abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188877301
registreer om deze reclame te verbergen
Wat een heerlijk backfiretopic, schakel even je kameraad PZ anders in om dit goed te praten _O-
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 dinsdag 10 september 2019 @ 11:24:27 #27
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188877314
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah, vogeltjesdans doet weer eens aan stemmingmakerij zonder zelf artikel te lezen.

What else is new...
Want de rest van Nederland de tyfus laten krijgen terwijl je wel gretig die leugenaars huisvest, is natuurlijk doodnormaal.
Op maandag 24 maart 2014 schreef NietDoen
Jammer dat we een democratisch land leven, zou zo veel makkelijker te zijn om Vogeltjesdans gewoon alleenheerser te maken
Op vrijdag 9 februari 2018 schreef Oscar.
goed topic weer vogeltjesdans
  dinsdag 10 september 2019 @ 11:25:18 #28
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_188877324
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Belachelijk, een eigenaar die op persoonlijke titel zijn pand ter beschikking stelt zo lang men bezig is om vergunningen te regelen om de hele boel om te bouwen. Jeetje nog aan toe.
Gewoon wederom een uitstekend voorbeeld dat het in NL TOTAAL niet loont om je netjes aan de regels te houden. Gewoon lekker de boel belazeren, bedonderen, daarna janken en zo en hop: alles geregeld. ^O^

Ik heb het al een tijdje door en ik doe ook niet meer mee met netjes de regels volgen, waarom zou ik? De overheid doet het zelf niet eens! Hell, het koningshuis belazert al eeuwen de boel, iedere asiellieger zoals hier ook en komen ermee weg. Deze jongen is al een tijdje 'vrije jongen' en FUCK de NLe staat maar en probeer hem zoveel mogelijk uit te zuigen. Dat is immers wat iedereen hier doet en men komt ermee weg :Y) ^O^
Genderneutrale, quinoa-etende, kinderloze, witte, sojadrinkende, herstelbetalingbetalende, bakfietsende, warmtepompgebruikende, zonnecelinstallerende, roken verbiedende, bbq-verbiedende, veganistische, poly-amoreuze, non-binaire slavendrijvernazaat.
pi_188877341
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Want de rest van Nederland de tyfus laten krijgen terwijl je wel gretig die leugenaars huisvest, is natuurlijk doodnormaal.
sTeM pVv!!!! 111 nU!! nEdErLaNd Is mIjN lAnD nIeT mEeR, tErUg NaAr dE gUlDeN eN aLlE pRoBlEmEn ZiJn nIeT mEeR!!!!
pi_188877361
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je op je link in OP gaat klikken en het gaat lezen en hopelijk dan begrijpt dat het geen permanente voorziening is voor ze. Het is slechts een tijdelijke voorziening aangeboden door een particulier waarvoor ze ook een (klein) centje moeten bijdragen. Het heeft vrij weinig te maken met woningsnood in Nederland en het links of rechts zijn.

Ik snap dat je graag wil gaan scoren maar dit is wel erg goedkoop en sterker nog vrij sneu.
pi_188877368
Dijkhorst kent de familie niet persoonlijk, maar biedt haar toch onderdak.

„De familie is een bekende van een kennis van mij, die het gezin heeft voorgesteld. Ik wil iets goed doen voor het gezin nu de kinderen weer naar school gaan”, aldus Dijkhorst.

Aardig :).
pi_188877369
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:25 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Gewoon wederom een uitstekend voorbeeld dat het in NL TOTAAL niet loont om je netjes aan de regels te houden. Gewoon lekker de boel belazeren, bedonderen, daarna janken en zo en hop: alles geregeld. ^O^

Ik heb het al een tijdje door en ik doe ook niet meer mee met netjes de regels volgen, waarom zou ik? De overheid doet het zelf niet eens! Hell, het koningshuis belazert al eeuwen de boel, iedere asiellieger zoals hier ook en komen ermee weg. Deze jongen is al een tijdje 'vrije jongen' en FUCK de NLe staat maar en probeer hem zoveel mogelijk uit te zuigen. Dat is immers wat iedereen hier doet en men komt ermee weg :Y) ^O^
Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld. Het grootste deel van de bevolking houdt zich wel gewoon netjes aan de regels. Omdat daar uitzonderingen op zijn geeft jou nog niet het recht om ook de klootzak uit te gaan hangen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_188877375
Overigens moet de familie wel huur betalen voor het pand maar dat zal, zo stelt Dijkhorst, op het niveau van een anti-kraak zijn.

