geen cent.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188895250
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Gevulde pasta. Ik vond dat ik mezelf mocht trakteren op interessant avondeten na een week succesvol minder-chocola-beleid 8-)
En heel veel spinazie erbij O+
pi_188895267
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wraps, hummus, falafel en salade. #lui
Lekker :)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 september 2019 @ 13:56:26 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188895271
Een zelfgemaakte groentemix dit keer die ik in de hapjespan gooi. Woksausje erover en noodels.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188895334
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gevulde pasta. Ik vond dat ik mezelf mocht trakteren op interessant avondeten na een week succesvol minder-chocola-beleid 8-)
En heel veel spinazie erbij O+
Met als toetje chocolademousse met slagroom en chocoladerasp?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188895343
Ik denk dat ik lekker een biefsuk eet.

Moet nog wel iets met 2 avocado's vandaag of morgen.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 september 2019 @ 13:59:54 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188895344
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Met als toetje chocolademousse met slagroom en chocoladerasp?
Met sojaroom? Klinkt niet lekker
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 11 september 2019 @ 14:00:09 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188895352
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik lekker een biefsuk eet.

Moet nog wel iets met 2 avocado's vandaag of morgen.
Nacho's dus
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188895363
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Nacho's dus
Ja, daar kwam ik ook al op uit :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188895396
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik lekker een biefsuk eet.

Moet nog wel iets met 2 avocado's vandaag of morgen.
Gewoon op brood, zongedroogde tomaatjes erop en wat peper :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_188895401
Quesadilla's vind ik tegenwoordig toch wel nog chiller dan nacho's eigenlijk.
pi_188895402
Middageten staat nu op het vuur:
pasta (volkoren, ben ik niet zo'n liefhebber van) met warmoes, en dat dan even in een ovenschaal met jus van gister, met erover gesneden tomaatje, verse basilicum, blauwe kaas en gewone geraspte kaas, en dat dan nog even onder de grill.

Vanavond (nog te plukken) sperziebonen, ontdooide ontwaterde tahoe, pindasaus.

Vanochtend hadden we kwark en fruitsalade met de eerste eigen meloen van dit jaar (hopelijk komt er nog 1 :D ).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188895405
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, daar kwam ik ook al op uit :')
Op sushi kan het ook.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188895424
quote:
7s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:03 schreef sigme het volgende:

Vanochtend hadden we kwark en fruitsalade met de eerste eigen meloen van dit jaar (hopelijk komt er nog 1 :D ).
Ik had dit jaar welgeteld 1 galiameloen. 2 keer zo groot als een tennisbal. Mega-plant, maar maar 1 bolletje...


Maar als je een hapje nam.....

MELOEEEN!!!!
MELLLLLOOOOOOOOEEEEEEEEEEN!!!!!!
MELOENMELOENMELOENMELOENMELOENMELOEN.

Zoiets... :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188895462
Soort van planning: vanavond biefstuk met champignons en groente :9
morgen een salade van tonijn en avocado, potentieel als tosti met kaas. :9
's avonds kaasschnitzels en twisterfries (had ik F. beloofd...)
vrijdag bruiloft
zaterdag afbakbroodjes (want kater) en turkse pizza (want kater)
zondag pulled pork wraps met die andere avocado. Tenzij de avocado eerder op wil, dan flikker ik m gewoon ergens in. :')

BAM.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188895474
Of gewoon op brood met kaas. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188895483
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:07 schreef Lonaa het volgende:
's avonds kaasschnitzels en twisterfries (had ik F. beloofd...)
Dit wil ik. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Of nog liever de zoete aardappelfriet van de Lidl. Die schijnen een goed krokant laagje te hebben.
pi_188895505
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit wil ik. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Of nog liever de zoete aardappelfriet van de Lidl. Die schijnen een goed krokant laagje te hebben.
Ik heb er ook al wel zin in :9
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 september 2019 @ 14:19:30 #228
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188895636
Verslag van ons etentje van gisteravond is te lezen via CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188895643
Ik sta een zelfverzonnen toet te maken voor bij/met de collega's morgen.
Een aarbeienroomcake staat nu in de oven, net de frambozen/bramencoulis gemaakt (diepvries pakken met wat suiker kwartiertje ingekookt, browniebeslag gaat er na de aardbeicake in.