Goed toch :).
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 september 2019 @ 11:28:39 #34
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_188877376
quote:

[..]

Jeetje zeg! Echt, potverdriedubbeltjes joh!
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 dinsdag 10 september 2019 @ 11:28:59 #35
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188877384
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:20 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

De overheid heeft dat niet geregeld, het is die gozer zelf die het heeft geregeld. Wellicht probeert die via deze manier in het broekje van de kinderen te komen, weet jii veel. Den Dolder staat nou ook weer niet bekend om een plek waar men psychisch helemaal in orde is :P
Ja dat zeg ik, weekdier. Hij had dat pand ook beschikbaar kunnen stellen aan een paar nette mensen die al 8 jaar op een woning wachten ofzo.

Maar nee, vooral de leugenaars en misbruikers van het systeem neerzetten, want dat gepijpt worden door de media deugt zo lekker weg. De hypocrisie druipt er van af.

Zeker weten dat lullie en hopik inclusief hun leugenachtige kutmoeder zo bij elke gemeente aan hadden kunnen kloppen voor een woning. Iets waar de normale Nederlander nog niet eens aan hoeft te denken.

Maar nee. We nemen een villa. De tering.
Jammer dat we een democratisch land leven, zou zo veel makkelijker te zijn om Vogeltjesdans gewoon alleenheerser te maken
pi_188877386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Dijkhorst kent de familie niet persoonlijk, maar biedt haar toch onderdak.

„De familie is een bekende van een kennis van mij, die het gezin heeft voorgesteld. Ik wil iets goed doen voor het gezin nu de kinderen weer naar school gaan”, aldus Dijkhorst.

Aardig :).
Hoe durft die man, zomaar zijn huis ter beschikking stellen aan 2 onschuldige kinderen. Met pek en veren de grote markt op die landverrader!
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 dinsdag 10 september 2019 @ 11:30:10 #37
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188877407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Jeetje zeg! Echt, potverdriedubbeltjes joh!
Heb jij al een asielaanvraag ingediend?

Zo niet, nu het land uit graag.
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 dinsdag 10 september 2019 @ 11:31:40 #38
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188877429
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:29 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Hoe durft die man, zomaar zijn huis ter beschikking stellen aan 2 onschuldige kinderen. Met pek en veren de grote markt op die landverrader!
"Iets goed doen" _O-

Flikker toch op, als het niet om deze klootzakken had gegaan had hij In woning never nooit aan iemand ter beschikking gesteld _O-
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 dinsdag 10 september 2019 @ 11:34:02 #39
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188877467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:26 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

sTeM pVv!!!! 111 nU!! nEdErLaNd Is mIjN lAnD nIeT mEeR, tErUg NaAr dE gUlDeN eN aLlE pRoBlEmEn ZiJn nIeT mEeR!!!!
Jij bent een debiel.
pi_188877500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

"Iets goed doen" _O-

Flikker toch op, als het niet om deze klootzakken had gegaan had hij In woning never nooit aan iemand ter beschikking gesteld _O-
wZaW9kL.gif
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 dinsdag 10 september 2019 @ 11:37:17 #41
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188877537
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je op je link in OP gaat klikken en het gaat lezen en hopelijk dan begrijpt dat het geen permanente voorziening is voor ze. Het is slechts een tijdelijke voorziening aangeboden door een particulier waarvoor ze ook een (klein) centje moeten bijdragen. Het heeft vrij weinig te maken met woningsnood in Nederland en het links of rechts zijn.