Dan wil ik het morgenavond ter plekke opbouwen:
Dun plakje brownie/slagroomlaagje/plak aarbeiencake/dotje slagroom/lepel fruitcoulis/paar van die mokkaboontjes erop.
Leuk toch of nie dan *O*

Overigens lekker weer om te bakken.
  woensdag 11 september 2019 @ 14:21:05 #230
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188895656
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 10:09 schreef Myraela het volgende:
Ik ga in december wel een weekje weg hoor. O+ En de vakantie voor volgend jaar mei is ook al geboekt. O+ Dus wel leuke dingen om naar uit te kijken.

En ik zit nu gedetacheerd, maar ze gaan kijken of mijn fte intern kan komen. Dus als dat zo is, moet ik misschien voor het eind van het jaar al mijn vakantiedagen nog opmaken. Maar dat is nog even afwachten.
Verandert er veel voor je als je intern komt?
pi_188895738
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 12:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet (weer) alleen vanavond. Wat eten jullie?
Hmm ik weet vooral dat ik alleen eet... geen idee wat 🙄
pi_188895766
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:19 schreef golfer het volgende:
Verslag van ons etentje van gisteravond is te lezen via CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #28
Ziet er goed uit. _O_
pi_188895767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:03 schreef Myraela het volgende:
Quesadilla's vind ik tegenwoordig toch wel nog chiller dan nacho's eigenlijk.
Haha jaaaaaaa :)
Zo lekker.

Eet vaak ene dag wraps andere dag quesadilla’s.
Als ik alleen eet... is zo’n pakje wraps toch wat veel
pi_188895819
Oe..dat klinkt goed zeg, Bloes!
Hendig hé met de diepvriesfruit pakken!

Vanavond tabouleh met varkenshaasreepjes.
Gister basmatirijst gekookt in water/ kokosmelk met 1/2 bouillonblokje. Best lekker dan.

Zojuist de Bieb gedraaid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188895824
Vanaaf eten we pannenkoeken met spek en/of appel :9
pi_188895833
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:21 schreef Anthraxx het volgende:
Verandert er veel voor je als je intern komt?
Het heeft wel voordelen voor mij, ja. Ik mag nu ook al niet klagen, en die basis blijft hetzelfde. Maar het geeft net iets meer rechten. Ik kan dan bijvoorbeeld aanspraak maken op het opleidingsbudget, de extraatjes zoals kerstcadeau zijn voor de interne collega's beter, spullen aanvragen zoals bijvoorbeeld een koptelefoon en een leuke bonus is de 13e maand. En je kunt dan eens in de zoveel tijd nog een extra bonus krijgen oid.

Los van dat ik het natuurlijk fijn vind om richting de zekerheid van een vast contract te werken.
pi_188895849
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:33 schreef AnneX het volgende:
Oe..dat klinkt goed zeg, Bloes!
Hendig hé met de diepvriesfruit pakken!

Vanavond tabouleh met varkenshaasreepjes.
Gister basmatirijst gekookt in water/ kokosmelk met 1/2 bouillonblokje. Best lekker dan.

Zojuist de Bieb gedraaid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leek me een leuke toevoeging dat fruit, kwam het toevallig tegen met het zoeken naar andere recepten.

Maar eh, de bieb gaat toch over het reserveren of geloven ze het kinT niet?
pi_188895854
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Vanaaf eten we pannenkoeken met spek en/of appel :9
Ook een goed idee :)

Fijn recept voor american pancakes liggen..
wat fruit erbij.

Al vind ik wraps ook aantrekkelijk

Twijfelt lekker nog even door... ik heb nog een paar uur.
  woensdag 11 september 2019 @ 14:37:41 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188895888
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Vanaaf eten we pannenkoeken met spek en/of appel :9
En stroop en poedersuiker. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188895937
Goeie berichten Myraela👍

Ow, voor pannenkoeken steek ik de weg over. w/
As. weekend misschien.

Er zijn legeroefeningen in de polder.
Een paar x per dag / avond brommen zware heli’s met bemanning over de huizen.
Bemanning zie je dan uit de heli rennen na landing. Gek gezicht irl.
pi_188895938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Vanaaf eten we pannenkoeken met spek en/of appel :9
Zonder spek, met appel :9
pi_188895967
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja leek me een leuke toevoeging dat fruit, kwam het toevallig tegen met het zoeken naar andere recepten.

Maar eh, de bieb gaat toch over het reserveren of geloven ze het kinT niet?
Kind kwam op het idee om meerdere ex. te vragen vanwege project in de klas.
De groepen op school hebben ieder een pas en daarop heb ik de reservering nu gedaan.
Daarnaast zijn alle kinderen lid.

Wat een 5- gangen genoegen gister! Behalve de wachttijd.

En FFT: ook terug van een heerlijke week! Weer energie...
En Isa’s Praag belevenissen. Top! Behalve play en badkamer delen. Soooo jaren ‘80.
Wij gingen naar een concert vgl. Andre Rieu in een prachtig Jugendstil theater met restaurant.
En Mini: knus in de tent terwijl het regent.
Morgen en daarna weer mooi weer. Alleen dan ben je vast al thuis :D
pi_188896333
Deze zomer had een verzameling jongens uit de buurt in een nabijgelegen bosje een hut gebouwd. Van boomstammetjes en afdekzeilen, spijkers schroeven en gaffatape. Een tafeltjes en wat stoeltjes erin. 's Middags kwamen ze dan op de fiets er heen en dan hadden ze en dan gingen ze er zitten roken, fris drinken en chips eten. Best prima.

Maar ergens aan het eind van de vakantie waren ze opeens allemaal weg, kwamen niet weer. De hut was vernield of ingestort, in elk geval was het een puinhoop, en overal lag troep van chips en fris en roken. Dat heb ik vandaag opgeruimd. Nu is het weer gewoon bos.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_188896374
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:09 schreef sigme het volgende:
Deze zomer had een verzameling jongens uit de buurt in een nabijgelegen bosje een hut gebouwd. Van boomstammetjes en afdekzeilen, spijkers schroeven en gaffatape. Een tafeltjes en wat stoeltjes erin. 's Middags kwamen ze dan op de fiets er heen en dan hadden ze en dan gingen ze er zitten roken, fris drinken en chips eten. Best prima.

Maar ergens aan het eind van de vakantie waren ze opeens allemaal weg, kwamen niet weer. De hut was vernield of ingestort, in elk geval was het een puinhoop, en overal lag troep van chips en fris en roken. Dat heb ik vandaag opgeruimd. Nu is het weer gewoon bos.
^O^ _O_
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 11 september 2019 @ 15:27:12 #245
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188896541
@Isabeau Ik zou wel even naar de Joodse begraafplaats gaan, indien jullie die nog niet hadden afgevinkt. Wonderlijke mengeling van bijzondere historie en Michael Jacksons Thriller.
Wat mij betreft één van de de gaafste dingen die ik in Praag heb gezien. Heel indrukwekkend. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 11 september 2019 @ 15:43:37 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188896762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 14:03 schreef Myraela het volgende:
Quesadilla's vind ik tegenwoordig toch wel nog chiller dan nacho's eigenlijk.
Hoe maak jij die?

Ik heb bedacht dat ik zo lekker naar huis ga en dan wat lekkers ga halen voor vanavond :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 15:53:56 #247
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188896889
Wraps met zalm en philadelphia. En wat ik verder nog tegenkom in de koel-kast.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188896891
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
@:isabeau Ik zou wel even naar de Joodse begraafplaats gaan, indien jullie die nog niet hadden afgevinkt. Wonderlijke mengeling van bijzondere historie en Michael Jacksons Thriller.
Wat mij betreft één van de de gaafste dingen die ik in Praag heb gezien. Heel indrukwekkend. :)
:Y Sowieso wel aanradar, de Joodse wijk. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188897417
Pff, der buren zijn grondig aan het verbouwen, en ik word er knettergek van. Het is alsof ze hier in de muur boren.