Ik snap dat je graag wil gaan scoren maar dit is wel erg goedkoop en sterker nog vrij sneu.
Hij had ook een normale familie kunnen helpen, als hij dat zo graag wilde. Maar nee, scoren over de ruggen van bekende uitzuigers, want dat deugt zo lekker weg. Uitzuigers die nota bene in elke gewenste gemeente hadden kunnen aankloppen voor huisvesting. Maar nee, we willen een villa want pakken wat je pakken kan.

En die huur? Dat is ons belastinggeld, pindarots.
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 dinsdag 10 september 2019 @ 11:38:01 #42
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188877549
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:35 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het gaat niet echt goed met je h, pferdelul? Word je daar al lang voor behandeld?
pi_188877559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:05 schreef dagobertE6 het volgende:
Houd toch je bek man

Toen Hirsi Magan over alles bij elkaar loog zei je NIKS
En als je Hirsi Magan minstens 2 van de 3 keer dat je haar noemt nou expliciet bestempelt als asielfraudeur?
pi_188877577
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het gaat niet echt goed met je h, pferdelul? Word je daar al lang voor behandeld?
Met mij gaat het uitstekend, bedankt :)
pi_188877585
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:27 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Hoe heb jij hier precies last van?
Deze dooddoener altijd :')
  dinsdag 10 september 2019 @ 11:42:18 #46
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_188877647
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:28 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk de omgekeerde wereld. Het grootste deel van de bevolking houdt zich wel gewoon netjes aan de regels. Omdat daar uitzonderingen op zijn geeft jou nog niet het recht om ook de klootzak uit te gaan hangen.
Het grootste deel? HAHAHAHAHAHAH :') _O-

Schattig naef. Ik dacht vroeger ook zo.

Je komt er (hopelijk) nog wel achter, voordat het te laat is.
Genderneutrale, quinoa-etende, kinderloze, witte, sojadrinkende, herstelbetalingbetalende, bakfietsende, warmtepompgebruikende, zonnecelinstallerende, roken verbiedende, bbq-verbiedende, veganistische, poly-amoreuze, non-binaire slavendrijvernazaat.
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 dinsdag 10 september 2019 @ 11:42:49 #47
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188877654
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En als je Hirsi Magan minstens 2 van de 3 keer dat je haar noemt nou expliciet bestempelt als asielfraudeur?
Wie? Je moeder?
  dinsdag 10 september 2019 @ 11:43:07 #48
478434 De_Onnoembare
Perfecte PC burger
pi_188877660
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:39 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ja dat zag ik ja. Kankeren op nationalisme want dat is slecht hurr durr en dan daarna met een EU-vlag gaan zwaaien = nationalisme op een grotere schaal :')
  KLB - Allround beste/kutste user weer!18 dinsdag 10 september 2019 @ 11:43:58 #49
112333 vogeltjesdans
black by popular demand
pi_188877675
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:39 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

432337.jpg
pi_188877678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 11:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hij had ook een normale familie kunnen helpen, als hij dat zo graag wilde. Maar nee, scoren over de ruggen van bekende uitzuigers, want dat deugt zo lekker weg. Uitzuigers die nota bene in elke gewenste gemeente hadden kunnen aankloppen voor huisvesting. Maar nee, we willen een villa want pakken wat je pakken kan.

En die huur? Dat is ons belastinggeld, pindarots.
Dus eigenlijk ben je boos dat ze niet met urgentie een sociale huurwoning in amersfoort (waar de kinderen naar school gaan en hun sociale kring hebben) of omgeving hebben betrokken, de wachtlijst daarmee een plaatsje langer hebben gemaakt en in plaats daarvan particulier in die omgeving tijdelijk antikraak wonen? Oke...

Zou je misschien zelf in een villa in een goede wijk willen wonen Vogeltjesdans? Ben je soms gewoon een beetje jaloers? :B

quote:

[..]

Trotse tokkie gespot. :')
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')