Verder wil de huurbaas een afspraak met ons om 'enkele punten in de huurovereenkomst te verduidelijken'... Van dat soort dingen word ik altijd zenuwachtig...
pi_188897537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:27 schreef Duderinnetje het volgende:
@:isabeau Ik zou wel even naar de Joodse begraafplaats gaan, indien jullie die nog niet hadden afgevinkt. Wonderlijke mengeling van bijzondere historie en Michael Jacksons Thriller.
Wat mij betreft één van de de gaafste dingen die ik in Praag heb gezien. Heel indrukwekkend. :)
Ja, ik had er uiteraard al over gelezen. Maar de vriendin waar ik mee ben krijg ik nooit mee. Doodsfobie. Die houdt vooral van kunst en muziek. Als het over artiesten gaat beginnen haar ogen te stralen. Historische gebouwen waren al een compromis.

Conclusie is dat ik nog een keer terug moet. Ik mag graag over kerkhoven struinen. Ik stelde het net even voor en kreeg te horen dat het alleen maar wat stenen waren en dat het deprimerend was. En dat het enige graf waar ze in geinteresseerd is van Jim Morrison is. Artiest hè.

Picknick lunch in het park atm trouwens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 11 september 2019 @ 16:46:30 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188897544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, der buren zijn grondig aan het verbouwen, en ik word er knettergek van. Het is alsof ze hier in de muur boren.

Verder wil de huurbaas een afspraak met ons om 'enkele punten in de huurovereenkomst te verduidelijken'... Van dat soort dingen word ik altijd zenuwachtig...
De bakfiets?

Hier wordt het toch rendang, want nog klein bakje over
Even bedenken wat ik erbij ga eten :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188897666
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:46 schreef Molo het volgende:

[..]

De bakfiets?

Hier wordt het toch rendang, want nog klein bakje over
Even bedenken wat ik erbij ga eten :9
Rendang, heb je zeker al tijden niet meer gegeten?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188897700
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:37 schreef Jagärtrut het volgende:
Pff, der buren zijn grondig aan het verbouwen, en ik word er knettergek van. Het is alsof ze hier in de muur boren.

Verder wil de huurbaas een afspraak met ons om 'enkele punten in de huurovereenkomst te verduidelijken'... Van dat soort dingen word ik altijd zenuwachtig...
Het moment dat je belt voor een afspraak vragen waar het precies over gaat? Ik zou zo ook zenuwachtig worden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 11 september 2019 @ 17:06:59 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188897884
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Rendang, heb je zeker al tijden niet meer gegeten?
Nou, nu je het zegt!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188898382
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik had er uiteraard al over gelezen. Maar de vriendin waar ik mee ben krijg ik nooit mee. Doodsfobie. Die houdt vooral van kunst en muziek. Als het over artiesten gaat beginnen haar ogen te stralen. Historische gebouwen waren al een compromis.

Conclusie is dat ik nog een keer terug moet. Ik mag graag over kerkhoven struinen. Ik stelde het net even voor en kreeg te horen dat het alleen maar wat stenen waren en dat het deprimerend was. En dat het enige graf waar ze in geinteresseerd is van Jim Morrison is. Artiest hè.

Picknick lunch in het park atm trouwens.
Is dan alleen struinen een optie :?
pi_188898385
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 15:43 schreef Molo het volgende:
Hoe maak jij die?

Ik heb bedacht dat ik zo lekker naar huis ga en dan wat lekkers ga halen voor vanavond :9
Ik eet ze vooral buiten de deur, eigenlijk.
  woensdag 11 september 2019 @ 17:42:40 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188898411
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik eet ze vooral buiten de deur, eigenlijk.
Ow :D

Heb inmiddels al eten voor nu, maar morgen maar eens struinen naar recepten

Goeie gegrilde groenten, vlees en kaas en zulks neem ik aan :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188898498
Veel kaas. :9 En altijd zure room erop.
  woensdag 11 september 2019 @ 17:55:22 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188898603
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 17:49 schreef Myraela het volgende:
Veel kaas. :9 En altijd zure room erop.
Ja man

Bohhhhhh
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188898957


@derLudolf Ben er! :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_188898997
Bohhh!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188899093
Dat ziet er interessant uit :o
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 11 september 2019 @ 18:14:03 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188899118
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:08 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

@:DerLudolf Ben er! :W
Bij Rien! O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188899155
Overigens heb ik gemist waar dit is @minilot
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 september 2019 @ 18:16:44 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188899188
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:08 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

@:DerLudolf Ben er! :W
Serieus wazige foto, serieus moeilijke keuze ook wel. Klinkt goed!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188899230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:08 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

@:DerLudolf Ben er! :W
Jaaaaaaa *O*
Spoilers!
pi_188899264
Whoah, kunnen we daar een meet doen? :9~
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 11 september 2019 @ 18:22:08 #268
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188899300
Hebben ze ook glutenvrije kroketten? :o :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 11 september 2019 @ 18:24:49 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_188899349
Of bierkroketten? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188899351
Rendang kroket? :o :o Waar is dit?? Ik wil er heen! Nu!
pi_188899560
Sommige 9GAG dingen maken me blij:

https://9gag.com/gag/a9R76zj
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 11 september 2019 @ 18:37:39 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188899583
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:36 schreef fietsie het volgende:
Sommige 9GAG dingen maken me blij:

https://9gag.com/gag/a9R76zj
Wat is 9GAG ??
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188899593
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:08 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

@:DerLudolf Ben er! :W
NU zin in kroketten :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 september 2019 @ 18:42:57 #274
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188899665
Kroketten. :9~

Het werd hier gemixte groentes en het laatste portie hert.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 11 september 2019 @ 18:44:23 #275
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188899687
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is 9GAG ??
Je kan er gewoon op klikken hoor :+
  woensdag 11 september 2019 @ 18:46:24 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188899727
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is 9GAG ??
De Sjek van Oekel van 2015
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188899732


Ik had pecorino met truffel en eentje met blauwschimmelgeitenkaas. :9 :9 J. had er twee met varkensvlees, waaronder eentje met venkel. O+ Nog twee met bospaddestoelen voor onderweg. :)

En wat een dotje van een man, die Rien! Hij was wel extra in de hieperdepiep want hij had net gehoord dat Elle Eten morgen bij 'm langskomt. Begrijpelijk blij, want ik vind Elle Eten op afstand het tofste culinaire magazine van Nederland ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 11 september 2019 @ 18:47:24 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188899741
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:46 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had pecorino met truffel en eentje met blauwschimmelgeitenkaas. :9 :9 J. had er twee met varkensvlees, waaronder eentje met venkel. O+ Nog twee met bospaddestoelen voor onderweg. :)

En wat een dotje van een man, die Rien! Hij was wel extra in de hieperdepiep want hij had net gehoord dat Elle Eten morgen bij 'm langskomt. Begrijpelijk blij, want ik vind Elle Eten op afstand het tofste culinaire magazine van Nederland ^O^
Klinkt goed :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188899766
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Whoah, kunnen we daar een meet doen? :9~
Yeahhh ik zal er zijn *O*
pi_188899781
En damn, nou wil ik nooit meer andere kroketten *; Dank voor de puike tip, SC! Ook van J. :) :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_188899794
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:46 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had pecorino met truffel en eentje met blauwschimmelgeitenkaas. :9 :9 J. had er twee met varkensvlees, waaronder eentje met venkel. O+ Nog twee met bospaddestoelen voor onderweg. :)

En wat een dotje van een man, die Rien! Hij was wel extra in de hieperdepiep want hij had net gehoord dat Elle Eten morgen bij 'm langskomt. Begrijpelijk blij, want ik vind Elle Eten op afstand het tofste culinaire magazine van Nederland ^O^
Rien is zo leuk ja. :*
Spoilers!
pi_188899862
MAAR WAAR IS DIT
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188899890
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:54 schreef Lonaa het volgende:
MAAR WAAR IS DIT
Rondje google zegt http://cafetariaprinsen.nl/

Had je zelf ook kunnen bedenken he :P Naam is genoemd en dan icm kroketten :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188899925
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Rondje google zegt http://cafetariaprinsen.nl/

Had je zelf ook kunnen bedenken he :P Naam is genoemd en dan icm kroketten :P
Ik word gewoon graag op mijn wenken bediend. 8-)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188899930
Dank P :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188899939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 13:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Met als toetje chocolademousse met slagroom en chocoladerasp?
Nope :s)

Het ging de verkeerde kant op met hoeveel chocola ik afgelopen maand at -- bijna iedere dag een hele reep. Nu probeer ik "normaal" te eten, tot het normaal eten er weer in zit en mijn lijf weer weet dat het geen repen chocolade nodig heeft om te functioneren :') Tot mijn lijf dat weer weten even geen chocola, zodat ik mezelf niet in verleiding breng. :')

Ik eet zo nog wel een peer en een handje nootjes of zo. Als die stomme peer tenminste eindelijk eens wat rijper is. }:|
pi_188900042
@Tele6 Peer die nog niet rijp genoeg is in partjes met beetje water een paar minuten in magnetron en slurpen maar! :9 Luiemensenstoofperen :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_188900094
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Rondje google zegt http://cafetariaprinsen.nl/

Had je zelf ook kunnen bedenken he :P Naam is genoemd en dan icm kroketten :P
Ik had die naam nog niet voorbij zien komen. Dank ^O^

@ Loon: uurtje rijden. Keer samen heen?? :D
pi_188900289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik had die naam nog niet voorbij zien komen. Dank ^O^

@ Loon: uurtje rijden. Keer samen heen?? :D
Ja! tzt met hondjes!

Ik had de naam ook nog niet voorbij zien komen. Wel 'Rien'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188900296
Ze bezorgen ook *O*
Gaat eens kijken waar een extra vriezer kan staan
We have far more in common than that which devides us..
pi_188900318
quote:
2s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! tzt met hondjes!

Ik had de naam ook nog niet voorbij zien komen. Wel 'Rien'
O+ Hondjes.. Kunnen we daar ergens wandelen of zo...
  woensdag 11 september 2019 @ 19:19:48 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188900328
Kroketten O+
Tent nog droog?

Kaatje, doen je polsen het alweer wat?

FFT, wat heerlijk zeg! Wat Golfer zegt... foto's (ongeduldig dat wij zijn :D)

Ik zoek nog een leuk kado voor mijn broer na zijn laatste immuuntherapie. Maar wat? Eten vind hij nog steeds niks... Bloemen, mokken, ballonnen enzo valt af.
Zit zelf de te denken aan een flesje Hertog Jan, te openen in de taxi de weg terug :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 september 2019 @ 19:19:51 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188900329
Als ik die naam Rien zie moet ik steeds aan deze GTST man denken



Wie nog meer? :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188900342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

O+ Hondjes.. Kunnen we daar ergens wandelen of zo...
Ja. O+

Hondjes O+

Wachten is lastig. Huisbezoek ook pas over anderhalve week. Ugh. En ik zie overal leuke puppy's nu.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 september 2019 @ 19:21:21 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188900348
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:19 schreef Molo het volgende:
Als ik die naam Rien zie moet ik steeds aan deze GTST man denken

[ afbeelding ]

Wie nog meer? :+
Mooie tafelkleed heeft hij wel aan. Hij doet mij denken aan Jamie Oliver
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 11 september 2019 @ 19:21:56 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188900354
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Kroketten O+
Tent nog droog?

Kaatje, doen je polsen het alweer wat?

FFT, wat heerlijk zeg! Wat Golfer zegt... foto's (ongeduldig dat wij zijn :D)

Ik zoek nog een leuk kado voor mijn broer na zijn laatste immuuntherapie. Maar wat? Eten vind hij nog steeds niks... Bloemen, mokken, ballonnen enzo valt af.
Zit zelf de te denken aan een flesje Hertog Jan, te openen in de taxi de weg terug :')
Klinkt goed! Krijgt hij bier nu wel weg?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188900355
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:19 schreef Molo het volgende:
Als ik die naam Rien zie moet ik steeds aan deze GTST man denken

[ afbeelding ]

Wie nog meer? :+
Nope.
Wel deze:

  woensdag 11 september 2019 @ 19:22:24 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188900359
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mooie tafelkleed heeft hij wel aan. Hij doet mij denken aan Jamie Oliver
Ja in die tijd was dat in de mode, net als zijn kapsel _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188900360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mooie tafelkleed heeft hij wel aan. Hij doet mij denken aan Jamie Oliver
Verhip! :D
  woensdag 11 september 2019 @ 19:23:04 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188900366
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nope.
Wel deze:

[ afbeelding ]
Ja _O_

Hoe kan ik deze prachtvent nou vergeten *;
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188900390
Vol
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')